هدایت شده از جوانان حزب الله
❌️یک منبع اسرائیلی به وال استریت ژورنال: مقامات دولت ترامپ به اسرائیل توضیح دادند که در طول مذاکراتی که در دو هفته آینده برگزار میشود، ایالات متحده به طور قاطع بر حذف مواد هستهای، توقف غنیسازی و خنثیسازی تهدید موشکهای بالستیک تأکید خواهد کرد و جز این موارد توافقی حاصل نخواهد شد
🎬 #بیداری_مدیا
هدایت شده از خبر خاص🇮🇷
هم اکنون لاوان
تاکید میشود این حمله نظامی بوده و به هیچ وجه آتش سوزی نیست دیروز هم حمله نشده بین ساعات ۹،۳۰ تا ۱۰،۳۰ دقیقه امروز انجام شده
🔴به کمپین محاکمه ظریف و روحانی بپیوندید..
🔵ریاست محترم قوه قصاییه جناب اقای اژه ای
ما ملت مبعوث و تاریخ ساز و همیشه در صحنه ضمن تشکر از اقدامات انقلایی شما دراجرای احکام منافقین محارب در روزهای اخیر، خواستار برخورد ی مشابه با منافقین داخلی، که با سوء استفاده از حسن اعتماد مردم در بازه های زمانی مختلف اقدام به خیانت در امانت کرده و با بزک کردن برجام و ارائه اطلاعات کذب از محتوای برجام و گاها با هزینه کردن از اعتماد رهبر شهید انقلاب، باعث القا برداشتهای مخدوش از واقعیت و حقیقت این قراداد ننگین در اذهان هسته های تصمیم گیر نظام نموده و خسارات سنگین اقتصادی و امنیتی را به کشور تحمیل کردند، هستیم.
🔵متاسفانه خیانت و ظلم این افراد به سردمداری محمد جواد ظریف و حسن روحانی(فریدون)، در سایه مماشات و صبر قوه قضاییه، به دوران مسئولیتشان ختمنشده و متاسفانه در دورانی که عملا هیچ مسئولیت و جایگاهی در حوزه سیاسی نداشتند، بارها و بارها با اظهار نظر ها و مداخله هایشان در قالب مصاحبه ها و یا سخنرانی های "حساب شده از نظر زمانی"، خواسته ی نحس خود یعنی سازش و مذاکره ذلتبار را، به عنوان خواسته ملت قهرمان ایران به جامعه جهانی القا کرده و با مخابره پالس ضعف و تصویری از عدم اتحاد و چند صدایی بین مسئولین نظام به دشمنان، باعث تشجیع و جسورکردن آنها در ارتکاب به جنایات جبران ناپذیری، از جمله ترور سردار سلیمانی و جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و شهادت فرماندهان و دانشمندان والامقام و متاسفانه نهایتا شهادت نائب امام زمان در ۹ اسفند، شدند.
🔵متاسفانه با تمام خسارات وارده، مجددا در میانه کارزارر نفسگیر ملت مبعوث و داغدار و رزمندگان غیور حول محور امام امت، مصمم و مقاوم به صورت شبانه روزی پای کار مبارزه تا محو کامل رژیم منحوس اسراییل و اخراج آمریکا از منطقه هستند، باز خودسرانه و وقیحانه با انجام مصاحبه با رسانه های دشمن ، از شروط مزورانه آتش بس و پایان جنگ صحبت میکنند.
🔵با توجه به شرایط ویژه زمانی و گامهای بلندی که این ملت قهرمان و فرزندان رشیدشان برای رسیدن به قله در حال پیمودن هستند، مصرانه از جنابعالی خواستاریم که:
ابتدا این دو عنصر غربگرا را از هرگونه فعالیت سیاسی چه در فضای مجازی و چه حقیقی محروم کرده
و سپس دستور رسیدگی قانونی به موارد اتهامی ذکر شده و ذکر نشده در بیانیه فوق را مبذول فرمایید.
🔵 ما امت صبور و انقلابی پشتیبان شما و تصمیمات و اقدامات عدالت خواهانه و حق طلبانه شما در برخورد با این دو عنصر معلوم الحال بوده، هستیم و خواهیم بود
محق
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ ویدئو حمله امروز به لاوان
امروز چهارشنبه ۱۹ فروردین ساعت 10:45 دقیقه مخازن پالایشگاه لاوان و اسکله مرکزی رو جنگنده های متخاصم اسرائیلی مورد هدف قرار دادند که آسیب جدی دیده است.
🔴 اخبار دقیق جنگ را در #بیداری_ملت بخوانید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
🔴به کمپین محاکمه ظریف و روحانی بپیوندید..
🔵ریاست محترم قوه قصاییه جناب اقای اژه ای
ما ملت مبعوث و تاریخ ساز و همیشه در صحنه ضمن تشکر از اقدامات انقلایی شما دراجرای احکام منافقین محارب در روزهای اخیر، خواستار برخورد ی مشابه با منافقین داخلی، که با سوء استفاده از حسن اعتماد مردم در بازه های زمانی مختلف اقدام به خیانت در امانت کرده و با بزک کردن برجام و ارائه اطلاعات کذب از محتوای برجام و گاها با هزینه کردن از اعتماد رهبر شهید انقلاب، باعث القا برداشتهای مخدوش از واقعیت و حقیقت این قراداد ننگین در اذهان هسته های تصمیم گیر نظام نموده و خسارات سنگین اقتصادی و امنیتی را به کشور تحمیل کردند، هستیم.
🔵متاسفانه خیانت و ظلم این افراد به سردمداری محمد جواد ظریف و حسن روحانی(فریدون)، در سایه مماشات و صبر قوه قضاییه، به دوران مسئولیتشان ختمنشده و متاسفانه در دورانی که عملا هیچ مسئولیت و جایگاهی در حوزه سیاسی نداشتند، بارها و بارها با اظهار نظر ها و مداخله هایشان در قالب مصاحبه ها و یا سخنرانی های "حساب شده از نظر زمانی"، خواسته ی نحس خود یعنی سازش و مذاکره ذلتبار را، به عنوان خواسته ملت قهرمان ایران به جامعه جهانی القا کرده و با مخابره پالس ضعف و تصویری از عدم اتحاد و چند صدایی بین مسئولین نظام به دشمنان، باعث تشجیع و جسورکردن آنها در ارتکاب به جنایات جبران ناپذیری، از جمله ترور سردار سلیمانی و جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و شهادت فرماندهان و دانشمندان والامقام و متاسفانه نهایتا شهادت نائب امام زمان در ۹ اسفند، شدند.
🔵متاسفانه با تمام خسارات وارده، مجددا در میانه کارزارر نفسگیر ملت مبعوث و داغدار و رزمندگان غیور حول محور امام امت، مصمم و مقاوم به صورت شبانه روزی پای کار مبارزه تا محو کامل رژیم منحوس اسراییل و اخراج آمریکا از منطقه هستند، باز خودسرانه و وقیحانه با انجام مصاحبه با رسانه های دشمن ، از شروط مزورانه آتش بس و پایان جنگ صحبت میکنند.
🔵با توجه به شرایط ویژه زمانی و گامهای بلندی که این ملت قهرمان و فرزندان رشیدشان برای رسیدن به قله در حال پیمودن هستند، مصرانه از جنابعالی خواستاریم که:
ابتدا این دو عنصر غربگرا را از هرگونه فعالیت سیاسی چه در فضای مجازی و چه حقیقی محروم کرده
و سپس دستور رسیدگی قانونی به موارد اتهامی ذکر شده و ذکر نشده در بیانیه فوق را مبذول فرمایید.
🔵 ما امت صبور و انقلابی پشتیبان شما و تصمیمات و اقدامات عدالت خواهانه و حق طلبانه شما در برخورد با این دو عنصر معلوم الحال بوده، هستیم و خواهیم بود
محق
💠 مسولین باید به ملت ایران تضمین بدهند
✍️ یک سوال فنی از حاکمیت(شورای عالی امنیت ملی)
شما شروطی را تعیین نمودید که ترامپ گفت بیایید روی این شروط مذاکره نماییم
سوال اینجاست
اگر ترامپ در این دو هفته طرح ده ماده ای شروط ایران را نپذیرفت
مسوولیت این اشتباه و توقف جنگ را کدام شخص یا مسئول یا نهاد می پذیرد
آیا باید منتظر اشتباه دیگر از بدنه حاکمیت همانند جنگ دوازده روزه باشیم
ما می دانیم دشمن، دشمن است و توقف جنگ برای او معنا ندارد
آیا نباید عامل یا عاملین توقف جنگ در ایران متعهد باشند و تضمین بدهند
اگر دشمن دوباره به جنگ برگشت در قوانین ما، تعهدی وجود دارد که این افراد مجازات شوند
چرا باید فشار جنگ فقط بر روی مردم و امت اسلامی ایران باشد
چرا تکرار جنگ و توقف جنگ را ملت ایران باید بدوش بکشند
آیا نباید جماعتی که این روند را درپیش گرفتند از آنان تاییدیه و تضمین گرفته شود
آری، همان طور که از دشمن باید تضمین گرفته شود (که یقین داریم به تضمین خود عمل نخواهد کرد) باید از مسئولینی که این شرایط را به کشور ایران تحمیل داشته اند تضمین گرفته شود که دیگر جنگی نخواهد شد.
بله، در صورت حمله دشمن همان طور که دشمن باید مجازات شود عواملی هم در داخل، این توقف جنگ را پذیرفته اند که دوباره جنگ به داخل ایران کشیده شده است باید مجازاتی در نظر گرفته شود تا نه دشمن و نه نفوذی های داخل به فکر توقف جنگ نباشند.
مسولین باید به ملت ایران تضمین بدهند
وگرنه در صورت ادامه جنگ نباید هزینه های جنگ فقط بر دوش ملت باشند و زیرساخت ها و نیروهای انسانی کشور متحمل خسارت جنگ بشوند
اگر تضمینی از مسولین گرفته نشود و در صورت حمله مجدد آمریکا به ایران جنگ ادامه پیدا نماید این یعنی:
#خسارت_محض
@beheshteh_8487
بسمه تعالی
درخواست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: از تفرقه افکنی درباره آتشبس پرهیز کنیم
در بخشی از این بیانیه آمده است:
▪️از همه مردم شریف، نخبگان، روحانیون، مبلغان، رسانهها و فعالان فرهنگی میخواهیم:
▪️با درک عمیق از پیچیدگیهای میدان و دیپلماسی، اعتماد کامل خود را به تصمیمات شورای عالی امنیت ملی ابراز دارند و این اعتماد را در فضای عمومی و رسانهای بازتاب دهند.
▪️از هرگونه اظهارنظر تفرقهافکن، القای تردید و یاس نسبت به تدابیر عالی نظام و پاس گل به فضای رسانهای دشمن به شدت پرهیز کنند و بدانند که دشمن در این مرحله، جنگ روانی را جایگزین جنگ نظامی کرده است.
▪️هشیاری مستمر و بیداری دائمی را در برابر عملیات نفوذ، شایعهپراکنی و تحریف واقعیتها حفظ کنند و با آگاهیبخشی فعال، سپر دفاعی جامعه را در برابر این تهاجم مستحکم سازند. دشمن فریبکار، حیلهگری را رها نکرده و باید هشیار باشیم.
▪️آمادگی کامل خود را برای ادامه مسیر، در هر صحنهای که رهبری و نظام تشخیص دهند، اعم از میدان خیابان یا میدان نبرد، حفظ نمایند و این آمادگی را به عنوان پشتوانهای راهبردی در اختیار نظام قرار دهند
▪️روحیه سرافرازی ملی و غرور ناشی از پیروزی را در جامعه تقویت کنند و فتوحات متکثر جنگ را شرح دهند و اجازه ندهند دشمن با ابزار تردید و یأس، این سرمایه عظیم ملی را تحلیل ببرد.
▪️این ملت بزرگ که دشمن را در سختترین آزمون تاریخی به عجز و اذعان به شکست واداشت، در عرصه مذاکرات نیز با همان اقتدار، یکپارچگی و اتکا به تدبیر رهبری، پیروزی را تکمیل خواهد کرد.
▪️دستهای ما بر ماشه و چشمان ما بر مسیر و اعتماد ما به رهبری، تکیهگاه این اطمینان راسخ است.
▪️پیروزی از آنِ ملتی است که وحدتش را پاس بدارد و هشیاریاش را از دست ندهد.
و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم
هدایت شده از 🇮🇷 جمعیت رزما خراسان 🇮🇷
🔹 آقایون؛
#شعام!
#یمنمقاوم
#حزبالله قهرمان لبنان
#مقاومتعراق
۴۰ روز مردانه پای ما ایستادند و شما
حق ندارید آنها را تنها رها کنید تا خدای نکرده تبدیل به گوشت قربانی جلوی توپ و موشک دشمن صهیونی و آمریکای جنایتکار بشوند.
✔️شک نکنید اگر ما از آنها حمایت نکنیم آنها را نابود کرده و بعد از نابودی توان جبهه مقاومت با خیالی راحت و اینبار ما را تنها گوشه رینگ، گیر خواهند آورد و...
🔹لذا باید ضمن ادامه جنگ با اسرائیل ،از هر مبدایی که گلولهای به طرف آنها شلیک شد،بلافاصله ما هدف را آماج موشکهای خود قرار دهیم.
#محمدفضائلیگاه
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی
#قرارگاهمطالباترهبریومردم
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم الله القاصم الجبارین
وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ
🔹️ملت غیور و تاریخ ساز ایران اسلامی؛
حضور خالصانه و حیرت برانگیز ۴۰ شبانه روزی شما در خیابان های میهن اسلامی ایران حماسهای تاریخی و بی مثال را آفرید و افتخاری بینظیر را در تاریخ این سرزمین کهن و جهان جدید خلق کردید.
🔻ادامه بیانیه نظامی🔻
🔹️اخلاص، جهاد، فداکاری، بصیرت، بینش عالی و فهم عالمانه همراه با وحدت، وفاداری و عشقبازی با ولایت را توأمان به نمایش گذاشتید. فرزندان و خادمان مجاهد شما در سپاه و بسیج شب گذشته با فضل الهی و مدد پشتیبانی های شما ملت عزیز، در پاسخ به گستاخی های روز گذشته دشمن، فداکارانه در شب گذشته حق مطلب را بجا آوردند و در یکصدمین موج عملیات وعده صادق ۴ با رمز یا فاطمه الزهرا با تهاجم به بیش از ۲۵ هدف راهبردی دشمنان خبیث و متجاوز، شامل ۱۳ مجتمع انرژی و خطوط انتقال نفتی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونی و ۱۰ هدف نظامی، امنیتی و لجستیکی و چندین هدف فناوری و زیرساختهای راه دشمنان، ضربات دندان شکنی وارد ساختند.
🔹️در این موج عملیاتی در تقدیم به رهبر شهیدمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رزمندگان نیروی پرافتخار هوافضای سپاه پاسداران اهداف دشمنان آمریکایی و صهیونیستی از سواحل مدیترانه تا شرق شبه جزیره حجاز را زیر اتش پرحجم وارد ساختند تا دشمن احمق بفهمد حمله به زیرساختهای مردم ایران مجازات سنگینی خواهد داشت.
🔹️اهدافی که با موشکهای بالستیک، کروز و پهپادهای تهاجمی در شب گذشته مورد اصابت قرار گرفت، عبارتند از:
۱. پالایشگاه و تأسیسات نفتی متعلق به شرکت آمریکایی شورون در رأس الجوعیه عربستان به عنوان بزرگترین تأسیسات تجزیه NLG و تأمین کننده انرژی آمریکا.
۲. تأسیسات نفتی و پتروشیمی شرکت آکسون موبیل و کمیکال داو در جبیل عربستان.
۳. تأسیسات نفتی شرکتهای آمریکایی در ینبع در سواحل دریای سرخ با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار بشکه در روز.
۴. تأسیسات آمریکایی نفتی حبشان - خط انتقال نفت دبی به فجیره جهت دور زدن تنگه هرمز.
۵. تأسیسات مهم نفتی شرکت آکسون موبیل در رأس لفان قطر با ظرفیت تولید ۱۴۶ هزار بشکه در روز.
۶. تأسیسات مهم نفتی شرکت آمریکایی باپکو بحرین با تولید روزانه ۲۶۷ هزار بشکه در روز.
۷. پالایشگاه آمریکایی داس در امارات با ظرفیت فراوری نفت خام ۶۰ هزار بشکه در روز.
۸. تأسیسات شرکتهای نفتی آمریکایی در فوجیره با مخزن ذخیره یک میلیون مترمکعب.
۹. پالایشگاه الاحمدی کویت با ظرفیت تولید ۳۴۶ هزار بشکه در روز.
۱۰. شرکت آمریکایی گاز دلفین مستقر در قطر با ظرفیت صادراتی ۲ میلیارد فوت مکعب در روز.
۱۱. جزیره نفتی زیر کوه با ظرفیت تولید ۷۵۰ هزار بشکه نفت خام در روز.
۱۲. شرکت آمریکایی ساتروپ - پالایشگاهی با ظرفیت ۴۶۰ هزار بشکه در روز که یکی از منابع سوخت نیروگاهها است.
۱۳. پالایشگاه آمریکایی گاز مانیفا / با ظرفیت تفکیک نفت و گاز ۹۰۰ هزار بشکه در روز.
۱۴. مراکز فناوری اطلاعات و صنایع پیشرفته دناعر رژیم در بئرالسبع در جنوب فلسطین اشغالی.
۱۵. مراکز اطلاعاتی و شنود ارتش و دستگاههای امنیتی رژیم در برجهای عزرائیل و الماس در پایتخت فلسطین اشغالی.
۱۶. فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه در الازرق اردن و نابودی اهداف مهم در آن مرکز.
۱۷. فرودگاه بن گورین در شهر یافای فلسطین اشغالی.
۱۸. پالایشگاه نفتی حیفا در فلسطین اشغالی با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار بشکه در روز.
۱۹. پردیس حکومتی اشغالگران فلسطین در پایتخت اشغالی، محل استقرار مراکز فرماندهی و کنترل رژیم صهیونی
همزمان نیروی دریایی قهرمان سپاه ضمن استمرار مدیریت کنترل هوشمند معابر دریایی تنگه هرمز، اهداف زیر را مورد اصابت قرار دادند:
۱. ناو بالگردبر LHA7 مورد اصابت موشکهای کروز قرار گرفت و پس از خسارت و آتشسوزی در عرشه به عمق اقیانوس هند عقبنشینی کرد.
۲. ناو هواپیمابر CVN 74 نیز مورد اصابت چند فروند پهپاد قرار گرفت و پس از خسارت در بدنه به عمق اقیانوس هند عقبنشینی کرد.
۳. کارخانه پهپادسازی رژیم صهیونیستی مستقر در امارات.
۴. تأسیسات نفتی سرمایهگذاری شرکتهای آمریکایی در LSB مستقر در کویت.
۵. پایگاه متجاوزان آمریکایی در (علی السالم) کویت.
🔹️اکنون پاسداران فدایی ملت ایران گوش به فرامین فرماندهی معظم کل قوا، حضرت ایت الله سید مجتبی خامنه ای داشته و دستشان روی ماشه است و با اندوختههای بزرگ از تجارب دو جنگ تحمیلی با جبهه مشترک آمریکایی صهیونی آمادهاند در صورت خطای مجدد محاسباتی دشمن و حماسهای بزرگتر را بیافرینند. شرکای آمریکایی در منطقه ناتوانی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به چشم خود دیدند؛ جا دارد که عبرت بگیرند و به همکاری با دشمنان اسلام پایان دهند. دشمن همیشه نیرنگ زده است و هیچ اعتمادی به وعدههای او نداریم و هر تجاوز را با سطحی بالاتر پاسخ خواهیم داد.
و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
هدایت شده از 🇮🇷 جمعیت رزما خراسان 🇮🇷
#اللهاکبر
#دمسپاهگرم
#انتقامصدم
🔹معلوم شدصدای رهبری کدام حرکت است🔻
✔️صدای مردم کف خیابان و میدانهای جنگ
یا
✔️صدای دیپلماسی!!
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی
#قرارگاهمطالباترهبریومردم