eitaa logo
کبوتر🕊حرم
1.8هزار دنبال‌کننده
12.5هزار عکس
22.3هزار ویدیو
315 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
زمینه -X- هوای تو کردم - @Maadahi_online.mp3
3.21M
😭 هوای تو کردم هوای چشماتو🦋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲| •ما اینگونه از خون و خاکستربر میخیزیم✌️ ‌┄┄┅┅┅❅❁❁❁❅┅┅┅┄ ‌‌‌‌‌‌‌‌
خدایا توشه اعمال بنده‌ات خالیست.. لطف و کرم تو چگونه است؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سم کوبی سگیونیست ها از آتش گرفتن مسجد الاقصی آتش به دین ما انداختید آتش به دنیاتون می‌زنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🚨نخستین تصاویر از اصابت راکت های مقاومت به شهرک عسقلان اشغالی و تخریب خانه های شهرک نشینان
🔴پس از حقوق همجنسبازان و حیوان بازها، نوبت به حقوق «محارم بازها» رسید که خواهان آزادی ازدواج و رابطه جنسی باشند. وقتی میگوییم کاپیتالیسم معنای آزادی را گام به گام تغییر میدهد همین است. انسانها را بی هویت و اسیر مسائل جنسی می کند. بعد مشتی ابله روشنفکر، دین را هدف قرار میدهند. ‏مدافعان «رابطه جنسی مبتنی بر رضایت بین محارم» تلاش خود را برای امکان ازدواج فردی با فرزند بزرگسال خود در شهر نیویورک آغاز کردند. ریچارد موریس، وکیل استرالیایی که در بیش از 60 کشور جهان برای تغییر قوانین مربوط به ازدواج محارم تلاش کرده، گفته است که از تلاش‌ها برای جرم زدایی ‏از روابط جنسی مبتنی بر رضایت بین محارم در دادگاه فدرال منهتن (بخشی از شهر نیویورک آمریکا) به شدت حمایت خواهد کرد و به همراه 130 وکیل دیگر، در حال انتشار درخواستی جهت تغییر قوانین این مسئله در سراسر جهان است. ‏این خبر را نیویورک پست انتشار داده است: https://t.co/MEd1Q7qrVC‎ ✍️ حمید صراف پور ✍️بیداری ملت @bidariymelat
Clip-Panahian-DindariAsoone-64k.mp3
2.51M
دینداری سخته؟🤔
جنبش حزب‌الله عراق: توطئه حمله به کنسولگری ایران در کربلا، طراحی‌شده سفارتخانه‌های انگلیس در بغداد و بیروت بود
نمیدونم که نگاهم میکنی یا نه.mp3
17.25M
شور | نمیدونم نگاهم یا نه...😭🕊
زمینه شب 3.mp3
12.91M
زمینه| دلتون گرفتس|گوش کنید💔😭
🔴تصمیم رئیسی برای کاندیداتوری قطعی شد 🔹خبرگزاری تسنیم نوشت: سید ابراهیم رئیسی جمع‌بندی خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌‌جمهوری را نهایی کرده و به احتمالا بسیار زیاد در روزهای آتی، برای ثبت‌نام به وزارت کشور خواهد رفت.
🔴 حساب توییتر رهبر معظم انقلاب توییتی خطاب به مردم فلسطین منتشر کرد پیام توییتری رهبر معظم انقلاب اسامی خطاب به مردم مقاومت فلسطین: سلام و درود بر همه مردان و زنان نجیب و شریف عرب. سلام و درود بر مردم مقاومت فلسطین و قدس. سلام و درود بر مدافعان مسجدالاقصی.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ویدیویی از حملات راکتی مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی.
اسرار روزه _22.mp3
11.79M
•°🌱 ⚜ اهمیت "شب آخر ماه رمضان"، و "شب عید فطر"، کمتر از تمام ایّام رمضان نیست! ▫️ده شب آخر رمضان، سکویی برای پرتابی با بُردی بلند است؛ نه یک سرازیری برای پایانِ رمضان! 🎤
رئیسی می‌آید 🔹کاندیداتوری رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری قطعی شده و رئیس قوه قضائیه احتمالا در عید فطر با حضور در ستاد انتخابات در انتخابات ثبت‌نام خواهد کرد. قرار است علی نیکزاد نائب رئیس مجلس، رئیس ستاد انتخاباتی او شود.