کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
. 🔴 بگذارید صریح تر سخن بگویم: ترامپ گفت #تمدید_آتش_بس به درخواست و اصرار پاکستان انجام شده، زیاده
در باره پاکستان حرف دقیقی زدید که اینها چند برابر به آمریکا نزدیکترند اما از قطر، عمان، ترکیه ودیگران برای تداوم میانجی گری به ایران نزدیکتر است زیرا مردم پاکستان حامی ایران اند.
✍دکتر الله کرم
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
در باره پاکستان حرف دقیقی زدید که اینها چند برابر به آمریکا نزدیکترند اما از قطر، عمان، ترکیه ودیگر
سلام سردار حساب ملت پاکستان با دولت پاکستان جداست دولت فريب کار پاکستان خطرش بیشتر از دولت عربی نیست
✍محمد کاظمی رزما خراسان شمالی
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبتهای خطرناک و عجیب علی اکبری امام جمعه موقت تهران و دامن زدن به دوگانه "دیپلماسی و میدان"
اگر این صحبتها را ظریف و روحانی میگفتند الان مورد هجمه جریان انقلابی بودند اما ظاهرا کسی حتی نمیخواهد یک نقد ساده به این سخنان غلط داشته باشد
#سرباز بدون مرز
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
. 🔴 بگذارید صریح تر سخن بگویم: ترامپ گفت #تمدید_آتش_بس به درخواست و اصرار پاکستان انجام شده، زیاده
سلام علیکم
متشکرم، پاکستان، عربستان، ترکیه، مصر،وکشورهای پیروانشان مث حوزه خلیج فارس، آذربایجان...همه از هم بدتر هستند،به دلیل قومیتی، مذهبی، منافع،وابسته بودن به غرب بعد از فروپاشی عثمانی وحضور استعمار در منطقه
✍صمصام امیری، دبیر رزما چهار محال بختیاری
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام علیکم متشکرم، پاکستان، عربستان، ترکیه، مصر،وکشورهای پیروانشان مث حوزه خلیج فارس، آذربایجان...ه
حتی دولت پزشکیان کمتر از دولت های فوق نیست من نطرم را رک می گویم هرچند بعضیها بدشان بیاد بگویند الان وقت وحدت است شما به آخرسخنان آقای علی اکبری دقت کنید لطفا 🙏
۱۰موشک روی لانچر قالیباف در تیم مذاکره کننده است
✍محمد کاظمی، رزما خراسان شمالی
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
حتی دولت پزشکیان کمتر از دولت های فوق نیست من نطرم را رک می گویم هرچند بعضیها بدشان بیاد بگویند ال
درست فرمودید آنها از بین ملت یار گیری کردندبه دلیل سابقه حضورشان درکشورما وتحصیل کردگان درِغرب
اما فعلا وحدت مهم است تا مرحله بعدی
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا
صاحِبَ الزَّمان
سورهی مبارکه فتح دربارهی
زمان پیامبر اکرم صلی الله
علیه وآله است؟ یا زمان ظهور
حضرت بقیةالله؟
بعضی از مفسّرین میگویند این سوره مربوط به ظهور حضرت ولیعصر ارواحنافداه است.بحارالانوار ج ۵۳ص۳۳
و قسمتی هم دربارهی زمان ما، که مقدمات زمان ظهور صغری است صدق میکند. نور امام عصر علیهالسّلام دنیا را روشن کرده گرچه خودش هنوز ظاهر نشده است ولی آثار وجودی حضرت در تمام عالم دیده میشود که دنیا واقعاً منتظر این مصلح آخرالزّمان است. در زمان ما اگر کوشش کنیم خدای تعالی به یاریمان میآید خدای تعالی با دست مبارکش که حضرت بقیةالله است به یاری مسلمانها میآید و اگر کسی با چشم بینا نگاه کند میبیند یاری خدا آمده، نور مقدّس حضرت ظاهر شده و صبح فرج طالع گردیده و نزدیک است که خورشید مقدّس وجود حضرت طلوع کند. إن شاءالله
أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج
وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ
صفایی کمیته حقوقی رزما
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
🇮🇷تنگه در مشت ما میماند...🇮🇷
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
📸جهان بهای جنگ آمریکا را میپردازد.
🔰نشریه فارن پالیسی در یادداشتی نوشت:
🔸۱) تعطیلیها در پاکستان:
🔹پاکستان هفته کاری چهار روزه تصویب کرد، مدارس را دو هفته تعطیل کرد و از وزیران خواست دو ماه حقوق نگیرند. از عربستان ۳ میلیارد دلار کمک گرفت.
🔸۲) صفهای طولانی بنزین در آسیای شرقی
🔹بنگلادش سهمیهبندی سوخت و تعطیلی دانشگاهها.
🔹سریلانکا هفته کاری چهار روزه.
🔹نپال: اعتصابات حملونقل و گرانی مواد غذایی.
🔹بوتان: صفهای طولانی بنزین.
🔸۳) افت بازار سهام و تهدید بحران غذا در هند
هند مالیات بنزین را کاهش داد. بازار سهام ۸ درصد سقوط کرد.
🔸۴) وضعیت اضطراری انرژی در فیلیپین و تایلند
🔹فیلیپین وضعیت اضطراری انرژی اعلام کرد.
🔹تایلند دورکاری کارمندان دولت.
🔹ویتنام کاهش مسیرهای پروازی.
🔸۵) نصف شدن پیشبینی رشد در اروپا
🔹آلمان پیشبینی رشد را نصف کرد.
🔹ایرلند ارتش را برای جمعآوری اعتراضات فراخواند.
🔹قیمت گاز در اروپا ۷۰ درصد افزایش یافت.
🔸۶) جمعبندی:
🔹صندوق بینالمللی پول: رشد جهانی امسال به ۲ درصد میرسد. هر چه ایران تنگه را طولانیتر مسدود کند، درد بیشتری به مصرفکننده آمریکایی میرسد.
@ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر
توپ اینک در زمین ایران است؛
انچه که رخ داد تا امروز اینگونه بوده است؛
- امریکا با اراده خود، در حالی که خود را خدای روی زمین می پنداشت، جنگ را علیه ایران آغاز کرد،
- امریکا با اراده خود ، در حالی که در استانه شکست قطعی بود، آتش بس را بر ایران تحمیل کرد،
- امریکا با اراده خود ، در حالی که وانمود می کرد پیروز جنگ است ، میز مذاکره را بر ایران تحمیل نمود .
- امریکا با اراده خود ، در طول دوره اتش بس ، محاصره دریایی را که نقض قطعی آتش بس است بر ایران تحمیل کرد.
- امریکا با اراده خود ، در حالی که مجموع تلاش هایش برای کشاندن ایران برای دور دوم به پشت میز مذاکره ، با شکست روبرو شد ، یک طرفه اعلام تمدید آتش بس کرد .
سوال؛
ایا امریکا قادر است بدون اینکه ؛
- از تحمیل جنگ بر ایران مجازات شود .
- قاتلین امریکایی شهدای ایرانی مجازات شوند .
- خسارات جنگ تحمیلی را پرداخت کند .
- از زبان تهدید و اقدامات تحریک امیز و از جمله افزایش نیرو و تجهیزات نظامی در منطقه دست بر دارد .
- محاصره دریایی ایران را رها کند .
- حقوق ایران را بر کنترل تنگه هرمز به رسمیت بشناسد ،
- و...
- در سایه این اتش بس یک طرفه، از مجازات، از پرداخت خسارات ، از برسمیت شناختن حقوق ایران و... رها شده و از امنیت خودش و متحدینش لذت ببرد ؟
- در سایه این آتش بس یک طرفه، همچنان خود را برای جنگ بعدی و شرارت بیشتر اماده کند؟
- ایا پس از این جنگ، آتش بس، مذاکره، مجددا؛ جنگ، آتش بس و مذاکره، خواهد بود؟
- طرح و نقشه ایران برای بر هم زدن این روش مرسوم امریکایی ها که معمولا از این طریق دشمنان خود را فرسوده و مضمحل می کنند ، چیست؟
- حرف غلط و غیر منطقی این است که ایران بگوید؛
دست به ماشه اماده است.
مسئولین ما پس از پذیرش آتش بس در جنگ ۱۲ روزه هم ، همین مطلب را گفتند؛ دست به ماشه اماده ایم.
ملت هم دید که چگونه در مذاکرات فریب خوردند و حاصل ان شعار ؛ دست بر ماشه اماده بودن ، شهادت امام ما و بیش از ۳۵۰۰ نفر از فرماندهان و مردم ما و اینهمه خسارات در این جنگ شد.
- ایا فرماندهان و مسئولین ما می توانند در دوره اتش بس تحمیلی، دست بر ماشه بودن را بر دشمنان ما تحمیل کنند و انها را چنان در ترس و وحشت قرار دهند که هرلحظه منتطر اقدامات تلافی جویانه و نابود کننده ایران ، باشند؟
علیرضا تنهای کیسمی
۲ اردیبهشت ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻
⭕️ نظر بن کوهن تاجر و کنشگر یهودی در مورد ریشه ضدیت آمریکا با کشورهایی مثل روسیه و ایران ؛
✍خلاصه میگه ؛ چون ما از این دو کشور خوشمون نمیاد و مخالف پیشرفت شان هستیم، لذا طبق استراتژیهای امنیتی آمریکا ما آنها را دشمن میدانیم ، با چین هم همینطور..جهان باید تحت سیطره ما باشد، فقط... به همين راحتی..
استکبار ورزی و جهانخوارگی یعنی همین...امام شهید امت رضوان الله تعالی علیه، بارها میفرمود آمریکا با پیشرفت ما مخالف است،
🆔️@J.RAZMAA
@رصدوتبیین_امور_راهبردی_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa