eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از  صالح راد
🔴 برکات رای اون ۱۶ میلیون* ⭕ *تاریخچه افتخارات دولت یکساله اصلاح طلبان* 👿نتانیاهو : اصلاح طلبان سرمایه های اسرائیل در ایران هستند . 💢.اصلاح طلبان بیش از دو دهه بدنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و استقرار حکومتی سکولاری و لیبرالی در ایران هستند .تمامی خائنین و جواسیس و رانت خواران و اختلاسگران و غارتگران و افساد طلبان از قشر آنها ظهور میکند .آنها تاکنون هیچ شهیدی نداده اند و هیچکس هم به دنبال ترور آنها نیست چون نفوذی های اسرائیل و آمریکا در ایرانند .اما آنها آنقدر ابله هستند که نمی دانند فردای براندازی ایران به هفت کشور تجزیه میشود و تمامی امکانات و کارخانجات و تاسیسات و توانایی های اقتصادی و نظامی ایران توسط اسرائیل با خاک یکسان میشود و ایران سوریه دومی خواهد شد که هر قسمتش آبستن جنگهای داخلی و قتل عام مردم می شود . اینک دستاوردهای این تهی مغزها در یک سال دوره دولت اصلاح طلب پزشکیان را ملاحظه فرمایید : 🚨 ابتدا هر چه برانداز و مجرم امنیتی و فتنه گر و شورشی بود را در دولت سمت دادند 🚨 سپس در عرض سه ماه دلار را از ۵۶ هزار به ۱۰۵ هزار تومان گران کردند 🚨سپس سکه و طلا را گران کردند 🚨سپس سوخت نیروگاهها را عمدا تامین نکردند . 🚨سپس برای تولید برق آبی سد ها را خالی کردند. 🚨سپس برق را روی همه قطع کردند 🚨سپس کارخانه ها را یکی یکی تعطیل کردند 🚨سپس به سفرهای میلیاردی از جیب دولت رفتند . 🚨سپس بلیط هواپیما و قطار را گران کردند 🚨سپس تورم دوبرابری یا بیشتر را ایجاد کردند تمامی مواد غذایی و معیشت مردم را گران کردند 🚨جناب لوبیاچیتی و حبوبات که خوراک قشر بی بضاعت بود را به پانصد هزار تومان رساندند 🚨سپس سیمان را سه برابر کردند 🚨سپس مصالح و لوازم ساختمانی را بی حد گران کردند 🚨سپس افغانی ها را هم اخراج کردند تا ساخت و ساز مسکن را بکلی تعطیل کنند و مسکن را دوبرابر کنند 🚨سپس خودروها را گران کردند 🚨سپس جناب سیب زمینی را با قیمت ۱۵ هزار تومان صادر کردند و همان را با ۳۵ هزار تومان وارد کردند و به شما ۵۰ هزار تومان فروختند 🚨سپس وام فرزند آوری را کم کردند تا جمعیت را کم و پیرتر کنند 🚨سپس مواد شوینده و لوازم بهداشتی را چند برابر کردند 🚨سپس بیمه و سوخت کامیون ها را گران کردند تا دست به اعتصاب بزنند و قحطی بیاید 🚨سپس شیر و لبنیات را گران کردند 🚨سپس عمدا گندم را هم گران نکردند تا کشاورزان ضرر کنند و تولید نکنند و گندم وارد کنند و از خودکفایی گندم خارج شویم 🚨 سپس پیمانها بریکس و شانگهای که نجات بخش اقتصاد ایران در دوران تحریمها می باشد را کم اهمیت جلوه دادند و به آن کم محلی نمودند . 🚨 سپس توسط جناب ظریف در مقابله با تهدیدات اسرائیل پیام ضعف و عدم مداخله به اقدامات آن را دادند تا خدشه ایی در مذاکرات بوجود نیاید . 🚨 در نتیجه اسماعیل هنیه در تهران ترور شد . 🚨سرداران سپاه در سفارت ایران در سوریه ترور شدند . 🚨 لبنان بمباران شد و با انفجار پیجرها هزاران رزمنده حزب الله یا شهید و یا مصدوم و معلول شدند . 🚨 سپس سید حسن نصرالله و همه فرماندهان حزب الله ترور شدند . 🚨 سپس سوریه سقوط کرد و گروهی از مردمش شادمان از این آزادی شدند . 🚨 سپس تمامی امکانات نظامی و بخشی از توانایی های اقتصادی سوریه بمباران و نابود گشت. 🚨 قتل عام دانشمندان و مردم سوریه آغاز شدو اعدامهای خیابانی شروع شد و خانه های مردم را آتش زدند . 🚨سپس سوریه توسط اسرائیل و آمریکا و ترکیه و دروزی ها و کردها تجزیه گردید و همه نفت آن به غارت رفت و رفاه و امنیت از مردم سلب گردید و با بمباران های روزانه اسرائیل و جنگ های داخلی و کشتار مردم حالا پشیمانند که چرا اسد و ایران را از دست دادند . 🚨سپس به بهانه مذاکرات دلار را به ۸۳ هزار تومان رساندند تا بگویند با مذاکرات همه چیز درست میشود 🚨سپس و پس از آن همه فشار اقتصادی به مردم و گروگان گرفتن معیشت آنها به آرزوی قلبی خود رسیدند و ضمن فریب خوردن دوباره به میز مذاکره با آمریکا رفتند اما دیدند با هر دور از مذاکرات دهها تحریم دیگر به تحریم های ایران اضاف شد و ترامپ باج بده نیست. 🚨 سپس در حین مذاکره با آمریکا , اربابشان و سگ هارش اسرائیل شبانه به ایران حمله کردند و قصد کودتا و براندازی داشتند۰ 🚨 تمامی سرداران ارشد سپاه ترور شدند . 🚨 دانشمندان هسته ایی و نظامی ترور شدند . 🚨 سایت های هسته ایی همگی بمباران و نابود شدند . 🚨 پادگانها و تاسیسات و کارخانجات و منازل مردم بمباران شدند. 🚨 صدا و سیما بمباران شد .
هدایت شده از کانال۱ @جمعیت_رزما_خوزستان
ادامه مطلب 🔻
هدایت شده از  صالح راد
بیمارستانها و آمبولانس ها بمباران شد و .... 🚨 هنوز آوار برداری بمبارانها تمام نشده بود که این تهی مغز ها و گدایان مذاکره باز پالس التماس مذاکره و بوسیدن باسن ترامپ را سر دادند . 🚨سپس دوباره برای مذاکره مجدد و تسلیم خود به ترامپ فشار به مردم را از سر گرفته و معیشت آنها را باز به گروگان گرفتند 🚨 برنج ایرانی را از ۱۰۰ تومان به ٣۵۰ تومان گران کردند تا برنج را نیز از سفره مردم بردارند 🚨سپس با قطعی های مکرر برق کارخانجات و تولید کنندگان و بازاریان را متضرر کردند تا اقتصاد را نابود و کوچک کنند و مورد تمسخر ترامپ قرار گیرند 🚨سپس با شوکهای برقی کولرها و لوازم برقی مردم را سوزاندند تا آنها را عصبانی کنند 🚨سپس قطعی های برق را به دو عده در روز رساندند. 🚨سپس آب را جیره بندی کردند و در تهران قطعی آب آوردند . 🚨سپس رانت بازانشان موتوربرق و پمپ آب وارد نمودند و با قطعی های مکرر و تعمدی آب و برق مردم را مجبور به خرید موتور برق و پمپ آب با قیمت های نجومی نمودند و سودهای هزاران میلیاردی کلان به جیب زدند . 🚨 سپس به آذربایجان رفتند و جلو الهام علیف صهیونیستی و قاتل مردم ایران دو لا و خم شدند و دست به سینه شدند . 🚨 سپس گفتند اسرائیل خونخوار که چاره آن فقط مرگ است هم برادر ما است . 🚨سپس متوجه فعال شدن مکانیسم ماشه و برگشتن تمامی تحریمهای شورای امنیت به خاطر دسته گل امیر کبیرشان ظریف در برجام نافرجام شدند . 🚨 و اینک باز هم بدنبال مذاکره و حمله مجدد آمریکا و سگ هارش به ایران می باشند. سپس هر چه می کنند مردم به خیابان نمی ریزند و رو سیاه شدند. 🇮🇷اما ملت شریف ایران ما بازهم فریب شعارهای آزادیخواهانه و رفاه طلبانه اصلاح طلبان را خوردیم و نتیجه ضعف و ناتوانی آن همین شد که اکنون می بینیم . ما استوار و محکم پشت سر سید علی همان فرزند زهرا س می ایستیم و همه فشارها را تحمل می کنیم اما از خاکمان دفاع می کنیم و به دشمن پیام اقتدار می دهیم و ضمن وحدت و یکپارچگی و پرهیز از دوگانگی به آمریکا و سگ هارش می گوییم سودای براندازی و تجزیه ایران را به خواب هم نخواهید دید و ان شاء الله پرچم این نهضت توسط سید علی به مهدی موعود عج سپرده خواهد شد و اسرائیل فرو پاشیده خواهد شد .
سلام. باش باش اکبردر راه است!!!! تمام عناصر و سرمایه های دشمنان خارجی در داخل کم کم ، وارد میدان می شوند یکی به اسم ، یکی به بهانه رویکرد یکی با و .... اما اسم واقعی فقط است. دوست و دشمن بدانند که منافقین این بار هم زیر پای بدون هیچ رحم و بخششی خواهند شد . با رودربایستی،با کوتاه آمدن جلوی خیانت لیکود داخلی باعث جری شدن آنها خواهیم شد و سر بزنگاه های تاریخی مانند قبل از پشت به خنجر میزنند. به نرویم نکنیم ، با هر شکل و روشی که می توانیم، مطالبه کنیم این بیانیه نویسان مسئولان وضع موجود و برجام نویسان شوند بیعت و عارف و اعضای دولتشان با ارباب صورتی. از این افراد انتظارنداشته باشیداگر بیانیه نویسان و طراحان ،مسئولیت داشتند امثال و دولت بیانیه می دادند. همه این افراد اعضای یک طایفه (حزب لیکود) هستند و رویکرد همه آنها ختم به و است. حضرت آقا فرمودند: درمورد و فتنه گران، صریح موضع گیری کنید.مرزبندی داشته باشید. این دجاله ها ملاقات با انقلاب رو هم با رهبر معظم انقلاب هماهنگ کرده؟! آقایان نظری ندارند احیانا؟!!! استعفای فتنه ای است در مسیر به آشوب کشیدن کشور و طراحی اتاق های خیانت غرب پرستان در دل اعتدال و اصلاحات است. دستور رسیده کاری کنید استعفا دهد. نخواست, مجبورش کنید, شده با صندلی چرخدار. عصای موسی مارا مانند همیشه از دودلی و دل نگرانی بیرون خواهد آورد. ✍حسن فرقانی. @ج_رزما_منطقه۴تهران_حکیمیه
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔪.. خنجر فرو رفته از پشت در کمر و قلب 👚.. از کجا معلومه که، محمد خاتمی بدون هیچگونه عارضه ای به ب
سلام، از این جرثومه نفاق و دو رویی حقه باز و نظایر او در جبهه افساد طلبان هر چیزی و هرکاری ممکن است و بر میاد، حتی پوشیدن لباس صورتی که معمولأ در بخش زنان بیمارستان ها برای زنان استفاده میشود،
رنگ فتنه و تغییر پارادایم تا تجزیه ایران مظلوم این بار است شیخ معاویه‌صفت قدرت‌طلب را زیر پاهامان له خواهیم کرد 🇮🇷💪 🆔️@J.RAZMAA              @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
سلام. جنگ تحمیلی ۱۲ روزه یک تجربه بی‌بدیل برای حکمرانی در ایران بود. این جنگ نشان داد که اجتماعی نظامی اقتصادی و دیپلماسی چندلایه، اصلی حکمرانی پایدار هستند. رویکردهایی چون بیانیه اخیر جبهه اصلاحات که همچنان برعداوت وکینه توزی نسبت به نظام اسلامی می‌دمند ،نشان از جریان‌های سیاسی معاند است که نتوانسته‌اند از تجربه‌های جدید درس بگیرند. به طور خلاصه، آموزه اصلی جنگ ۱۲ روزه این است که قدرت ملی ایران در پیوند مردم و حاکمیت نهفته است. ارتقای پارادایم حکمرانی کشور مستلزم تبدیل این پیوند به یک سازوکار پایدار و نهادی برای پیشرفت، امنیت و عدالت اجتماعی با محوریت ولایت فقیه است. ✍حسن فرقانی @ج_رزما_منطقه۴تهران_حکیمیه
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ۱ - ‏یکی از اصلی ترین تاکتیک های ما در نبرد پیش رو باید پنهان کردن محل های شلیک از طریق افزایش ماکت ها (گزینه های فیک) باشد! 🔹‏گفتنی است علاوه بر رصد دائم ماهواره ای و دوربین های مخفی پنهان‌شده توسط عوامل میدانی دشمن؛ پهپاد های جدید (اهدایی آلمانها به رژیم صهیونیستی) مجهز به سنسورهای صوتی یابنده محل و مبدأ صدای شلیک است. 🔹‏باید آنقدر صدا و آتش فیک تولید شود که تشخیص شلیک اصلی عملاً ناممکن باشد. 🔴 ۲ - ویژه/ همان‌طور که پیش‌بینی میشد، نکته اصلی در خصوص ابعاد و سطوح فعالیت دبیر جدید شعام نشان می‌دهد مقامات نابلد، دهان‌لق و دارای اطرافیان نامتعارف [مشکوک] از چرخه تصمیمات بنیادین و استراتژیک کنار گذاشته شده‌اند! 🔴 ۳ - تخلف در انتصاب همسر پروانه سلحشوری/ انتصاب او غیرقانونی است 🔹مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس نوشت: طبق ماده ۴۶ قانون برنامه هفتم، شرکت بهینه‌سازی وزارت نفت باید در "سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی" ادغام شود. 🔹طبق قانون بودجه ۱۴۰۴، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت از اول امسال حق فعالیت ندارد. 🔹انتصاب آقای ‎قبادیان و سایر انتصاب‌ها در این شرکت منحل‌شده تخلف است. 🔹‏ دریافت و پرداخت هرگونه وجهی تحت هر عنوان به نام این شرکت ممنوع است و موجب برخورد قضایی خواهد شد. 🔹این مساله را در اولین روز کاری مجلس در هفته پیش رو دنبال خواهم کرد. 🆔️@J.RAZMAA             @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_درجنگ_ترکیبی_شناختی_کمیته_عالی_فجازی    کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ۴ - لاریجانی: گروسی آتش‌بیار حمله به ایران 🔹 دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت آژانس در دوره گروسی به شدت مخرب شده و عملاً به آمریکا و اسرائیل چک سفید داده است. 🔹 او تأکید کرد گزارش اخیر گروسی مبنای حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران شد، در حالی‌که وی حتی آن را محکوم نکرد. 🔹 لاریجانی وضعیت آژانس را «فضاحت‌بار» خواند و پرسید ادامه همکاری ایران با آن چه فایده‌ای دارد. 🔴 ۵ - فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که جنگنده‌های F-16 ارتش طی یک حمله هوایی دقیق، یکی از مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش را در منطقه وادی‌الشای واقع در شرق صلاح‌الدین منهدم کردند. 🔷در این عملیات، تمامی عناصر تروریستی حاضر در مخفیگاه به هلاکت رسیدند و مقادیر قابل توجهی سلاح، تجهیزات و دستگاه‌های ارتباطی آنان نابود شد. 🔴 ۶ - ترامپ مثلث علیه خودش را تکمیل کرد! 🔹درحالی‌که تعرفه‌های گمرکی سنگین آمریکا بر کالاهای هندی موجب تشدید تنش‌ها شده، دهلی‌نو با شتابی بی‌سابقه درحال تقویت روابط خود با رقبای واشنگتن، یعنی روسیه و چین است. 🔹ترامپ به‌دلیل خرید گستردۀ نفت روسیه توسط هند، تعرفۀ ۵۰ درصدی را به‌عنوان تنبیهی علیه این کشور اعمال کرد تا هند را از خرید نفت روسیه منصرف کند. 🔹پنجشنبه اما وزرای خارجۀ هند و روسیه توافق کردند تا سطح روابط تجاری دوجانبه را ارتقا دهند؛ توافقی که نشان می‌دهد هند تصمیمی برای عقب‌نشینی در مقابل فشارهای آمریکا ندارد. 🔹هند و چین ، در گامی مهم اعلام کردند که پروازهای مستقیم بین ۲ کشور از سر گرفته می‌شود و همکاری‌های تجاری افزایش می‌یابد./فارس 🆔️@J.RAZMAA @کمیته_عالی_فجازی   
هدایت شده از sadegh
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاد امیرعلی حیدر-امیری: الان مذاکره به صلاح نیست! باید یکبار دیگر محکم، در میدان بجنگیم، امتیاز بگیریم و بعد وارد مذاکره بشویم یواش ....یواش.... آمریکا باید طعم شکست را بچشد 📌شیرمادرت حلالت، با این موضع‌گیری‌های محکم، مستدل و مقتدرت 📌استاد امیری، تحلیلگری در تراز ملت ایران 🎤 پایگاه حفظ و نشر آثار" " @aasarostad @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید.