eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
ترامپ جنایتکار ‌کثیف، رهبر انقلاب را به ترور تهدید نمود...! ✍ ممکن است آتش بس ومذاکره دوهفته ایی برای ترور حضرت امام مجتبی باشد؟ شعام باید پاسخ دهد.
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر اسرائیل و پایبندی به تعهدات انسانی و آتش بس یک توهم خائنانه است؛ هرگاه شنیدید از کسی که کمترین باوری به اینکه؛ رژیم صهیونی به اصولی از اصول انسانی و حقوقی و آتش بس و... پایبند است ، بدانید که، او حتما یا احمق و یا مزدور است . اتش بس ، پرده دوم جنگ افروزی رژیم صهیونی در همه طول تاریخ و علیه همه کشورها بوده، است و خواهد بود. سیاست رسمی اسرائیل در دوره اتش بس پیروی از اصل "چمن زنی" است ؛ مانند همان کاری که همیشه علیه غزه ، لبنان ، سوریه و ده ها سال علیه تک تک کشورهای عربی منطقه انجام داد، رژیم صهیونی پس از پذیرش آتش بس با هر کشوری ، به خانه بر نمی گردد ، نیروهای نظامی خودرا فراخوان نمی دهد ، زمین و اسمان و خیابانهای کشور هدف را رها نمی کند ، بلکه بیشتر از گذشته تلاش میکند ، سلطه اطلاعاتی و عملیاتی خودرا افزایش دهد . مرتب بر اسمان و زمین کشورهای هدف پرسه می زند و هر فرد و هدف را بلافاصله منهدم میکند. برای این رژیم مفاد توافق اتش بس و واژه هایی مانند حقوق بشر و اخلاق و انسانیت و... هیچ ارزشی ندارند. اسرائیل در ۲۴ ساعت گذشته یعنی از زمان شروع آتش بس با ایران ، هم همین کار را با ایران کرد و ادامه هم خواهد داد . در همین ۲۴ ساعت اول بارها مفاد آتش بس را نقض کرد ، اینکه نیروهای مسلح ایران در مقابل اقدامات این رژیم چه پاسخی داده اند مشخص نیست. اما کاری که باید کرد این است؛ در مقابل هر نقض آتش بس بشدت و چند برابر و بلافاصله باید پاسخ داده شود، اگر یک لحظه در پاسخ دادن تعلل کنید؛ - هم مزدوران داخلی این رژیم ، همین سیاسیون و بقیه ، - هم آمریکا و هم کشورهای میانجی - هم سازمانهای بین المللی و... بلافاصله وارد میدان می شوند ، از ما می خواهند خویشتن داری کنیم و ... واین رویه کم کم به یک عادت رژیم صهیونی و نیز عادت ما تبدیل می شود. آنگاه ایران هم مثل همه کشورهای دنیا خواهد پذیرفت که این حق اسراییل است که هرکاری که بخواهد علیه ایران انجام دهد ، ایران هم فقط حق دارد در پاسخ اطلاعیه بدهد ، شکایت کند و مشتی واکنش های سیاسی و لفاظی های احمقانه داشته باشد . اگر نمی خواهید ایران مثل لبنان و سوریه و بقیه کشورها بشود ، باید در دوره اتش بس هم محکمتر بر سر این رژیم بکوبید. علیرضا تنهای کیسمی ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان 🌷 ادامه 🌷 ریاضیات جنگ می‌گوید اگر با ابرقدرت‌ها باشید پیروز می‌شوید اما الهیات جنگ می‌گوید: إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدَامَكُم (یاری خداوند موجب نصرت و پیروزی متقابل شماست). ریاضیات جنگ می‌گوید هر که ابرقدرت ها از او حمایت کنند پیروز میدان است اما الهیات جنگ می‌گوید: إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا (خدا مدافع مؤمنان است) ریاضیات جنگ می‌گوید هر که در جنگ کشته شد از بین می‌رود اما الهیات جنگ می‌گوید؛ وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْواتٌ؛ (كشتگان در راه خدا را مرده نخوانید بلکه زنده و جاویدند). ریاضیات جنگ می‌گوید: آنکه تسلیحات بیشتر و مدرن‌تر دارد، در جنگ پیروز است، اما الهیات جنگ می‌گوید: يَدُ ٱللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ دست خدا از همه دست ها بالاتر است. شهید حاج قاسم سلیمانی ریاضیات جنگ یک درصد کار است، 99 درصد، الهیات جنگ هست، حاج قاسم یک بار گفت، ما برای اون یک درصد، باید ١٠٠% توانمون رو بزاریم، تا خدا اون ٩٩ درصدشو به ما عطا کنه. أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی @ج_رزما_حقوقی_قضایی
🔴تلگراف: عوارضی ۵۰۰ میلیارد دلاری تهران در تنگه هرمز خاورمیانه را تا ابد تغییر خواهد داد! البته این داستان تنگه مورد جدیدی نیست ؟! مگر تازه جز خاک ایران شده است ؟ به حقیقت نخواهد پیوست ! فریب تنگه را نخوریم ؟!! @ج_رزما_حقوقی_قضایی
بسم الله الرحمن الرحیم اِی پادشه خوبان، داد از غم تنهایی دِل، بی‌‌تو، به جان آمد؛ وَقت است که بازآیی🏴 اِی دردِ تواَم دَرْمان در بَسْتر ناکامی وِی یادِ تواَم مونِس در گوشِهٔ تنهایی 🔴 دَر دایرهٔ قِسْمت، ما، نقطهٔ تسلیمیم لُطف، آن‌چه تو اَندیشی؛ حُکم، آن‌چه تو فَرمایی🌷 فکرِ خود و رایِ خود در عالَم رِندی نیست🌷 کُفر است در این مَذهَب، خودبینی و خودرایی🌷
🔴 هیئت ایرانی امشب به پاکستان می‌روند 🔹سفیر ایران در پاکستان اعلام کرد که هیئت کشورمان امشب به‌منظور مذاکره بر اساس ۱۰ بند پیشنهادی ایران وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان خواهد شد. خبر گزاری فارس مبارک ....... منتظر باشیم ....؟!
هدایت شده از  بهشته
لبنان بعد از آتش‌بس ظرف مدت ۱۰ دقیقه حداقل ۳۰۰ شهید داد؛ گمان میکنم در ۴۰ روز جنگ، کمتر از این مقدار به‌شهادت رسیدند. یاد این جمله‌ی امام‌شهید افتادم: «مقاومت هزینه دارد ولی هزینه‌ی سازش از مقاومت به‌مراتب بیشتر است.» ✍️ طاهره قادری https://virasty.com/beheshteh_8487/1775723877032263956
اگر سپاه اداره ی کشور را بسرعت به دست نگیرد و جریان نفوذ را حذف نکند خیانتی بزرگ گریبان ملت را خواهد گرفت و امریکا و اسراییل حمام خون براه خواهند انداخت ✍دکتر محبوبه حقیقی
عزیزان در جهت حفظ سلامت و برگشتن مکر دشمن به خودش برای موارد زیر وقت بگذارید . حتی اگر شده به صورت در منزل . 💠 آیه الکرسی ۲۱ بار 💠 یا مانع ۱۶۱ بار 💠 یا دافع ۱۵۵ بار برای دفع دشمن و دشمنیها هر صبح و شب قرائت بفرمایید. ✅۴ قل و آیه ی و ان یکاد الذین کفروا ... ✅حدیث کسا جهت بسته شدن دست دشمن در آسیب زدن ✅۱۰۰بار نادعلی صغیر (نادعلی مظهر العجایب تجده عونا لک فی النوایب کل هم و غم سینجلی، بولایتک یا علی یاعلی یا علی) ✅مناجات حضرت علی ع در مسجد کوفه : مولای یا مولای.... التماس دعا .
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بدون شرح... 🏴فقط باید سکوت کرد و دید و شنید🏴 اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم @ج_رزما_حقوقی_قضایی