eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از انصاف۵۷🇮🇷
29.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹نگاهی به لحظات به یادماندنی از دیدارهای رهبر شهید انقلاب جالبه، از دست ندید @ensaf57
عزیزان هوشیار باشیم که زمان زمانی سرنوشت ساز است و موقعیتی حساس است، امروز تمامی اسلام در مقابل تمامی کفر با قامتی ثابت و استوار به بلندای تاریخ ایستاده و با قدرت تمام قد برافراشته است این عزت و شرفی که برای اسلام و مسلمین حاصل شده است جز به لطف و عنایت پروردگار و توجهات خاصه حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فدا و رهبری‌های پیامبر گونه امامین انقلاب و حضور فعال و چشمگیر شما مردم درتمامی صحنه‌ها، چیز دیگری نبوده است حال که پای نهال اسلام خونها ریخته شده است و شهدای گرانقدری از جمله سید الشهدای انقلاب؛امام خامنه ای عزیز تقدیم شده است و مقاومت جانانه؛ دشمن را مأیوس نموده ، بدانیم که در بین راه هستیم. اگر به ایستادگی و مقاومت خود ادامه دهیم به اسلام آبرو بخشیده ایم و یا این که اگر خدای نخواسته یک قدم عقب نشینی کنیم؛ سرشکستگی و سرافکندگی برای اسلام و مسلمین را رقم زده ایم. بدانیم که با شکست اسلام در این برهه از تاریخ، اسلام برای همیشه از بین خواهد رفت و آنچنان بر ما مسلط خواهند گشت که فرصت نفس کشیدن را به ما نخواهند داد پس با وحدت کلمه و حضور همه جانبه خود در میادین وخیابان های شهرمان ، هوشیاری وبصیرت کامل نسبت به حفظ دستاورد های انقلاب تحت رهبری امام سید مجتبی خامنه ای حفظ الله؛ تلاش خستگی ناپذیر خود را مضاعف خواهیم نمود.      @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما 🆔️@J.RAZMAA                          @تبیین_بصیرت_افزایی_درجنگ_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر تحلیلی بر وضعیت امروز سکوت جنگی؛ امریکا در حال تقویت توان و رفع نواقص و ضعف های رزمی خود در جنگ ۴۰ روزه است. همزمان در تلاش است تا محاصره دریایی ایران را شدیدتر کتد . به همین دلیل بنظر می رسد، محاصره دریایی هدف و عملیات اصلی امریکا نباشد ، بلکه اقدام به محاصره دریایی و توقیف کشتی ها ، بهانه ای برای حضور در منطقه و یک عملیات فریب باشد. اما عملیات اصلی امریکا ؛ امریکاییها در دوره محاصره دریایی، بدنبال یک فرصت تاریخی هستند تا با وارد کردن یک ضربه به ایران و اعلام اینکه در این جنگ به پیروزی رسیده اند ، منطقه را ترک کنند، به همین دلیل همزمان با اقدامات فوق، بشدت در حال پایش فضای ایران و تقویت بانک اطلاعات خود و استفاده از غفلت نیروهای خودی جهت اجرای آن عملیات ویژه هستند. بنابراین ؛ سایر مواردی که ترامپ طرح می کند و از جمله اینکه ؛ بدلیل محاصره دریایی، ایران روزانه ۵۰۰ میلیون دلار ضرر می کند و اينکه بزودی ایران با کمبود کالا و غیره روبرو می شود ، و...به هیچ وجه صحت ندارد . در این رابطه چند نکته را تقدیم می کنم؛ ۱- ایران بدلیل تعدد همسایه ها و دسترسی از دو سو به دریا محاصره پذیر نیست . ۲- ضمن اینکه ایران از حیث تولیدات کالاها و محصولات اصلی کشاورزی بسیار غنی و خودکفا است و دارای ذخایر استراتژیک فراوانی است. ۳- در بحث واردات کالاهای اساسی ، ایران چندان به بنادر جنوبی خود متکی نیست و می تواند نیازهای اصلی خودرا از راه‌های مختلف وارد کند . ۴- در بحث صادرات از خلیج فارس و دریای عمان ، برای ایران فقط صادرات نفت موضوعیت دارد، صادرات سایر محصولات نیز از طرق مختلف ممکن است. ۵- ایران در طول سال های طولانی تحریم ، راههای مختلفی جهت دور زدن تحریم ها و محاصره اقتصادی را میداند و می تواند عملیاتی کند. ۶- ایران هم اهرم هایی دارد که با رو کردن انها ، می تواند هم پیمانان امریکا را در منطقه مورد محاصره قرار دهد . در جنگ محاصره ها، مانند جنگ زیر ساختارها، ایران پیروز ماجرا خواهد بود.. الف- محاصره متحدین امریکا در منطقه . ب- زدن یک قفل بزرگ بر روی تنگه باب المندب . ج- .... ۷- به همین دلیل بنظر می رسد ؛ دو عامل، سرنوشت جنگ محاصره ها را تعیین می کند ؛ الف- تاب اوری مردم ما در مقابل تاب اوری نیروهای نظامی امریکا در منطقه و همچنین تاب اوری مردمان اقصی نقاط عالم که بواسطه محاصره دریایی ایران توسط امریکا ، انها هم در محاصره و فشار قرار گرفته‌ اند . ب- اینکه ایران با بستن تنگه باب المندب و یا استفاده‌ از قدرت موشکی ، جهت اسکورت کشتی های نفتی خود ، توانایی گسترش جنگ محاصره ها را دارد ‌ ۸- آمریکا بصورت پنهان در حال دخالت دادن ناتو و اروپا و همچنین اتحادیه عرب جهت بازگشایی تنگه هرمز با استفاده از قدرت نظامی است .‌ اینکه ناتو واروپا و همچنین کشورهای عرب منطقه در ابن جنگ بنفع امریکا و رژیم صهبونی دخالتی نداشته اند ، دروغ است. علیرضا تنهای کیسمی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از ملت امام حسین (ع)
مناظره حسین کامکار (طلبه فیزیکدان - تهران) با وریا امیری (خدا ناباور - لندن ) درباره‌ی خدای ادیان ابراهیمی در این مناظره درباره‌ی استدلال تنظیم ظریف، خداناباوری مقاوم، تعریف خدای ادیان ابراهیمی، بار اثبات و اشکال شر و اختفا گفتگو می شود. انتشار با تک تک ما ، با قصد قربت برای آگاهی بیشتر نسل جوان و دانشجویان عزیز و طلاب گرامی ویدیوی مناظره لینک‌های زیر در دسترس است: 🎞️ [لینک ویدیو در یوتیوب] 🎞️ [لینک ویدیو در آپارات] و الحمد لله رب العالمین 🌐https://eitaa.com/hossein_kamkar
هدایت شده از Tanha110
باسلام و خداقوت بنظر می رسد روزنامه جوان و خبرگزاری تسنیم به اشغال دشمن در امده است، رسما علیه ولایت و مردم موضعگیری می کنند . دوستان اگر اطلاعات بیشتری دارند ، ارائه کنند. علیرضا تنهای کیسمی ۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
🚨روایتی از پشت‌پرده محدودیت‌های اینترنت 🔹خبرگزاری فارس: در شرایطی که دشمن در جنگ روانی خود، محدودیت‌های موقت اینترنت را بهانه‌ای برای القای دروغ «کنترل اطلاعات» قرار داده، یک مقام مسئول در گفت‌وگو با فارس، ضمن تشریح دلایل امنیتی و راهبردی این تصمیم، از یک تخلف آشکار در فروش اینترنت ویژه پرده برداشت. 🔻ادامه گزارش 🔻
🔹او شایعه «اینترنت طبقاتی» را قاطعانه رد کرد و سیاست اصلی کشور را «هدایت پهنای باند به سمت پلتفرم‌های داخلی» اعلام نمود. 🔻دلیل اصلی محدودیت های اخیر اینترنت : 🔹این مقام مسئول با رد ادعای ممانعت از دسترسی مردم به اطلاعات، تأکید کرد که دلیل اعمال محدودیت موقت، جلوگیری از تکرار حملات سایبری مخرب به زیرساخت‌های حیاتی کشور است. 🔹وی گفت: «زیرساخت‌های ما در دوره‌های قبل هدف عملیات سایبری قرار گرفت و ضررهای هنگفتی به آنها وارد شد. مهم‌ترین نمونه، اختلال در خدمات بانکی مردم بود؛ مثل اتفاقی که برای برخی بانک‌ها افتاد.» بر این اساس، تصمیم گرفته شد تا به‌طور موقت محدودیت‌هایی اعمال شود تا فایروال‌ها و سامانه‌های ضد هک کشور تقویت شوند. 🔻ماجرای اینترنت ویژه: 🔹وی در بخش مهمی از این گفت‌وگو به موضوع پرحاشیه «اینترنت ویژه» یا همان پرو پرداخت و توضیح داد که هدف اصلی از این طرح، ایجاد بانک اطلاعاتی برای مشاغل ضروری بوده است: «از این تهدید به عنوان یک فرصت استفاده شد تا بانک‌های اطلاعاتی کشور تکمیل شود. هدف این است که در مواقع بحران، بتوانیم برای مشاغل خاص مثل اساتید، پزشکان، خبرنگاران و برنامه‌نویسان با کمترین اختلال سرویس‌دهی کنیم.» 🔹او تأکید کرد: «بنابراین این طرح اساساً برای همه مردم طراحی نشده و برخلاف تصور رایج، اجازه خرید و فروش آزاد آن نیز وجود ندارد و صرفا ویژه ایام بحران است.» 🔻چرا اینترنت بین‌الملل گران‌تر است؟ 🔹این مقام مسئول در پاسخ به چرایی گران‌تر بودن اینترنت بین‌الملل، توضیح داد: «این یک سیاست‌گذاری آگاهانه از سوی نهاد متولی است. ما می‌خواهیم مصرف پهنای باند کشور را تا حد ممکن به سمت مصرف داخلی سوق دهیم، بدون آنکه دسترسی‌ها را محدود کنیم.» 🔹وی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از پهنای باند کشور صرف اینستاگرام و پلتفرم‌های خارجی می‌شود (بدون آنکه کار تخصصی روی آنها انجام شود)، گفت: «ما با ایجاد و توسعه پلتفرم‌های مشابه داخلی، نیاز به شبکه‌های اجتماعی خارجی را تا حد زیادی مرتفع کرده‌ایم. 🔹توسعه این پلتفرم‌ها برای ارائه خدمات بیشتر ادامه دارد و به حمدلله بسیاری از آنها به حدی از بلوغ رسیده‌اند که می‌توانند از کاربران چند ده میلیونی بدون اختلال پشتیبانی کنند. 🔹با این حال، ممکن است برخی افراد استفاده از شبکه‌های اجتماعی خارجی را ترجیح دهند که تبعات امنیتی و خروج داده از ایران را به همراه دارد. 🔹این مسئله و مخاطرات آن، سیاست‌گذار را به سمت مدیریت این موضوع از طریق اعمال سیاست‌های مالی سوق داده است؛ رویکردی مترقی که در بسیاری از کشورهای دنیا نیز اجرا می‌شود. این یک اقدام مهم و راهبردی برای حمایت از اکوسیستم داخلی است.» 🔹او با رد شایعه «اینترنت طبقاتی» تأکید کرد: «نه سیاست ما این بوده، نه هدفمان این است و نه برنامه‌ای برای آن داریم. القای این موضوع، کاری اشتباه و با اهدافی دیگر انجام می‌شود. این مدل سیاست‌گذاری برای هدایت مصرف، در همه جای دنیا - از چین و روسیه گرفته تا کشورهای غربی - نمونه‌های مشابهی دارد.» 🔻مطالبه روشنگری از دولت و برخورد با متخلفان: 🔹این مقام آگاه در پایان، با انتقاد از رواج فروش غیرقانونی دسترسی‌های ویژه، خواستار ورود جدی نهادهای نظارتی و نیز روشنگری دولت در این زمینه شد تا هم با متخلفان ایجادکننده رانت برخورد گردد و هم اهداف واقعی سیاست‌های حمایت از تولید داخلی برای افکار عمومی تبیین شود. 📣ستاد رسانه جنگ سایبرنتیک@ج_رزما🔻                       🆔️@J.RAZMAA @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e