eitaa logo
«کافِ میم»
69 دنبال‌کننده
96 عکس
41 ویدیو
4 فایل
📍تحریراتی چند پیرامون موضوعات مختلف ◾لطفا نقدها و پیشنهاداتون رو به آی دی پایین بفرستید، متشکرم🌷 @MjdKazemi1997
مشاهده در ایتا
دانلود
فروش سنگین و خرید سنگین توسط نشانگر بسیار مهمی از چرخشِ تاریخی قدرت دنیا از غرب به شرق است. انباشت ‌و ثبات اقتصادی،زیربنایِ استراتژی هایِ سیاسی و نظامی است. دنیا خودشو برای یک شرایط سخت و تغییر جریان قدرت آماده می کنه،این انباشت طلا رو باید سوخت رسیدن به و تغییر قدرت دنیا دانست. 📝 مجید کاظمی
زوم کنین، نوک فلش داره به یه انسان اشاره میکنه😅👍🏻 ترکیبِ سبزیِ بهار، سفیدیِ زمستون و آبیِ آسمون👌🏻
کارده! نوعی گیاهِ خوراکی که معمولا مابین صخره ها می روید! پ ن: هدف من چیدنشون نبود، سندش همینکه بدون کیسه رفتم ولی جیبِ پر برگشتم😅
▪️ترس و لرز ما از مذاکره با امپریالیسم، ریشه در تجارب عینی و خوداگاهیِ جمعی ما دارد. ▪️از معاهده ترکمنچای تا پاریس، از معاهده گلستان تا آخال، عموما در موضعِ ضعف بودیم ولی در معاهده گنجه نادرشاه با شوروی، در موضع قدرت بودیم و متعاقبا مناطق اشغال شده رو به وطن برگرداندیم! نتایج مذاکره به وضع میدان نبرد بستگی داره! اگه دشمن در موضع ضعف و ما در موضع قدرت باشیم، انتظار گشایش در مذاکرات منطقی است. ▪️هرچند دشمن به اهدافش نرسید و ضربات سنگینی بهش زدیم، ولی هنوز اون‌ عدم تقارن قدرت و موضعِ قدت ما و ضعف دشمن نهادینه نشده، هنوز برای مذاکره زوده. بایستی دشمن از ادامه نبرد، قطع امید کرده باشه، که هنوز به غلبه نظامی امیدواره! اینو میشه از افرایش حضور نظامیش تو منطقه یا حمله به حزب الله فهمید. 📝 مجید کاظمی
ته ته باکلاسی، بی کلاسیه! ته ته پیچیدگی، سادگیه! ته ته زندگی، مرگه، مرگه آگاهانه! بهترین صدا، سکوته! بهترین رنگ، بی رنگیه! سختش نکنیم!
⭕️ یادداشت قابل توجه دکتر عبدالکریم سروش: 🔹جا دارد که رزمندگان خود را تحسین کنیم/ رنج‌های تاریخی به ما آموخته که چگونه از سرمایه‌های خودمان استفاده بهینه کنیم 🔹امیدواریم که کشور ما آینده خوشی در پی داشته باشد اگر جهان خواران و جهانداران بگذارند. نسیمی می‌وزد اما آیا این نسیم پایدار است یا دوباره با پیمان‌شکنی و بدعهدی پیمان‌شکنان باز خواهد ایستاد. 🔹 ما پیمان شکنی و بدعهدی از اینان کم ندیده‌ایم. همان که قرآن گفته که هیچ پیمانی را نگه نمی‌دارند بلکه عهود خود را می‌شکنند. 🔹 عهدشکنی از رذیل‌ترین رذائل اخلاقی است که متاسفانه در ناجوانمردان و خون آشامان بیشتر دیده می‌شود و ما هم از سوء‌بخت گرفتار این خون آشامان شده‌ایم از یک طرف آن رژیم کنعانی و از طرفی هم این رژیم آمریکایی. 🔹 جا دارد که ما رزمندگان خود را تحسین کنیم. امروز کوس پیروزی ایرانیان را همه جا بر بام جهان می‌نوازند و من بسیار خشنودم و مفتخرم که چنین وضعی در کشور ما پدید آمد و به حمدالله ایرانیان و زانوی تسلیم در نیامدند و دست بالا نکردند. بلکه سرفرازانه و سربلندانه در مقابل دشمن خونخوار ایستادند و نشان دادند که در مقام دفاع از مکتب خود و میهن خود جانانه فداکاری می‌کنند و خون‌فشانی می‌کنند و از دادن جان دریغ ندارند. 🔹آرزو می‌کنیم که حکومت ایران پس از این پیروزی جنگی سرمست از غرور بر نیاید. بلکه در مقابل مردم متواضع‌تر و فروتن‌تر شود و به قانون بهتر و بیشتر از گذشته گردن بنهد و عدالت را بهتر و بیشتر از گذشته حکم فرما کند و داد مظلومان را بستاند و ظالمان را به چوب دستی عدالت ادب کند و زندانیان سیاسی را آزاد کند و با مردم از در آشتی درآید و ناروایی‌ها و رسم‌هایی را که در گذشته بر مردم رفته است جبران کند و به عهد خویش با مردم وفادار باشد. و عدالت را که سر حلقه سیاست و اخلاق است پیش چشم بدارد. 🔹 مبادا با زبان زور با مردم سخن بگوید مبادا گمان کند که جایگاه الهی در میان مردم دارد. بلکه خود را یکی از این مردم بشمارد. از تخت سرمستی و غرور پایین بیاید با مردم همنشینی کند این مردم فداکار این مردم ستم دیده این مردم دردمند و مرهمی بر زخم‌های ان‌ها بگذارد. 🔹 ما امیدواریم که دوره سوم جمهوری اسلامی در ایران دوره‌ای باشد بسیار بهتر از دوران‌ های پیشین و ما روزهای روشن و سپیدی را در پیش رو داشته باشیم من بسیار امید می‌برم که چنین شود و از گذشته عبرت بگیریم درس بیاموزیم. عقلا بتوانند در امر سیاست کشور مشارکت کنند و با حسن تدبیرشان امور را سامان بدهند. پا به پای هم کشوری بسازیم که چشم دیگران را خیره کند و الگویی بشود هم برای تاریخ ما و هم برای جهانیان. 🔹 ما می‌توانیم ما مغزهای بسیار توانمند و توانایی داریم آدمیان با وجدانی داریم حتی رنج‌های تاریخی به ما آموخته است که چگونه از سرمایه‌های خودمان استفاده بهینه کنیم. به شرط اینکه فضایی باشد که این امکان رو فراهم کند. 🔹 حجم این دفاعیات نظامی که در ایران صورت می‌گیرد و این سلاح‌های پیشرفته‌ای که ساخته شده همه محصول مغزهای توانای دانشمندان کشور ماست بر آنها باید آفرین گفت. شهید دادند. کشته دادند و محرومیت کشیدند با همه این احوال این کشور را چنان تقویت کردند که در مقابل دشمنان بایستد و آنها را حیرت زده و خیره کند امیدواریم از این توانایی‌ها بهره‌برداری بهینه بشود. 🔹 جوانان ما کسانی که در خارج کشور کار می‌کنند و دانش می‌آموزند فرصت بیابند مجال بیابند و که بتوانند به کشور خودشان برگردند و با برگشتن‌ شان با لبخند متولیان روبرو شوند. مجال برای کار آنها باشد آزادی برای رفتار انها باشد برای دانش‌آموزی و دانش‌اندوزی باشد. دانشگاه‌های ما جزو معتبرترین دانشگاه‌های جهان به شمار بروند مغز پروردن نه فراری دادن مغزها کارشان باشد. آنگاه است که ما می‌توانیم به یک جامعه توانا و یک جامعه مدنی امید بورزیم و آن را محقق بسازیم انشالله که چنین خواهد بود.
آمریکا و اسرائیل رسیدن ته خط، یا ابرقدرتی ایرانو باید بپذیرن، یا که اینبار شدید تر (تعداد برخورد) سریع تر (چند روزه) سنگین تر (قدرت تخریب) وسیع تر (زیرساخت ها) کشنده تر (مراکز جمعیتی) عینی تر (زمینی) حمله کنن، که میکنن. پ ن: احتمالِ بالای استفاده از (شدیدتر، سریعتر، سنگینتر، وسیعتر، کشنده تر)
هدایت شده از «کافِ میم»
صهیونسیم تمام تلاششو میکنه که جنگ رو برسونه به خانِ آخر، خانِ ! با اکرانِ سینمایی که با بمب هسته ایِ آمریکا تو جنگ جهانی دوم رو سفیدشویی میکرد، میشد فهمید وقایع هسته ای پیش روی داریم ولی دور از ذهن بود که با این سرعت به واقعیت تبدیل بشه!
هر جایی هستی، همونجا رو مرکز عالم بدون! در واقع اگه هرکسی هرجایی و مشغول هرکاری که بایستی باشه، باشه؛ همه‌چیز همونطوری که باید باشه، میشه! 📝 مجید کاظمی
نخود هر آشی، نُقل هر محفلی، دهان هر بیانی، گوش هر حرفی، چشم هر منظره ای، همراه هر کسی، خلاصه ایستگاه همگانی، نباشم!
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍹کافه استارتاپ یاسوج، بلوار کشاورز، مرکز نوآوری و کارآفرینی آزادگان ✅پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد کانال ایتا 🆔 https://eitaa.com/kbstpyasuj 🖊️ کانال بله 🆔 https://ble.ir/kbstp سایت پارک https://kbstp.ir/