eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از کیهان آنلاین
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 اعتراف وزیر آمریکایی به ایجاد زمینهٔ اغتشاشات اخیر در ایران 🔸وزیر خزانه‌داری آمریکا: کاری که ما انجام دادیم ایجاد کمبود دلار در ایران بود. من این راهبرد را در سخنرانی در باشگاه اقتصادی نیویورک تشریح کردم. بانک مرکزی ایران مجبور شد پول چاپ کند، پول رایج ایران سقوط کرد و تورم به‌شدت افزایش یافت. @Kayhan_online
34.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ اعترافات صریح تروریست‌های سلطنت‌طلب‌: این جنگ با اسلام است؛ حتی به زن و بچه‌ی شیرخوار مسلمان هم رحم نمی‌کنیم، مسجد‌ها و قرآن‌ها را آتش می‌زنیم؛ نباید در ایران مسلمانی باقی بماند! برخاندان وحامیان یهودی زاده پهلوی تا ابد لعنت هرکسی با آل علی درافتاد و رفتاد 🤲🤲🤲 ‌ 🔴 «چاپید‌شاهِ» بی‌پرده یک مشت داعشی ملحد! عذرخواهی می کنیم از محتوای بسیار موهن فیلم 🚀 جهش ایران | بدون مرز
✍دکتر هادی ثروتی؛ دبیر کمیته سیاسی @ج_رزما : بنام خدا این اهالی جریان اصلاحات ،عجب موجوداتی هستند ؛ سی و چند سال نظام دست آنها بوده و هربلایی که خواسته اند سر نظام آورده اند ،هر نسخه انحرافی و غلط که خواسته اند برای کشور نوشته اند و تعمدا نظام را به اینجا رسانیده اند ؛ بعد، هم خودشان و روزنامه هایشان و لیدرهایشان همچون موسوی و کروبی و خاتمی و روحانی و تکنوکراتهای لیبرال همراهشان حق به جانب و با ژست دلسوزانه، نسخه پایان نظام و تغییر ساختار و تحول بنیادین و دگرگونی ساختاری را توصیه میکنند . خدا از سر تقصیرات هاشمی رفسنجانی بگذرد که همه این عتیقه های لیبرال و وابسته غرب همچون موسوی ،خاتمی ، روحانی ،مرعشی، جهانگیری و ....را از جیب خود در آورد و به نظام تحمیل کرد و این اعجوبه های ....دست آخر طلبکار نظام هم شده اند. مگر عادلی و نوربخش و روغنی زنجانی و جهانگیری و سریع القلم ها و مسعود نیلی ها و حسین بشیریه ها نسخه پیچ و هدایتگر نظامهای لیبرالی هاشمی و خاتمی و روحانی و برخی متاخرین نبوده و نیستند؟ مگر اینها و روزی نامه های این جماعت نبودند که با مقاله هایشان نظام را به اینجا رساندند؟ راستی، مدیر و اعضای شبکه انگلیس نشنال و من وتو و ...پادوهای روزنامه های اصلاحاتی صبح نو و سلام و شرق و آفتاب یزد و خرداد و عمله های سازمان مجاهدین انقلاب ،تحکیم وحدت و مشارکت ،همبستگی و....عضو کدام جریان سیاسی بودند که به غرب پناه بردند ؟ و الان درخدمت چه کسانی و چه سروسیهایی هستند؟ وزرای دولت هاشمی و خاتمی و روحانی و حتی دولت چهاردهم الان کدام مسیر را میروند؟ انقلاب یا اصلاحات ؟ سی و چند سال نظام را به انحراف بردند، فتنه کردند ،اقتصاد را فلج کردند و الان امثال موسوی و تاج زاده و آقا تقی ارمکی و امثال بیانیه نویسها و ...طلبکار نظام هم هستند. جالب آنست که دولتهای موسوی و خاتمی و روحانی و (هم اکنون )پزشکیان همگی اصلاحاتی اند و برخی نقش اپوزیسیون را بازی میکنند و برخی هم با انتقاد گری دنبال غصب کل کابینه او هستند. مگرشماها نبودید که بر امام حاشیه میزدید و رهبری را نفی میکردید و دربحث ولایت فقیه تردید داشتید؟ حالا هم که با جریان بیرون دست داده اید و البته خجالت میکشید که این ارتباط با آمریکا و غرب و عوامل آنها را تایید کنید و منتظر شرایط هستید تا پرده بیاندازید. یکروز شعار مبارزه با آمریکا میدهید یکروز پرچم آمریکا را برمی افرازید. یکروز ژست یک اسلامگرای کامل را می گیرید و یکروز به خدا و پیغمبر و ائمه هدی جسارت. یکروز ملی گرا میشوید و یکروز درنفاق کامل . واقعا شما چه جور جماعتی هستید؟ خداوند این ملت صبور و شجاع و ولایی را از شر شما ابن الوقت ها و نون به نرخ روز خور نجات دهد که برای کسب قدرت به هر طریقی متوسل میشوید. انقدرگاف داده اید که چوب خطتان مدتهاست پرشده است و البته خودتان کر و گنگ و کورید. مردم و رهبری صبور شما را دائما رصد میکنند. الصبر مفتاح الفرج . @ کمیته_سیاسی_ج_رزما
بسم الله الرحمن الرحیم. ⭕درخت انقلاب تناورتر و استوارتر از همیشه _____________________________ ✍دکتر هادی ثروتی: 🔹️انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در۴۷ سال پیش امپریالیسم آمریکا و تفاله هایش را با سیلی محکم از جزیره ثبات (ایران بزرگ) بیرون انداخت. 🔹️آمریکا که انقلاب ایران را پیش بینی نکرده و این کشور ویژه را از دست داده بود، در طول این چند دهه از اجرای سناریوهای مختلف جهت بازگشت و بلعیدن و براندازی نظام اسلامی دریغ نکرده است اما هربار ازشما مردم انقلابی ایران پیوسته سیلی خورده، ولیکن بازهم از تب و تاب نیفتاده است. اتخاذ رویکرد جنگ نرم فرهنگی، جنگ ترکیبی ،جنگ هوشمند و انواع و اقسام طرح های اطلاعاتی و حرفه ای جهت سرنگونی این نظام مقدس الکتریسته شده ولیکن تاکنون کارگر نیفتاده است. 🔹️درطول این سالها همه اهتمام دشمن کاربرد برخوردی چند سطحی با چاشنی فشار اقتصادی و تحریم ، آنهم با استفاده از عوامل نفوذی خود همچون جنگ شهری و طراحی کودتا علیه مردم ایران در دستور کار آمریکا و اسرائیل و غرب وحشی بوده است. 🔹️این احمق ها نمی دانند که مردم باهوش ایران دچار دودستگی نمی شوند، باهم متحدند و کام دشمن را با حضورشان و ایثارشان و نثار خونشان و...تلخ خواهند کرد. علیرغم همه مشکلاتی که عوامل داخلی نفوذی همراه با دشمن برماتحمیل میکنند و علیرغم همه فشارهای اقتصادی و تحریم ها و...که ظالمانه بر مردم ما میشود ، اما ،اما، مردم ایران و جوانان این مرز و بوم با اتکا و اعتقاد به ایمان خدای متعال و حمایت های رهبری انقلاب ، همه عرصه های علمی،فناوری و قله های تکنولوژی های روز را فتح کرده و درلبه های علم دنیا قرار داریم و درصدد فتح قله ها هستیم . 🔹️علت ناراحتی و بغض آمریکا و غرب از ما همین است که هم این انقلاب را به درخت تناوری رسانیده ایم ، و هم با همه فشارها و تحریم ها توانسته ایم ایران را در جهان به عظمت و بزرگی بی نظیر می رسانیم. 🔹️مقایسه ای ساده بین دوران قاجار و پهلوی ها و وابستگی ایران به روس و انگلیس و آمریکا؛ و متقابلا ، دوران بالندگی و سرافرازی ایران بعد از انقلاب میتواند برای هر ذهن تحلیل گر و محقق ، آموزنده وتطبیقی مناسب باشد.البته سیاه نمایی برخی معاندان از چهره انقلاب وسفیدشویی دشمنان تاثیری بر ملت ندارد. 🔹️ایران مستقل ، بعد از انقلاب استوار بوده ، هست و انشاالله برقرار خواهد ماند و در بلندای تاریخ خواهد درخشید و به تعبیر امام رحمة الله عليه، ایران پرچم اسلام را برقلل رفیع جهان به اهتزاز در خواهد آورد. انشاءالله @کمیته_سیاسی_ج_رزما ۱۹ بهمن ۱۴۰۴
🔴 قدیسِ فیکِ غرب‌پسند، وسط لجنزار اپستین! دالایی‌ لاما، نماد معنویت بودایی، با آن لبخند آماده‌ به‌ مصرف غرب‌پسند، حالا نامش بیش از ١۵٠ بار در اسناد جفری اپستین دیده می‌شود. ▪️ این‌همه تکرار نام، شوخی نیست. اپستین که دفتر ذکر و نیایش نداشت. پول داشت، شبکه داشت، جزیره داشت و پرونده‌ای که هر نام تکرارشده در آن، دست‌کم یعنی رفت‌ و آمد و تعامل. ▪️همین‌ اندازه‌اش برای فرو ریختن افسانهٔ «استاد روحانی با خردی بی کران» (معنای دالایی لاما در زبان تبتی) کافی است. معنویتی که در چنین لجن‌زاری رشد کند، اگر مجرم نباشد، پاک هم نیست. ▪️حالا بیایید سمت مترجمان داخلی این تقدس جعلی. امثال معتمدآریا و ریاحی که تلاش کردند این پیر لبخندزده را در برابر معنویت شیعه علم کنند و آن را به جای فرهنگ بنشانند. بنا بود دالایی‌ لاما بشود نماد معنویت مدرن و بی‌دشمن و تشیع بشود نماد خشونت و عقب‌ماندگی. ▪️ حالا اما که اسم آن بتِ بزک‌کرده، از دل اسناد اپستین بیرون زده، سؤال ساده است: «این بود آن بدیل اخلاقی و آن معنویت برتر؟» ▪️مسئله تنها دالایی‌ لاما نیست؛ مسئله ساده‌لوحیِ آگاهانهٔ روشنفکر مآبی است که می‌خواهد معنویت شیعه را هدف قرار بدهند. حتی به قیمت بستن چشم‌ها بر بوی تعفن قدیس‌های وارداتی! 🚨 خبر فوری و مهم 👇 🆔 @news101
🌷به یاد آنان که فرود نیامدند تا نام ایران بر فراز آسمانها جاودان بماند🌷 روز نیروی هوایی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران مبارک 🌺
727.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مد ظله العالی فرمودند ما مملکت وارد جنگ نمی کنیم اگر جنگی تحمیل شود جنگ منطقه ای است . پیام سرلشکر موسوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران : ⁉️ ما در عین آمادگی واقعاً علاقه‌ای به شروع یک جنگ منطقه‌ای نداریم 🔹رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای هوایی و پدافند هوایی ارتش: 🔹گرچه اهداف آتش جنگ منطقه‌ای متجاوزان هستند اما به هر حال؟ پیشرفت و توسعه منطقه را سال ها به عقب خواهد انداخت ؟! و عواقب آن بر عهده جنگ‌افروزان آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود.
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عراقچی وزیر امورخارجه: آنچه میبابد بدانیم گفت گفت ⁉️ کشور باید بدون تکیه به مذاکره اداره شود 🔹در موضوع هسته‌ای چه کاری مانده بود که ما انجام ندادیم؟! ما بیش از ۲ سال مذاکرات مستقیم انجام دادیم و به توافق برجام رسیدیم اما آمریکا از آن خارج شد؛ امسال هم در میانهٔ مذاکرات امسال هم وسط مذاکره به ما حمله کردند. 🔹آمریکا نمی‌تواند تحمل کند که کشوری از حق خودش دفاع کند؛ هر کاری می‌کنند تا ما از موضع‌مان پایین بیاییم. آن‌ها در یک‌سال گذشته چه کاری مانده که علیه ما نکرده‌اند؟ 🔹فشار حداکثری، جنگ، اسنپ‌بک و عملیات شبکه‌کودتای دی‌ماه که تماماً از بیرون هدایت می‌شد؛ کارهای آمریکا در یک‌سال گذشته بود اما همهٔ آن‌ها شکست خورد و مجبور شدند به میز مذاکره برگردند. 🔹البته ما به آن‌ها در مذاکره هم اعتماد نداریم؛ احتمال فریب‌کاری توسط آمریکا وجود دارد. در همهٔ جلسات گفته‌ام نیروهای مسلح و دولت طوری کارشان را انجام بدهند که انگار مذاکره‌ای در کار نیست؛ کشور باید بدون اتکا به مذاکره اداره شود که الحمدلله اینطور هم هست.
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عراقچی وزیر امورخارجه: (آنچه باید می گفت گفت ⁉️ ترسیدن در این شرایط سم مهلک است، اگر قدم عقب بگذاریم معلوم نیست تا کجا باید عقب برویم