eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام بر تو ای حسین! ای آنکه با خونِ خویش، حرمتِ «معروف» را جاودانه کردی و با جانِ خویش، چهرهٔ «منکر» را رسوا نمودی؛ ای آنکه فریادت هنوز در گوشِ زمان می‌پیچد که مؤمن، در برابرِ باطل، سکوت نمی‌کند و در برابرِ فساد، سر خم نمی‌آورد. امروز، بر پیکر صد چاک حسین ع اشک می‌باریم، این ماتم را چه حاصل؟ اگر از پیامِ آن غافل شویم، و بر خیمه‌های سوخته اش می‌گرییم، این عزا را چه سود؟ اگر برابرِ زخم‌هایِ تازهٔ جامعه، بی‌تفاوت باشیم، حسین(ع) ما را نه به تماشا، که به مسئولیت می‌خواند؛ به میدانِ امر به معروف و نهی از منکر، به پاسداریِ عفاف، به مبارزه با هر چه کرامتِ انسان را می‌آلاید؛ از رشوه و رباخواری تا تجمّل‌گرایی، و از دروغِ رسانه‌ای تا برهنگیِ تحمیلی که در لباسِ «آزادی»، پردهٔ حیا را می‌درد و کیانِ خانواده را هدف می‌گیرد. و اما جانِ کلام: حماسهٔ عظیمِ مردمی که در خیابان‌ها جاریست، تجلیگاهِ عینیِ نقشِ امامت و جلوداریِ خودِ مردم است؛ مردمی که نه تماشاگرانی منفعل، بلکه سکاندارانِ آگاهِ سرنوشت خویشند. این حضور بصیرت‌محور، که در آن هر گام، ترجمانِ فریضهٔ الهیِ امر به معروف و نهی از منکر است، پرده‌ای از جامعهٔ آرمانی اسلام را پیش روی ما می‌گشاید؛ جامعه‌ای که در آن، مردم با پیشقراولیِ خود در خیابان‌ها و میدان‌های عمل، نه‌تنها طلایه‌دارِ تحققِ عدالت و نظم الهی هستند، بلکه با نهادینه‌سازی این فریضهٔ همگانی، بنیان‌های تمدن نوین اسلامی را استوار می‌سازند. این حضورِ متعهد، خود گواهی است بر اینکه مسیر رسیدن به زندگی طیبه، جز با میدانداریِ خودِ مردم و ایفای نقشِ امامتِ اجتماعیِ ایشان هموار نخواهد شد. و اینک، سخنی با سه رکنِ نظام تا در ترازویِ خونِ حسین(ع) به مسئولیتِ خویش عمل کنند: ای قانون‌گذار! قانون را در ترازویِ معروف و منکرِ حسینی بنویس، و اجازه نده تهاجمِ فرهنگی، با شعارِ حقوقِ بشر، از سدِّ قوانینِ تو بگذرد. ای مجریِ عدالت! اجرا را به امانتدارانِ پاکدست بسپار، و در مدیریتِ فضاهای مجازی و حقیقی جامعه، پاسدارِ حریمِ ایمان باش؛ که سهل‌انگاریِ تو، ریشه‌هایِ باور مردمان اینده را می‌سوزاند. ای داورِ قانون! عدالتِ نافذِ تو، تیغِ بازدارنده‌ای بر گردنِ مفسدانِ اقتصادی و فرهنگی باشد؛ که اگر قانون در برابرِ منکر، کرنش کند، خونِ حسین(ع) از دامنِ تاریخ پاک نخواهد شد. ای پیروانِ اباعبدالله! ایدمردم مبعوثِ به امامت رسیده اگر شیعهٔ حسینید، در کوچه و بازار، در خانه و اداره، امینِ این فریضه باشیم؛ با زبانی نرم و رفتاری حکیمانه، فریادِ معروف سر دهید و از منکر بازدارید‌ این وظیفه‌ای همگانی است، نه در انحصارِ نهاد یا گروهی خاص؛ تکلیفی که خدا بر دوشِ همگان نهاده، تا جامعه‌ پویا و پاک بماند. در این محرم، با سیدالشهدا پیمان ببندیم که هرگز پرچمِ امر به معروف و نهی از منکر را بر زمین نگذاریم؛ همان پرچمی که او با تمامِ هستی، آن را برافراشت و با عزیزترین داشته‌هایش، تا ابد، جاودانه ساخت. السلام علیک یا ثارالله و ابن ثارالله، السلام علیک یا شهیدَ الأمرِ بالمعروفِ و ناهیَ المُنکَر، دکتر محبوبه حقیقی
رهبری راجع به فردوسی سه صفحه پیام داد ولی واسه مذاکراتتون دو پاراگراف و خلاصه‌ش این بود که: مخالف بودم! بماند ثبت در تاریخ، خداقوت ✍️ عـــیّار ✅ برای ظهور دنبال کنید ➖
دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری درشعام افشاگری کردند..👇 از آنجا که چند نفر از اعضای شعام در جنگ توسط آمریکا واسرائیل ترور شدند واین باعث برتری آرا به نفع جبهه لیبرال(غربگرا) شده وبه تفاهم با ترامپ رأی دادند.. سرلشکرحاتمی(فرمانده کل ارتش)به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد وگفت با قاتل رهبرشهیدمان تفاهم نمیکنیم مفاد این تفاهم به ضررمنافع ملی است. میخواهند در سوئیس با قاتل رهبری درماه محرم دیدار کنند باید جلوی آنها بایستیم. ماهنوز رهبرمان را دفن نکرده ایم. درشعام آقایان پزشکیان وعراقچی وقالیباف اصرار برتوافق با ترامپ کردند. تفاهم رخ داده کاملا برخلاف منافع ملی است.. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_سیاسی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰بیانیه ارتش درخصوص تفاهم‌نامه ایران و آمریکا؛ دست بر ماشه و گوش‌ به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، آماده‌ایم تا در صورت هرگونه بدعهدی دشمن، از امنیت، عزت و منافع ملت با نثار جان خود، حراست کنیم. ✅ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی صدور پیام حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا(مدظله العالی) در خصوص تفاهم‌نامه روسای جمهور ایران و آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش روابط عمومی ارتش، متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران، در خصوص تفاهم‌نامه ایران و آمریکا، بدین شرح است: "بسم الله الرحمن الرحیم" در ایام پیروزی خون بر شمشیر و اهتزاز پرچم عزت حسینی، بار دیگر ثمره مقاومت و صلابت ملت مبعوث شده ایران اسلامی در برابر یزیدیان زمان و جبهه‌ استکبار جهانی در جنگ تحمیلی اخیر متجلی شد. ✅ایستادگی جانانه‌ مردم ایران و ایثار و فداکاری نیروهای مسلح و دلسوزی دولت مردمی با تدابیر حکیمانه قائد شهید امت و هدایت رهبر عزیز و فرمانده معظم کل قوا در میدان جنگ تحمیلی سوم، دشمن را ناگزیر به احترام به ملت بزرگ ایران ساخت تا مسیر آتش‌بس و تفاهم را در پیش گیرد. ✅با اتکا به قدرت لایزال الهی، فرهنگ عزت‌طلبی و ظلم‌ناپذیری این ملت سترگ و در پرتو فرماندهی مدبرانه‌ و آینده نگرانه فرماندهی معظم کل قوا، مجاهدت فرزندان ملت در نیروهای مسلح و دیپلماسی متعهدانه مسئولان، حقوق حقه ملت بزرگ و نستوه ایران عزیز و جبهه مقاومت را پاس می داریم و ان‌شاءالله در سایه تقویت همدلی، اتحاد و انسجام ملی، _ به عنوان یکی از مهمترین ارکان موفقیت و پایداری _ شاهد سربلندی روزافزون ملت بزرگ، مقاوم و مقتدر ایران سربلند اسلامی و پیروزی‌ های آتی خواهیم بود. ✅فرزندان سرافراز ایران و فدائیان ملت در ارتش مقتدر جمهوری اسلامی و سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی، دوشادوش یکدیگر و با هوشیاری تمام و چشمانی بیدار، دست بر ماشه و گوش‌ به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، هر روز بر توان رزم خود خواهند افزود و آماده‌اند تا در صورت هرگونه بدعهدی دشمن، از امنیت، عزت و منافع ملت شریف ایران با نثار جان خود، حراست و صیانت کنند. @کمیته_حقوقی_قضایی_ج_رزما ✍مص
تسنیم: ضرورت عزل فوری «علی سرزعیم» از سمت جدید در یک بانک ▪️ مگر شما از نظام اعلام برائت نکرده بودید؟ ▪️ علی سرزعیم فعال سیاسی-اقتصادی رادیکال به تازگی در انتصابی عجیب و شگفت‌آور به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سپه منصوب شده است. ▪️ شرکت سرمایه‌گذاری سپه، بازوی بانک سپه محسوب می‌شود؛ بانکی که پس از ادغام مؤسسات مالی وابسته به نیروهای مسلح، یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بانک‌های کشور محسوب می‌شود. ▪️ وی چندی پیش در یادداشتی که در فضای مجازی منتشر کرد نوشت: "من دیگر هیچ علقه‌ای به جمهوری اسلامی ندارم و از آن تبری می‌جویم!" ▪️ وی در همان یادداشت موهن نوشت که دیگر هیچ پست و سمتی نخواهد گرفت و در بخش خصوصی فعالیت خواهد داشت و عملکرد نظام را فلاکت‌بار خواند! ▪️ حال باید از این فرد پرسید، چگونه می‌توان صبح از یک نظام سیاسی تبری جست و به ارکان آن توهین‌ کرد و عصر، ریاست هیئت مدیره یکی از نهادهای مالی زیرمجموعه همان نظام را پذیرفت؟ بانک سپه نیازمند بالاترین سطوح التزام به اهداف و ارزش‌های نظام است و پذیرش مسئولیت در چنین نهادی، با مواضع علی سرزعیم در تضادی آشکار قرار دارد. ▪️ نمی‌توان همزمان از فلاکت یک نظام نوشت و در اتاق مدیران ارشد آن، برنامه راهبردی تدوین کرد. این دوگانگی اعتماد عمومی را نسبت به صداقت مسئولان خدشه‌دار می‌کند. *ضروری است که مسئولان بانک سپه در این زمینه پاسخگوی افکار عمومی باشند. ﷽نَصۡرٞ مِّنَ ٱللَّهِ وَفَتۡحٞ قَرِيبٞۗ☫ ‌📲 کانال صدای ایثارگران: @sedaye_isaargaran
🔈 سازمان دریانوردی: طرح اضطراری هرمز را با ایران اجرایی می‌کنیم ▪️ دبیرکل سازمان بین‌المللی دریانوردی از توافق قریب‌الوقوع برای پایان بحران تنگه هرمز پس از چهار ماه جنگ و محاصره دریایی استقبال کرد و گفت که جزئیات فنی این تفاهم‌نامه قرار است اواخر این هفته به صورت عمومی منتشر شود. ▪️ دبیرکل سازمان بین‌المللی دریانوردی در این مصاحبه از آغاز اجرای یک «پروتکل اضطراری» خبر داد. ▪️ این پروتکل با هماهنگی تهران و مسقط اجرایی می‌شود و هدف آن تخلیه حدود ۵۰۰ فروند کشتی و نفتکش غول‌پیکر است که در پی درگیری ایران و اسرائیل در آب‌های خلیج فارس سرگردان شده‌اند. https://eitaa.com/joinchat/2352807996C3554b60ac4 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA           @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
:والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان را به دست دارد.معناش اینه عاقبت بخیر نخواهد شد کسی که بر امامش تحمیل کند. و خیلی های دیگه
در جنگ کویت بعد از توافق عراق با آمریکا و انگلیس و موافقت شورای امنیت ارتش عراق شروع به عقب‌نشینی از کویت کرد. کاروان‌های طولانی از خودروهای عراقی در ستون‌های سازمان‌یافته در امتداد بزرگراه ۸۰ از کویت به سمت مرز عراق حرکت می‌کردند — غیرمسلح، آماده‌نبودن برای درگیری و با اطمنیان از تضمین‌های آمریکایی و سازمان ملل. در همان لحظه رئیس‌جمهور آمریکا، جورج بوش پدر، فرمان داد: «اجازه ندهید حتی یک عراقی برگردد... همه را بکشید.» در عرض چند دقیقه آسمان به طوفانی از آتش تبدیل شد. هواپیماهای آمریکایی و بریتانیایی پیوسته موشک‌ها و بمب‌های هوشمند را بر سر کاروانِ درحال عقب‌نشینی فرو ریختند. تانک‌ها و کامیون‌ها آتش گرفتند، مخازن سوخت منفجر شدند و افق همچون سپیده‌دم جهنم می‌درخشید. بیش از ۱۴۰۰ خودرو نابود شد. حدود ۱۰٬۰۰۰ نفر عراقی — از جمله سربازان و برخی غیرنظامیان، زنان و کودکانی که از تلافی‌جویی فرار می‌کردند — زنده‌زنده سوختند. تمام این‌ها پس از اعلام آتش‌بس تحت نظارت سازمان ملل و آمریکا و پس از آن که عراق رسماً عقب‌نشینی خود را اعلام کرده بود، اتفاق افتاد. از آن روز، سربازان آمریکایی و رسانه‌های غربی آن را «جادهٔ مرگ» خواندند. در سال های اخیر آمریکا در ایران و لبنان و ونزوئلا و .... نشان داد هیچ قراردادی در جهان معنا ندارد. شاید تا چند سال پیش جنگ ، مذاکره ، قوانین سازمان ملل ،حقوق بشر و اقدامات بشر دوستانه هر کدام یک مفهوم جدا داشت. ولی همه آنها در حال حاضر یک معنی دارد، قوی باش و همیشه آماده نبرد. ✍دکتر محمود باقری