این خماری که نویسنده ها و مانگاکا مانهواکا هرچی کا آدمو میذاره توش واقعا عذابه
از یه طرف برای اونا لذت بخش
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
الان چیکار کنمممممممم
دقیقا طرف مرد الان من بقیه اشو چیکار کنم لعنتی حداقل یه چیزی میذاشتی آنچه خواهید دیدی چیزی میزی