eitaa logo
«کافِ میم»
69 دنبال‌کننده
96 عکس
41 ویدیو
4 فایل
📍تحریراتی چند پیرامون موضوعات مختلف ◾لطفا نقدها و پیشنهاداتون رو به آی دی پایین بفرستید، متشکرم🌷 @MjdKazemi1997
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ یادداشت قابل توجه دکتر عبدالکریم سروش: 🔹جا دارد که رزمندگان خود را تحسین کنیم/ رنج‌های تاریخی به ما آموخته که چگونه از سرمایه‌های خودمان استفاده بهینه کنیم 🔹امیدواریم که کشور ما آینده خوشی در پی داشته باشد اگر جهان خواران و جهانداران بگذارند. نسیمی می‌وزد اما آیا این نسیم پایدار است یا دوباره با پیمان‌شکنی و بدعهدی پیمان‌شکنان باز خواهد ایستاد. 🔹 ما پیمان شکنی و بدعهدی از اینان کم ندیده‌ایم. همان که قرآن گفته که هیچ پیمانی را نگه نمی‌دارند بلکه عهود خود را می‌شکنند. 🔹 عهدشکنی از رذیل‌ترین رذائل اخلاقی است که متاسفانه در ناجوانمردان و خون آشامان بیشتر دیده می‌شود و ما هم از سوء‌بخت گرفتار این خون آشامان شده‌ایم از یک طرف آن رژیم کنعانی و از طرفی هم این رژیم آمریکایی. 🔹 جا دارد که ما رزمندگان خود را تحسین کنیم. امروز کوس پیروزی ایرانیان را همه جا بر بام جهان می‌نوازند و من بسیار خشنودم و مفتخرم که چنین وضعی در کشور ما پدید آمد و به حمدالله ایرانیان و زانوی تسلیم در نیامدند و دست بالا نکردند. بلکه سرفرازانه و سربلندانه در مقابل دشمن خونخوار ایستادند و نشان دادند که در مقام دفاع از مکتب خود و میهن خود جانانه فداکاری می‌کنند و خون‌فشانی می‌کنند و از دادن جان دریغ ندارند. 🔹آرزو می‌کنیم که حکومت ایران پس از این پیروزی جنگی سرمست از غرور بر نیاید. بلکه در مقابل مردم متواضع‌تر و فروتن‌تر شود و به قانون بهتر و بیشتر از گذشته گردن بنهد و عدالت را بهتر و بیشتر از گذشته حکم فرما کند و داد مظلومان را بستاند و ظالمان را به چوب دستی عدالت ادب کند و زندانیان سیاسی را آزاد کند و با مردم از در آشتی درآید و ناروایی‌ها و رسم‌هایی را که در گذشته بر مردم رفته است جبران کند و به عهد خویش با مردم وفادار باشد. و عدالت را که سر حلقه سیاست و اخلاق است پیش چشم بدارد. 🔹 مبادا با زبان زور با مردم سخن بگوید مبادا گمان کند که جایگاه الهی در میان مردم دارد. بلکه خود را یکی از این مردم بشمارد. از تخت سرمستی و غرور پایین بیاید با مردم همنشینی کند این مردم فداکار این مردم ستم دیده این مردم دردمند و مرهمی بر زخم‌های ان‌ها بگذارد. 🔹 ما امیدواریم که دوره سوم جمهوری اسلامی در ایران دوره‌ای باشد بسیار بهتر از دوران‌ های پیشین و ما روزهای روشن و سپیدی را در پیش رو داشته باشیم من بسیار امید می‌برم که چنین شود و از گذشته عبرت بگیریم درس بیاموزیم. عقلا بتوانند در امر سیاست کشور مشارکت کنند و با حسن تدبیرشان امور را سامان بدهند. پا به پای هم کشوری بسازیم که چشم دیگران را خیره کند و الگویی بشود هم برای تاریخ ما و هم برای جهانیان. 🔹 ما می‌توانیم ما مغزهای بسیار توانمند و توانایی داریم آدمیان با وجدانی داریم حتی رنج‌های تاریخی به ما آموخته است که چگونه از سرمایه‌های خودمان استفاده بهینه کنیم. به شرط اینکه فضایی باشد که این امکان رو فراهم کند. 🔹 حجم این دفاعیات نظامی که در ایران صورت می‌گیرد و این سلاح‌های پیشرفته‌ای که ساخته شده همه محصول مغزهای توانای دانشمندان کشور ماست بر آنها باید آفرین گفت. شهید دادند. کشته دادند و محرومیت کشیدند با همه این احوال این کشور را چنان تقویت کردند که در مقابل دشمنان بایستد و آنها را حیرت زده و خیره کند امیدواریم از این توانایی‌ها بهره‌برداری بهینه بشود. 🔹 جوانان ما کسانی که در خارج کشور کار می‌کنند و دانش می‌آموزند فرصت بیابند مجال بیابند و که بتوانند به کشور خودشان برگردند و با برگشتن‌ شان با لبخند متولیان روبرو شوند. مجال برای کار آنها باشد آزادی برای رفتار انها باشد برای دانش‌آموزی و دانش‌اندوزی باشد. دانشگاه‌های ما جزو معتبرترین دانشگاه‌های جهان به شمار بروند مغز پروردن نه فراری دادن مغزها کارشان باشد. آنگاه است که ما می‌توانیم به یک جامعه توانا و یک جامعه مدنی امید بورزیم و آن را محقق بسازیم انشالله که چنین خواهد بود.
آمریکا و اسرائیل رسیدن ته خط، یا ابرقدرتی ایرانو باید بپذیرن، یا که اینبار شدید تر (تعداد برخورد) سریع تر (چند روزه) سنگین تر (قدرت تخریب) وسیع تر (زیرساخت ها) کشنده تر (مراکز جمعیتی) عینی تر (زمینی) حمله کنن، که میکنن. پ ن: احتمالِ بالای استفاده از (شدیدتر، سریعتر، سنگینتر، وسیعتر، کشنده تر)
هدایت شده از «کافِ میم»
صهیونسیم تمام تلاششو میکنه که جنگ رو برسونه به خانِ آخر، خانِ ! با اکرانِ سینمایی که با بمب هسته ایِ آمریکا تو جنگ جهانی دوم رو سفیدشویی میکرد، میشد فهمید وقایع هسته ای پیش روی داریم ولی دور از ذهن بود که با این سرعت به واقعیت تبدیل بشه!
هر جایی هستی، همونجا رو مرکز عالم بدون! در واقع اگه هرکسی هرجایی و مشغول هرکاری که بایستی باشه، باشه؛ همه‌چیز همونطوری که باید باشه، میشه! 📝 مجید کاظمی
نخود هر آشی، نُقل هر محفلی، دهان هر بیانی، گوش هر حرفی، چشم هر منظره ای، همراه هر کسی، خلاصه ایستگاه همگانی، نباشم!
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍹کافه استارتاپ یاسوج، بلوار کشاورز، مرکز نوآوری و کارآفرینی آزادگان ✅پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد کانال ایتا 🆔 https://eitaa.com/kbstpyasuj 🖊️ کانال بله 🆔 https://ble.ir/kbstp سایت پارک https://kbstp.ir/
📣اطلاعیه مهم؛ 🔴به اطلاع فناوران گرامی می‌رساند آیین راه‌اندازی مرکز رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال استان (با مشارکت پارک فاوا و پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد) با حضور رئیس محترم پارک فاوا و استاندار محترم و جمعی از مدیران ارشد استانی و ملی، روز چهارشنبه ۱۳ خرداد از ساعت ۹ صبح در ساختمان مرکز نوآوری و کارآفرینی آزادگان یاسوج برگزار خواهد شد. ❇️لذا از کلیه فناوران به ویژه در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، فعالیت‌های دیجیتال، تولید محتوا، سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای رایانه‌ای، هوش مصنوعی، صنایع خلاق دیجیتال و زمینه‌های نوآوری مرتبط، جهت حضور در این رویداد و معرفی محصولات خود، دعوت به عمل می‌آید.
کلینیک روان‌درمانی روزبه با همکاری کافه استارتاپ و مرکز رشد جامع یاسوج برگزار می کند 🎞کارگاه تحلیل فیلم با رویکرد روانشناسی کسب و کار این هفته ⏰پنجشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ تحلیل فیلم دوازده مرد خشمگین کارشناسان پنل تحلیل: دکتر مهران روزبهی، متخصص روانشناسی حسین خلیلی، پژوهشگر فرهنگ و رسانه مجید کاظمی، فناور علوم شناختی تسهیلگر: مهسا رحیمی، روان درمانگر یاسوج، بلوار کشاورز، مجموعه نوآوری آزادگان ✅روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد کانال ایتا 🆔 https://eitaa.com/kbstpyasuj کانال بله 🆔 https://ble.ir/kbstp سایت پارک https://kbstp.ir/ کانال پارک در آپارات: https://www.aparat.com/kbstp2
وقتی بمباران سنگین‌ رو با امضای تفاهم و اطمینان به وعده های کذابین، جواب میدیم، انتظار آرامش و بازدارندگی توهمی بیش نیست.
اینا به امضای کسی امیدوارن که برجامو پاره کرد، قاتل حاج قاسمه قاتل سرداران و دانشمندانمونه قاتل دکتر لاریجانی و دکتر خرازیه، قاتل مرجع شیعیان جهانه، قاتل ولی فقیهه، بارها حین مذاکره، کشورمونو بمباران کرده، بله، هنووووز عده ای خوش خیاااااال،به تفاهم با این غده سرطانی امیدوارند🤦🏻‍♂️
هدایت شده از سفرقند
15.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 قصه‌ی تولد پدر رستم در شاهنامه‌ی فردوسی! ▶️ چرا سرنوشت خاندان رستم به سیمرغ گره خورد؟ @safarghand_ir | سفرقند