eitaa logo
کبوتر🕊حرم
1.8هزار دنبال‌کننده
13هزار عکس
22.8هزار ویدیو
316 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
همیشہ مےگفتـــــ : ڪار خاصے نیاز نیستـــــ بڪنیم ڪافیہ‌ ڪارهاےِ روزمـره‌مـونُ بہ ‌خاطر خدا انجام بدیم اگہ تو این ڪار زرنگـــــ باشے شڪ‌ نڪن شهید بعدے تویے! شهیدمحمد ابراهیم‌ همتــــ
🔺خانم سلبریتی که برای حمایت از حقوق زنان تتو می‌کنی روی دستت، چرا لال شدی در کشتار وحشیانه دختران افغانستان!! ✍ دانیال معمار ➕نماد حمايت از حقوق زنان را روی دستشان دارند اما در گوشه‌ی قلب و ذهن خودشان نمیدانند که زن، زن است و افغانستان و پاريس ندارد! ✍ عطیه شاپوری
ام‌الفتنه
تورادربین‌غم‌هایم‌دوست‌دارم...(: ♥️
4_5827871880203208838.mp3
2.2M
•°🌱 حَرَمُ بیشتر از بهشت میخوام :)💔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آیت الله رئیسی: بهبود وضعیت اقتصادی دغدغه اصلی جامعه است کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری: 🔹 عدالت با سخنرانی، سرودن شعر و نوشتن نیست، بلکه برنامه میدانی و عملی است. 🔹 با شعار «دولت مردمی برای شکل گیری ایرانی قوی در پرتو کار و کرامت» به میدان آمده ایم. 🔹 معیشت مردم و مساله اقتصادی کشور دغدغه اصلی جامعه است.
🔴فرشته ۳ ساله غزه پر کشید 🔹ملاک الطنانی، دختر ۳ ساله اهل غزه، بامداد امروز درحالی که در آغوش مادرش خوابیده بود، همراه با تمام اعضای خانواده‌اش در بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. 🔹ملاک در زبان عربی به معنای فرشته است. ۳۸ کودک دیگر مانند ملاک نیز در سه روز گذشته به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.
🖼 تمام چهره‌هایی که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت‌نام کردند افرادی که اسامی‌شان رنگ شده سابقه حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند و فهرست اسامی نیز به ترتیب زمان ثبت‌نام است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 استوری | مردم عزیز ایران امیدوارم این حرفها یادتون نرفته باشه! ✍️بیداری ملت @bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ملت عزیز! یادتان هست همین آقای جهانگیری جلوی دوربین و میلیون ها چشم چقدر خوشگل دروغ می گفت؟! 🔺ما تا چیزمان رفتیم تو گِل ( کمر)
🗳 شبیه‌ترین نامزد انتخابات به روحانی کیست؟ ✍️بیداری ملت  @bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ تصویری جالب از فرار صهیونیست های وحشت زده حاضر در ساحل به هنگام فعال شدن آژیر خطر.
از این شخص بترسید!