eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب خوش بحال فتنه گران ، اغتشاشگران و کودتا چی ها؛ ایا میدانید داستان وریا غفوری ، چه می گوید؛ در حالی که مردم انتظار داشتند این فرد فتنه گر که با تحریکش جوانان زیادی کشته شدند ، الان در زندان باشد، اموالش مصادره شده باشد. اما به یکباره به عنوان مربی یکی از مهمترین تیم های فوتبال کشور منصوب می شود . یعنی، یا وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با کودتایی تصرف شده و اختیارش بدست فتنه گران افتاده است ، یا فتنه گرها، اغتشاشگران، تروریست ها و ... از چنان نفود و قدرت و حامیانی برخوردارند که هرکاری بکنند در امنیت کامل هستند. به نظر می رسد اتاق فکر ، پشتیبانان و حامیان این فتنه گران خیلی قوی تر از ان چیزی هستند که ما فکر می کنیم. در حدی که اجازه نمی دهند حتی یک روز این فتنه گران بیکار باشند ، سرنوشت وریا غفوری و امثالهم به ما می‌گوید؛ هرچه بیشتر علیه نظام فتنه کنید؛ روز به روز بیت المال بیشتری در اختیار شما قرار میگیرد . روز به روز به ثروت و شهرت شما افزوده می شود. روز به روز فرصت بیشتری پیدا میکنید تا جوانان بیشتری را فاسد و علیه نظام به خیابان‌ها بفرستید . هیچکس هم نمی تواند بشما چپ نگاه کند . افرین به تیم پشتیبان و حامیان فتنه گران که می دانند چه میکنند . هیچ ترسی و ملاحظه ای هم در دادن چنین عنوانی و پول های میلیاردی به چنین افرادی ندارند . پاسخ گوی هیچکسی هم نیستند . هرکس در فتنه گری ماهرتر و جسور تر باشد ، نزد اینها عزیز تر است . افرین. علیرضا تنهای کیسمی ۴ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
🔻هزینه تهدید جان امام امت را باید برای دشمن بالا برد🔻 برخی دائم می‌گویند: اگر به جان رهبر انقلاب سوءقصد شود، ما دشمنان را فلان و بهمان می‌کنیم! واقعا که! همین؟!؟! اگر خدای ناکرده به جان مبارک ایشان سوءقصد شود که ... نوشدارو پس از مرگ سهراب؟! 🔻 باید دشمن را اینگونه تهدید کنید: اگر یکبار دیگر، کسی در هرکجای جهان، جان رهبر انقلاب را شفاها یا کتبا تهدید کند، ...فلان بلا را سرش می‌آوریم. نه اینکه بگویید اگر زدی آنوقت تازه ما یک کاری خواهیم کرد! باید جرات بیان‌کردن همین تهدید لفظی را هم از دشمنان سلب کنید. یعنی به مرگ بگیریدشان. نباید اجازه دهید حتی در مصاحبه‌ها و صفحات مجازی‌شان و حتی در مخیله‌شان، به این موضوع فکر کنند. باید از فکر تهدید حضرت آقا هم بترسند علی تقوی
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مراسم ختم سلطنت طلب ها !! جل الخالق !😳😳😳 رسما دیوونه اند ! 🔻تأثیر جنگ شناختی این‌گونه است!
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🎥 بی‌احترامی به تصاویر شهدای «جنگ ۱۲ روزه» در دانشگاه الزهرا تهران 🌐 khabarmohem.ir ✅ @Khabar_Fouri
📌بی شک این موجودات، یا ایرانی نیستند، و یا باید مزدور اجنبی باشند، هیچ جامعه متمدنی این وحوش را درون خود نمی پذیرند، بنظرم باید اینها را بگیرند و این سئوال کلیدی را بپرسند که چه خصومتی با مدافعان یک ملت دارند؟ 🔘همچنین تحقیق بشود که اینها در چه خانواده ای نشوُ نما کرده اند، و لقمه ای که در آن خانواده خورده اند از چه راهی بدست آمده است؟ 📌در حال حاظر جامعه شناسان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه‌ها اگر تعهد دینی و ملی دارند باید تحقیق و پژوهش میدانی را روی این سوژه ها انجام دهند، البته اگر وجدان کاری دارند. 🆔️@J.RAZMAA            @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
سلام. حضرت آقااز پزشکیان ونقش ابوذرها حضرت آقا با دفاع خود از پزشکیان درصدد هستندكه جريان فتنه که دردولت جا خوش کرده اند،بدون اقدام خصمانه دوره ایشان خاتمه يافته و جلو برخي از فتنه ها و توطئه ها گرفته شود. حضرت آقادقيقاً پيش بيني مي كنند كه بعدازجنگ ۱۲ روزه وکودتای اخیر،برخي از اطرافيان و دوستان پزشکیان با تشویق او به استعفا،بااستفادة ابزاري زمينه فتنه هاي بزرگ را فراهم خواهندكرد. امام علي(ع)به رغم آن كه خلافت عثمان را مقبول نميدانست،هنگامي كه انقلابيون به درخانة امام آمده و ازوي خواستند رهبري انقلاب را به عهده گيردوعثمان را خلع کند. امام آنان را از اینکارمنصرف نمود،چون پيامدها و فتنه هايي را در پي داشت كه به صلاح امت اسلامي نبود. اما ابوذر به وظیفه خودش عمل مینمود. ابوذر به اسراف و هدر دادن بیت المال حساس بود،درزمان عثمان با استفاده از مصونیتی که بخاطر هم‌صحبتی باپیامبر داشت بی پروا نهی از منکر می‌کرد و به ثروت اندوزی ها، اسراف ها و گماردن خویشان در امور مهم عثمان در مدینه و کارگزار او معاویه در دمشق اعتراضات گسترده‌ای کرد به قول شهيد مطهري قتل عثمان محصولش فتنه کبرا(جنگ جمل) و صفين و نهروان اولين فتنه هايي بود كه ريشه در قتل عثمان داشت. فتنه کبرا(جنگ جمل)بسترساز ورود مستقیم معاویه درجنگ صفین بود و دامنگير اسلام شد و آثار آن هنوز باقي است. استعفا پزشکیان هم باعث مولود فتنه اکبر است که میتواند بسترساز نفوذ و ورود آمریکا شود. حضرت آقا با توجه به اين دلايل،برحسب وظيفه خوددرمقابل منافع عموم مردم و اصل اسلام وانقلاب عمل نمودند. همان گونه كه ایشان بعنوان يك رهبر موفق و دلسوز براي سالها جهت رعايت مصالح انقلاب اسلامي در برابر اصلاح طلبان سكوت مي كند و حتي با آنان در برخي از مسايل (نرمش قهرمانانه)همكاري كردند. آقا کجایند؟ ✍حسن فرقانی
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب از خانواده شریف انسان شریف وارد جامعه می شود، نه از "دانشگاه شریف"؛ اگر از خانواده فاسد فردی وارد دانشگاه و یا حتی وارد حوزه های علمیه هم بشود بعید است که ادم شریفی از ان جا خارج بشود. بار دیگر این روزها بدلیل ناهنجاری‌ها، آشوب ها ، چاقو کشی ها و هتاکی ها ، نام دانشگاه شریف بگوش می رسد. ابتدا میخواهم تعریف روشنی از این دانشگاه داشته باشیم تا بدانیم جایگاه این دانشگاه در نظام آموزشی کشور و جامعه ما کجاست؛ - دانشجویان ابن دانشگاه از سه محل تامین می شوند ، الف- پول؛ هرکس پول بیشتری داشته باشد می‌تواند دانشجوی این دانشگاه بشود . ب- سهمیه ها ؛ مهمترین سهمیه ای که از انجا دانشجو وارد این دانشگاه می شود ، سهمیه اعضای هیات علمی دانشگاهها است ، ج- قبولی در کنکور ؛ عموم دانش آموزانی که ازطریق قبولی در کنکور وارد این دانشگاه می شوند ، کسانی هستند که با هزینه سنگین در مدارس غیر انتفاعی درس خوانده اند. تقریبا ۹۹٪ این افراد از خانواده های دهک ۹ و ۱۰ قدیم هستند. درحالیکه فقط حدود ۱٪ از دانش آموزان در مدارس دولتی کشور توان ورود به این دانشگاه را دارند ، (۸۰٪ دانش آموزان کشور در مدارس دولتی تحصیل می کنند.) بنابراین ، در یک جمعبندی اجمالی می تواند گفت؛ مهمترین ویژگی اکثریت بالای ۸۰٪ دانشجویان فعلی این دانشگاه ، داشتن پول و پارتی است . به همین دلیل هم کمتر ادم بدرد بخوری از این دانشگاه خارج می شود.. دومین مسأله که در مورد این دانشگاه واضح است ؛ اساتید این دانشگاه است . افرادی از جمله: آزادگان، اردلان، فردوسی‌پور، اجتهادی و شریفی‌زارچی و... بنابراین حدیث مفصل بخوان از این مجمل. سومین مساله که در مورد این دانشگاه باید بررسی شود؛ بودجه سنگین اختصاصی به این دانشگاه است، وزارت علوم تلاش دارد امر اموزش را هم با پول حل کند و از همین رو هم دانش جویان بی سواد و هم بی تربیت مهمترین محصول این دانشگاه است ، لذا می بینیم در اغتشاشات ۱۴۰۱ رفتارها و الفاظی از جمعی از دانشجویان این دانشگاه ظاهر می شود که در اسناد پرونده اپستین هم شاید وجود نداشته باشد . بسیار بسیار زشت ‌اخلاقی و بی ادبانه و غیر انسانی ، به همین دلیل می توان گفت ؛ معنولا هر خانواده ی که کمترین اطلاعی از محیط این دانشگاه داشته باشد به فرزند خود اجازه حضور در بین چنین جمعی را نمی دهد. برای اینکه مسئولین نظام خوب بفهمند در این دانشگاه چه خبر است ،پیشنهاد دارم؛ بمدت چند ساعت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعضای دولت ، نمایندگان مجلس ، منتها همگی با همسر و فرزندان دختر و پسر خود در محیط این دانشگاه قدم بزنند و بصورت ناشناس با دانشجویان حشر و نشر داشته باشند. احتمالا از شرم دوام نخواهند آورد . انچه که مشاهده میکنند ، ربطی به مسایل سیاسی و اقتصادی و... جامعه ندارد. هرکسی در این کشور حق اعتراض و حتی اغتشاش هم داشته باشد، قطعا دانشجویان این دانشگاه ندارند . دلیل رفتار این جماعت محدود،: فقط به محل ارتزاق ، محیط رشد ، تربیت خانوادگی و سیاست گزاری وزارت علوم مربوط می شود، عده ای تلاش میکنند ، دانشگاه شریف را به جزیره اپستین ایران تبدیل کنند . نکته اخر؛ عده ای در تلاش هستند وضعیت ان عده ی محدود، که کل محیط این دانشگاه را به گند کشیده اند به کل جامعه تعمیم دهند؛ مسائل این بخش از دانشگاه ، فقط بیانگر حال و هوای همان دانشجویان و خانواده های انها، اعضای هیات علمی و مدیران همان دانشگاه و وزارت علوم است و هیچ ربطی به وضعیت سایر دانشگاه ها و عموم مردم جامعه ندارد. علیرضا تنهای کیسمی ۳ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
خبرگزاری فارس یه مطلب بلند نوشته که چکیده اش اینه : تو این وضعیت که سایه جنگ روی کشوره، از دانشجوها انتظار نداشتیم تو زمین دشمن بازی کنن! دانشجوها بهتره تاریخ بخونن و بدونن در زمان پهلوی با کوچیکترین اعتراضی ساواک باهاشون چیکار می‌کرد ولی الان هر شعاری میخوان میدن، پرچم پهلوی بلند میکنن تو دانشگاه، راحت به مقامات نظام توهین میکنن، از بالا تا پایین نظام رو هتاکی لفظی میکنن و کاریشون نداریم. این سطح از آزادی یه نعمته که کاش قدرشو میدونستید. با پول بیت‌المال دارید تو بهترین دانشگاه های کشور تحصیل میکنید پس حواستون به رفتارتون باشه! ✍ط.قادری، رزما، استان، گلستان
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 حزب فقط حزب علی، رهبر فقط سید علی 🔹دانشجویان دانشگاه تهران امروز دشمن را مایوس کردند. 🆔️@j.razmaa         @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_اجتماعی_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa