eitaa logo
«کافِ میم»
69 دنبال‌کننده
96 عکس
41 ویدیو
4 فایل
📍تحریراتی چند پیرامون موضوعات مختلف ◾لطفا نقدها و پیشنهاداتون رو به آی دی پایین بفرستید، متشکرم🌷 @MjdKazemi1997
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از فرارَوی
31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 چرخه فریب 🔺چرخه ای که دشمن برای رسیدن به اهداف خود و تحمیل فشار بر علیه ما از آن استفاده می کند و اگر قطع نشود همچنان سایه جنگ بر روی کشور خواهند ماند ❖⟡❖──⟢❁⟡❁⟣──❖⟡❖ ©️ راه های ارتباطی : @fararavi
صهیونسیم تمام تلاششو میکنه که جنگ رو برسونه به خانِ آخر، خانِ ! با اکرانِ سینمایی که با بمب هسته ایِ آمریکا تو جنگ جهانی دوم رو سفیدشویی میکرد، میشد فهمید وقایع هسته ای پیش روی داریم ولی دور از ذهن بود که با این سرعت به واقعیت تبدیل بشه!
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 جنگ نامتقارن و لرهای غیور برنو به دست 🔺کیفیت پایین (بعلت محدودیت ایتا) 🔻فایل با کیفیت بالا موجود در پیج اینستاگرام فراروی @fararavi
🔻نفوذ به اصفهان! ▪️عملیات نجات خلبان پوششی بوده برا هلی برن به عمق اصفهان!هدف اصلی نفوذ به مراکز هسته ای اصفهان بوده! عجیبه که لاشه دو هواپیما و یک بالگرد در کنار هم بودن! اگه در هوا مورد اصابت قرار گرفته بودن باید با فاصله از هم سقوط کرده باشن! از طرفی جسد هیچ خدمه ای هم تو لاشه ها گزارش نشده! ▪️یعنی در حالت استیبلی فرود اومدن، و نهایتا با آتش خودی منفجرشون کردن. هر کدوم از هواپیماهای لاکهید مارتین C-130 هرکولس امکان حمل بیش از ۱۵۰ تفنگدار و چترباز رو داره! ▪️سوال اساسی اینه، خدمه‌ کجان؟ یعنی تنها سناریوی موجود برگشته یا ممکنه موندن و در موضع از قبل تهیه شده ای سنگر گرفتن؟ هر احتمالی ممکنه!
بهتره قبل از قضاوت و بازی تو زمین ترامپ، یقدری بیانیه جامع و خیلی خوب شعام رو خط به خط بخونیم. اگه روایت دو طرف رو ریز بررسی کنیم متوجه ابهامات عجیبی بینشون میشیم: ▪️روایت شعام: یک. این دو هفته تنگه هرمز کاملا ازاد و بی قید نیست بلکه بصورت کنترل شده توسط نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران عبور و مرور ها انجام میشه! (البته گفته نشده عوارضی دریافت میشه یا نه!) ۲. آمریکا کلیات طرح 10 ماده ای رو پذیرفته و تضمین داده که میپذیرم! و صرفا مونده جزییات که این جزئیات هم قرار شده طی دو هفته سرش بحث بشه بعد توی شورای امنیت طی قطعنامه ای تصویب بشه که تضمین اجرایی پیدا کنه. یعنی بعد دو هفته دیگه عملا اجرایی میشه و مذاکره بعدش نیست، مذاکره همین ۲ هفته اس، البته اشاره شده که بنابر نیاز میشه این ۱۴ روز تمدید هم بشه. ۳. شعام میگه ما پیروز شدیم چون آمریکا شروط ۱۰ گانه ما رو پذیرفته! (اینجاش شعاریه، منظور کلیات ۱۰ مورده، که بنظر حقیر این یه پیروزیه بدون پشتوانه اس!) ۴. شعام میگه همین ۲ هفته هم به معنی پایان آتش از سوی ایران نیست بلکه تا زمانی که نهایی نشه (بعد ۲ هفته) و همچنین به تایید شورای امنیت نرسه، همچنان دست ما رو اتشه. یعنی عملا ما برای این ۲ هفته مذاکره برای تعیین جزئیات، آتش بس کردیم. (البته چیزی دقیقی ندیدم که بگه اگه امریکا زد زیر حرفش و باز حمله کرد یا کلا دبه کرد و این شروط رو‌ نپذیرفت دقیقا چی میشه!) ۵. شعام میگه چون هنوز جزییات نهایی نشده، نیاز به استقامت و تدبیر مسئولین و وحدت و هم‌بستگی ملی (همین تجمعات) هستش. ▪️ترامپ میگه: ۱. میگه من میخواستم ایران رو بمباران کنم ولی چون توافق شد دیگه منصرف شدم! (غرور کاذبش!) ۲. اگه ایران تنگه رو کاملا ازاد کنه من بمب نمیریزم اونم صرفا برای ۲ هفته! میگه تعلیق کردم! یعنی صرفا یه آتش بس ۲ هفته ای! (دیگه نمیگه این ۲ هفته برا چیه! نمیگه برا مذاکره واسه تعیین جزییات توافقه!) ۲. میگه در ادامه میخایم یه صلح درازمدتی برسیم (یعنی آیا برسیم یا نرسیم!) ۳. ترامپ میگه حالا ایران یه طرح ۱۰ موردی رو گفته و میتونه (نه الزاما قبولش کرده! و اساسا هیچ اشاره ای به پذیرش کلیات نکات ۱۰ موردی ایران نمیکنه!) و میگه: میتونه این پیشنهاد ایران مبنای مذاکرات (یعنی همون دس فرمون قبلی، چرخه جنگ/اتش بس/مذاکره!) باشه. تازه برای این مذاکرات سقفی هم مشخص نشده چند هفته کجا چطور! (ولی طرف ایرانی میگه همین ۲ هفته اساسا برای نهایی کردن جزییاته) طبق گفته ترامپ آمریکا به ما صلح در آینده رو نسیه داده که اونم آیا به صلح برسیم یا نرسیم ولی ما همین اول کار، نقدی تنگه هرمز رو باز میکنیم براشون! (عیب بزرگ این توافق همینه!) 🔻جمع بندی: وقتی روایت دو طرف این توافق نامه رو بررسی کنیم میبینیم چقده ابهامات زیاده! متاسفانه تا به الان همواره ۳ بر ۰ در رسانه و نحوه اطلاع رسانی از ترامپ عقبیم! ترامپ روایت خودشو به همه دنیا حتی مردم ایران غالب میکنه! در حالی که بنظر میرسه یه چیز دیگه توافق کرده! چقد حیله گره! چیزی که من میفهمم توضیح شعام خیلی جامع تر و دقیق تر و نزدیک به واقعیته! سگ زرد بیخود سرو‌صدا میکنه. هرچند‌ بهتر بود بعد از دو هفته تا نهایی شدن جزییات و البته اجرایی شدن شروط ۱۰ گانه، تنگه‌هرمز بسته میموند. البته اونطوری بعید میدونم امریکا تن به توافق می داد! پ ن: البته اینکه آمریکا واقعا قائل به پذیرش این ۱۰ شرط بشه خیلی دور از ذهنه! اونم ترامپ حیله گر! قاعدتا چیزی که ما بعنوان یه شهروند می‌فهمیم ادامه دادن جنگ با اهرم تنگه هرمز درست تر بود ولیکن ما از میدان بی خبریم! از معادلات ومحاسبات جنگ بی اطلاعیم! بایستی به عزیزان میدان و رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم. 📝 مجید کاظمی
@khakihaa 4_5931728123610530724.mp3
زمان: حجم: 4.1M
آ سید مرتضی آوینی: ما وارث انبیاء هستیم ما از مرگ نمی ترسیم که مرگ ما شهادت است/ بیا و دیگر باره انسان ها را تماشا کن!اینان دریادلان صف شکنی هستند که دل شیطان را از رعب و وحشت میلرزاند/ بگذار آمریکا با مانورهای ستاره دریایی و جنگ ستارگان خوش باشد، دریادل این بچه هان، ستاره ها نور از ایمان این بچه مسجدی ها میگیرند.
فروش سنگین و خرید سنگین توسط نشانگر بسیار مهمی از چرخشِ تاریخی قدرت دنیا از غرب به شرق است. انباشت ‌و ثبات اقتصادی،زیربنایِ استراتژی هایِ سیاسی و نظامی است. دنیا خودشو برای یک شرایط سخت و تغییر جریان قدرت آماده می کنه،این انباشت طلا رو باید سوخت رسیدن به و تغییر قدرت دنیا دانست. 📝 مجید کاظمی
زوم کنین، نوک فلش داره به یه انسان اشاره میکنه😅👍🏻 ترکیبِ سبزیِ بهار، سفیدیِ زمستون و آبیِ آسمون👌🏻
کارده! نوعی گیاهِ خوراکی که معمولا مابین صخره ها می روید! پ ن: هدف من چیدنشون نبود، سندش همینکه بدون کیسه رفتم ولی جیبِ پر برگشتم😅