eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 اقای صدا و سیما یه ذره به خدا و قدرت خدا توکل داشته باش از این مردم در میادین یاد بگیر و اینقدر نچسب به محاسبات دنیایی. لطفا اینقدر از این سلبریتهای تاخیری دوگانه سوز در اخبار رسمی و برنامه ها صحبت نکنید، ... توییت هاشون را پخش نکنید.. اینها همه نون به نرخ روز خورند .. کسیکه بعد از ۲۵ روز تصمیم میگیره از لونه موش بیرون بیاد و پیام بده و حتی یک اشاره به شهادت اقامون نمیکنه کماکان وطن فروش خائنه .‌چرا؟؟ چون اقای شهیدمون یعنی وطن یعنی همون که ۴۷ سال زندگی و جوونیشو داد و در ۸۶ سالگی هم جون خودش و خونوادش را برای اعتلای این خاک داد تا این وطن باقی بمونه.. اونوقت یکسری بازیگر دوزاری نو کیسه غربگدا تسلیت نمیگند و اینجوری نمک نشناسی میکنند؟. من به همه اینها از شهاب حسینی تا پرویز پرستویی تا مدیری و رامبد انصاری حمیدی تمام ساکتین و تمام تاخیری ها ووو میگم از این ننگ بمیرید. در کتابهای تاریخ و هنر در اینده، اسمتان کنار اسم خائنین دودوزه باز نوشته خواهد شد دکتر محبوبه حقیقی
🔴🔴🔴 توجه توجه توجه 🔵 با‌ توجه به رسانه ای شدن مصاحبه یک مقام‌مسئول با المیادین و بیان شروط شش گانه (ضعیف و ناقص) شروط ایران برای پایان جنگ، لازم دانستم به عنوان یک ایرانی مبعوث ، متن ویراستی که در روزهای ابتدای جنگ، زمانیکه هنوز طلیعه پیروزی و تفوق قطعیمان دیده نمیشد نوشتم را، باز نشر کنم و بگویم : 🔵 ای مقامات مسئول ! از چه میترسید؟؟؟ چند شب دیگر باید به خیابان بیاییم تا بفهمید که این ملت مبعوث مسیر مقاومت را انتخاب کرده است... ؟ تا بفهمید که این ملت مبعوث با تمام ذره ذره وجودش به" لا تهنو ولا تحزنوا انتم الاعلون ان کنتم مومنین" اعتقاد دارد .؟ 🔵 سالها با ترس و تردید به بستن تنگه استراتژیک هرمز نگاه کردید و به کم راضی شدید و ملت را عقب نگه داشتید.. ! دوباره این داستان را تکرار نکنید .. لیست شرایط ما مردم برای اعلام پایان جنگ را بخوانید و با خود بر سر میز مذاکره ببرید. مدیون خون امام شهید و سربازن و دانشمندان و دانش اموزان و زنان و مردان شهید این آب و خاک هستید اگر به کمتر راضی شوید ۲ فروردین ۴۰۵ 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 شروط مردم ایران برای تعین زمان پایان جنگ: 🔵 رزمندگان غیور اسلام بدانید ما امت مبعوث اخرالزمانی پشتتان را خالی نمیکنیم و تا محقق شدن اهداف زیر در خیابانها و میدانها ،با قلبی داغدار اما اراده ای آهنین، به‌امر رهبر رشیدمان میمانیم. ۱. اعلام امریکا و اسراییل به عنوان آغاز کننده جنگ و به تمامیت ارضی ایران، از سوی نهاد های مسئول بین المللی ۲‌.‌ به عنوان جنایتکار جنگی در دادگاه لاهه (اگر زنده ماندند) ۳. عدم حضور نظامیان‌ امریکا در منطقه و مشروط و محدود شدن فعالیت تمام پایگاههای نظامی امریکا در کشورهای همسایه و هم مرز با ایران ‌۴ . پرداخت تمام و کمال جنگیوبه ایران (غرامت جنگ۱۲روز ه) ۵. تصویب چهارچوب قانونی در به رسمیت شناختن و تثبیت حق ایران در دریافت عوارض امنیتی عبور و مرور شناورها از تنگه هرمز ۶. احیای حق ایران و مردم تحت ستم بحرین در انجام‌ همه پرسی تصویب شده در سال ۱۳۵۰ جهت ماندن یا جدا شدن بحرین از ایران که هیچوقت انجام نشد. ۷. لغو کامل تحریمهای ضد انسانی علیه ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح که حافظ جان و مال این مردم هستند! ۸. برگرداندن اسم گروهک منافقین در لیست گروهاو سازمانهای تروریستی توسط آمریکا و اتحادیه اروپا و استرداد مریم رجوی و اعضای شورای مرکزی این گروهک به ایران جهت محاکمه ۹‌. جلب رضا پهلوی وفرح دیبا ‌توسط پلیس بین الملل و استرداد انها به ایران جهت رسیدگی به اتهام "بزرگترین سرقت قرن" از اموال مردم ایران و نقش محوری شان در کشتار کودتای ۱۸ و ۱۹ دیماه ۱۴۰۴.‌ لیست بالا یک پیشنهاد است و با توجه به اینکه حتما از طرف بعضی محافظه کاران داخلی بلند پروازانه محسوب خواهد شد پس فعلا تا رفع فتنه در منطقه در صحنه میمانیم. ۱۹ اسفند ۴۰۴ محبوبه حقیقی نشر گسترده https://virasty.com/mohegh110/1773138497799790168 نکته ..تضمین این شرایط دست برتر نیروهای ما در تنگه هرمز است و اجرای گام به گام شروط است.. شیر نفت دنیا دست نیروهای ماست با هر گام مثبتی که انها بر دارند ما یک چرخش مثبت به این شیر کنترل انرزی میدهیم..!... این یک پیش نویس از خواسته های مردمی است مطمئنا حقوقدانان و خبرگان امر میدانند اینبار چطور باید تضمین بگیرند و نحوه اجرا چطور باید باشد و هئیت نظارت بر اجرا چه کسانی باید باشند.. نه مثل برجام که قبل از اینکه طرف مقابل هیج کاری بکند ما فی الفور همه مواد ان را اجرا کردیم و نشستیم بر سر گور داده هایمان التماس و زاری ‌کردن... کاش دوستان دیپلمات و حقوق دان ان زمان کفن پوشیده بودند و به میدان می امدند و پشت ولایت میماندند و ایتقدر در چهارچوب مقررات دیپلماتیک خودشان را محصور نکرده بودند .. تاریخ نگارش و نشر متن ۱۹ اسفند۴۰۴
🔴🔴🔴 مجازات های پیشنهادی از طرف مردم حاضر در جبهه خیابان به جناب اقای اژه ای ..... مجازات های پیشنهادی برای وطن فروشان و عوامل ارسال عکس و فیلم و اطلاعات برای اینترنشنال و همکاری کنندگان با دشمن و خائنان به وطن و هلهله کنندگان بر کشته های مردم .. .👇 ◀️ توقیف موبایل و لب تاب و کامیپوتر شخصی و وسایل الکترونیکی ◀️ توقیف خودرو شخصی ◀️ اخراج از شغل و استخدام رسمی یا قراردادی نهادهای دولتی و عمومی و خصوصی ◀️ اخراج اعضای خانواده از استخدام نهادهای دولتی و عمومی ◀️ بازداشت موقت تا پایان جنگ برای محاکمه به عنوان خائن به کشور در پایان جنگ نشر گسترده با شما
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔴🔴🔴 توجه توجه توجه 🔵 با‌ توجه به رسانه ای شدن مصاحبه یک مقام‌مسئول با المیادین و بیان شروط شش گانه
دیروز اقای حسین شریعتمداری هم متنی منتشر کردند که شامل محتوایی است که بنده ۱۹ اسفند منتشر کردم و اون موقع دوستان میگفتن درخواستها بلند پروازانه است.. خدارا شکر که زودتر میبینیم و زودتر بر ترس و مصلحت اندیشیمون غلبه میکنبم و واقعیت را نشر میدیم حقیقی
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔺 طرح مذاکره؛ حربه واشنگتن برای بی‌انگیزه کردن مقاومت مردم و نیروهای مسلح/ تا تحقق کامل «تضمین عینی»
هیچ ضمانتی از سوی شیطان بزرگ آمریکا و اروپای آدمخور امستینی و مزدوران منطقه ای ایشان معتبر نیست و تخلیه و تعطیل کلیه پایگاه های صلیبی صهیونی عرب وحشی آدمخوار فقط با انهدام کامل در منطقه و تهدید حمله به آنان تا زمانیکه این پایگاه ها وجود دارند یک اصل قطعی است که نبایداز آن کوتاه آمد وبنابراین بند دریافت خسارات کامل جنگی که به ایران اسلامی و ملتهای منطقه فلسطین لبنان سوریه، یمن ،عراق ،افغانستان ، پاکستان تحمیل گردیده است توسط اعراب متحد صهیونیستها و غرب وحشی آدم خواراخراج امریکا از شورای امنیت سازمان‌ملل و جایگزینی ایران مقتدر با حق وتو و تنبیه متحدین بی شعور صهیونیسم در منطقه و عقب نشینی صهیونیستها به محدوده تل آویو وحیفا بازگشت فلسطینی‌ها به کشورشان وبیتوالنقدس تحت حاکمیت حماس و جهاد اسلامی تا تعیین تکلیف سرنوشت فلسطین اشغالی توسط ملت فلسطین هیچ تضمینی از سوی هیچ مرجعی اعتبارعقلانی ندارد/ ذره‌بین حقیقت۰
هدایت شده از بیداری ملت
تنها امام خمینی (ره) اول بار فتوا دادند که تقیه در مورد امور مهم حرام است، ولو بلغ ما بلغ. ولی دیگران جرئت نداشتند چنین فتوایی صادر کنند؛ زیرا در این زمینه چندان کاری انجام نشده است. امام خمینی(ره) هم در مقام عمل، چنین شهامتی داشت و هم در این زمینه به طور عمیق تحقیق و مطالعه کرده بود. از همین روی با شجاعت اعلان کرد: ولو جان شما در خطر باشد، حتی اگر صدها و هزاران نفر نیز کشته شوند، باید نظام اسلامی برقرار شود و باید کسانی که درصدد از بین بردن اسلام، عقاید اسلامی و ارزشهای اسلامی هستند، از بین بروند و تقیه در این مسائل حرام است، ولو بلغ ما بلغ. 📚کتاب‌لقمه؛ یه لقمه خوندنی! @jahad_tabeen_book
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔴🔴🔴 توجه توجه توجه 🔵 با‌ توجه به رسانه ای شدن مصاحبه یک مقام‌مسئول با المیادین و بیان شروط شش گانه
هیچ ضمانتی از سوی شیطان بزرگ آمریکا و اروپای آدمخور اپستینی و مزدوران منطقه ای ایشان معتبر نیست ، تخلیه و تعطیل کلیه پایگاه های صلیبی صهیونی عرب وحشی آدمخوار فقط با انهدام کامل ماشین جنگی صلیبی صهیونی در منطقه و ورفع هرگونه تهدیدوادامه حمله به آنان تا زمانیکه این پایگاه ها وجود دارند یک اصل قطعی است که نبایداز آن کوتاه آمد وبنابر این توجه به بند ،دریافت خسارات کامل جنگی که به ایران اسلامی وارد گردیده است همچنین خسارتهای وارده به ملتهای منطقه (فلسطیان قهرمان بویژه قهرمانان غزه ولبنان،سوریهوقهرمانان یمنی ،عراقی، وملت افغانستان ، پاکستان همه خسارات تحمیل شده است بایدتوسط اعراب متحد صهیونیستها و غرب وحشی آدم خوارتامین وتروریستهای صلیبی صهیونی ناتو اخراج گردیده و همچنین امریکا ناقض قوانین بین المللی از شورای امنیت سازمان‌ملل اخراج و جایگزینی آن ایران مقتدرعقل محور با حق وتو و همچنین تنبیه متحدین بی شعور صهیونیسم در منطقه و عقب نشینی صهیونیستها به محدوده تل آویو وحیفا و بازگشت فلسطینی‌ها به کشورشان وبیت المقدس تحت حاکمیت حماس و جهاد اسلامی تا تعیین تکلیف سرنوشت فلسطین اشغالی توسط ملت فلسطین با رای عمومی همه فلسطینیها نه مهاجرین، هیچ تضمینی ازسوی هیچ مرجعی اعتبار عقلانی ندارد/ ذره‌بین حقیقت۰
🔴اینترنشنال هر روز از ملت ایران قربانی می گیرد/دستگاه عزیز اطلاعاتی! یک روز هم یک روز است... 🔹هر روز که از زندگی شوم شبکه تررویستی اینترنشال می گذرد، قربانی های جدیدی از ملت ایران می گیرند. فقط کافیه 24 ساعت پای محتوای این شبکه بنشینید تا متوجه شوید چگونه جوان ایرانی را تحریک میکنند علیه کشور خود اقدام کند. 🔹فقط کافیه دستگاه های اطلاعاتی محیط انگلیس و آمریکا را برای این تروریست ها ناامن کنند و چه بسیار گروه هایی که آماده اند با دریافت مقادیری پول این کارها را انجام دهند. 🔹مسئولین محترم دستگاه های امنیتی! مردم منتظرند... 🚨 اخبار دقیق جنگ را از لشکر قدس دنبال کنید https://eitaa.com/joinchat/542441666C7e7c280a3b
سلام شهرداری ها ، برخی سازمانهای دولتی ، و امروز بنیاد برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) ، هزینه بازسازی خرابیها را تقبل کردند ، پس مصادره ی اموال برخی سلبریتیها و حامیان فتنه های اخیر ، چی شد ؟ قوه قضاییه ؛ این تذهیون ؟ اموال صاعدی نیا چی شد ؟ فقط ارزش مجتمع مهرو ماه وی در قم ۲۷۰۰ میلیارد تومان ، کافه های او در سراسر ایران . اموال ووریا غفوری ، کافه های وی محل سازماندهی مسلحین در تهران و ... ) که بیش از ۲۵۰۰ انسان شریف را به شهادت رساندن . عجب از سکوت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، علما ، مراجع ، قضات متعهد و .... انتشار گسترده را تکلیف بدانید تا اتفاقی انشاالله بیفته