سلام برادر احمدی.
حذف پیام شما وبعضی دیگران توسط حقیر انجام گرفت،نه به علت مخالفت با پیام شما.
بلکه بعنوان اعتراض که دوتا ازپیام حقیر که در نقد بارگذاری توییت های قالیباف درکانال حذف شد.
لذا
اولا،ازمحضر عزیزانی که پیامشان را حذف نمودم ،عذرخواهی میکنم.
ثانیا،خلیفه کُشی در کانال رایج نشود.
ثالثا،عاجزانه خواهش میکنم از بارگذاری مطالبی از قالیباف که محل اختلاف است پرهیز نماییم وگرنه اجازه داده شود تا امثال حقیر هم نقد نماییم.
#برادر شما حسن فرقانی
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام برادر احمدی. حذف پیام شما وبعضی دیگران توسط حقیر انجام گرفت،نه به علت مخالفت با پیام شم.
علیکم السلام
در کمال احترام، بهر دلیلی که حذف کردید، جنابعالی چنین مجوزی ندارید، سعی کنید در حدود اختیارتان عمل نمانید.
لطفا حرمت خود را حفط کنید.
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام برادر احمدی. حذف پیام شما وبعضی دیگران توسط حقیر انجام گرفت،نه به علت مخالفت با پیام شما. بلکه
چه استدلال بی پایه و اساس و بی منطقی
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
اولا که نقد با حذف متفاوت است.
دوما پست تولید محتوی بنده در ارتباط با تنبیه متجاوز چه ربطی دارد به موضوع مطالبه شما.
لطفا تکرار نشود.
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
علیکم السلام در کمال احترام، بهر دلیلی که حذف کردید، جنابعالی چنین مجوزی ندارید، سعی کنید در حدود اخ
شما هم درحد خودتان اظهار نظر کنید.
داشتن مجوز یا نداشتن دراختیار دیگری است.
لطفا دراستفاده ازکلمات دقت بیشتری داشته باشید.
اگر منتظرتذکر شما درگروه جمعی بودم،
هیچ موقع عذرخواهی نمی کردم
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
شما هم درحد خودتان اظهار نظر کنید. داشتن مجوز یا نداشتن دراختیار دیگری است. لطفا دراستفاده ازکلمات د
از مشاجره و مجادله پرهیز و حرمت خودتو حفظ کن.
همینکه که گفتم، جنابعالی مجوز حذف پیام کسی را نداری.!
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
شما هم سکوت کن وزیاده گویی هم نکن
بهتره این تذکر را به خودت بدی
شما داری زیاده گویی میکنی
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
بهتره این تذکر را به خودت بدی شما داری زیاده گویی میکنی
گفتم خاموش باش و فقط ظرفیت داشته باش درحدود خودت اظهار نطرکن.
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
گفتم خاموش باش و فقط ظرفیت داشته باش درحدود خودت اظهار نطرکن.
آقای نسبتا محترم بی جا کردی پیام بنده را حذف کردی
حق چنین بی ادبی و جسارتی نداشتی
هر کس در هر لباس و مقام و منصبی که باشه و با ادامه دفاع مشروع مردم و تنبیه متجاوز مخالفت کنه از نظر مردم خائن و مزدور است.
بهت هشدار دادم از مجادله و مشاجره اجتناب و پرهیز کن.
چنانچه مجددا به توهین ادامه بدی با لحن شدیدتری پاسخت را میدم.
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
آقای نسبتا محترم بی جا کردی پیام بنده را حذف کردی حق چنین بی ادبی و جسارتی نداشتی هر کس در هر لباس و
آقای نامحترم تو هم غلط کردی که بدون درنظر گرفتن عذرخواهی من طلبکار مآبانه درگروه جمعی حرمت شکنی کنی.
بهتراست خاموش شوی تا کاربه جاهای باریک نکشیده است
لات کوچه خلوتی؟
غلط خودت کردی و میکنی که به این توهیناتت داری ادامه میدی!
بله که طلبکارم
بله که بدهکاری
بدیهیه بابت غلطی که کردی باید عذرخواهی کنی
اصلا چرا چنین غلطی کردی که بخوای عذر خواهی کنی؟
حرمتتو خودت نگه دار
جای باریکت کجاست!؟