eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از جوانان حزب الله
شبکه خبر :روسیه و چین قطعنامه بحرین را وتو کردن
فهرست توهمات ترامپ به اختصار از ابتدای جنگ تا کنون 🔴 ۱۲ اسفند: «ما جنگ را بردیم.» 🔵 ۱۶ اسفند: «ما ایران را شکست دادیم.» 🔴 ۱۸ اسفند: «ما باید به ایران حمله کنیم.» 🔵 ۱۸ اسفند: «جنگ تقریباً به طور کامل و بسیار زیبا در حال پایان است.» 🔴 ۲۰ اسفند: «شما هرگز دوست ندارید خیلی زود بگویید که پیروز شدید. ما پیروز شدیم. در همان ساعت اول تمام شد.» 🔵 ۲۱ اسفند: «ما پیروز شدیم، اما هنوز کاملاً پیروز نشده‌ایم.» 🔴 ۲۲ اسفند: «ما جنگ را بردیم.» 🔵 ۲۳ اسفند: «لطفاً به ما کمک کنید.» 🔴 ۲۴ اسفند: «اگر به ما کمک نکنید، مطمئناً آن را به خاطر خواهم سپرد.» 🔵 ۲۵ اسفند: «در واقع، ما اصلاً به هیچ کمکی نیاز نداریم.» 🔴 ۲۵ اسفند: «من فقط داشتم امتحان می‌کردم ببینم چه کسی به حرف من گوش می‌دهد.» 🔵 ۲۵ اسفند: «اگر ناتو کمک نکند، آن‌ها متحمل رنج بسیار بدی خواهند شد.» 🔴 ۲۶ اسفند: «ما نه به کمک ناتو نیاز داریم و نه آن را می‌خواهیم.» 🔵 ۲۶ اسفند: «برای خروج از ناتو به تأیید کنگره نیاز ندارم.» 🔴 ۲۷ اسفند: «متحدان ما باید در بازگشایی تنگه هرمز همکاری کنند.» 🔵 ۲۸ اسفند: «متحدان آمریکا باید کنترل اوضاع را به دست بگیرند، پا پیش بگذارند و به باز کردن تنگه هرمز کمک کنند.» 🔴 ۲۹ اسفند: «ناتو بزدل است. 🔵 ۱ فروردین: «تنگه هرمز باید توسط کشورهایی که از آن استفاده می‌کنند محافظت شود. ما از آن استفاده نمی‌کنیم، نیازی به باز کردن آن نداریم.» 🔴 ۲ فروردین: «این آخرین بار است. به ایران ۴۸ ساعت فرصت می‌دهم. تنگه را باز کنید.» 🔵 ۲ فروردین: «ایران مرده است.» 🔴 ۳ فروردین: «ما مذاکرات بسیار خوب و سازنده‌ای با ایران داشتیم.» 🔵 ۴ فروردین: «ما در حال پیشرفت هستیم.» 🔴 ۵ فروردین: «آن‌ها به ما هدیه‌ای دادند و هدیه امروز رسید. و هدیه‌ای بسیار بزرگ به ارزش مبلغ هنگفتی بود. من به شما نمی‌گویم آن هدیه چیست، اما جایزه بسیار مهمی بود.» 🔵 ۶ فروردین: «توافق کنید، وگرنه ما همچنان آن‌ها را غافلگیر خواهیم کرد.» 🔴 ۷ فروردین: «ما مجبور نیستیم برای ناتو آنجا باشیم.» 🔵 ۹ فروردین: ادعا شد مذاکرات در حال پیشرفت است 🔴 ۱۰ فروردین: تنگه هرمز را فوراً باز کنید، وگرنه با عواقب ویرانگری روبرو خواهید شد. 🔵 ۱۱ فروردین: ادعا کرد که توافق «بسیار نزدیک» است و ایران «کار درست را انجام خواهد داد.» 🔴 ۱۲ فروردین: «خواهیم دید خیلی زود چه اتفاقی می‌افتد.» 🔵 ۱۳ فروردین: تکرار کرد که توافق محتمل است و همزمان هشدار داد در غیر این صورت حملات ادامه خواهد یافت. 🔴 ۱۴ فروردین: اتفاق بزرگی قرار است بیفتد. 🔵 ۱۵ فروردین: گفت ایران باید «فوراً» رعایت کند وگرنه با عواقب بیشتری روبرو خواهد شد. 🔴 ۱۶ فروردین: تنگه لعنتی را باز کنید، وگرنه در جهنم زندگی خواهید کرد فقط تماشا کنید! 🇮🇷✊@khanevadehiranii
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما: 🆔️@J.RAZMAA            〽️ بازتاب حضور داوطلبانه ایرانی‌ها در کنار نیروگاه‌ها در رسانه های عبری زبان 🔹عکس وفیلم حضور مردم در نیروگاه‌های برق، نه تنها در رسانه‌های جهانی، بلکه در رسانه‌های عبری نیز به‌شدت در حال دیده شدن است. خشم در برخی از صفحات عبری موج می‌زند. 🆔️@J.RAZMAA @رصدوتبیین_تحرکات_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
آمریکا مانند سگی🐕 است: اگر از ترس، از آن فرار کنی، دنبالت می‌آید؛ اما اگر محکم بایستی و روبرو شوی، دمش را جمع می‌کند و فرار می‌کند. امام خمینی(ره) نصر من الله و فتح قریب یا علی مدد🖐
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️گزارش امنیتی یک‌جنایت بی‌سابقه:🔻 🏴داستان حمله عمدی آمریکا به مدرسه میناب از زبان یک افسر اطلاعاتی سابق آمریکا 🔹من جوزفین گیلبو، یک افسر اطلاعاتی میدانی بودم با ۱۷ سال سابقه خدمت در ارتش ایالات متحده، با مجوز دسترسی فوق‌محرمانه‌ 🔹موشک تاماهاوک مدرن مجهز به دوربین‌های داخلی است که تصاویر هدف را به طور لحظه‌ای منتقل می‌کند. 🔹تصاویر ماهواره‌ایِ اهداف قبل از حمله بارها بررسی می‌شود. تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌داد بدون هیچ تردیدی این یک مدرسه بود. 🔹در ساعت ۱۰ صبح، اسرائیل همراه با ایالات متحده حمله به ایران را آغاز کردند. 🔹موشک اول که به مدرسه اصابت کرد، کارکنان مدرسه کودکان را به نمازخانه منتقل کردند. 🔹ساعت ۱۰:۲۰ موشک دوم به نمازخانه اصابت کرد. ۱۶۳ کودک کشته شدند و موشک سوم در نزدیکی مدرسه اصابت کرد... 🆔️@J.RAZMAA     @رصدوتبیین_تحرکات_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
هدایت شده از بیداری ملت
✍ یک نکته مهم ملت ایران در حال نزدیک شدن به چهلمین روز بعثت خودش است . در آستانه چهلمین روز شهادت امام قبلی هستیم . امام جدید هم حدود ۴۰ روز است از دید عموم مردم مستور و غایب است . اما مردم مصمم تر از قبل پای دین و انقلاب ایستاده اند. وقتی حضرت موسی علیه السلام قومش را گذاشت و به مدت ۳۰ روز به کوه طور رفت و از میان آنها غایب شد بعد از ۳۰ روز که دستور آمد ده روز دیگر در کوه طور بماند ،سامری توانست مردم را فریب دهد و آنها را گوساله پرست کند. حالا در ایران بعد از ۳۰ روز غیبت امام جامعه، سامری ها از سوراخ های خود بیرون آمدند و دوباره پرچم مذاکره و توافق با شیطان بزرگ را برافراشتند . جادوی سامری قوم حضرت موسی گوساله بود و جادوی سامری های کشور ما مذاکره با آمریکاست. اما اما اما مردم ایران اینبار فریب سامری ها را نخوردند و محکم در مسیر دین و انقلاب و جهاد و مقاومت ایستادند و محکم در دهان سامری ها زدند و اکنون در آستانه چهلم بعثت این ملت هستیم . بی جهت نیست شیطان بزرگ این دو شب آخر افسار پاره کرده و بزرگترين تهدید ها و توهین ها و حملات را علیه ایرانیان به راه انداخته . میداند این چهلم به پایان برسد و مردم ایران را نتواند بشکند و تسلیم خود کند چه تحول بزرگی در عالم رخ خواهد داد. ما مردم ایران داریم به چهلمین روز بعثت خود نزدیک می‌شویم. ما سرافرازانه و با افتخار در حال رقم زدن بزرگترين پیروزی جبهه حق در مقابل جبهه شیطان هستیم ..... 🔴 👇 @bidariymelat