eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم/ ویتکاف درباره ایران: ترامپ کنجکاو شده که چرا ایرانی‌ها با وجود تجهیزات گسترده ما در دریا همچنان تسلیم نشده‌اند! آنچه: برای امثال ویتکاف و حتی خود ترامپ «معما» شده، برای ملت ایران یک حقیقت روشن و تجربه‌شده است. ملتی که رهبر شجاع، بصیر و آگاه دارد، با نمایش تجهیزات دریایی و تهدید نظامی به زانو درنمی‌آید. تاریخ این چهل‌ و چند سال به‌روشنی نشان داده که ایران نه با هیاهوی قدرت‌های ظاهری می‌ترسد و نه با محاصره و فشار از مسیر خود منحرف می‌شود. ایران ایستاده چون فرماندهی کلان آن بر پایه عقلانیت، ایمان و شناخت عمیق از دشمن است؛ و این فرماندهی بر شانه‌های نیروهای مسلح شجاع، دلیر و آزموده تکیه دارد؛ نیروهایی که امنیت را نه یک شعار، بلکه یک مسئولیت مقدس می‌دانند. سربازان و رزمندگانی که فرهنگ‌شان با معامله بر سر عزت بیگانه است و شهادت را نه پایان، که اوج انجام وظیفه می‌فهمند. آمریکا سال‌هاست با زبان زور سخن می‌گوید، اما هنوز نفهمیده که بازدارندگی ایران از جنس ایمان، تجربه دفاع مقدس، و پیوند عمیق ملت و نیروهای مسلح است؛ نه صرفاً سلاح و ناو و پایگاه. ملتی که فرزندانش در سخت‌ترین میدان‌ها ایستاده‌اند و خانواده‌هایی که هزینه داده‌اند، با نمایش قدرت پوشالی تسلیم نمی‌شوند. پس اگر ترامپ «کنجکاو» شده، پاسخ ساده است: ایران تسلیم نشده چون رهبرش راه را می‌شناسد، ملت‌اش ایستادگی را آموخته ومدافعانش با آغوش باز آماده فداکاری‌اند. این معادله‌ای نیست که با محاسبات مادی صرف حل شود.
آخرین اخبار از تقابل روانی و سخت بین ایران و کل نیروهای آمریکا، ناتو و حتی برخی از کشورهای عربی. جنگنده ها و هواپیماهای تانکر سوخت رسان انگلیسی در نزدیکی قطر در چارچوب شبیه‌سازی حمله احتمالی ایران پرواز می‌کنند. گزارش شده است که هواپیمای هشدار زودهنگام (آواکس) و کنترل ناتو E-3A Sentry به قونیه آمده است. در مرتبه قبل این هواپیما دو هفته قبل از حمله اسرائیل ایران، به منطقه آمده بود و تا روز آخر در خط مرزی ایران پرواز می‌کرد و برای اسرائیل اطلاعات جمع آوری می‌کرد. این ور میدان هم تمرین گسترده دفاع هوایی در سراسر ایران آغاز شد. در ۶ نقطه مختلف اعلام NOTAM صادر شد. ارتش ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروهای تقویتی به مناطق مرزی می‌فرستند. اقدامات احتیاطی در برابر تهدیدات احتمالی حمله زمینی و نفوذ آمریکا انجام می‌شود. گروهی از تروریست ها که می‌خواستند از سمت کردستان عراق نفوذ کنند به صورت ویژه هدف قرار گرفته و الان همگی آنها در جهنم هستند. اعزام نیروهای ویژه به مرزها برای این جریانات است. از طرف دیگر بر اساس گزارش شبکه عبری ۱۱، در باتری‌های راکتی حزب‌الله تحرکاتی دیده می‌شود. طبق نظر اسرائیل، حزب‌الله در صورتی که ایران مورد حمله قرار گیرد، قصد دارد در این جنگ شرکت کند. البته اسرائیل به هیچ وجه نباید تنها نگران حزب الله لبنان باشد بلکه محور مقاومت غافلگیری های بسیار زیادی دارد دارد. رهبر ایران پیش از این هشدار داده بود که اگر جنگی شروع شود این جنگ جنگ منطقه ای خواهد بود.خورشید 🌞
. ⭕️راز سکوت و صبوری «رهبر الهی» مقابل خطاها و نا‌کارآمدیهای مسئولان و کارگزاران چیست؟ 🔻ادامه پست🔻
🔰پرسید: چرا رهبری مسئولین خطاکار یا ناکارآمد را عزل نمی‌کند؟! و فورا نتیجه گرفت: پس به رفتارشان راضی است! ✍پاسخ در فهم تفاوت بنیادین «حکمرانی الهی» و «حاکمیت طاغوتی» نهفته: رهبر و حکمران در منطق اسلام، «مربی» است «پادشاه» نیست ✍رهبر الهی؛ معلمی است که قلم به دست دانش آموزان می‌دهد سرمشق می‌دهد و اصول را دیکته می‌کند؛ به‌جای دانش‌آموزان مشق نمی‌نویسد... رهبر الهی؛ معلمی است که‌ اگر جامعه در مسیر تمرین مردم‌سالاری سرگروه ناکارآمد یا خطاکاری را انتخاب کرد؛ فورا خط بطلان بر انتخاب مردم نمی‌کشد اجازه می‌دهد تا مردم نتیجه انتخابشان را تجربه کنند تا خودشان سرگروهشان را به مسیر بازگردانند تا جملگی به بلوغ سیاسی برسند عقل سلیم می‌داند که اگر رهبر انتخاب مردم را باطل کند، جامعه هرگز ‌رشد نمی‌کند و مسئولیت‌پذیر نخواهد شد و نهایتا دیکتاتوری جایگزین حکمرانی الهی می‌شود رهبر الهی؛ معلمی است که‌ همچون پدری دلسوز باحوصله تلاش می‌کند فرزندش راه رفتن بیاموزد پدر بجای فرزند راه نمی‌رود بلکه تذکر میدهد دست فرزند را میگیرد و اجازه می‌دهد فرزند آرام آرام به تنهایی راه رفتن بیاموزد حتی اگر گاهی زمین بخورد اجازه می‌دهد طعم درد انتخاب غلط در گامهایش را بچشد تا در انتخاب‌های بعدی خطا نکند و به بلوغ و استقلال برسد. این نشانه ضعف پدر در کنترل فرزندانش نیست، بلکه نشانه‌ی «حکمت تربیتی» او برای رشد ما است. رهبر و حکمران الهی "پادشاه" یا "ارباب" نیست پادشاهان طاغوت؛ مردم را ضعیف، بی‌اراده و محتاج می‌خواهند تا سلطنتشان جاوید بماند. رهبر الهی؛ ملت را قوی و رشید می‌خواهد، چون هدفش نه "برده‌داری"، بلکه "انسان‌سازی" است؛ به همین علت است که او حتی بر برخی از شیطنت‌ها و نفاق‌ها چشم می‌بندد تا در پسِ راهنمایی‌ها، راهبریها و تکرارِ ترسیمِ مسیر صلاح و سلامت، هم فرصت بازگشت و اصلاح بدهد و هم حجت را بر همگان تمام کند این همان سیره نبوی است که فرمود: «انّما بُعِثتُ مُعَلِّماً» (من معلم مبعوث شده‌ام) در همین راستاست که حضرت آقا فرمودند: «همه‌ی دولت‌ها را ما کمک و حمایت کردیم و حمایت خواهیم کرد البته حمایت بنده از دولت‌ها به معنای این نیست که همه‌ی کارکرد آن دولت‌ها را ما قبول داشته باشیم» ۱۳۹۲/۶/۱۴ و فرمودند: «البته این(حمایت) به معنای چشم بستن بر ضعفهای دولت هم نیست» ۱۳۸۷/۶/۲ این صبوری و حمایت رهبر از مسئولان، بستری است تا ملت در میان آزمون و خطاها به قدرتِ تشخیص و بصیرت دست یابد و راه رشد و استقامت را بیاموزد. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای حفظه‌الله، پدر حکیم انقلاب و نظام اسلامی صلوات 🍃 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_سیاسی_اعتقادی_دشمن_شناسی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ج.رزما 🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مأمور پیشین سیا: اسرائیل می‌خواهد آمریکا کار کثیفش را انجام دهد! 🔹جان کریاکو، افسر سابق اطلاعاتی سیا: چرا خودمان را این‌طور منزوی می‌کنیم؟ چرا باید از اسرائیلی‌ها محافظت کنیم و وانمود کنیم جنایت جنگی مرتکب نمی‌شوند؟ یا جنایت علیه بشریت مرتکب نمی‌شوند؟ به سود ما نیست که خودمان را منزوی کنیم. @taghaviniaa
❌شبکه نمایش خانگی را به بهانه جذب مخاطبین شبکه های ماهواره ای راه انداختند که مردم سراغ ماهواره نروند و اینجا مشغول و سرگرم باشند. حالا شبکه نمایش خانگی خودش شده بستر و جاده صاف کن تماشای شبکه های ماهواره ای ... نفوذ در برخی نهادهای نظارتی را جدی بگیرید... 🔴 👇 @bidariymelat
🔰فاز چهارم جنگ و ننگ نوچگی نتانیاهو ⭕پست وارده: 🔻نقشه اسرائیل و آمریکا علیه ایران، در سه فاز شکست خورد: میدان (نظامی)، بازار و خیابان. بنابراین سراغ، فاز و ایستگاه چهارم رفتند؛ داشگاه. 🔹اسرائیل و آمریکا، یعنی نتانیاهو و ترامپ. اسناد جزیره فحشای اپستین و جنایت علیه زنان و کودکان، به عنوان نوک کوه یخ آتوگیری) نشان می دهد که سیاست در اسرائیل و آمریکا، به چه انحطاط عمیقی سقوط کرده است. 🔻مسئله این دو، فقط جمهوری اسلامی یا ملت ایران نیست. نتانیاهو در محاکم بین المللی، به عنوان جنایتکار جنگی که 70 هزار نفر را در غزه قتل عام، و دو میلیون نفر را بی خانمان و آواره کرده، تحت پیگرد است؛ 🔹ترامپ هم نه فقط علیه ملت ایران مرتکب جنایت نظامی و اقتصادی شده، بلکه شریک جنایات نتانیاهو است. او ضمنا کشورهای بسیار دیگری را حتی در میان متحدان آمریکا تحت فشار گذاشته و باج می گیرد. 🔻کارفرمایی و حمایت این دو جنایتکار نسبت به هر دار و دسته ای، مایه ننگ ابدی آن گروه خواهد بود. و هر فرد و گروهی هم که منویات نتانیاهو و ترامپ را اجرا کند، برخورد دشمن با او می شود. 🔹اسرائیل و آمریکا، در سه فاز میدان (نظامی)، بازار و خیابان، از ملت ایران شکست خوردند و نقشه شان پیش نرفت. 🔻مردم ما از شرایط اقتصادی که محصول جنایت دشمن خارجی و کوتاهی برخی مدیران داخلی است، نارضایتی و گلایه دارند؛ 🔹اما با این وجود، نه در جنگ 12 روزه و نه هنگام آشوب در بازار و خیابان، به دشمن کوچه ندادند، و شکست دشمنان از همین مرزبندی و ایستادگی پای کشور در 22 دی و 22 بهمن رقم خورد. 🔻دشمن، اکنون سراغ دانشگاه رفته است. ابتذال از گفتار و رفتار پادوهای نتانیاهو و ترامپ می بارد و گرنه کدام داشجویی با سطح هوش معمولی، به خود اجازه می دهد شعار گروهک های بانی جنگ و جنایت و تحریم علیه ملت ایران را قرقره و قِی کند؟! 🔹انبوه تحلیل ها در رسانه های عبری و غربی می گویند مقامات آمریکایی به علل مختلف (اقتدار رهبر انقلاب، قدرت نظامی و دسترسی منطقه ای ایران، و قدرت نمایی ملت ایران در 22 بهمن)، درباره تهدید نظامی به تردید جدی افتاده اند. 🔻در این شرایط، اسرائیل با به خط کردن پادوهای خود، تقلا می کند تا تصویری وارونه از مقاومت ملت ایران بسازد و چنین وانمود کند که مردم ایران، طرفدار نوکری بیگانه هستند و بنابراین، آمریکا باید جنگ را شروع کند! 🔹این خیمه شب بازی، توسط عناصر وطن فروش انجام می شود تا سپس، با انواع عملیات روانی و رسانه ای، جای "ملت بزرگ ایران" جا زده شوند و ترامپ نگران درباره عواقب جنگ را تحمیق و تشجیع کنند. (عمق خیانت را ببینید!) 🔻اما دانشجویان غیور، دیروز و امروز با قیام خود در مقابل نوچه های بیگانه و برافراشتن پرچم ایران، فاز چهارم نقشه موساد و سیا را ناکام گذاشتند بلکه حقارتش را نشان دادند. 🔹داشجویان غیرتمند، امروز در دانشگاه های مختلف، پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا را به آتش کشیدند و در پاسخ تحرکات خشن و اهانت آمیز پادوهای بیگانه شعار دادند: 🔻"دموکراسی شعارشون، خشونت افتخارشون/ دی رو به خون کشیدند؛ آخرشم رقصیدند/ با سنگ و تیغ و تیشه- نظام عوض نمیشه/ بازگشت شاه قاتل؛ زهی خیال باطل/ دانشجو بیداره، از پهلوی بیزاره/ دانشجو بیدار است، از فتنه گر بیزار است/ دانشجو بیدار است، از اسرائیل بیزار است/ ترامپ و ناوهایش - خامنه‌ای و بسیجیانش". @kayhan_online 🆔️@J.RAZMAA       @تبیین_امور_بصیرت_سیاسی_اجتماعی_دشمن_شناسی_کمیته_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ج.رزما 🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ ترامپ برای فرار از شکست‌های داخلی و انحراف افکار عمومی به ایران حمله می‌کند 🔹مجری: "بدیهی است که امروز خبرهای خوبی برای رئیس‌جمهور نیست. پرونده‌های اپستین خبر خوبی برای او محسوب نمی‌شوند. به‌تازگی آمار تولید ناخالص داخلی (GDP) منتشر شده که آن هم خبر خوبی برای رئیس‌جمهور نیست. و البته وضعیت پلیس مهاجرت نیز خبر مثبتی برای او به شمار نمی‌آید. آیا نگران هستید که در روزهای آینده رئیس‌جمهور دست به نوعی اقدام بزرگِ انحرافی بزند تا آن را به محور سخنرانی خود در کنگره تبدیل کند؟ زیرا مواردی که برشمردم، تیترهای مطلوبی برای او نیستند." 🔹چاک شومر، رهبر دموکرات‌های سنا: "واقعیت این است که او اغلب چنین کاری می‌کند. تحلیل: ✍دارند اعتراف میکنند که سیاست خارجی در آمریکا ابزار مصرف داخلی‌ آنانست. یعنی اگر اقتصاد به هم ریخت، اگر پرونده اخلاقی رو شد، اگر محبوبیت افت کرد، نسخه آماده چیست؟ یک بحران خارجی. یک دشمن بیرونی. یک حرکت نظامی برای انحراف افکار عمومی! دوم اینکه شاید همین خط خبری خودش دارد هدف را محقق کند. خبر احتمال حمله به ایران یعنی بالا بردن فشار روانی، بازی با بازار نفت، ترساندن سرمایه گذار، و ارسال پیام به لابی‌های خاص و در نهایت به خیالشان تغییر تصمیم گیری در ایران. اما یک سوال ساده از این احمقها: آیا ایران لیبی‌ست؟ یا عراق؟ کسی که برای پوشاندن شکست داخلی دنبال آتش بازی با ایران برود، ممکن است با آتشی روبرو شود که مهارش دست خودش نباشد... 🆔️@J.RAZMAA @رصد_اطلاعات_رسانه_ای_عملیات_روانی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما   کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب خوش بحال فتنه گران ، اغتشاشگران و کودتا چی ها؛ ایا میدانید داستان وریا غفوری ، چه می گوید؛ در حالی که مردم انتظار داشتند این فرد فتنه گر که با تحریکش جوانان زیادی کشته شدند ، الان در زندان باشد، اموالش مصادره شده باشد. اما به یکباره به عنوان مربی یکی از مهمترین تیم های فوتبال کشور منصوب می شود . یعنی، یا وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با کودتایی تصرف شده و اختیارش بدست فتنه گران افتاده است ، یا فتنه گرها، اغتشاشگران، تروریست ها و ... از چنان نفود و قدرت و حامیانی برخوردارند که هرکاری بکنند در امنیت کامل هستند. به نظر می رسد اتاق فکر ، پشتیبانان و حامیان این فتنه گران خیلی قوی تر از ان چیزی هستند که ما فکر می کنیم. در حدی که اجازه نمی دهند حتی یک روز این فتنه گران بیکار باشند ، سرنوشت وریا غفوری و امثالهم به ما می‌گوید؛ هرچه بیشتر علیه نظام فتنه کنید؛ روز به روز بیت المال بیشتری در اختیار شما قرار میگیرد . روز به روز به ثروت و شهرت شما افزوده می شود. روز به روز فرصت بیشتری پیدا میکنید تا جوانان بیشتری را فاسد و علیه نظام به خیابان‌ها بفرستید . هیچکس هم نمی تواند بشما چپ نگاه کند . افرین به تیم پشتیبان و حامیان فتنه گران که می دانند چه میکنند . هیچ ترسی و ملاحظه ای هم در دادن چنین عنوانی و پول های میلیاردی به چنین افرادی ندارند . پاسخ گوی هیچکسی هم نیستند . هرکس در فتنه گری ماهرتر و جسور تر باشد ، نزد اینها عزیز تر است . افرین. علیرضا تنهای کیسمی ۴ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
🔻هزینه تهدید جان امام امت را باید برای دشمن بالا برد🔻 برخی دائم می‌گویند: اگر به جان رهبر انقلاب سوءقصد شود، ما دشمنان را فلان و بهمان می‌کنیم! واقعا که! همین؟!؟! اگر خدای ناکرده به جان مبارک ایشان سوءقصد شود که ... نوشدارو پس از مرگ سهراب؟! 🔻 باید دشمن را اینگونه تهدید کنید: اگر یکبار دیگر، کسی در هرکجای جهان، جان رهبر انقلاب را شفاها یا کتبا تهدید کند، ...فلان بلا را سرش می‌آوریم. نه اینکه بگویید اگر زدی آنوقت تازه ما یک کاری خواهیم کرد! باید جرات بیان‌کردن همین تهدید لفظی را هم از دشمنان سلب کنید. یعنی به مرگ بگیریدشان. نباید اجازه دهید حتی در مصاحبه‌ها و صفحات مجازی‌شان و حتی در مخیله‌شان، به این موضوع فکر کنند. باید از فکر تهدید حضرت آقا هم بترسند علی تقوی