🌹راهکارهای زندگی موفق در جزء 4 قرآن کریم.
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
📜 بِسْمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحيم
🛡 ما مرد این میدانیم 🛡
☀️ سلام، صبح یکشنبهتان بخیر 🌷
🌤 اللّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم
📿 ذکر روز یکشنبه: یا ذَالجَلالِ وَالإِکْرام
🔸آیه ۳۹ سوره انفال
وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلَّهِ فَإِنِ انتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ
و با آنان پیکار کنید تا فتنهای باقی نماند و دین، همه از آنِ خدا گردد؛ پس اگر دست برداشتند، قطعاً خداوند به آنچه انجام میدهند بیناست.
#امام_خامنهای:
ملت ایران، ملتی است که در برابر دشمنان خود، یعنی آمریکا و صهیونیستها، مرد میدان است و ایستادگی میکند.
#عزیزان:
مرد میدان بودن» در دفاع از عزت و استقلال ملت، جلوهای از ایمان واقعی است. دشمنان ملت، اعم از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، همواره در کمینِ تضعیف و شکستن ارادهی ملت ما هستند. مردانگی امروز ما، در گرو عدم سازش با ظلم، بصیرت در برابر فتنهها و آمادگی همیشگی برای دفاع از ارزشهای اسلامی و ملی است. ایستادگی ما، دشمن را ناامید و اتحاد ملی را مستحکمتر میسازد.
🙏 خدایا! به ما قدرت بصیرت در شناخت دشمن، استقامت در میدان عمل و توفیق یاری دینت را عطا فرما
#اللّهُمَّعَجِّلْلِوَلِيِّکَالْفَرَج
#اللّهُمَّاشْفِکُلَّمَرِیض
#اللّهُمَّانصُرْجُیوشَالمُسلِمين
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
⁉️چرا هروقت اصلاح طلبان به قدرت می رسند کشور دچار چالش اجتماعی ودر دانشگاه ها شورش وبلوا می شود؟
چرا کسی نیست هزینه سنگین جانی ومالی به نظام ومردم در دوران حکومت اصلاحات را گردن بگیرید؟
✍محمد کاظمی
🔴 ویتکاف: ایران باید با شرط غنیسازی صفر موافقت کند تا زمانی که بتواند رفتار مسئولانه خود را اثبات کند. این خط قرمز از سوی دونالد ترامپ تعیین شده و شامل بازگرداندن مواد هستهای نیز میشود/ ایران احتمالاً تنها یک هفته تا دستیابی به مواد با درجه مناسب برای سلاح هستهای فاصله دارد.
📽 عراقچی: نه ما پیشنهاد تعلیق دادیم و نه آمریکا از ما غنیسازی صفر خواسته است
وزیر خارجه در مصاحبه با اماسانبیسی در پاسخ به سؤال دربارهٔ خبر پیشنهاد واشنگتن برای غنیسازی صفر گفت: حدسیات شما اشتباه است و ما هیچ تعلیقی پیشنهاد ندادیم و آمریکا هم از ما درخواستی برای غنیسازی صفر نداشته است.
چیزی که ما در حال صحبت دربارهٔ آن هستیم، این است که مطمئن شویم برنامهٔ هستهای ایران شامل غنیسازی صلحآمیز است و همیشه صلحآمیز باقی خواهد ماند.
✍آقای عراقچی مردم ایران ثابت کردهاند که پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ومنافعشان با احدی تعارف ندارند لطفا با مردم شفاف باشید
✍محمد کاظمی
♨️ آیا برنامهای برای دانشجونماها داریم یا قرارست این وحوش همچنان اینگونه به نخبههای واقعی آسیب بزنند؟!
✍کمی سرپیچ نمکدان آزادی بیان دانشگاه شریف شُل نشده آقایان مسئول؟
حالاهم نمیخواهید بیایید و توضیح بدهید که آیا دانشجوی شریف بودن،ضامن رفتارهای وحشیانهست یا نه؟
کدام قاعده یا قوانین عادی اجازه میدهد به اسم آزادی بیان یا صرفاً بابرچسب نخبه بودن،دقیقا همان فحاشیها و رفتارهایی را نشان بدهند که وحوش سلطنتطلب انجام دادند؟!
اگر جوان دانشجو حتی با برچسب نخبه،با سنگ و فحاشی در محیط دانشگاه به دیگر دانشجویان حمله کرد،فردا کدام بخش این مملکت را میتوان به این جوان سپرد که آنجارا بسازند؟
واقعا کجای این ایران را به این دانشجونماهای جاهل بسپریم که آنجا را آباد کنند؟!
جز فحاشی و تخریب هیچ کاری نمیکنند!
فحاشی و جفتکپراکنی به اسم نخبه بودن؟!
🇮🇷تحلیل سیاسی و جنگ نرم
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم/ ویتکاف درباره ایران:
ترامپ کنجکاو شده که چرا ایرانیها با وجود تجهیزات گسترده ما در دریا همچنان تسلیم نشدهاند!
آنچه:
برای امثال ویتکاف و حتی خود ترامپ «معما» شده، برای ملت ایران یک حقیقت روشن و تجربهشده است. ملتی که رهبر شجاع، بصیر و آگاه دارد، با نمایش تجهیزات دریایی و تهدید نظامی به زانو درنمیآید. تاریخ این چهل و چند سال بهروشنی نشان داده که ایران نه با هیاهوی قدرتهای ظاهری میترسد و نه با محاصره و فشار از مسیر خود منحرف میشود.
ایران ایستاده چون فرماندهی کلان آن بر پایه عقلانیت، ایمان و شناخت عمیق از دشمن است؛ و این فرماندهی بر شانههای نیروهای مسلح شجاع، دلیر و آزموده تکیه دارد؛ نیروهایی که امنیت را نه یک شعار، بلکه یک مسئولیت مقدس میدانند. سربازان و رزمندگانی که فرهنگشان با معامله بر سر عزت بیگانه است و شهادت را نه پایان، که اوج انجام وظیفه میفهمند.
آمریکا سالهاست با زبان زور سخن میگوید، اما هنوز نفهمیده که بازدارندگی ایران از جنس ایمان، تجربه دفاع مقدس، و پیوند عمیق ملت و نیروهای مسلح است؛ نه صرفاً سلاح و ناو و پایگاه. ملتی که فرزندانش در سختترین میدانها ایستادهاند و خانوادههایی که هزینه دادهاند، با نمایش قدرت پوشالی تسلیم نمیشوند.
پس اگر ترامپ «کنجکاو» شده، پاسخ ساده است:
ایران تسلیم نشده چون رهبرش راه را میشناسد، ملتاش ایستادگی را آموخته ومدافعانش با آغوش باز آماده فداکاریاند. این معادلهای نیست که با محاسبات مادی صرف حل شود.
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
#تحلیل_کوتاه
آخرین اخبار از تقابل روانی و سخت بین ایران و کل نیروهای آمریکا، ناتو و حتی برخی از کشورهای عربی.
جنگنده ها و هواپیماهای تانکر سوخت رسان انگلیسی در نزدیکی قطر در چارچوب شبیهسازی حمله احتمالی ایران پرواز میکنند.
گزارش شده است که هواپیمای هشدار زودهنگام (آواکس) و کنترل ناتو E-3A Sentry به قونیه آمده است.
در مرتبه قبل این هواپیما دو هفته قبل از حمله اسرائیل ایران، به منطقه آمده بود و تا روز آخر در خط مرزی ایران پرواز میکرد و برای اسرائیل اطلاعات جمع آوری میکرد.
این ور میدان هم تمرین گسترده دفاع هوایی در سراسر ایران آغاز شد.
در ۶ نقطه مختلف اعلام NOTAM صادر شد.
ارتش ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروهای تقویتی به مناطق مرزی میفرستند.
اقدامات احتیاطی در برابر تهدیدات احتمالی حمله زمینی و نفوذ آمریکا انجام میشود.
گروهی از تروریست ها که میخواستند از سمت کردستان عراق نفوذ کنند به صورت ویژه هدف قرار گرفته و الان همگی آنها در جهنم هستند.
اعزام نیروهای ویژه به مرزها برای این جریانات است.
از طرف دیگر بر اساس گزارش شبکه عبری ۱۱، در باتریهای راکتی حزبالله تحرکاتی دیده میشود.
طبق نظر اسرائیل، حزبالله در صورتی که ایران مورد حمله قرار گیرد، قصد دارد در این جنگ شرکت کند.
البته اسرائیل به هیچ وجه نباید تنها نگران حزب الله لبنان باشد بلکه محور مقاومت غافلگیری های بسیار زیادی دارد دارد.
رهبر ایران پیش از این هشدار داده بود که اگر جنگی شروع شود این جنگ جنگ منطقه ای خواهد بود.خورشید 🌞
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
🔰پرسید:
چرا رهبری مسئولین خطاکار یا ناکارآمد را عزل نمیکند؟!
و فورا نتیجه گرفت:
پس به رفتارشان راضی است!
✍پاسخ در فهم تفاوت بنیادین «حکمرانی الهی» و «حاکمیت طاغوتی» نهفته:
رهبر و حکمران در منطق اسلام، «مربی» است «پادشاه» نیست
✍رهبر الهی؛ معلمی است که
قلم به دست دانش آموزان میدهد
سرمشق میدهد
و اصول را دیکته میکند؛
بهجای دانشآموزان مشق نمینویسد...
رهبر الهی؛ معلمی است که
اگر جامعه در مسیر تمرین مردمسالاری سرگروه ناکارآمد یا خطاکاری را انتخاب کرد؛
فورا خط بطلان بر انتخاب مردم نمیکشد
اجازه میدهد
تا مردم نتیجه انتخابشان را تجربه کنند
تا خودشان سرگروهشان را به مسیر بازگردانند
تا جملگی به بلوغ سیاسی برسند
عقل سلیم میداند که اگر رهبر انتخاب مردم را باطل کند، جامعه هرگز رشد نمیکند و مسئولیتپذیر نخواهد شد
و نهایتا دیکتاتوری جایگزین حکمرانی الهی میشود
رهبر الهی؛ معلمی است که
همچون پدری دلسوز باحوصله تلاش میکند فرزندش راه رفتن بیاموزد
پدر بجای فرزند راه نمیرود
بلکه تذکر میدهد
دست فرزند را میگیرد
و اجازه میدهد فرزند آرام آرام به تنهایی راه رفتن بیاموزد
حتی اگر گاهی زمین بخورد
اجازه میدهد طعم درد انتخاب غلط در گامهایش را بچشد تا در انتخابهای بعدی خطا نکند و به بلوغ و استقلال برسد.
این نشانه ضعف پدر در کنترل فرزندانش نیست، بلکه نشانهی «حکمت تربیتی» او برای رشد ما است.
رهبر و حکمران الهی "پادشاه" یا "ارباب" نیست
پادشاهان طاغوت؛ مردم را ضعیف، بیاراده و محتاج میخواهند تا سلطنتشان جاوید بماند.
رهبر الهی؛ ملت را قوی و رشید میخواهد، چون هدفش نه "بردهداری"، بلکه "انسانسازی" است؛
به همین علت است که او حتی بر برخی از شیطنتها و نفاقها چشم میبندد تا در پسِ راهنماییها، راهبریها و تکرارِ ترسیمِ مسیر صلاح و سلامت، هم فرصت بازگشت و اصلاح بدهد و هم حجت را بر همگان تمام کند
این همان سیره نبوی است که فرمود: «انّما بُعِثتُ مُعَلِّماً» (من معلم مبعوث شدهام)
در همین راستاست که حضرت آقا فرمودند:
«همهی دولتها را ما کمک و حمایت کردیم و حمایت خواهیم کرد
البته حمایت بنده از دولتها به معنای این نیست که همهی کارکرد آن دولتها را ما قبول داشته باشیم»
۱۳۹۲/۶/۱۴
و فرمودند: «البته این(حمایت) به معنای چشم بستن بر ضعفهای دولت هم نیست»
۱۳۸۷/۶/۲
این صبوری و حمایت رهبر از مسئولان، بستری است تا ملت در میان آزمون و خطاها به قدرتِ تشخیص و بصیرت دست یابد و راه رشد و استقامت را بیاموزد.
سلامتی و طول عمر امام خامنهای حفظهالله، پدر حکیم انقلاب و نظام اسلامی صلوات 🍃
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امور_بصیرت_افزایی_سیاسی_اعتقادی_دشمن_شناسی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ج.رزما 🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
هدایت شده از علیرضا تقوی نیا | تفسیرگر |
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مأمور پیشین سیا: اسرائیل میخواهد آمریکا کار کثیفش را انجام دهد!
🔹جان کریاکو، افسر سابق اطلاعاتی سیا: چرا خودمان را اینطور منزوی میکنیم؟ چرا باید از اسرائیلیها محافظت کنیم و وانمود کنیم جنایت جنگی مرتکب نمیشوند؟ یا جنایت علیه بشریت مرتکب نمیشوند؟ به سود ما نیست که خودمان را منزوی کنیم.
@taghaviniaa