eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 سردار کرمی: دفاع ملی و چند لایه را برای کشور تدارک دیده ایم؛ جغرافیای ایران برای هر متجاوز زمینی زندان و باتلاق است فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 🔸 کمربند امنیتی چندلایه توسط یگانهای زمینی نیروهای مسلح ج.ا ایجاد شده است. ساختار غیرمتمرکز، رویکرد نامتقارن و روحیه جانفدایی نیروهای دفاعی ایران، جنگ رابرای دشمن سخت و غیرقابل کنترل ساخته است. سردرگمی دشمن در میدان محصول آمادگی یگانهای رزم ایران است. 🔸 جغرافیای ایران برای هر متجاوز زمینی، زندان و باتلاق است. شکست مفتضحانه عملیاتی - اطلاعاتی یگان های ویژه ی آمریکایی در شهرضا اصفهان نمونه بارز این باتلاق است. 🔸 دفاع ملی و چند لایه را برای کشور تدارک دیده ایم. این مدل دفاعی فقط مختص ایران است. اعلام حضور بیش از ۱۷ میلیون جان فدا در کنار گروههای نظامی و بسیجی، شبکه قدرتمندی را برای کشور خلق کرده است. به عزم و اراده نظامیان و غیرت ملت خودمان می بالیم. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e @کانال_شماره۴_رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT @کانال_شماره۵_رزما در روبیکا https://rubika.ir/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
✅ پاسخ به ۱٠ شبهه اخیر در پبام نورانی رهبر فرزانه انقلاب ✍ محمدرضا حدادپور جهرمی 🔻ادامه 🔻
🔺 شبهه ۱: «آتش‌بس به رهبری تحمیل شده است» پاسخ رهبری (صفحه ۶-۷): «امروز و تا این نقطه از حماسه دفاع مقدس سوم، به جرأت میتوان گفت که شما ملت قهرمان ایران، پیروز قطعی این میدان بوده‌اید. … این بی شک نعمتی الهی است که از برکت خون رهبر شهیدمان … به ملت ایران ارزانی شده است.» 👈آتش‌بس تحمیل نشده، بلکه نتیجه پیروزی و فرصتی برای تثبیت آن است. نه تنها سخن از تحمیل نیست، بلکه آقا الحمدلله از نتایج و روند راضی هستند نشانه پیروزی میدانند. 🔺 شبهه ۲: «مذاکره یعنی عقب‌نشینی از اصول» پاسخ رهبری (صفحه ۷): «نباید با اعلام بنای بر مذاکرات با دشمن، تصور شود که حضور در خیابانها لازم نیست. بلکه اگر بر فرض، ضرورتاً نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظامی رسیده باشد، وظیفه آحاد مردم … سنگین‌تر از قبل به نظر می‌رسد.» 👈 نه تنها مذاکره، عقب نشینی از اصول شمرده نشده بلکه مذاکره با حضور مردمی و میدانی انجام می‌شود و ابدا به معنای عقب‌نشینی نیست. 🔺 شبهه ۳: «ما حزب‌الله را در لبنان تنها گذاشتیم» پاسخ رهبری (صفحه ۹): «ما طالب جنگ نبوده و نیستیم ولی به هیچ وجه از حقوق حقّه خود دست نمی‌کشیم و در این جهت همه جبهه مقاومت را به طور یکپارچه در نظر داریم.» 👈جبهه مقاومت یکپارچه است و ایران هیچ بخشی از آن را رها نکرده. 🔺 شبهه ۴: «اسرائیل با قتل‌عام لبنان توافق را شکست؛ پس توافق باطل است» پاسخ رهبری (صفحه ۸-۹): «حتماً متجاوزین تبهکاری که کشور ما را مورد حمله قرار دادند را رها نمی‌کنیم. حتماً غرامت تک تک صدمات … را طلب خواهیم کرد و حتماً مدیریت تنگه هرمز را به مرحله جدیدی وارد خواهیم نمود.» 👈جنایت اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند، اما این به معنای فروپاشی کل توافق نیست؛ پاسخ در جای خود و با حفظ اهرم‌های اصلی داده می‌شود. 🔺 شبهه ۵: «چرا هنوز انتقام خون شهدا گرفته نشده؟» پاسخ رهبری (صفحه ۹): «عزم قاطع بر انتقام خون پاک ایشان و همه شهدای جنگ تحمیلی دوم و سوم را در روح و قلب خود زنده نگه می‌دارد و پیوسته مترصد تحقق آن خواهد بود.» 👈 انتقام یک وظیفه زنده و ماندگار است؛ زمان آن را «مترصد بودن» تعیین می‌کند، نه شتاب‌زدگی. 🔺 شبهه ۶: «مردم دیگر نباید به خیابان بیایند. رفتند مذاکره کنند. دیگر فایده ندارد.» پاسخ رهبری (صفحه ۷): «مسلماً فریادهای شما در میادین، در نتیجه مذاکرات مؤثر است؛ همچنان که عدد شگفت‌آور و روبه افزایش میلیونی پویش جان فدا برای ایران، هم از عناصر تأثیرگذار در این عرصه است.» 👈حضور مردم در خیابان‌ها و پویش‌ها، پشتوانه مذاکرات است و باید ادامه یابد. پس هم مردم باید با مدل جدید کار در ادامه راه مطابق باشند(نه این که تعیین تکلیف کنند) و هم از وظایف خود در خیابان کوتاهی نکنند. 🔺 شبهه ۷: «آمریکا و اسرائیل قوی‌تر از قبل برمی‌گردند» پاسخ رهبری (صفحه ۶): «امروز طلیعه برآمدن جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ و قرار گرفتن استکبار در سراشیبی ضعف، مقابل چشم همگان آشکار شده است.» 👈 دشمن در حال تضعیف است، نه تقویت. این پیروزی، نقطه عطف افول هژمونی آمریکاست. 🔺 شبهه ۸: «چرا به همسایگان خلیج فارس فشار نمی‌آوریم؟» پاسخ رهبری (صفحه ۸): «به همسایگان جنوبی ایران می‌گویم که شما در حال دیدن یک معجزه هستید. پس درست ببینید و درست درک کنید و در جای درست بایستید و به وعده‌های دروغین شیاطین بدگمان باشید.» 👈پیام روشن به همسایگان این است که نظم منطقه عوض شده؛ از این به بعد باید با ایران هماهنگ شوید. 🔺 شبهه ۹: «مذاکره یعنی ما از تنگه هرمز دست کشیده‌ایم» پاسخ رهبری (صفحه ۹): «حتماً مدیریت تنگه هرمز را به مرحله جدیدی وارد خواهیم نمود.» 👈تنگه هرمز همچنان اهرم اصلی ایران است و مدیریت آن نه تنها تضعیف نمی‌شود، بلکه ارتقا می‌یابد. 🔺 شبهه ۱۰: «دلهای مردم از هم فاصله گرفته و عده ای دل‌چرکین هستند.» پاسخ رهبری (صفحه ۸): «قلوب مردم به هم نزدیک شد، یخ‌های فیمابین اقشار مختلف با گرایش‌های متفاوت شروع به ذوب شدن کرد، همگان زیر پرچم وطن جمع شدند و روز به روز به عدد این جمع و به کیفیت آن افزوده می‌شود.» 👈 نظام و مردم بیش از پیش به هم نزدیک شده‌اند. این یک دستاورد مهم است که باید حفظ شود. ◀️ پیام امروز رهبری، یک «منشور روشنگر» برای این روزهای حساس است. هر شبهه‌ای که دشمن یا شیطان یا ناامیدی در دل انقلابیون انداخته بود، در این پیام پاسخ قاطع، مستند و امیدبخش دارد. مطابق این پیام، نه آتش‌بس تحمیلی است، نه حزب‌الله تنها شده، نه تنگه هرمز را از دست داده‌ایم، و نه از اصول عقب نشسته‌ایم. ما در میدان پیروز شده‌ایم و این پیروزی را با قدرت و حضور مردم در مذاکرات تثبیت خواهیم کرد. صبر راهبردی داشته باشیم؛ انتقام و غرامت و تحقیر دشمن در راه است. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                                               
زمان: حجم: 453.7K
باتوجه به تاکید امام جامعه ضرورت ثبت نام در پویش واجب فوری هست این یک رفراندوم ادامه جنگ هست تا نابودی دشمن غاصب... 👈واجبه فوریه همه ثبت نام کنیم. این لبیک به رهبر انقلاب هست. ✅نه بزرگ به آمریکا و اسرائیل و غربگرایان هست ! و همه دوستان و‌اعضاء خانواده را هم ثبت نام کنیم. 🚀لینکش: ❤️ Janfadaa.ir همین الان روش کلیک کن ثبت نام کن... 🔶ارسال فوری به همه دوستان🔶
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرانسیس فوکویاما فیلسوف معروف آمریکایی ژاپنی و صاحب نظریه پایان تاریخ:
آمریکا هرگز به اندازه امروز‌ منزوی‌ نبوده است!
هیچ رهبر اروپایی‌ باور ندارد که اگر امروز در تنگه هرمز از ایالات متحده حمایت کند، این حمایت در آینده جبران شود. در حالی که اقدامات آمریکا به شدت به رقبایی مثل روسیه و چین سود رسانده، خود این کشورها هم به سختی می‌توانند باور کنند که ایالات متحده در آینده به طور قابل اعتماد به نفع آن‌ها عمل کند. ترامپ ادعا کرده که ایالات متحده هرگز به اندازه دوران رهبری او مورد احترام نبوده است. از میان خیلی چیزهایی که او گفته، این یکی از مضحک‌ترین‌هاست. https://eitaa.com/cheshmandazsaeid
رعد: 🚨یکی از یهودیان ساکن حیفا که قصد داشت با بمب دست ساز بنیامین نتانیاهو را هدف قرار دهد توسط دستگاه امنیتی این رژیم دستگیر شد. ☫وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ ۗ☫ ✍این یعنی ورود به زندگی جهنمی از این به بعد باید از بغل دستیش هم بترسه😀معلوم‌شد دیروز این ملعون تو حیفا بوده،😡 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
کلمبیا: اگر تجاوزات به لبنان متوقف نشود تمام جهان باید اسرائیل را تحریم کند 🔹«گوستاو پترو» رئیس‌جمهور کلمبیا: نتانیاهو باید آتش‌بس را در لبنان رعایت کند وگرنه تمام جهان باید اسرائیل را تحریم کنند.
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معاون رئیس‌جمهور آمریکا عازم پاکستان شد «جی دی ونس» معاون رئیس جمهور امریکا پیش از عزیمت به پاکستان: 🔹ما مشتاقانه منتظر مذاکره هستیم. فکر می‌کنم مثبت خواهد بود. اگر ایرانی‌ها مایل به مذاکره با حسن نیت باشند و دست خود را باز کنند، خوب است. 🔹اگر آنها بخواهند ما را بازی دهند، متوجه خواهند شد که تیم مذاکره‌کننده چندان پذیرا نیست. 🔹رئیس جمهور دستورالعمل‌های کاملاً واضحی به ما داده است و خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. ✍دکتر محبوبه حقیقی 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA 
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
معاون رئیس‌جمهور آمریکا عازم پاکستان شد «جی دی ونس» معاون رئیس جمهور امریکا پیش از عزیمت به پاکستان
✍به این احمق باید گفت: شما مدت‌هاست که بازی خورده اید، رئیس شما دونالد ترامپ قمار باز عروسک خیمه شب بازی جهودی بنام نتانیاهو است، این مفهوم را خود ملت آمریکا هم دارند در خیابان‌ها فریاد میکنند مطمئن باش وقتی این جانور را بدرک واصل کنیم شما هم نجات پیدا می‌کنید، 📌ضمنا رهبر عزیز ما همین دیشب به‌جای کلمه "آتش‌بس" از تعبیر تأمل برانگیز "سکوت صحنه‌ی نبرد" استفاده کردند. نه آتش بس خوب است دوباره فکر کنید" با چه کسی طرفید" 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA               
زیر نویس عجیب شبکه خبر 🔴همزمان با بمباران مناطقی از جنوب لبنان