eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب بازداشت موقت امرور سران جبهه اصلاحات، بهتر از مجازات اعدام انها در آینده است. هنگامیکه بدنبال اسامی تهیه کنندگان بیانیه خائنانه جبهه اصلاحات بودم ، به اسامی عناصر اصلی جبهه اصلاحات و اعضای اصلی بنیاد باران و... رسیدم. (لیست انها در کانالم هست) عموم اینها افرادی هستند. که در لبه برخورد با نظام در حرکت بوده و اکثرشان حتی تا مرز دستگیری و محکومیت در فتنه ها، جاسوسی ، موارد اخلاقی و افتصادی پیش رفته و چنین سوابقی دارند. این یعنی؛ ساده انگاری است که بخواهیم این حرکت انها را در امر تضعیف و بر اندازی نظام ندانیم . یا گمان کنیم در حوادث بعدی با دشمنان قدار داخلی و خارجی همکاری مستقیم براندازانه نخواهند داشت . بهرحال ؛ همانطور که در زمان های خاص سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی و قوه قضائیه. افرادی را که دارای سابقه و زمینه ارتکاب جرایم خطرناک دارند را احضار و تحت مراقبت بیشتر و حتی بصورت موقت در حبس قرار می‌دهند، پیشنهاد دارم ؛ همین نگاه را نسبت به اعضای جبهه اصلاح طلبان داشته باشند . بهرحال با ابن اقدام نه خودشان بخودشان آسیب می زنند و با خیانت به نظام و مردم به دار مجازات آویخته می شوند و نه نظام ضرر می کند، چون از وجود اینها کمتر آسیب می بیند . ممنون علیرضا تنهای کیسمی ۳۱ مرداد ۱۴۰۴ https://t.me/alirezatanha_110 https://eitaa.com/alirezatanha110 Instagram.com/tanhaie_ir
🔪.. خنجر فرو رفته از پشت در کمر و قلب 👚.. از کجا معلومه که، محمد خاتمی بدون هیچگونه عارضه ای به بیمارستان منتقل شده و علایم حیاتی او کاملا طبیعی باشد..؟ 👚.. به فرض که، انجام یک آنژیو ساده، صحت داشته باشد..! 👚... میتواند، نمایشی باشد برای خارج کردن خودش از انزوا...؟ 👚.. یا نمایشی باشد برای خارج کردن اصلاحاتچی ها از انزوا....؟ 👚.. یا نمایشی برای اعلام کد و رمز تحرکات پیش بینی شده؟ 👚... یا نمایشی برای خروج از چالش بیانیه هماهنگی با جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم...؟ 👚... استفاده از رنگ و لباس زنانه 👚 صورتی، که فرم مخصوص پوشش بیماران زن است 😂 👚... یا نمایشی برای، بیعت اعضای دولت غرب پرست پزشکیان و سایر غرب پرستان نفوذی. 👚.. از تم صورتی و زنانه هم استفاده کرده 👚.. افراد زیرک میدانند که: ‏رنگ صورتی اشاره به انقلاب زنان دارد؛ قبل از اغتشاش ززآ، رنگ صورتی و کد ‎ کلیدواژه و پیش درآمد فتنه مهسا بود؛ اینکه خاتمی خلاف عرف با لباس صورتی زنانه، در بیمارستان ظاهر شده اتفاقی نیست؛ اینرا در امتداد همان بیانیه تسلیم ببینید؛ 👚ــ. اصلاحاتچی های مورد اعتماد رژیم صهیونیستی، در ادامه کودتای نافرجام ۲۳ خرداد ۱۴٠۴، وام دار آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و قطعا و یقینا باید ماموریت و پازل تکمیلی خود در به فرجام رساندن، نتیجه کودتای ۲۳ خرداد ۱۴٠۴ را ادامه دهند. 👚... امید نتانیاهو به غرب پرستان نفوذی در حاکمیت و حکمرانی نظام است که متاسفانه با رویکرد حاکمیت نظام، سالهاست همچون خنجری از پشت در کمر و قلب انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و مردم فرو رفته است.. 🔪🔪 ⚠️ (از طریق تایید صلاحیت کاندید غرب پرست برای کاندیداتوری ریاست جمهوری) 🔪... تایید صلاحیت غرب پرستان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری توسط حاکمیت ، خنجری فرو رفته از پشت در کمر و قلب انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و مردم میباشد... 🔪
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
سلام. #یادداشت روز ۲۸ صفر #جهل مردم وسکوت علی وقتی ابوسفیان از جریان سقیفه و بیعت ابوبکر مطّلع شد،
سلام. روز ۲۸ صفر اسلامی وسقیفه گران سقیفه، از ابعاد مختلف خود محل اعتنا و مسئله روز ما هم است. ضربه مهمی که ما از اولِ تاریخ خوردیم؛ «تحریفِ باورهاست» است. حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم جنگیدند، نبرد کردند، زخم برداشتند، خونِ دل خوردند و فرمودند: هیچ پیامبری به اندازه من آزار و اذیت ندید.ولیکن زمانِ ایشان یک‌طرف حق (مسلمان) و طرف دیگر باطل (بت‌پرست) بود، منافقین ضربه می‌زدند ولیکن قدرت مشروعیت بخشی به اباطیل خود را نداشتند. منافقین؛ مرجف و خطاکار بودند، توی دل مردم را خالی می‌کردند، ضرر می‌زدند و دودستگی ایجاد می‌کردند ولیکن اگر از جانب خداوند متعال یا حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم روایتی، متنی، تصریحی می‌رسید لاجرم مصلحتاً سکوت می‌کردند. متأسفانه این فرهنگ نه تنها در جهان اسلام بلکه در فرایند انقلاب اسلامی هم رواج دارد. یکی از مهمترین شاخص‌ها در مسیر بصیرت، رهبری است که می‌تواند انسان را راهنمایی کند. چنانچه که پیامبر اسلام(ص) به امیرالمؤمنین(ع) فرمودند «وَ لَوْلا أَنْتَ یا عَلِىُّ لَمْ یُعْرَفِ الْمُؤْمِنُونَ بَعْدى» یا علی اگر تو میان امتم نبودی اهل ایمان بعد از من شناخته نمی‌شدند. بنابراین وجود و برای عبور از فتنه‌های صعب‌العبور لازم و ضروری است. سران سقیفه بعد از انقلاب اسلامی، با اقدامات خود، تلاش کردند تا جامعه اسلامی را از مسیر ولایت منحرف سازند. این اقدامات، نه‌تنها به اسلام و مسلمانان آسیب رساند، بلکه منجر به بروز اختلافات و درگیری‌های طولانی‌مدت در جامعه اسلامی شد. در فتنه 88 تمام دشمنان انقلاب بر سر نابودی نظام اسلامی متحد شدند و سران سقیفه نیز در دام دشمن افتاده و به تعبیر مقام معظم رهبری کشور را تا مرز خطر پیش بردند، اما مردمی که با محوریت ولایت، بصیرت خود را حفظ کردند، باطن سقیفه گران را برملا و مردم را آگاه ساختند و حادثه بزرگ 9 دی را رقم زدند. در شرایطی که میهن عزیزمان پس ازجنگ تحمیلی ۱۲ روزه و تجاوز آشکار و ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن، با تکیه برتوان دفاعی مقتدرانه و اتحاد و انسجام ملی بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشت، جبهه اصلاحات (شقیقه گران ) ایران با استیصال، بیانیه‌ای در ۱۱ بند منتشر کرده است که نه‌تنها در راستای منافع ملی نیست، بلکه با عبور از سیاست‌های کلان نظام و خطوط قرمز حاکمیت، به جای منافع ملی بر مطالبات جناحی تمرکز کرده و اتهاماتی خلاف واقع و هنجارشکنانه به نظام جمهوری اسلامی وارد کرده است. این اقدام که بوی فتنه سیاسی جدیدی از آن به مشام می‌رسد، نتیجه اش جز تضعیف جبهه مقاومت، برهم‌زدن انسجام داخلی و کاهش عزت ملی نیست. يكي از اصحاب سقيفه با بيان اظهاراتي عمق فاصله خود را با نظام جمهوري اسلامي به نمايش گذاشته و تعريف غرب نسبت به تحولات منطقه وكشورهاي اسلامي را رسما قبول كرد. سيد محمد خاتمي اين عضو اصحاب سقيفه همچنين عمق نگاه خود را به نظام جمهوري اسلامي بروز داده و در خصوص تحولات منطقه ومحورمقاومت گفته،ما كه در خودمان ديكتاتوري داريم و در شرايطي كه آن ها با ديكتاتورها قصد مقابله دارنند،چگونه بگوئيم كه بيايند ازما الگو بگیرند، اگر امروز از ايران صداي اصلاحات شنيده مي شد،این همه جنگ و درگیری وجود نداشت. برای مقابله با این انحرافات، باید فرهنگ ولایت‌مداری در جامعه نهادینه شود. همچنین افزایش سطح آگاهی و بصیرت دینی مردم می‌تواند از وقوع فتنه‌ها و انحرافات جلوگیری کند و لازم است با نفوذ دشمنان در جامعه و تلاش آنها برای ایجاد تفرقه و اختلاف، مقابله جدی کرد. ولایت، رکن اساسی اسلام و ضامن بقای نظام اسلامی است. حفظ و تقویت ولایت، وظیفه تمام مسلمانان و به‌ویژه مسئولین نظام است. با شناخت توطئه‌های دشمنان و افزایش بصیرت دینی، می‌توان از انحراف جامعه از مسیر ولایت جلوگیری کرد و آینده‌ای روشن برای کشور رقم زد. حسن فرقانی. تهران،منطقه ۴،حکیمیه
هدایت شده از  صالح راد
بسم‌الله الرحمن الرحیم و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد 🖋 هوشنگ صالح راد ♨️.سخنان براندازانه و خیانتکارانه را نباید بی جواب گذاشت . 💢.سخنان عناصر منحرف و غربزده داخلی که در خط دشمنان انقلاب و همصدا با آنها حرکت می کنند باید توسط جریان انقلابی پاسخ و در نطفه خفه شود میدان دادن به این عناصر برانداز باعث انحراف افکار مردم و پیشروی این عناصر خیانتکار و برانداز خواهد شد می خواهم به دو سخن ازدو عنصراصلاح طلب اشاره نمایم 💢.اخیرا زیبا کلام گفته اگر طبق بیانیه‌ حزب اصلاحات سازمان اطلاعات سپاه و سپاه قدس منحل‌ شود مشکل‌ منطقه حل خواهد شدو مردم‌ فلسطین بابت سیاست‌‌ های ایران دررنج قرارگرفته‌اند چنین سخنانی از چنین عنصر نباید بی جواب بماند درجواب این عنصر معلوم الحال باید گفت که افکار شما و امثال شما چیزی جز ذلت و تسلیم و نوکری برای غرب و آمریکا نیست چرا که دست روی قدرت بازدارندگی کشور می گذارید و برای نابودی ارکان مهم نظام تلاش می کنید چگونه چنین طرحی را مطرح می کنید همه می دانند که سپاه قدس نقش مهم و تاثیر گذاری در تقویت محور مقاومت و دفاع از کشور در خارج از مرزها دارد اگر سپاه قدس در خارج مرزها با داعش نمی جنگید امروز شاید داعش در کوچه‌های شهرهای ما بود و در مرزها و شهرهای کشور باید با داعش می جنگیدیم سپاه قدس بازوی مهم و تاثیر گذار نظام در خارج مرزهای کشور است که لرزه بر اندام دشمنان انداخته برای همین است که سرباز پیاده نظام داخلی دشمن حرف از تضعیف سپاه قدس می زنند و در این مسیر گام بر می دارنند و با دشمنان سپاه قدس همصدا شدند در مورد سازمان اطلاعات سپاه هم اینگونه است سازمانی که ازفرزندان مخلص نظام تشکیل شده و شبانه روز برای امنیت کشور در تلاش است باید مورد حمله و هجوم زیبا کلام و امثال آن قرارگیرد سازمان اطلاعات سپاه حافظ امنیت کشور و نظام است و سدی محکم در مقابل براندازان و خیانتکاران است برای همین است مورد هجمه خیانتکاران و وطن فروش قرار می گیرد این عناصر منحرف شبانه روز درحال طرح و نقشه جهت تضعیف ارکان نظام هستند تا شاید به هدف براندازی خود دست پیدا کنند و از نظام عبور کنند. 💢.مطلب دیگر در مورد پروانه سلحشوری است این خانم بطور علنی و خیلی راحت در قلب پایتخت جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت برعلیه نظام و اجرای دستورات اربابان اسرائیلی خود است و هیچ نهادی هم در کشور وجود نداردکه این مزدوررا سرجایش بنشاندودهنش راببندد شاید باورتون نشه ولی همسر این فرد با دستور یکی از وزرای دولت پزشکیان مسئولیت بالایی در دولت آقای پزشکیان گرفته است افساد طلبان نه تنها تغییر مثبتی در راستای حفظ منافع کشور نمی‌کنند بلکه از نسلی به نسل دیگر ضد انقلاب تر و مزدور تر می شوند (از فاطمه حقیقت جو تا پروانه سلحشوری) از همه اینها مهمتر اینکه با پوشش ظاهری چادر سعی در فریب مردم دارند !! این خانم در اظهار نظری جدید که با رادیو فردا مطرح نمودن خواستار گذر مسالمت آمیز از جمهوری اسلامی ایران شده و با مطرح کردن رفراندم خواستار تغییرات شده این فرد با این تفکر و افراد همفکر ایشان در جمهوری اسلامی ایران بعنوان سرطان نظام و کشور هستند و باید جراحی و دور ریخته شوند اینها دنبال چه نظامی هستند آیا نظام ولایت فقیه و اسلام برای این جماعت دل چسب نیست؟آیا این جماعت دنبال اسلام آمریکایی یا اینکه با اسلام و حکومت اسلامی و ولایت فقیه مختلف هستند ؟آیا هجوم میلیونی مردم به خیابان‌ها و دفاع آنها از رهبری و نظام رفراندم نیست ؟یا اینکه کسب شانزده میلیون رای قومیتی و تحریک قومیتها برای رای گرفتن شما را مغرور کرده و فکر کردید که جبهه انقلاب و ولایت فقیه تضعیف شده ؟جبهه برانداز بارها در محاسبات خود اشتباه کرده و نظام و مردم هنوزخوب نشناخته آینده ثابت خواهد کرد که چگونه مردم شماعناصرنامطلوب رازیرپالگدمال خواهندکردسزای خیانت به کشور و انقلاب و در مسیر دشمن حرکت کردن در مقطع کنونی چیزی نیست جز اینکه توسط مردم مجازات شوید انشالله . 💢.در پایان سخنی با جریان انقلابی سراسر کشور دارم و آن اینکه باید توجه کنیم و هوشیار باشیم که دشمنان قسم خورده خارجی و عناصر داخلی آنها قسم خورده نظام و انقلاب هستند و هدف آنها براندازی نظام اسلامی و عبور از ولایت فقیه است و علنی مطالب خود را مطرح می کنند باید همه جریان انقلابی آتش به اختیار در میدان جهاد تبیین حرکت کنیم و از نظام و ولایت فقیه دفاع کنیم انشالله یا ایها الذین آمنوا ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.. ۱شهریور ۱۴۰۴
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب روضه ی دوم در ساحت اقا رسول خدا (ص) و آل اطهارش(ع). با عرض تسلیت رحلت رسول خدا (ص) و شهادت اقا امام حسن مجتبی (ع) . در عالم اسلام از زمان معاویه لعنه الله علیه و حتی تا امروز در نزد قریب به اتفاق علمای اهل تسنن ، تمام تلاششان این بود و هست ؛ حتی یک نخ موی سر ، عبا ، نعلین ، خاک زیر پا و... اقا رسول خدا (ص) را حفظ کنند و به یادگار نگه دارند و بشدت نسبت به این آثار تعصب دارند و در مورد تک تک این موارد احادیث و روایات بیشماری را ثبت و ضبط کرده و نقل می کنند. اما اگر از میلیون ها عالم دینی اهل تسنن سوال کنید؛ تنها فرزند باقی مانده از رسول خدا (ص) کیست؟ کجاست ؟ در چه حالی از این دنیا رفتند؟ و... فرزندانش چه کسانی هستند؟ اقا رسول خدا (ص) در مورد این حضرات چه فرمودند؟ شاید تعجب کنید؛ هیچ نمی دانند. همه تلاش انها این بوده و هست که هیچ روایتی و‌حدیثی از رسول خدا (ص) در مورد خانم فاطمه زهرا (س) ، اميرالمومنين, علی (ع) و حسنین (ع) بیان نشود. اگر میخواهند اصحاب پیامبر خدا (ص) را نام ببرند ، یا اسم اهل بیت محمد مصطفی (ص) را بیان نمی کنند و یا در انتها، با عنوان مردی از قریش نام می برند. تمامی اوصافی که از زبان مبارک آقا رسول خدا (ص) در شان خانم فاطمه زهرا (س) ، آقا اميرالمومنين, علی (ع) و حسنین (ع) بیان شده است را عینا به دیگران نسبت می‌دهند و ... با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) التماس دعا علیرضا تنهای کیسمی ۳۱مرداد ۱۴۰۴ https://t.me/alirezatanha_110 https://eitaa.com/alirezatanha110 Instagram.com/tanhaie_ir
هدایت شده از  صالح راد
🔴 برکات رای اون ۱۶ میلیون* ⭕ *تاریخچه افتخارات دولت یکساله اصلاح طلبان* 👿نتانیاهو : اصلاح طلبان سرمایه های اسرائیل در ایران هستند . 💢.اصلاح طلبان بیش از دو دهه بدنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و استقرار حکومتی سکولاری و لیبرالی در ایران هستند .تمامی خائنین و جواسیس و رانت خواران و اختلاسگران و غارتگران و افساد طلبان از قشر آنها ظهور میکند .آنها تاکنون هیچ شهیدی نداده اند و هیچکس هم به دنبال ترور آنها نیست چون نفوذی های اسرائیل و آمریکا در ایرانند .اما آنها آنقدر ابله هستند که نمی دانند فردای براندازی ایران به هفت کشور تجزیه میشود و تمامی امکانات و کارخانجات و تاسیسات و توانایی های اقتصادی و نظامی ایران توسط اسرائیل با خاک یکسان میشود و ایران سوریه دومی خواهد شد که هر قسمتش آبستن جنگهای داخلی و قتل عام مردم می شود . اینک دستاوردهای این تهی مغزها در یک سال دوره دولت اصلاح طلب پزشکیان را ملاحظه فرمایید : 🚨 ابتدا هر چه برانداز و مجرم امنیتی و فتنه گر و شورشی بود را در دولت سمت دادند 🚨 سپس در عرض سه ماه دلار را از ۵۶ هزار به ۱۰۵ هزار تومان گران کردند 🚨سپس سکه و طلا را گران کردند 🚨سپس سوخت نیروگاهها را عمدا تامین نکردند . 🚨سپس برای تولید برق آبی سد ها را خالی کردند. 🚨سپس برق را روی همه قطع کردند 🚨سپس کارخانه ها را یکی یکی تعطیل کردند 🚨سپس به سفرهای میلیاردی از جیب دولت رفتند . 🚨سپس بلیط هواپیما و قطار را گران کردند 🚨سپس تورم دوبرابری یا بیشتر را ایجاد کردند تمامی مواد غذایی و معیشت مردم را گران کردند 🚨جناب لوبیاچیتی و حبوبات که خوراک قشر بی بضاعت بود را به پانصد هزار تومان رساندند 🚨سپس سیمان را سه برابر کردند 🚨سپس مصالح و لوازم ساختمانی را بی حد گران کردند 🚨سپس افغانی ها را هم اخراج کردند تا ساخت و ساز مسکن را بکلی تعطیل کنند و مسکن را دوبرابر کنند 🚨سپس خودروها را گران کردند 🚨سپس جناب سیب زمینی را با قیمت ۱۵ هزار تومان صادر کردند و همان را با ۳۵ هزار تومان وارد کردند و به شما ۵۰ هزار تومان فروختند 🚨سپس وام فرزند آوری را کم کردند تا جمعیت را کم و پیرتر کنند 🚨سپس مواد شوینده و لوازم بهداشتی را چند برابر کردند 🚨سپس بیمه و سوخت کامیون ها را گران کردند تا دست به اعتصاب بزنند و قحطی بیاید 🚨سپس شیر و لبنیات را گران کردند 🚨سپس عمدا گندم را هم گران نکردند تا کشاورزان ضرر کنند و تولید نکنند و گندم وارد کنند و از خودکفایی گندم خارج شویم 🚨 سپس پیمانها بریکس و شانگهای که نجات بخش اقتصاد ایران در دوران تحریمها می باشد را کم اهمیت جلوه دادند و به آن کم محلی نمودند . 🚨 سپس توسط جناب ظریف در مقابله با تهدیدات اسرائیل پیام ضعف و عدم مداخله به اقدامات آن را دادند تا خدشه ایی در مذاکرات بوجود نیاید . 🚨 در نتیجه اسماعیل هنیه در تهران ترور شد . 🚨سرداران سپاه در سفارت ایران در سوریه ترور شدند . 🚨 لبنان بمباران شد و با انفجار پیجرها هزاران رزمنده حزب الله یا شهید و یا مصدوم و معلول شدند . 🚨 سپس سید حسن نصرالله و همه فرماندهان حزب الله ترور شدند . 🚨 سپس سوریه سقوط کرد و گروهی از مردمش شادمان از این آزادی شدند . 🚨 سپس تمامی امکانات نظامی و بخشی از توانایی های اقتصادی سوریه بمباران و نابود گشت. 🚨 قتل عام دانشمندان و مردم سوریه آغاز شدو اعدامهای خیابانی شروع شد و خانه های مردم را آتش زدند . 🚨سپس سوریه توسط اسرائیل و آمریکا و ترکیه و دروزی ها و کردها تجزیه گردید و همه نفت آن به غارت رفت و رفاه و امنیت از مردم سلب گردید و با بمباران های روزانه اسرائیل و جنگ های داخلی و کشتار مردم حالا پشیمانند که چرا اسد و ایران را از دست دادند . 🚨سپس به بهانه مذاکرات دلار را به ۸۳ هزار تومان رساندند تا بگویند با مذاکرات همه چیز درست میشود 🚨سپس و پس از آن همه فشار اقتصادی به مردم و گروگان گرفتن معیشت آنها به آرزوی قلبی خود رسیدند و ضمن فریب خوردن دوباره به میز مذاکره با آمریکا رفتند اما دیدند با هر دور از مذاکرات دهها تحریم دیگر به تحریم های ایران اضاف شد و ترامپ باج بده نیست. 🚨 سپس در حین مذاکره با آمریکا , اربابشان و سگ هارش اسرائیل شبانه به ایران حمله کردند و قصد کودتا و براندازی داشتند۰ 🚨 تمامی سرداران ارشد سپاه ترور شدند . 🚨 دانشمندان هسته ایی و نظامی ترور شدند . 🚨 سایت های هسته ایی همگی بمباران و نابود شدند . 🚨 پادگانها و تاسیسات و کارخانجات و منازل مردم بمباران شدند. 🚨 صدا و سیما بمباران شد .
هدایت شده از کانال۱ @جمعیت_رزما_خوزستان
ادامه مطلب 🔻
هدایت شده از  صالح راد
بیمارستانها و آمبولانس ها بمباران شد و .... 🚨 هنوز آوار برداری بمبارانها تمام نشده بود که این تهی مغز ها و گدایان مذاکره باز پالس التماس مذاکره و بوسیدن باسن ترامپ را سر دادند . 🚨سپس دوباره برای مذاکره مجدد و تسلیم خود به ترامپ فشار به مردم را از سر گرفته و معیشت آنها را باز به گروگان گرفتند 🚨 برنج ایرانی را از ۱۰۰ تومان به ٣۵۰ تومان گران کردند تا برنج را نیز از سفره مردم بردارند 🚨سپس با قطعی های مکرر برق کارخانجات و تولید کنندگان و بازاریان را متضرر کردند تا اقتصاد را نابود و کوچک کنند و مورد تمسخر ترامپ قرار گیرند 🚨سپس با شوکهای برقی کولرها و لوازم برقی مردم را سوزاندند تا آنها را عصبانی کنند 🚨سپس قطعی های برق را به دو عده در روز رساندند. 🚨سپس آب را جیره بندی کردند و در تهران قطعی آب آوردند . 🚨سپس رانت بازانشان موتوربرق و پمپ آب وارد نمودند و با قطعی های مکرر و تعمدی آب و برق مردم را مجبور به خرید موتور برق و پمپ آب با قیمت های نجومی نمودند و سودهای هزاران میلیاردی کلان به جیب زدند . 🚨 سپس به آذربایجان رفتند و جلو الهام علیف صهیونیستی و قاتل مردم ایران دو لا و خم شدند و دست به سینه شدند . 🚨 سپس گفتند اسرائیل خونخوار که چاره آن فقط مرگ است هم برادر ما است . 🚨سپس متوجه فعال شدن مکانیسم ماشه و برگشتن تمامی تحریمهای شورای امنیت به خاطر دسته گل امیر کبیرشان ظریف در برجام نافرجام شدند . 🚨 و اینک باز هم بدنبال مذاکره و حمله مجدد آمریکا و سگ هارش به ایران می باشند. سپس هر چه می کنند مردم به خیابان نمی ریزند و رو سیاه شدند. 🇮🇷اما ملت شریف ایران ما بازهم فریب شعارهای آزادیخواهانه و رفاه طلبانه اصلاح طلبان را خوردیم و نتیجه ضعف و ناتوانی آن همین شد که اکنون می بینیم . ما استوار و محکم پشت سر سید علی همان فرزند زهرا س می ایستیم و همه فشارها را تحمل می کنیم اما از خاکمان دفاع می کنیم و به دشمن پیام اقتدار می دهیم و ضمن وحدت و یکپارچگی و پرهیز از دوگانگی به آمریکا و سگ هارش می گوییم سودای براندازی و تجزیه ایران را به خواب هم نخواهید دید و ان شاء الله پرچم این نهضت توسط سید علی به مهدی موعود عج سپرده خواهد شد و اسرائیل فرو پاشیده خواهد شد .
سلام. باش باش اکبردر راه است!!!! تمام عناصر و سرمایه های دشمنان خارجی در داخل کم کم ، وارد میدان می شوند یکی به اسم ، یکی به بهانه رویکرد یکی با و .... اما اسم واقعی فقط است. دوست و دشمن بدانند که منافقین این بار هم زیر پای بدون هیچ رحم و بخششی خواهند شد . با رودربایستی،با کوتاه آمدن جلوی خیانت لیکود داخلی باعث جری شدن آنها خواهیم شد و سر بزنگاه های تاریخی مانند قبل از پشت به خنجر میزنند. به نرویم نکنیم ، با هر شکل و روشی که می توانیم، مطالبه کنیم این بیانیه نویسان مسئولان وضع موجود و برجام نویسان شوند بیعت و عارف و اعضای دولتشان با ارباب صورتی. از این افراد انتظارنداشته باشیداگر بیانیه نویسان و طراحان ،مسئولیت داشتند امثال و دولت بیانیه می دادند. همه این افراد اعضای یک طایفه (حزب لیکود) هستند و رویکرد همه آنها ختم به و است. حضرت آقا فرمودند: درمورد و فتنه گران، صریح موضع گیری کنید.مرزبندی داشته باشید. این دجاله ها ملاقات با انقلاب رو هم با رهبر معظم انقلاب هماهنگ کرده؟! آقایان نظری ندارند احیانا؟!!! استعفای فتنه ای است در مسیر به آشوب کشیدن کشور و طراحی اتاق های خیانت غرب پرستان در دل اعتدال و اصلاحات است. دستور رسیده کاری کنید استعفا دهد. نخواست, مجبورش کنید, شده با صندلی چرخدار. عصای موسی مارا مانند همیشه از دودلی و دل نگرانی بیرون خواهد آورد. ✍حسن فرقانی. @ج_رزما_منطقه۴تهران_حکیمیه