eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از املاک کشوری دلتا
جنگ تمام شود ما در خیابانیم اعلام پیروزی کنند ما در خیابانیم توافق کنند ما در خیابانیم بگن میکشیمتون ما در خیابانیم مذاکره کنن ما در خیابانیم ما کلا در خیابانیم فقط حضرت آیت الله امام سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ولی امر مسلمین و فرمانده مقتدر کل اگر فرمودند به خانه بروید، میرویم! فقط منتظر امر رهبریم والسلام
آقای خوش چشم گفت آقا سه هفته قبل از شهادت به یه عده از افراد گفتن فتنه‌ای پیش میاد که مربوط به مسئولینه و باید استقامت کنن . خب در این فتنه رفوزه شدن . طبق معمول. حالا »»»»»» حالا نوبت مردم مبعوث شده است که مسئولین واداده را به مسیر صحیح برگردانید. تا یک غرامت سنگین گرفته نشده آتش بس با گرگ بی چشم و رو بی معنی است. کلک غربیها و خلاصه قصه اینه: خلاصه قصه: به ترامپ گفتن هر چی ایران گفته رو به عنوان مبنای شروع مذاکره بپذیر دو هفته کار داریم ، اندازه ی یکسال میخواهیم سوخت عبور بدیم از تنگه هرمز بعدشم می گیم ایران زیاده خواهی کرده و میزنیم زیر میز. شورای عالی امنیت ملی باید در تصمیمش تجدید نظر کند. و یا یک غرامت سنگین قبل از شروع آتش بس از طرف مقابل بگیرد. والسلام
بیشتر اعضاء شورای عالی امنیت ملی عضو دولت هستند.
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 امیرحسین ثابتی نماینده مجلس بعد از جنگ ۱۲ روزه: حتما این توافق (قاهره) قطعی میکنه جنگ بعدی با ایران رو؟؟!!! 🔴 استیضاح کافی نیست حداقلش است! 🔺عراقچی: هم شروع مذاکره با آژانس و هم بندهایی از توافق که باید نظر ما را تامین کند، در شورای‌عالی امنیت ملّی مطرح و تصویب شده بود. 👈سیدمحمود نبویان: لطفا آقای عراقچی دقیقا بگوید که: ۱. تاریخ جلسه شورای‌ عالی امنیت ملی ۲. شماره آن مصوبه ۳. تایید و امضای رهبری، چه زمانی بوده است؟ ❗️آیا جاسوس بودن گروسی طبق اسناد و مدارک قطعی نبود؟ آیا آقای عراقچی بر خلاف قانون اخیر مجلس عمل نکرده و نباید طبق ماده ۵۰۸ قانون مجازات، محاکمه شود!؟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ما در کانال «دادستان کجایی» بپیوندید 👇👇👇 @DadSetanKojayi
‼️‼️ *روزنامه اسرائیلی معاریو: آمریکا و اسرائیل با توافقی از نبرد خارج می‌شوند که مجموعاً یک تسلیم استراتژیک برای آنها محسوب می‌شود*
❌ اشکالات و تناقضات بیانیه شعام❗️ 1️⃣ گفته شده «مطابق تدبیر رهبر معظم انقلاب و تصویب شورای عالی امنیت ملی» یعنی این توافق تصمیم و تصویب شعام است و تایید رهبری را ندارد که اگر داشت به جای واژه «تدبیر»، از واژه «تایید» استفاده می شد. تأیید این اشکال اینکه در جای دیگر گفته شده «در عالی‌ترین سطح تصمیم گرفته شد» اگر منظور رهبر انقلاب بودند، به جای بگوید مطابق تدبیر رهبری می‌گفت مطابق تصمیم رهبری. نتیجه اینکه تصمیم گیر خود شعام است نه رهبر انقلاب 2️⃣ ترامپ پذیرفته که این شروط صرفا موضوع گفتگو باشد و بدون شک سر میز مذاکره که نشست همه را منکر می شود، درحالیکه در بیانیه شعام آمده «آمریکا مجبور به پذیرش طرح ۱۰ ماده ای شده» 3️⃣ در حالیکه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده برچه اساسی گفته شده است «به یک پیروزی عظیم دست پیدا کردیم» و «این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک می گوییم»؟!! 4️⃣ گفته شده «آمریکا به طور اصولی متعهد به پذیرش شروط ایران شده» متعهد شد؟! درحالیکه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است؟!! 5️⃣ گفته شده «یک بار برای همیشه به دشمنان درسی تاریخی دادیم، انتقام همه جنایت های پیشین را گرفتیم! شرایطی ایجاد کردیم که دشمن برای همیشه خیال تجاوز به ایران را از سر بیرون کرد»!! کاملا گویا است و هیچ نیازی به توضیح ندارد...! 6️⃣ گفته شده «چون تهدید بلند مدت از کشور رفع شد، آتش بس را پذیرفتیم!» یعنی واقعا الان تهدید از سر کشور رفع شد؟! واقعا به بازدارندگی رسیدیم؟! 7️⃣ گفته شده به دلیل «پذیرش رسمی همه مطالبات بحق مردم ایران آتش بس پذیرفته شده»!! همه مطالبات رسماً پذیرفته شد؟! کی؟! کجا؟! توسط چه کسی؟! با کدام تضمین؟! @ این موارد بخش اول تناقضات متن بیانیه است!! سایر موارد را در بخش دیگری خواهم نوشت. موارد فرامتنی هم وجود دارد!! از توییت آقای عراقچی و بازنشر آن توسط ترامپ تا مواضع خود ترامپ تا بی توجهی به تجربه جنگ تحمیلی دوم و... ✅ tmgh
هدایت شده از لا ریب فیه
آمریکا هنوز شرایط ما را نپذیرفته. آمریکا با چارچوب شرایط برای شروع مذاکرات موافقت کرده. ایران نباید تا گرفتن غرامت کامل _ تنگه هرمز را باز کند این دستور رهبر عزیز ماست. آقای خوش چشم گفت آقا سه هفته قبل از شهادت به یه عده از افراد گفتن فتنه‌ای پیش میاد که مربوط به مسئولینه و باید استقامت کنن . خب در این فتنه رفوزه شدن . طبق معمول. حالا »»»»»» حالا نوبت مردم مبعوث شده است که مسئولین واداده را به مسیر صحیح برگردانید. تا یک غرامت سنگین گرفته نشده آتش بس با گرگ بی چشم و رو بی معنی است. کلک غربیها و خلاصه قصه اینه: خلاصه قصه: به ترامپ گفتن هر چی ایران گفته رو به عنوان مبنای شروع مذاکره بپذیر دو هفته کار داریم ، اندازه ی یکسال میخواهیم سوخت عبور بدیم از تنگه هرمز بعدشم می گیم ایران زیاده خواهی کرده و میزنیم زیر میز. شورای عالی امنیت ملی باید در تصمیمش تجدید نظر کند. و یا یک غرامت سنگین قبل از شروع آتش بس از طرف مقابل بگیرد. والسلام
♦️امام على علیه السلام: ولکن الحذر کل الحذر من عدوک بعد صلحه فان العدو قارب لیتغفل فخذ بالحزم و اتهم فى ذلک حسن الظن 🔹و از دشمنت بعد از آن که از در صلح و آشتى درآمد سخت بترس, زیرا او چه بسا بوسیله صلح نزدیک مى شود تا از شیوه غافلگیرى استفاده کند, پس احتیاط و دقت را پیشه کن و در چنین مواردى زود باور و خوش گمان مباش.