eitaa logo
کبوتر🕊حرم
1.8هزار دنبال‌کننده
12.5هزار عکس
22.2هزار ویدیو
315 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
37.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه اجرای بی نظیر ....♥️🕊 . . . . ....😍 . . . . .
1.mp3
44.72M
🔊 📝 ریمیکس مداحی‌های کربلایی‌حسین 🏴
خیانت ظریف به پزشکیان(2).mp3
3.22M
🔴بشنوید؛ چهار خیانت ظریف به آقای پزشکیان درآستانه تشکیل کابینه... ♦️آقای ظریف! نوع اجماع شما در شورای راهبری، یادآور اجماع مشرکین در "لیلة المبیت" است! ♦️آقای ظریف! این شورا به غیر از وقت کشی، ایجاد سردرگمی و خستگی برای آقای پزشکیان و نهایتا رساندن شما به اهداف شخصی و باندی تان، ثمر دیگری نخواهد داشت...
📣 مراقب مهر خوردن گذرنامه باشید 🔺معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه: ممکن است به هر دلیل از جمله ازدحام جمعیت و عجله برای ورود به خاک عراق، زائران توجه کافی برای مُهر کردن گذرنامه را نداشته باشند. 🔺در این صورت ورود آنها به خاک عراق از سوی مقامات این کشور غیرقانونی تلقی می‌شود و مجازات کیفری به دنبال خواهد داشت. 🔺به زائران و هموطنان توصیه می‌شود که در صورت عدم درج مهر ورود از سوی مقامات عراقی به هر دلیلی، برای درج مهر اصرار کنند و بدون آن عجله‌ای برای ورود به عراق به خرج ندهند.
⭕ قیمت بلیت اتوبوس اربعین اعلام شد 🔹️پیگیری‌ها حاکی از آن است که قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین توسط ستاد مرکزی اربعین تعیین شده است. بر این اساس نرخ بلیت اتوبوس با توجه به یک سری خالی بودن آن محاسبه می‌شود. به‌عبارت دیگر نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین احتمالا دو برابر می شود 🔹️به‌عنوان نمونه بلیت اتوبوس تهران-مهران که در زمان حاضر برای اتوبوس‌های VIP بالغ بر ۳۸۰ هزار تومان است به حدود ۷۶۰ هزار تومان افزایش می‌یابد. سال گذشته بلیت اتوبوس برای ایام اربعین ۱۲۵ درصد افزایش یافته بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صباحا اتنفس بحب الحسین 🚩در حریم قدسی ات بال مناجاتی بده گنبدت دل می برد، وقت ملاقاتی بده
حسین فقط برای گریه نیامده. این اقل چیزی است که از سیدالشهدا می‌توانید استفاده کنید. حسین را دوست بدارید تا شبیه او شوید..!🌱 •علامه‌مصباح‌یزدی•
🔺فروش ارز اربعین در شعب منتخب بانک‌ملی‌ایران ✅ زائرین اربعین می‌توانند تا سقف ۲۰۰ هزار دینار عراق را با مراجعه به اپلیکیشن بله و شعب منتخب بانک‌ملی‌ایران خریداری کنند.
📣 چگونه می‌توان گذرنامه اربعین را آنلاین دریافت کرد؟ 🔺️ثبت نام برای دریافت گذرنامه زیارتی به دو روش امکان پذیر است: روش اول، ثبت نام در سامانه سخا و روش دوم استفاده از نرم افزار موبایلی پلیس من است.
77.mp3
2.31M
جان آقا سنه قربان آقا ... سید مجید بنی فاطمه
84.mp3
3.9M
کربلا کربلا کربلا اللهم ارزقنا سید مجید بنی فاطمه
۲۰ مرداد، اوج اعزام زائران اربعین ۱۴۰۳ 🔹۷۲ هزار و ۵۶۵ نفر از متقاضیان شرکت در مراسم اربعین امسال، ۲۰ مرداد را برای عزیمت به عراق انتخاب کرده‌اند که بیشترین تعداد درخواست ثبت شده توسط زائران است. 🔹خلوت‌ترین روزها برای عزیمت زائران به عراق ۷ شهریور با ثبت ۲۴۸ درخواست، ۶ شهریور با ثبت ۲۶۲ درخواست و ۸ شهریور با ثبت ۳۸۱ درخواست است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| -شد خواهشم تنها همین -یک کربلا یک اربعین..♥️ -۲۸روزتااربعین-
شور احساسی . دلم برا حرمت پر میزنه.mp3
13.49M
دلم‌برای‌حرمت‌پر‌میزنهـ..💔🥺
نماهنگ مادر اومده.mp3
4.27M
🔊 | تنظیم 📝 مادر اومده 👤 کربلایی‌روح‌الله         ▪️ ؛ ۱۴۰۳
Nazar Ghatari - Rahe Eshgh (320).mp3
8.65M
🔊 | تنظیم 📝 راه عشق 👤 نزار         ▪️ ویژه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌عجب پوستر حقی👌
✍نیازی به «هماهنگی با رهبری» نیست. اگر صادقانه خود را ارادتمند و مجری برنامه‌های آقا می‌دانید لطف کنید «معیارهای دوازده‌گانه‌ مطرح شده از طرف رهبری در خصوص انتخاب کابینه» را رعایت بفرمایید. همین مقدار کفایت می‌کند. 👤محمد حمیدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پنجره متفاوتی از مراسم تنفیذ حکم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران. ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شهید «ابومهدی المهندس» قبل از شهادت: آمریکا توسط ترامپ نابود خواهد شد.
-انگشت به دهان مانده ام از قائده‌ی عشق.. ما یار ندیده ؛ تبِ معشوق کشیدیم! | |