eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از جوانان حزب الله
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جی‌دی ونس : فکر می کنم یک سوءتفاهم واقعی پیش آمده است ایرانی‌ها فکر می‌کردند آتش‌بس شامل لبنان هم میشود در حالی که اصلاً اینگونه نبود، ما چنین قولی ندادیم و هیچ‌وقت هم نگفتیم قرار است اینگونه باشد پی نوشت : فقط یک احمق به آنگلاساکسون ها و صهیونیست های حرامزاده اعتماد می کند. مطالبه ملت بزرگ ایران از قوه قضائیه : اعدام فوری خائنین و مفسدین لبیک یا قائدنا الشهید الامام سید علی خامنه ای اللهم احفظ قائدنا الامام سید مجتبی خامنه ای جوانان حزب الله https://eitaa.com/joinchat/1037107517Cd8ef4ed904
﷽السلام علیک یا اباصالح المهدی سلام الله 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄 🌷 سلام. دوستان 🌷 🔰استادشجاعی درسخنرانیشون فرمودند: هرشب یا هرروز هر زمان که براتون مقدوره این 💢ذکرهارو به نیت کشور عزیزمون تکرار کنید. که همه ازاین سلاح نورانی استفاده کنند. 🥀◄یا مانع. ۱۶۱ مرتبه برای اینکه مانع از تسلط و ضربات دشمن بشه. 🥀◄یا دافع. ۱۵۵. مرتبه برای دفع شرّ و خطرات. 🥀◄یا قوی. ۱۱۴ مرتبه برای قدرت و قوت مرزداران و عزیزانمون که دارن بادشمن میجنگند. 🥀◄یا مُیَسّر. ۳۱۰ مرتبه برای اینکه ظهور و امر فرج مولامون امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف سهل و آسان بشه. 🥀سوره ی فتح .🥀حدیث کساء .🥀 دعای۱۴صحیفه هم یادتون نره.
مقادیر زیادی مهمات تقویتی، رادار، سیستم دفاع هوایی و نیروهای زمینی با هواپیماهای باربری بزرگ از خاک اصلی آمریکا به خاورمیانه ارسال می‌شود. آمریکا تنها دستاوردی که از این آتش بس دارد این است که می‌تواند یک سازماندهی نیروی زمینی و زرهی انجام بدهد چون در این‌ مدت هرکاری کرده بود ایرانیان تجمعات نیروهایش را مي‌زدند و اکنون در حالی که تجمع نیروهایش به آرامی شکل می‌گیرد، عده از مزخرفات آتش‌بس صحبت می‌کنند. حاکمیت ایران باید مشخص کند چه کسانی واقعا کشور را به این سمت هل داده اند. هرچند که نام افرادی مطرح شده است و قطعا این افراد تاوان سختی بابت این طرز تفکر از سوی مردم دریافت می‌کنند البته اگر قبلش توسط آمریکا با اعضای خانواده هدف قرار نگیرند. خورشید شهر
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر اسرائیل و پایبندی به تعهدات انسانی و آتش بس یک توهم خائنانه است؛ هرگاه شنیدید از کسی که کمترین باوری به اینکه؛ رژیم صهیونی به اصولی از اصول انسانی و حقوقی و آتش بس و... پایبند است ، بدانید که، او حتما یا احمق و یا مزدور است . اتش بس ، پرده دوم جنگ افروزی رژیم صهیونی در همه طول تاریخ و علیه همه کشورها بوده، است و خواهد بود. سیاست رسمی اسرائیل در دوره اتش بس پیروی از اصل "چمن زنی" است ؛ مانند همان کاری که همیشه علیه غزه ، لبنان ، سوریه و ده ها سال علیه تک تک کشورهای عربی منطقه انجام داد، رژیم صهیونی پس از پذیرش آتش بس با هر کشوری ، به خانه بر نمی گردد ، نیروهای نظامی خودرا فراخوان نمی دهد ، زمین و اسمان و خیابانهای کشور هدف را رها نمی کند ، بلکه بیشتر از گذشته تلاش میکند ، سلطه اطلاعاتی و عملیاتی خودرا افزایش دهد . مرتب بر اسمان و زمین کشورهای هدف پرسه می زند و هر فرد و هدف را بلافاصله منهدم میکند. برای این رژیم مفاد توافق اتش بس و واژه هایی مانند حقوق بشر و اخلاق و انسانیت و... هیچ ارزشی ندارند. اسرائیل در ۲۴ ساعت گذشته یعنی از زمان شروع آتش بس با ایران ، هم همین کار را با ایران کرد و ادامه هم خواهد داد . در همین ۲۴ ساعت اول بارها مفاد آتش بس را نقض کرد ، اینکه نیروهای مسلح ایران در مقابل اقدامات این رژیم چه پاسخی داده اند مشخص نیست. اما کاری که باید کرد این است؛ در مقابل هر نقض آتش بس بشدت و چند برابر و بلافاصله باید پاسخ داد شود، اگر یک لحظه در پاسخ دادن تعلل کنید؛ - هم مزدوران داخلی این رژیم ، همین سیاسیون و بقیه ، - هم آمریکا و هم کشورهای میانجی - هم سازمانهای بین المللی و... بلافاصله وارد میدان می شوند ، از ما می خواهند خویشتن داری کنیم و ... واین رویه کم کم به یک عادت رژیم صهیونی و نیز عادت ما تبدیل می شود. آنگاه ایران هم مثل همه کشورهای دنیا خواهد پذیرفت که این حق اسراییل است که هرکاری که بخواهد علیه ایران انجام دهد ، ایران هم فقط حق دارد در پاسخ اطلاعیه بدهد ، شکایت کند و مشتی واکنش های سیاسی و لفاظی های احمقانه داشته باشد . اگر نمی خواهید ایران مثل لبنان و سوریه و بقیه کشورها بشود ، باید در دوره اتش بس هم محکمتر بر سر این رژیم بکوبید. علیرضا تنهای کیسمی ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
ترامپ جنایتکار ‌کثیف، رهبر انقلاب را به ترور تهدید نمود...! ✍ ممکن است آتش بس ومذاکره دوهفته ایی برای ترور حضرت امام مجتبی باشد؟ شعام باید پاسخ دهد.
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر اسرائیل و پایبندی به تعهدات انسانی و آتش بس یک توهم خائنانه است؛ هرگاه شنیدید از کسی که کمترین باوری به اینکه؛ رژیم صهیونی به اصولی از اصول انسانی و حقوقی و آتش بس و... پایبند است ، بدانید که، او حتما یا احمق و یا مزدور است . اتش بس ، پرده دوم جنگ افروزی رژیم صهیونی در همه طول تاریخ و علیه همه کشورها بوده، است و خواهد بود. سیاست رسمی اسرائیل در دوره اتش بس پیروی از اصل "چمن زنی" است ؛ مانند همان کاری که همیشه علیه غزه ، لبنان ، سوریه و ده ها سال علیه تک تک کشورهای عربی منطقه انجام داد، رژیم صهیونی پس از پذیرش آتش بس با هر کشوری ، به خانه بر نمی گردد ، نیروهای نظامی خودرا فراخوان نمی دهد ، زمین و اسمان و خیابانهای کشور هدف را رها نمی کند ، بلکه بیشتر از گذشته تلاش میکند ، سلطه اطلاعاتی و عملیاتی خودرا افزایش دهد . مرتب بر اسمان و زمین کشورهای هدف پرسه می زند و هر فرد و هدف را بلافاصله منهدم میکند. برای این رژیم مفاد توافق اتش بس و واژه هایی مانند حقوق بشر و اخلاق و انسانیت و... هیچ ارزشی ندارند. اسرائیل در ۲۴ ساعت گذشته یعنی از زمان شروع آتش بس با ایران ، هم همین کار را با ایران کرد و ادامه هم خواهد داد . در همین ۲۴ ساعت اول بارها مفاد آتش بس را نقض کرد ، اینکه نیروهای مسلح ایران در مقابل اقدامات این رژیم چه پاسخی داده اند مشخص نیست. اما کاری که باید کرد این است؛ در مقابل هر نقض آتش بس بشدت و چند برابر و بلافاصله باید پاسخ داده شود، اگر یک لحظه در پاسخ دادن تعلل کنید؛ - هم مزدوران داخلی این رژیم ، همین سیاسیون و بقیه ، - هم آمریکا و هم کشورهای میانجی - هم سازمانهای بین المللی و... بلافاصله وارد میدان می شوند ، از ما می خواهند خویشتن داری کنیم و ... واین رویه کم کم به یک عادت رژیم صهیونی و نیز عادت ما تبدیل می شود. آنگاه ایران هم مثل همه کشورهای دنیا خواهد پذیرفت که این حق اسراییل است که هرکاری که بخواهد علیه ایران انجام دهد ، ایران هم فقط حق دارد در پاسخ اطلاعیه بدهد ، شکایت کند و مشتی واکنش های سیاسی و لفاظی های احمقانه داشته باشد . اگر نمی خواهید ایران مثل لبنان و سوریه و بقیه کشورها بشود ، باید در دوره اتش بس هم محکمتر بر سر این رژیم بکوبید. علیرضا تنهای کیسمی ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان 🌷 ادامه 🌷 ریاضیات جنگ می‌گوید اگر با ابرقدرت‌ها باشید پیروز می‌شوید اما الهیات جنگ می‌گوید: إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدَامَكُم (یاری خداوند موجب نصرت و پیروزی متقابل شماست). ریاضیات جنگ می‌گوید هر که ابرقدرت ها از او حمایت کنند پیروز میدان است اما الهیات جنگ می‌گوید: إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا (خدا مدافع مؤمنان است) ریاضیات جنگ می‌گوید هر که در جنگ کشته شد از بین می‌رود اما الهیات جنگ می‌گوید؛ وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْواتٌ؛ (كشتگان در راه خدا را مرده نخوانید بلکه زنده و جاویدند). ریاضیات جنگ می‌گوید: آنکه تسلیحات بیشتر و مدرن‌تر دارد، در جنگ پیروز است، اما الهیات جنگ می‌گوید: يَدُ ٱللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ دست خدا از همه دست ها بالاتر است. شهید حاج قاسم سلیمانی ریاضیات جنگ یک درصد کار است، 99 درصد، الهیات جنگ هست، حاج قاسم یک بار گفت، ما برای اون یک درصد، باید ١٠٠% توانمون رو بزاریم، تا خدا اون ٩٩ درصدشو به ما عطا کنه. أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی @ج_رزما_حقوقی_قضایی
🔴تلگراف: عوارضی ۵۰۰ میلیارد دلاری تهران در تنگه هرمز خاورمیانه را تا ابد تغییر خواهد داد! البته این داستان تنگه مورد جدیدی نیست ؟! مگر تازه جز خاک ایران شده است ؟ به حقیقت نخواهد پیوست ! فریب تنگه را نخوریم ؟!! @ج_رزما_حقوقی_قضایی