6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به به شیعیان ناصریه #عراق ببین چطور #اربعین امام شهید را گرامی داشتند...
#ماشاءالله،، آماده جنگ و انتقام..
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
🆔️@J.RAZMAA
@رصد_تحولات_میدانی_جنگ_ضدتروریزم_استکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
✊🏻همدل و یکصدا🇮🇷
📌 مسلّماً فریادهای شما در میادین،
در نتیجه مذاکرات مؤثر است.
▫️بخشی از پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای ۱۴۰۵/۱/۲۰
Surely, your voices in the streets influence the outcome of the negotiations.
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
🆔️@J.RAZMAA
@رصد_تحولات_میدانی_جنگ_ضدتروریزم_استکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
🔴میز مذاکرات اسلامآباد.
چیدمان جلسه شنبه فردا (پاکستان)
نمایندگان شرکت کننده
ایران
پاکستان
آمریکا
🔴نخستوزیر پاکستان: مذاکرات آمریکا و ایران شنبه در اسلامآباد آغاز میشود..
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 البته من این را بارها گفتم؛
باز هم ناچارم بگویم! چون بعضیها
یا متوجه نمیشوند
یا وانمود میکنند متوجه نمیشوند...
#محمد کاظمی
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
این پست دکتر قالیباف؛
بسیار تاثیر گذاره
یعنی حواسم هست با چه جنایت کارانی طرفم!
آقای دکتر قالیباف شما نماینده تمام مردمی هستید که نمایندگان خود را به مجلس شورای اسلامی ایران فرستاده اند ، خدا بهمراهتان باشد.
🇮🇷
@beheshteh_8487
⭐ مرور و تحلیلی دقیق بر اتفاقات اخیر که منجر به آتش بس و مذاکره شد. (بسیار مهم حتماً مطالعه و منتشر فرمایید)
❌ ترامپ تهدید کرده بود که اگر تا ساعت ۴:۳۰ صبح چهارشنبه به وقت تهران، تنگه هرمز باز نشود تمام زیرساخت های ایران را نابود خواهد داد
✅ ایران در مقابل تهدید کرده بود که تنها راه بازگشایی تنگه هرمز عمل به شروط ۱۰گانه ایران است و اگر ترامپ تهدید خود را عملی کند تمام زیرساخت های آمریکا در منطقه را نابود خواهد کرد
💡 تهدید ترامپ بلوفی بیش نبود و هدفش ترساندن و عقب راندن ایران از تنگه هرمز بود چرا که ارزش زیرساخت های آمریکا در منطقه از ارزش زیر ساخت های ایران چندین برابر بیشتر بود و در این قمار کسی که به مراتب بسیار بیشتر متضرر میشد آمریکا بود
🔥 وقتی ترامپ با شجاعت و عزم و اراده پولادین ملت ایران مواجه شد و از ترساندن ملت ایران ناامید شد؛ برای جلوگیری از نابودی دارایی های آمریکا مجبور به پذیرش دروغین شروط ۱۰ گانه ایران شد. ۱۰ شرطی که فقط منافع و حقوق ایران در آن لحاظ شده و عمل به آن برای آمریکا خسارت محض و برای ایران پیروزی محض است
💡 آمریکا با پذیرفتن دروغین این شروط به غیر از اینکه جلوی نابودی زیرساخت هایش را گرفت، چند هدف را دنبال کرده و میکند
⚠️اول آنکه بتواند با روایت سازی های دروغین با ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی اعتماد و اتحاد ملی ملت ایران را تضعیف و تخریب کند
⚠️دوم آنکه با القای رسانهایِ توهم پیروزی به مردم ایران آنها را منفعل کرده تا خیابان را خلوت کنند تا بتواند مهم ترین بخش جنگ که تا کنون در اجرای آن ناموفق بوده _یعنی فتنه و کودتا و جنگ داخلی_ را اجرا کند
⚠️سوم آنکه در فرصت ۲ هفته ای نقشه و طرح های جدیدی را برای ادامه و از سرگیری مجدد جنگ طراحی کند
📌 لذا باید با هوشیاری و بصیرت و جهاد تبیین
✅ اولا اعتماد و اتحاد ملی را حفظ و تقویت کنیم
✅ ثانیاً توجه داشته باشیم که جنگ تمام نشده و هنوز هیچ پیروزی به دست نیامده لذا باید محکمتر و مستمر از گذشته در خیابان ها حاضر شویم و تا زمانی که رهبر معظم انقلاب اجازه نفرموده اند تحت هیچ شرایطی خیابان ها را خلوت یا خالی نکنیم.
✅ ثالثا در صورت امکان این مطلب را برای مخاطبین خود ارسال کرده تا بر بصیرت و هوشیاری مردم بیفزاییم.