eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب مساله اصلی و ماموریت اول ما چیست؟ ۱- اینکه؛ مذاکرات ایران و امریکا ، چگونه و با چه هدفی پیش می رود؟با اجازه حضرت اقا هست؟ ۲- اینکه؛ - آمریکا چقدر نیرو وارد منطقه کرده است؟ - ایا جنگ می شود ؟ - ایا جنگ پیش رو، جهت براندازی و تجزیه ایران است؟ یا فقط زدن ضربه سخت و تسلیم سازی ایران است ؟ و... پاسخ به این سوال‌ها مهم است ، اما مساله اصلی و ماموریت اول ما نیست. ۳- مساله اصلی و اول ما چیست؟ درصد قابل توجه ای از مردم ما ، روایت نظام مارا در علت و چگونگی وقوع فتنه ۱۸ و ۱۹ دی ماه نپذیرفته اند. هنوز نپذیرفته اند که دشمن در این فتنه و در هر فتنه و جنگ دیگری نه تنها میخواست و میخواهد که نیروهای حافظ امنیت ما را نابود کند ، بلکه میخواهد همه مردم ایران و حتی آنهائیکه مزدور رسمی و در استخدام دائمی خودشان قرار دارند را هم بکشد‌. دشمن میخواهد نام ایران و ایرانیان را از کره زمین حذف کند . دشمن در فتنه هایی مانند ۱۸ و ۱۹ دی ماه ، میخواست همه مردم که در خیابانها و حتی در خانه هایشان هستند را بکشد. مگر در حمله صدام به ایران و یا در جریان راه اندازی گروه‌هایی مانند داعش بسمت ایران ، دشمن اراده نکرده بود همه ایرانیان ، حتی انها که در گهواره هستند را بکشد.؟ مگر دشمن در جنگ ۱۲ روزه نمیخواست حتی مردم در حال تردد به بیمارستانها را هم بکشد.؟ نتیجه اینکه ؛ بخشی از مردم ما ، هیچ شناختی از دشمنان ایران ندارند و حتی از علت العلل مشکلات اصلی کشور ما بی اطلاع هستند . ۴- پس مساله اصلی؛ - خود مردم ما هستند . - باورهای خود مردم ما هست. - حفظ وحدت و یکپارچگی و تمرکز بر حال و احوال مردم ما است . دشمن میخواهد دو قطبی ایجاد کند ، باورها و روایت های در ذهن مردم را از باورها و حقیقت مساله جدا کند. من و شما یک چیزی بگوییم و عده ای دیگر چیز دیگری. پس مأموریت ما؛ هدایت اندسته از مردم ما هست بسوی حقیقت و نجات از دام شياطين دروغگو و فریب دهنده . - ما باید کاری بکنیم که وقتی از پیر و جوان سوال می کنیم ، حال شما چطور است ‌؟ پاسخ باید بسیار مثبت و دلشاد باشد . ۵- خداوند می فرماید ؛ نَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ (سوره رعد - ایه ۱۱) خداوند سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمی‌دهد ، مگر اینکه آنان خود را تغییر دهند. ما به این تحول نیاز داریم. ۶- ما الان در کدام نقطه هستیم؟ وضعیت چگونه است؟ چند درصد مردم روایت مارا قبول دارند ؟ چند درصد مردم ما حرف مارا بر حرف دشمن ترجیح میدهند ؟ ۷- اینکه بخشی از مردم ما حتی روایت خدا را هم نمی پذیرند ، این مصیبت است . ۸- اینکه چرا مردم ما، روایت ما را نمی پذیرند؟ پاسخ به این سوال‌ نیاز به اسیب شناسی دارد . - ایا اعمال و رفتار متناقض و غیر صادقانه و غیر هوشمندانه من ، باعث بی اعتباری قول من در نزد مردم شده است؟ - آیا اعمال و رفتار مسئولین دولتی و قوه قضائیه ای که من مدافع انها هستم، باعث شد که من خراب بشوم ؟ - ایا قدرت رسانه ای دشمن و شدت بلندگوها و حجم سرو صداها و سوت و کف دشمن باعث شده است که حرف من بگوش مردم من نرسد ؟ - یا اینکه لقمه های حرام و سبک زندگی کج مردم باعث شده است که حرف حق در انها اثر بخش نباشد،؟ و... سوال های اصلی این هاست. ۸ - ما این سوال های اصلی را رها کردیم ، دنبال پاسخ سوال هایی هستیم که تاثیری در سرنوشت ما ندارد. ۹- سرنوشت امام علی (ع) را ببینید؛ همین مردم با رفتارهای خودشان باعث شدند ، امام بجای رسیدگی به امورات انها و ساختن یک دنیای اباد برای خود انها ، یا خانه نشین شود ، یا همیشه در میدان جنگ باشد . در جریان خانه نشینی امام علی (ع) مردم مقصر بودند، فلذا حقارت و همه ان مصیبت ها و زندگی در فقر و بدبختی حق انها بود. اما مشهورین و معتمدین هزار برابر مردم مقصر بودند . همه آنانکه در بین مردم اسم و رسم داشتند ، مشهور بودند و خانم فاطمه زهرا (س) به همین دلیل به اتفاق حسنین (ع) به منزل بعضی از انها رفتند و سخنان رسول خدا (ص) و واقعه غدیر را بیادشان اوردند و انها لبیک نگفتند ، همه انها همین الان در قعر جهنم خدا در عذابند. ۱۰- من و شما امروز از مشهورین و معتمدین جامعه هستیم. اگر بخشی از مردم روایت حضرت اقا را نمی پذیرند، ما گناهکاریم . ما باید این شکاف بزرگ را حل کنیم ؛ پس مساله اصلی مشخص است. ۱۱- ما مدافع اعمال دولت نیستیم ، ما مدافع اسلام و ولایت هستیم . دولت ها متغیرند، اسلام و ولایت ثابت است . تقویت ایمان در مردم به خدا و ولایت، هدف ما هست. برای این هدف باید جهاد کنیم . جبهه حق همیشه از درون و از مشهورین ، وزرا ، وکلا ، قضات و سرداران فاسد‌، متحمل اسیب شده است . علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💫کاش در این رمضان لایق دیدار شوم سحری با نظر لطف تو بیدار شوم، 💫کاش منت بگذاری به سرم ، مهدی جان تا که همسفره تو لحظه دیدار شوم 🌙 حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن بر شما همرزمان عزیزم مبارک باد اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج. 🆔️@J.RAZMAA        @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
27.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پدر موشکی ایران: سلاح به کلی سری خاص ابرقدرت‌ها داریم! 🇮🇷 کانال سخنرانی دکتر خوش چشم در ایتا👇👇 🆔 @dr_khosh_cheshm ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌ 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امورنظامی_راهبردی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب اخرین خبر؛ ترامپ ساعاتی قبل با گرفتن مواضع تندی علیه ایران، گفت: "۱۲ روز دیگر به ایران فرصت می‌دهیم تا ایران تصمیم نهایی را بگیرد." رسانه های اسرائیلی با استناد به شدت عصبانیت ترامپ در حال القای قریب الوقوع بودن جنگ هستند. اما امروز یا ۱۲ روز دیگر برای ایران فرقی ندارد. ایران آماده است. ایران نه تنها این ۱۲ روز را باور ندارد؛ بلکه از هم اکنون اماده است ، تا با تهاجم امریکا و رژیم صهیونیستی مقابله کند . ترامپ خودش میداند ؛ امروز و فردا کردن جهت حمله به ایران و تغییر مداوم زمان حمله ، بهانه سازی برای فرار از جنگ است . ایجاد تاخیر در حمله هیچ تاثیری بر اراده و پاسخ ایران ندارد. -‌ جنگ بشود یا نشود، دست ایرانی ها روی ماشه است. - جنگ بشود یا نشود ، ایران از موضع خود عقب نشینی نخواهد کرد . - جنگ بشود یا نشود ، ترامپ راه نجاتی ندارد و کارش تمام است. علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
🔴جعفر قائم پناه با کیه ؟؟ نوشته " حاکم باید برا رضایت اکثریت بکوشد نه گروهی خاص " ✍ منظورش از حاکم کیه ؟ اینا ۴ درصدی ها و طبقه خودشون رو فقط مردم میدونن ؛ میدونستید که ؟ طبقه اشرافی ایکه غربگرا و حامی سیاست های نئولیبرالی در اقتصاد و سکولاریزه کردن فرهنگ هست . مافیای بازار و اتاق های بازرگانی و جاهای پرپول دست ایناس معاون پزشکیان تو این توییت داره به کی طعنه میزنه ؟ منان رئیسی، اینجوری جوابشو داده بود : احسنت؛ رضایت اکثریت در این است که ۱۸ میلیارد متر مربعی که اکنون در تملک وزارت راه است را بین حدود ۹۰ میلیون ایرانی توزیع کنید تا هر ایرانی لااقل ۲۰۰ متر زمین داشته باشد! 🔹رضایت اکثریت در این است که ترمز بانکهای متخلفی که بخش زیادی از تسهیلاتشان را به افراد حقیقی و حقوقی وابسته به خودشان می‌دهند را بکشید و منابع و تسهیلات بانکها را عادلانه بین همه مردم توزیع کنید! 🔸رضایت اکثریت در این است که در این شرایط بغرنج اقتصادی، در تشخیص اولویت‌ها دچار اشتباه نشوید و وقتی مشکل اصلی ملت، معیشت است با طرح مسائل فرعی و فاقد اولویت نظیر موتورسواری بانوان به شعور آنها توهین نکنید! 🔹رضایت مردم در این است که جلوی ریخت و پاش‌های برخی شرکت‌های دولتی و شبه دولتی که هر سال از جیب مردم میلیاردها تومان به خودشان پاداش می‌دهند را بگیرید تا مردم باور کنند واقعا به دنبال کسب رضایت اکثریت هستید! ✍🏻 دکتر منانِ رئیسی #ج _رزما خراسان شمالی
سلام. ۱ اصلاح طلبان بر مذاکره با آمریکا؟ چرا اصلاح طلبان در دولت تلاش می‌کنند با وجود مشاهدۀ عینی: پیگیر فلج‌کننده دولتی متعدد تعهدات از سوی آمریکا، همچنان در رویای واهی «عصای جادویی غرب» برای حل مشکلات کشور به سر می‌برد. افتادن اصلاح‌طلبان در دیگ از هول حلیم، نه تنها در جهت منافع ملی ایران نبوده بلکه منجر به تکرار مسیر الجزایر هاشمی خواهد شد. امروز ایران در موقعیتی حساس قرار دارد که نیازمند عقلانیت،قاطعیت،جدیت و درایت است. سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر اساس اتکا به غرب و تعامل با همۀ جهان بر پایۀ منافع ملی و عزت اسلامی بنا شده است. ادامۀ تبلیغات آن عده که چشم بر واقعیت‌ها بسته‌اند و تنها نسخۀ درمان دردهای ایران را مذاکره می‌دانند، نه تنها کمکی به کشور نمی‌کند، که آب به آسیاب دشمنان قسم‌خوردۀ این ملت می‌ریزد. وقت آن است که این جریان، خواب غفلت را کنار بگذارد و بپذیرد که آیندۀ ایران را نه درکشورهای غربی، که در ارادۀ جمعی و عزم ملی خود مردم ایران باید جستجو کرد. ✍حسن فرقانی
🔴دولت ترکیه تعدادی از ایرانیایی که بر علیه جمهوری اسلامی تظاهرات کردند را دستگیر نموده و آنها را به ایران دیپورتشون کرد. (از ترکیه )(اخراج شدند) ♦️قوه قضائیه به قید دو فوریت سامانه ای ایجاد کند و افرادی که در خارج ایران برعلیه کشور در تظاهرات ها شرکت کرده و یا محتواهای ضد ایرانی تولید و منتشر کرده اند؛ توسط مردم معرفی شده و با پیگیری قضایی به جرائمشان رسیدگی کند. ♦️احکامی همچون جریمه مالی؛ توقیف اموال و سلب تابعیت... منبع: 🇮🇷 🇵🇸 🆔️@J.RAZMAA @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 گپ سیاسی، J.RAZMAA@🆔️ 🇮🇷 ایران خطاب به ترامپ: نتانیاهو سند جدیدی از تو ندارد... 🔻به نظر می رسد ایران به ترامپ این پیام را منتقل کرده که نتانیاهو همه اسناد آپستین را در اختیار ندارد؛ بخش ضد اطلاعات ایران توانسته بخش مهم و بزرگی از این اسناد را از سرزمین‌های اشغالی خارج کند در حالی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دستگاه اطلاعاتی رژیم سردرگم هستند. ایران به ترامپ گفته که کلاه شیادی‌های نتانیاهو سرش نرود و بلوف‌های او را باور نکند. مهمترین بخش اسناد و ویدیوها در اختیار ایران است و بهتر است به جای معامله با نتانیاهو با ایران معامله کند... 🔻باید دید این مسئله تا چه اندازه دقیق است؛ با توجه به شواهد رسانه‌ای و اظهار نظرهای متنوع در مورد مسیر مذاکرات و نگرانی‌های نتانیاهو از نحوه رفتار ترامپ با ایران احتمالاً باید این وضعیت را درست دانست. اصرار عجیب و سنگین ترامپ در مذاکرات هفته گذشته با نتانیاهو در کاخ سفید بر تداوم مذاکره با ایران به گفته کارشناسان یکی از دلایل هشدارهای ایران است. در مورد تلاش ترامپ برای حمله به ایران در ۲۴ و ۲۶ دی ماه حرف‌های بسیاری مطرح شده اما علاوه بر آمادگی‌های دائمی ایران، مسائل دیگری هم دخیل بوده است 🔻در همین حال گفته می‌شود که داماد ترامپ در طول ماه‌های گذشته ارتباطات شخصی و مخفیانه‌ای با ایران برقرار کرده تا شاید بتواند مذاکرات با ایران را به مسیری ببرد که طی آن ترامپ نجات داده شود. حالا نکته ظریف و جالب آنکه برخی می‌گویند آن بخش از اسناد که توسط زارت دادگستری آمریکا به صورت فله‌ای منتشر شده همه وقایع را در بر نمی‌گیرد بلکه اسناد اصلی در دست موساد بود که حالا بخش اعظم این اسناد در تهران قرار دارد. اینکه کوشنر در مذاکرات مخفیانه با نمایندگان ناشناس ایرانی چه مسائلی را رد و بدل کرده هنوز هم مشخص نیست. 🔻با همه این اوصاف توانمندی ایران برای خارج کردن بخش بزرگی از دارایی‌های راهبردی موساد به عنوان برگ برنده ایران در تحولات منطقه و جهان تبدیل شده است. برخی از کارشناسان بر اساس همین تحلیل بر این باورند که لشکرکشی ترامپ به منطقه صرفاً برای رد گم کنی است چرا که او ناچار است با ایران به توافق برسد! تهدید علنی رهبر انقلاب مبنی بر افشا شدن بخش‌های دیگری از فساد جزیره باعث شد تا ترامپ عقب نشینی معناداری کند. 🔻همه این مسائل را باید در کنار اسناد دست اولی قرارداد که ایران از مقامات و رهبران کشورهای منطقه به دست آورده است؛ اسنادی که بر اساس آن رژیم صهیونیستی توانسته بود افسار این مقامات را به دست گرفته و عملاً آنها را به عنوان بردگان سیاسی خود به هر مسیری که دوست دارد هدایت کند. اینکه تهران بخواهد از این اسناد به عنوان ابزار فشار بر شیخک‌های کوتوله و مزدور حوزه خلیج فارس استفاده کند موضوعی است که تمام حیات سیاسی و اقتصادی آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. 🆔️@J.RAZMAA      @تبیین_امور_جنگ_شناختی_اطلاعاتی_ضدتروریسم_بین_الملل_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما در ایتا🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
بسمه تعالی سلام‌علیکم، عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همرزمان عزیز 🌏 بشارت حاج میرزا محمّد اسماعیل دولابی درباره نزدیکی ظهور⛅️: ❇️ گرد و غبار آشوب‌ها و ناآرامی‌های جهان در روزگار ما، خبر از نزدیک شدن «فارس الحجاز» یعنی امام زمان (عج) می‌دهد. ☑️ عارف دلسوخته حاج میرزا محمّد اسماعیل دولابی: 🌟 « تلاطمات و ناآرامی‌‌هایی که در روزگار ما در سراسر عالم بروز نموده است، حاوی بشارت بزرگی است. 🌏 جهان از درد زایمان، به خود می‌پیچد و به زودی، فرزندی را بیرون خواهد داد. 🌥 آشوب‌ها و نابسامانی‌‌هایی که در روزگار ما در سراسر جهان پدیدار شده است، نزدیک شدن هوای لطیف و آسمان صاف و آفتابی عصر ظهور را بشارت می‌دهد. 💨 سواری که از دور می‌آید، پیش از آنکه خودش برسد و دیده شود، گرد و غبار زیر پای اسبش دیده می‌شود. ✨ گرد و غبار آشوب‌ها و ناآرامی‌های جهان در روزگار ما، خبر از نزدیک شدن «فارس الحجاز» یعنی امام زمان (عج) می‌دهد. 💡 بعد از هر شلوغی، خلوتی متناسب با آن خواهد بود و هرچه شلوغی بیشتر باشد، خلوت بعد از آن بزرگ‌تر است. در آخر الزّمان، شلوغی خیلی زیاد است به نحوی که: گروهی گروه دیگر را تکفیر می‌کنند و جمعی جمع دیگر را لعنت می‌کنند.» 🤲 ان شاء اللّه خداوند آن روز را زودتر بیاورد که بسیار زیبا است. » ⬅️ مشتاقی و مهجوری، صفحه ی ۳۵۵ 🏷 «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 🆔️@J.RAZMAA       @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
♦️ پژوهش در زمینه‌ی چرایی و چگونگی همسویی نوجوانان با رفتارهای خشونت‌آمیز در خانه و خیابان https://eitaa.com/cheshmandazsaeid