این خماری که نویسنده ها و مانگاکا مانهواکا هرچی کا آدمو میذاره توش واقعا عذابه
از یه طرف برای اونا لذت بخش
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
الان چیکار کنمممممممم
دقیقا طرف مرد الان من بقیه اشو چیکار کنم لعنتی حداقل یه چیزی میذاشتی آنچه خواهید دیدی چیزی میزی
هدایت شده از یاسهاسبزخواهندشد ؛
(هرچند که من شاید موافق مفهوم انیمیشن نبوده باشم و شاید اسکار گرفتن رو هم در گرو همین موضوع ببینم، اما درهرحال، این کار بی نقص و قابل تقدیر بود، مخصوصا الان که اسم انیمیشن ایران رو در اسکار یدک کشیده)
هدایت شده از ابوزینبِدرونی
اگه کلمه "حققق" و "دقیقا" و "واییییی" رو ازم بگیرن لال میشم
هدایت شده از هشتادیای گنگ🏴
تاحالا معلم زبان بد دیدید؟
جدا هم خوشگلن هم خوش اخلاق هم خوش استایل هم باشخصیت وای