هدایت شده از سبز جاندار"
دلم یه چنل یا همچین چیزی میخواد که فقط پیام های بامزه و توییت های قشنگو توش با یکسری آدم به اشتراک بزارم.
هدایت شده از 𝗮𝗻𝗶ᗰ𝗮𝘁𝗶O𝗻
حالا شما لایو اکشن قسمت اولشو ساختید با قسمت دومش چیکار میکنید؟
𝗝𝐨𝗂𝗡 → @Anim_ation 𓂃 ࣪˖
خدا پدر اونی که فحش دادنو از حدی که بود عادی کرد هر کی حرف میزنه تو جمله اش یه دونه فحش هست نیامرزه
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
خدا پدر اونی که فحش دادنو از حدی که بود عادی کرد هر کی حرف میزنه تو جمله اش یه دونه فحش هست نیامرزه
با پدر مردم چیکار داری...
خدا خودشو چیز کنه
هدایت شده از آرزو
گفتم تعریف کنید تا عمیقا اون حس و حال براتون یادآور بشه
یه حدیث قشنگ داریم از امام باقر که میفرمایند:
وقتی مهدی وارد کوفه میشود، برفراز منبر قرار میگیرد، سخن آغاز می کند، درحالی که مردم از شدت شوق دیدارش آنچنان میگریند که از شدت گریه نمی فهمند امام چه میفرماید
براتون اون لحظه رو آرزو میکنم
هدایت شده از اردوگاهستارگانزیرزمینی☆
لا خیر فی الحیاة من دون هوآک
بی عشق مهدی هیچ خیری در دنیا نیست.
هدایت شده از اردوگاهستارگانزیرزمینی☆
وقتی به یک نتیجه در زمینهای میرسم و علاقهام رو نسبت به موضوع یا شخصی بیان میکنم، از اینکه ببینم معروف شده و دیگران هم از اون موضوع خوشش میاد واقعاً متنفرم.
چون احساس میکنم اون ابراز علاقه نسبت به کتاب یا هر چیز دیگه شخصاً مال منه و احساس میکنم هر کسی که بگه منم مثلاً فلان چیزو دوست دارم داره از من تقلید میکنه چون من اونو پیدا کرده بودم اول😼
هدایت شده از اردوگاهستارگانزیرزمینی☆
و از اینکه فضای مجازی باعث میشه که اون علاقه من منتشر بشه [ که البته خودم هم این کار انجام میدم با حماقت] بدم میاد