دیشب داشتم به بچه ها می گفتم یه ساعتم شده تا سحر بخوابید
خودم نخوابیدم صبم یه کلاسو خواب موندم (شانس دیدم گفته نمی تونم بیام کلاس کنسل شده بود) نصیحتم کمونه کرد
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
شما من این لیک رو دیدم! ببین ونتی چون آرکانه حتما هست! ورسا هم که هست! اون دوتا شاید فرق کنه! بقیشون
این لیکا همش سرمون کلاه گذاشتن ولی خب امیدواریه
ورسا که تو بنر اول یا دوم صد در صد هست ولی بقیه معلوم نیست
وایسا اسکریک پلی بل میشه؟؟؟؟