eitaa logo
کبوتر🕊حرم
1.8هزار دنبال‌کننده
13هزار عکس
22.8هزار ویدیو
316 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
enc_16722190058195200163193.mp3
4.01M
😭نماهنگ زهرا سادات 🎙روح الله رحیمیان 🕊استودیویی
☑️🚨 | آتش‌بس ارتش اسرائیل در شمال غزه 🔹شبکه الجزیره قطر به نقل از سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل گزارش داد که به مدت ۲ روز متوالی در شمال غزه آتش‌بس برقرار خواهد شد.
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📸 آقای محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق و هیئت همراه، صبح امروز دوشنبه، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. ۱۴۰۲/۸/۱۵ 💻 Farsi.Khamenei.ir
👆عطاءالله مهاجرانی در جواب توییت عبدالحمید: جناب شيخ الاسلام! احسنت بر شما كه دلسوز حماس، فلسطين و دشمن اسرائيل هستيد و منتقد سيدحسن نصرالله! حزب‌الله لبنان تا به حال بيش از پنجاه شهيد در مواجهه با ارتش اسرائيل داده‌اند. جنابعالى در زاهدان در دفاع از فلسطين مظلوم و عليه اسرائيل راهـپيمايى كنيد. همين حد انتظار مى‌رود! به دوستانتان هم توصيه كنيد كه در رياض، كابل و ابوظبى مناسب است تظاهرات بسيار آرامى به نفع فلسطين برگزار شود. پرچم اسرائيل هم بياورند! حفظت شيئا و غابت عنك اشياء. اگر راهپيمايى و تظاهرات به نفع فلسطين هم نكردند كه نخواهند كرد لا اقل در اين ايام به اسرائيل كمک نكنند.
😍وزیر امور خارجه ایران: آمریکایی‌ها در سه روز گذشته به ما پیام دادند که خواستار آتش‌بس هستند.
🔴تصویر جالب از در ورودی کاخ سفید
هدایت شده از منھٰج ... 🇵🇸 !'
نماینده اردن در سازمان ملل به نتانیاهو گفت: چرا سرود ملی اسرائیل در مدارس عربی و کشورهای مسلمان به عنوان نوعی فرهنگ به فرزندان ما آموزش داده نمی شود و آگاهی از چیزی بهتر از ناآگاهی از آن است؟ تا هر عرب و مسلمانی دشمنش را مشخص کند و برای مقابله با او آماده شود! بیایید ترجمه دقیق و تحت اللفظی سرود ملی اسرائیل را یاد بگیریم که در مناسبت ها و تعطیلات خاص و هنگام پذیرایی از روسای جمهور و سفرا در اسرائیل (از جمله سفرای عرب) پخش می شود. چرا ما را تحت فشار قرار می دهند تا برنامه های آموزشی خود را تغییر دهیم و تفسیر برخی از آیات قرآن را اصلاح کنیم، در حالی که هرگز از آنها خواسته نشده است که سرود رسمی کشور خود را تغییر دهند؟ پس سرود ملی اسرائیل چه می گوید؟ چرا یهودیان این سرود را برای اسرائیل صهیونیستی انتخاب کردند، در حالی که شعارهای مذهبی نفرت انگیز برای کشوری که مدعی سکولار، متمدن و دمکراتیک است را به همراه دارد!!!              این هم ترجمه این سرود: *- تا زمانی که روح یهودی در قلب باشد* *- اشتیاق به سمت شرق* *- امید ما هنوز برآورده نشده است* *- رویای هزار ساله روی زمین ما* *- سرزمین صهیون و اورشلیم* *- کسی که دشمن ماست بلرزد* *- بگذار همه ساکنان (مصر و کنعان) بلرزند* *- بگذار ساکنان بابل بلرزند* *- بگذار وحشت و ترس از ما آسمان آنها را ابری کند* *- وقتی نیزه هایمان را در سینه آنها فرو می کنیم* *- و خونشان را می بینیم که ریخته شده* *- و سرشان بریده شد* *- آن وقت ما هر جا که خدا بخواهد برگزیده خدا خواهیم بود* سوالی که ارزش پرسیدن دارد: تروریست های اصلی، ارباب سر بریدن، خونخواران و افراط گرایان چه کسانی هستند؟  مسلمان یا یهودی!!!  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 《لطفا‌به‌طورگسترده‌منتشرکنید
امیر طلاجوران - نماهنگ پناه خسته ها.mp3
2.56M
وقتی‌پیشتم،آرومه‌حالم..🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
VID_20230522_170344_417_22052023.mp3
1.24M
📝 دغدغه علیه‌السلام 👤 حجت‌الاسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مداحی_آنلاین_توی_هفت_آسمون_محمود.mp3
3.6M
احساسی 🍃توی هفت آسمون یاحسینِ ولی 🍃آقامون میگه یا حسنِ بن علی 🎙 👌فوق زیبا 💚 💚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سید حسن نصرالله: هرکه امروز ساکت است، اگر انسان است، باید در انسانیتِ خود، اگر دین دارد در دینش و اگر شرافتی دارد، در شرفش تجدید نظر کند!
moharam shab07_14020502(06).mp3
10.69M
🔊 | 📝 امام حسین مردم 👤 حاج‌محمدرضا ▪️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📱 ؛ ♥️ هنگامی که کسی را دوست می‌داری او را از این محبت آگاه کن... ❣️ علیه‌السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲 | | در سیر کبوتر هدف خلقت از آغاز 🕊 یک لحظه نشستن لب بام شما بود🕊
🔴 شکست خورده واقعی 🔹 رهبر انقلاب، امروز در دیدار نخست‌وزیر عراق: به‌رغم همه کشتاری که در غزه انجام می‌شود، رژیم صهیونیستی تا الان شکست خورده واقعی در این ماجرا است زیرا نتوانسته‌ آبروی از دست رفته خود را بازگرداند و در آینده هم قادر به این کار نخواهد بود.