هدایت شده از مرتضی قربانی
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🎊ویژه برنامه دهه فجر و ۲۲ بهمن 🎊ماه
✨ نشست بصیرتی و روشنگری
بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا
با سخنرانی برادر حاج حسین الله کرم
✨نور افشانی و بانگ الله اکبر راس ساعت ۹ شب از مناره های مسجد و حضور همه هم محله ای های عزیز
✨ کاروان خودرویی و موتوری و جشن ۴۷ سالگرد پیروزی انقلاب در محله
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🌟 منتظر تک تک شما مردم خوب محله نصر هستیم
💫 وعده دیدار ما : سه شنبه ۲۱ بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشا
#جشن_پیروزی_انقلاب
#دهه_فجر
#نشست_بصیرتی
#پایگاه_۱۵_مسجد_القرآن
#پایگاه_انسیه
#حوزه_۳۲۶_حضرت_رقیه_س
#ناحیه_مالک_اشتر
✅بیانیه شماره ۲۱، جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی @ج_رزما بمناسبت یوم الله ۲۲بهمن ۱۴۰۴
بسمه تعالی
💢جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی، در لبیک به رهبر معظم انقلاب؛ با اراده و ایستادگی و مقاومت فعال شهادت طلبانه در راهپیمائی ۲۲ بهمن شرکت کرده و از همگان میخواهد یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ را گسترده تر از گذشته بر گذار کنند،
🔹️از آنجا که رهبر معظم انقلاب در پیام تلویزیونی۲۰ بهمن، اراده و ایستادگی ملتها را بالاتر از موشک و هواپیما در ساختن قدرت ملی هر کشوری نامیدند،
@جمعيت_رزمنده_مدافع_انقلاب_ اسلامی، با لبیک به حضرت آقا، با شرکت در راهپیمائی یوم الله ۲۲بهمن از آحاد ملت میخواهد این قدرت ملی ناشی از قدرت نرم ملت و قدرت سخت موشکی نیروهای مسلح را به صحنه آورده تا کسانیکه طمع در ایران اسلامی و جمهوری اسلامی و در منافع ملت دارند مأیوس و به عقب نشینی وادار شوند.
🔸️بی تردید، این حضور در سال بسیار سخت گذشته بویژه درجنگ ۱۲ روزه خردادماه، مقابل آمریکا و اسرائیل و ناتو و نوکران منطقهای و داخلی شان و همچنین در جنگ شهری ۱۸ و ۱۹ دیماه که با امدادهای الهی سربلند و پیروز بیرون آمدیم، شکرگداری به درگاه احدیت و تقدیر و تشکر از رهبری داهیانه آیة الله العظمی امام خامنهای بزرگ است که با هدایتگری بی نظیر، با ارائه راهبرد جنگ منطقهای، از هر گونه احتمال جنگ تجاوزگرانه دشمنان جلوگیری کردند.
🔹️از این رو هر فریاد #الله_اکبر #خامنهای_رهبر و #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسراییل در روز ۲۲بهمن امسال شکر گذاری به درگاه الهی خواهد بود،
انشاءالله
جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی
@ج_رزما
۲۱بهمن ماه ۱۴۰۴
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب
- این تصاویر مربوط به تشییع پیکر پسر معمر قذافی (رهبر کشته شده مردم لیبی در سال ۲۰۱۱ است) که چند روز پیش در لیبی ترور شد.
- اکثر خبرگذاریهای جهان جمعیت حاضر در این مراسم را میلیونی اعلام کردند .
- اگر بدانیم کل جمعیت لیبی کمی کمتر از ۷ میلیون نفر است، آنگاه شرکت میلیونی مردم لیبی در این مراسم معنای خاصی پیدا میکند .
- میزان استخراج نفت در لیبی در آخرین سال حکومت معمر قذافی حدود ۱۶۵۰۰۰۰ بشکه در روز بود.
- معمر قذافی از نگاه غربی ها بخصوص فرانسوی ها یک دیکتاتور بود که با شورش مردم لیبی در سال ۲۰۱۱ کشته شد .
- از ان زمان به بعد تا به امروز کشور لیبی گرفتار جنگ های داخلی است و همزمان نفت ابن کشور بصورت بی حساب توسط فرانسوی ها غارت می شود.
به عبارت دیگر ؛
فرانسویها برای رسیدن به نفت لیبی تمام رسانه های دنیا را علیه معمر قذافی بسیج کردند ، همزمان کوشیدند مردم لیبی را در اعتراض به حکومت معمر قذافی وارد خیابانها کنند، بمحض اینکه عدهای محدودی از مردم لیبی وارد خیابانها شدند ، نیروهای ویژه فرانسوی در حمایت از معترضین وارد خاک لیبی شدند . اعتراضات را به شورش و در وسط این آشوب ها ، معمر قذافی را کشتند و دولتش نیز متلاشی شد.
- از انروز تا به امروز لیبی گرفتار جنگ داخلی است و به دو تکه تقسیم شده است .
- این بدرقه جایگاه واقعی خانواده معمر قذافی را پس از ۱۴ سال از کشته شدنش در بین مردم لیبی نشان میدهد،
و شايد نوعی عذرخواهی مردم لیبی از بی وفایی نسبت به معمر قذافی است .
علیرضا تنهای کیسمی
۲۱ بهمن ۱۴۰۴
♦️پروفسور مرندی: پیشنهادی که ترکیه، قطر و مصر برای محدود کردن توان دفاعی، اتحادهای منطقهای و برنامه هستهای جمهوری اسلامی ایران ارائه دادهاند، شرمآور است.
🔹برخلاف این رژیمهای ناامید، ایران بزرگ در برابر امپراتوری شر سر خم نمیکند...
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امور_جنگ_شناختی_امنیت_ملی_مطالبه_گری_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : ..🔻
https://jrmee.ir/
هدایت شده از بچه حزب اللهی
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در اغتشاشات دیماه ۱۴۰۴ توسط عوامل موساد به لیدرهای آشوب ماده ای به اسم 《نفس شیطان》 داده شد تا بین آشوبگران پخش شود
استعمال این مخدر بسیار خطرناک فرد را تبدیل به یک حیوان درنده میکند...
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi
#بچه_حزب_اللهی_درخط_اتش
@DAR_KHATE_ATASH
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
در اغتشاشات دیماه ۱۴۰۴ توسط عوامل موساد به لیدرهای آشوب ماده ای به اسم 《نفس شیطان》 داده شد تا بین آش
✍با عرض سلام و تشکر و خداقوت و ضمن پوزش از دبیرکل محترم با توجه به اشراف و تخصص توأمان در حوزه پزشکی و سم شناسی بالینی و حقوق جزایی ذکر چند نکته را پیرامون این کلیپ و کلیپ های با محتوای مشابه از این شخص بر خود لازم میبینم:
۱. در اینکه مواد روانگردان و توهم زا وجود دارند و دارای تنوع هم هستند شکی نیست اما بهیچ عنوان بحث جدیدی نیست و وجود کمیکال و... مطلقا و صرفا مربوط به امسال نیست بلکه قبلا و سالهای پیش از این هم وجود داشته! ولو با اسامی متفاوت دیگر...
۲. اینکه بگوییم علت رفتارهای وحشیانه اغتشاشگران به این علت بوده نخیر! کسی هم اگر بخواهد از این مواد استفاده کند باید دسترسی راحت داشته باشد و یا سازماندهی شده باشد که این منطقی نیست و باید حواسمون باشه داریم زایل شدن مغز و روانگردان رو که در بعضی موارد از موانع مسئولیت کیفری هست به عنوان عامل توجیه کننده و رافع مسئولیت کیفری اغتشاشگران ترویج میکنیم...
۳. اینکه میگه نگذارید بچه تون بره بیرون و مخاطبش عموم مردم هستند بله این قسمتش درسته مردم نباید اجازه بدن اما جای این سوال خالیست که تا چه اندازه مردم قادر به ممانعت از فرزندان خود برای خروج از منزل هستند؟ بسیاری قادر نیستند اما نه به دلیل مصرف کمیکال و... که حتی ۱ درصد هم نیست بلکه بخاطر هیجانات ناشی از فضای مجازی! آیا آن احمق هایی که امشب بجای بانگ الله اکبر، شعار مرگ بر دیکتاتور دادند هم کمیکال زده اند و مغزشان در تسخیر کمیکال است؟!!! نخیر اینها مجازی زده اند و مغزشان در تسخیر دشمن در مجازی است!!!
۴. سابقا میگفتند:
مردی که شود مست به مویی بتوان بست،
زن گر که شود مست به زنجیر نتوان بست!!!
اغتشاشات ۱۴۰۱ هم، ناشی از کمیکال بود؟! یا دشمن در فضای مجازی یله که موریانه وار نوجوانان و جوانان ما را به انحراف و انحطاط کشانیده و می فریبد!؟
چرا اخیرا بسیاری از کشورها یکی یکی در حال تصویب قوانین ممنوعیت استفاده از شبکه های اجتماعی برای سنین زیر ۱۶ سال هستند!
لذا این آشوبگران و اغتشاشگران میلیون ها برابر بیشتر تحت تأثیر روانگردانی به نام محتواهای هدفمند تزریقی از طریق فضای مجازی آلوده «در رأس آن بستر اینستاگرام و تلگرام» و سلبریتی های مزدور و ... هستند تا کمیکال و اسکوپولامین!
بنابراین دچار تحلیل اشتباه نشویم کمیکال هست، اما کمیکال عامل این وحشیگری ها نیست، جنگ شناختی و ایجاد ناامیدی و خشم کاذب و برانگیختگی ناشی از محتواهای این پلتفرم هاست که زمینه را برای طیفی از ناآرامی و سوار شدن عده ای تروریست و مزدور برای کشتار روی این امواج فراهم آورده است...
۵. این آقا با نقل قول میگوید «به زور به ما مواد مخدر میدادند» این حرف را باور میکنید!؟ هر آدم حتی خیلی احمقی هم از گرفتن و خوردن ماده ناشناس از غریبه اندکی جانب احتیاط را رعایت میکند و در برابر زور مقاومت میکند! اما آیا در فضای مجازی یله و رها بحث زور است یا اراده؟! بسیاری از جوانان و نوجوانان ما در جنگ شناختی با اراده خودشان در بستر مجازی دشمن شکست میخورند بی آنکه بدانند... باید فکری و اقدامی عاجل و اساسی کرد! کمیکال واقعی و فراگیر فضای مجازیست! به آدرس غلط نرویم!
۶. نتیجه این کلیپ توجیه جنایت و سفیدشویی آن با کمیکال است! بنظر هدف اصلا همین سفید شویی است! سفید شویی این جانیان و پایمال کردن خون قربانیان! خصوصا شهدای شجاع و مظلوم مدافع امنیت کشور! مجرم باید مجازات شود چه قاتل کمیکال زده باشد یا مجازی زده، چه تروریستِ رها کننده بستر مجازی دشمن در کشور باشد چه تروریست یا مزدور فعال در مجازی و چه تروریست اقتصادی!
کمیکال Chemical (ماده شیمیایی) فرعِ فرع هم نیست!
اما لِگال Legal (برخورد قانونی) اصلِ اصل است و اولویت! هم علت است هم معلول!
✍دکتر شاکری، اردتمندتان
هدایت شده از خط حزب اللّه
📝 دشمن را مأیوس کنید
🌷 پانصدوبیستمین شماره هفتهنامه خط حزبالله به مناسبت ایام #دهه_فجر منتشر شد.
📝 سرمقاله این شماره به بررسی دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی درباره آثار شجاعت و حضور مردم در مواجهه با دشمنیها پرداخته است.
🖼 همچنین در ستون آخرین خبر این شماره پیام تلویزیونی روز گذشته رهبر انقلاب خطاب به ملّت ایران بازخوانی شده است.
📥 نسخه کامل این شماره را از اینجا بخوانید.
💻 Farsi.Khamenei.ir