eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان 🌺🌸🌹🌸🌺 سالروز میلاد فرخنده شَمسُ الشُّمُوس اَنیسَ النُّفُوس اِمامِ رَئُوف حضرت علی ابن موسی الرِّضا عَلیه السّلام خُجَسته و مبارک باد. 🌺🌸🌹🌸🌺 امام رضا عليه السلام بر شما است كه از سلاح پيامبران بهره بگيريد.به حضرت عرض شد:سلاح انبياء چيست؟ حضرت فرمودند: «دعا». عليكم بسلاحِ الأنبياء فقيلَ و ما سلاحُ الانبياء؟ قال: الدعاء. اصول کافی، جلد ۲، ص ۴۶۸ أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
«شهید حجاب» فردای جنگ دوازده روزه برای خیلی ها تغییر عجیب و ناگهانی فضای شهرها محسوس بود بی حجابی و
سلام‌علیکم، همانطور که بدرستی اشاره فرمودید، خیابان تا اینجا نقشه های عجیبی را افشا کرده و جلوی بسیاری از توطئه ها و پروژه ها را گرفته، ولی باید این تذکر و یادآوری را به تریبون دارانی چون مداحان و سخنرانان نیز بدهیم که در بسیاری از اجتماعات بحق مردمی، دیده شده و رو به افزایش است که افراد بی حجاب و نیم برهنگان نیز سگ توله بغل در قالب دروغین وطن پرستی و نه وطن دوستی بین جمعیت رسوخ یافته و درحال انجام ماموریت عادی سازی این منکر و حرام شرعی/سیاسی هستند، و تریبون داران در این خصوص ساکت هستند، منکر را می‌بینند و هیچ اشاره ای هم نمیکنند، بقول امام شهیدمان حتی یک اخمی هم نمیکنند که طرف بداند ما متوجه هستیم، لذا خوب است آقایان در سخنرانیها و شعارهای گوش خراش مداحان از فرصت خدا دادی استفاده کنند، حد اقلش این است که تذکر لسانی و با لحن لین ولی موثر به این مامورین ضد فرهنگی بفهمانند که این اجتماعات مقدس را ملوث نکنند، و اگر می‌خواهند در این قیام ملی شرکت داشته باشند حد اقل هنجارهای فرهنگ ملی ایرانیان را رعایت کنند، ریاست محترم مجلس هم که جلو ابلاغ قانون حجاب را گرفت اکنون بفکر جذب آرای همین‌ها است.. 🆔️@J.RAZMAA     @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
.🔴 سهم اصولگرایان از برجام محصول حسن روحانی و محمدجواد ظریف به تنهایی نبود؛ نقش شهید عزیز علی لاریجانی، ویژه بود؛ اگرچه بعداز جنگ 12 روزه به خاطر ارادت ویژه به رهبری شهید، مواضع متفاوتی را اتخاد کرد و همچنین نقش حامیان سیاسی دولت، مرحوم هاشمی، سیدمحمد خاتمی، ناطق نوری، سیدحسن خمینی و رسانه های این جریان(شرق، اعتماد، آفتاب، سازندگی، قانون، انتخاب و ...). 🔸اما لازم به توضیح است که جریان اصولگرایی نیز سهم بسیار جدی در تصویب و اجرای برجام ایفا کردند: 1️⃣ برخی اعضای دفتر رهبری: اگرچه رهبر شهید انقلاب بارها به صراحت اعلام کردند که «به مذاکرات خوش بین نیستند»، «آمریکا بدعهد است» و تأکید کردند که «به جزئیات ورود نمی کنم»، اما برخی اعضای دفتر رهبری با حضور خود در جلسات هماهنگی دولت و مجلس، زمینه تصویب برجام را فراهم کردند. 🔹سیدعلی اصغر حجازی، قائم مقام دفتر رهبری و حسین محمدی عضو دفتر رهبری، دو عنصر مؤثر از دفتر بودند که در جلسات هماهنگی تصویب برجام، باعث همراهی خیلی از نماینده ها، رسانه ها و نیروهای انقلابی شدند. همچنین حمایت علی اکبر ولایتی و علی آقامحمدی، در پیشبرد این پروژه روشن بود. 2️⃣ محمدحسین صفار هرندی، در حمایت از برجام گفت: «اگرخطوط ترسیم شده در مذاکرات رعایت نمی شد، رهبری لحظه ای تحمل نمی کردند؛ بدانید که مذاکره کننده ها به خطوط قرمز نزدیک نشدند!». در حالی که رهبر شهید بعداً بارها از نقض خطوط قرمز وی گفتند. 3️⃣ محسن رضایی، دبیر وقتِ مجمع تشخیص در این باره گفت: «نقد برجام، نقد رهبری است/ حتی نیروهای حزب‌اللهی هم نباید وارد حریم رهبری شوند.» 4️⃣ محمدباقر قالیباف بعنوان شهردار وقت تهران در ۱۸ آبان ۹۴ می گوید: «برجام بطور کلی و بدون شک، موفقیت بزرگی است! بنده هم به سهم خودم هر جا که فرصتی شد و دستی بر قلم بردم سعی کردم تا از دستگاه دیپلماسی قدرشناسی کنم». (فارس) – همچنین در ۵ مهر ۹۵ می گوید: «مذاکره با دشمن نیز به نوعی مبارزه است! بنده با برجام موافق هستم. (تسنیم). بعداً هم ظریف نقل کرده بود که آقای قالیباف در سال 92 - قبل از انتخابات- با وی صحبت کرده بود که وزارت خارجه وی را بپذیرید! قالیباف در 22 بهمن 95 می‌گوید: «برجام نتیجه انقلابی‌گری و خون شهداست»(ایسنا) و در ۱۱ اردیبهشت ۹۶، «در ایام انتخابات» در شبکه دو سیما می‌گوید: «من هم از برجام پاسداری می‌کنم؛ هر دولتی غیر از این دولت، همین مسیر را می‌رفت [ایسنا]. یعنی اگر من هم در سال 92 رئیس جمهور می شدم همین مسیر را می رفتم!» قالیباف تا همین سال 97 معتقد بود: «هنوز هم معتقدم برجام موفقیت بزرگی بود». 5️⃣ عزت‌اله ضرغامی بعنوان رئیس وقت صداوسیما، از همان آغاز دولت روحانی با روند مذاکرات همراهی کرده و تمام تلویزیون را در اختیار تیم جنگ روانی روحانی قرار داد و هیچگونه نقدی درباره برجام از رسانه ملی منتشر نشد؛ ضرغامی دهان منتقدین را اصطلاحاً پلمپ کرد و حاضر به برگزاری یک مناظره خشک و خالی درباره برجام و مذاکرات هم نشد. ضرغامی بعداً در جلسه با جمنا هم گفته: «من اگر رئیس جمهور شوم وزیر خارجه‌ام همین آقای ظریف است.» 6️⃣ محمدسعید احدیان، مدیرمسئول وقتِ روزنامه خراسان(مشاور فعلی قالیباف) برای برجام کتاب نوشته «برجام؛ تحلیل کلان و خرد» و در روزنامه خراسان تیتر زد: «امضای کری تضمین است». 7️⃣ حمیدرضا مقدم فر، مشاور رسانه‌ای وقتِ فرمانده کل سپاه در نامه ای سرگشاده به حاج حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان تلویحاً از برجام حمایت و انتقادات شریعتمداری به روند مذاکرات و برجام را مخالف مشی رهبری قلمداد کرد! 8️⃣ مهدی محمدی مشاور آقای قالیباف هم در یادداشتی با عنوانِ «توافق متوازن» در 24 تیر 94 هم توافق را متوازن نامید هم این موفقیت(!) را حاصل مدیریت رهبری خواند و تلویحاً از ورود رهبری به جزئیات نوشت! حرفی که رهبری چندین بار تکذیب کرد. 9️⃣ محسن مهدیان از روزنامه نگاران اصولگرا در یادداشتی نوشت: «جا داشت ما حزب اللهی ها به استقبال ظریف می رفتیم و گلریزان می کردیم و سوت و کف می زدیم.» 🔟 قبل از برجام نیز بیش از 50 فعال رسانه ای اصولگرا در بیانیه ای از روند مذاکرات ابراز خوشحالی کرده و تشکر کردند! من جمله آقایان: عبدالحسین روح‌الامین‌نجف‌آبادی، فریدالدین حدادعادل، ناصر ایمانی، محمدسعید احدیان، محسن مهدیان و ... . 🔹اکثر اینها امروز جزو منتقدین برجام هستند و البته حامی مذاکرات جدید با آمریکا؛ اما به یاد بیاورید که روشنگری‌های رهبری شهید و جریان انقلابی در آن مقطع نتوانست مقابل برجام سدی ایجاد کند. 🔸صدها بار اثبات شد که مذاکره با آمریکا، مذاکره نیست. آمریکا در مذاکره تسلیم ایران را می‌خواهد و به هیچ عهدی وفا نمی‌کند. اینکه مذاکره کننده اصولگرا باشد یا اصلاح‌طلب، فرقی نمی‌کند! ✍محمد کاظمی رزما خراسان شمالی
دیری است زآشیانه جدا مانده‌ای «امین» غربت بس است رو سوی آن کوی و بام کن ‌ دانم که مستمند و تهیدست و بی‌کسی از بارگاه فیض رضا (ع) توشه وام کن ‌ و آنجا که آمد و شد خیل ملائک است کنجی گزین و تا به قیامت مُقام کن التماس دعا
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢السلام عليك يا ابالحسن يا علي ابن موسي الرضا المرتضی ⚘ ⚘میلاد حضرت امام رئوف بر همه دوستان عضو کانال مبارک باد عرض میکنم. ان شاءالله امام رضا پشت و پناه هممون باشند التماس دعا 🆔️@J.RAZMAA @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما