909.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 کاشکی یه بمب میخورد فرق سر توی مزدور خائن جاسوس بیشرف کثیف....
اونا که تو رو نمیزنن حالا حالا میخوان براشون عملیات سیاسی نفوذی جاسوسی انجام بدی در ایران اما ای کاش یه بمبی اشتباهی ولو از سمت نیروهای خودی حتی یه گلوله هم باشه خوبه که تو رو به درک واصل کنه از شرّت راحت شیم باذن الله...
ملت مطالبه انتخاب رهبری را کنند واگر نه اینها اهل معامله هستن باید پرچم در میدان جنگ دست یکنفر باشد دست سه نفری نتیجه اش میشه حکمیت
سلام.
به نظر حقیر انتخاب #رهبر در شرایط جنگی ازبُعد امنیتی شایسته نباشد.
چون دشمن دوباره ایشان را میزند.
سیدحسن را که شهید نمودند وجانشین انتخاب شد او را هم زدند.
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام. به نظر حقیر انتخاب #رهبر در شرایط جنگی ازبُعد امنیتی شایسته نباشد. چون دشمن دوباره ایشان را می
سلام میدان جنگ بدون فرمانده جز شکست چیزی در بر ندارد این حرکت عالمدار می خواهد تعلل در انتخاب رهبری به هر بهانه ای خطاست ایران لبنان نیست باید نیروهای امنیتی در حفاظت از جان رهبری غفلت نکنند
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام میدان جنگ بدون فرمانده جز شکست چیزی در بر ندارد این حرکت عالمدار می خواهد تعلل در انتخاب رهبری
فرمانده پوششی دارد هدایت میکند.
من هم دغدعه شما را تحسین میکنم و رهبر جدید باید راه خامنه ای را ادامه دهد،نه راه هاشمی رفسنجانی را.
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
🔴 کاشکی یه بمب میخورد فرق سر توی مزدور خائن جاسوس بیشرف کثیف.... اونا که تو رو نمیزنن حالا حالا میخو
امام خمینی رحمةاللهعلیه فرمودند
رابطه ایران با آمریکا رابطه میش باگرگ است
لعنت بر منافقین ولیبرال مخصوصا حسن روحانی وظریف امثالهم تمام این خونها بگردن این جماعت کدخدا پرست پرمدعای اصلاح طلب است
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
فرمانده پوششی دارد هدایت میکند. من هم دغدعه شما را تحسین میکنم و رهبر جدید باید راه خامنه ای را ادام
بله فرمانده پوششی دارد هدایت میکند منتها از اون وری! حسن روحانی و شرکا با دولت سوم حسن روحانی و باند کودتاگر....
هرچه سریعتر باید رهبر شایسته انتخاب و معرفی شود
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام. به نظر حقیر انتخاب #رهبر در شرایط جنگی ازبُعد امنیتی شایسته نباشد. چون دشمن دوباره ایشان را می
از بُعد امنیتی یا غیر امنیتی ندارد این میشود مصلحت سنجی این و آن که خطاست!
مگر چند بار در طول این انقلاب نیاز به انتخاب رهبر بوده است! تعلل در آن و عمل برخلاف قانون اساسی که صراحتا انتخاب رهبر در اسرع وقت را بر خبرگان تکلیف نموده است ولو به بهانه یا نگرانی امنیتی خواست و هدف آمریکا و دقیقا دلیل تهدید ترامپ هم همین بوده که رهبر جدید انتخاب و معرفی نشود تا کار نظام را یکسره کنند...
از دید آنها از بین بردن نظام یک شبه نیست از همین خلأ رهبری است که مشابه آن را قبلا با خلأ ریاست جمهوری تست کرده اند...
تعلل به هر دلیلی خطایی نابخشودنیست
امنیت را هم برقرار کنید نه بهانه....
✍محمدمهدی شاکری
#انتخاب_فوری_رهبری_شایسته
♨️ شروط ایران برای پایان دادن به جنگ
بقائی درباره شروط ایران برای پایان دادن به جنگ گفت:
🔹جنگ را باید آنها متوقف کنند. جنگ را ما شروع نکردیم. انتخاب ما دیپلماسی بود. در داخل هم دستگاه دیپلماسی با انتقاداتی مواجه بود و میگفتند با سابقه قبلی نباید وارد میشدید.
🔹حاکمیت از روند دیپلماتیک حمایت کرد و ما تلاش کردیم وارد جنگ نشویم اما طرف مقابل جنگ را انتخاب کرد. راه توقف جنگ این است که دشمنان متوقف کنند. جامعه جهانی باید تصمیم بگیرد بیشتر از اینکه دیر شود وظیفه خود را انجام دهد.
📌 خبر فوری سراسری
به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
♨️ شروط ایران برای پایان دادن به جنگ بقائی درباره شروط ایران برای پایان دادن به جنگ گفت: 🔹جنگ را
همان جماعت لیبرال دوباره به خط شدند
ایشان از جانب چه کسی در حالی که دست برتر را داریم پیشنهاد رسمی توقف میدهد؟!!!!
اینها از آفات همان خلأ رهبری است
نه به صلح تحمیلی
حتی نه به صلح تحمیلی هم نیست انگار خودمان داریم پیشنهاد صلح میدهیم انگار نه انگار تجاوز کرده اند رهبر عزیزمان را فرماندهانمان را ترور کرده اند
#انتخاب_فوری_رهبری_شایسته
رهبر فورا انتخاب نشود دوباره توقف مثل جنگ ۱۲ روزه تکرار میشود!!!
و دوباره دشمنان برای حمله ای دیگر فرصت تنفس پیدا میکنند!!!
#انتخاب_فوری_رهبری_شایسته
✍محمدمهدی شاکری
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
♨️ شروط ایران برای پایان دادن به جنگ بقائی درباره شروط ایران برای پایان دادن به جنگ گفت: 🔹جنگ را
تو غلط کردی که شرط توقف جنگ توقف آنها است تو بیجا کرده ای که حرف از توقف میزنی! اینها از ترور رهبر خوشحالند اینها که مذاکره را به رهبر تحمیل کردند اینها که انگار نه انگار دشمن چه جنایتی مرتکب شده حرف از توقف میزنند و عجب شرط سختی هم برای آنها گذاشته اند توقف در برابر توقف...