eitaa logo
اخبار جنگ اقتصادی، جنگ نرم، جنگ سلامت
2.1هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
2.5هزار ویدیو
22 فایل
﷽ جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم ارتباط با ما @jahadTAhazfESRAEIL https://eitaa.com/joinchat/467206171C1c087c8c9a
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴دستاورد قسام از صبح امروز تا این لحظه گردان‌های قسام دستاوردهای خود در نبردهای امروز با اشغالگران اسرائیلی در نوار غزه را اینگونه اعلام کرد: ✔️انهدام کلی یا جزئی 24 خودروی نظامی اعم از تانک، نفربر یا بولدوزر نظامی ✔️کشتن و زخمی کردن 18 نظامی اسرائیلی از مسافت صفر ✔️کشتن و زخمی کردن 8 نظامی اسرائیلی توسط تک‌تیراندازان قسام ✔️منفجر کردن ساختمانی که نیروهای اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند ✔️منفجر کردن یک میدان مین پس از ورود نیروهای اسرائیلی به آن ✔️در هم کوبیدن نیروها و ادوات جنگی دشمن با راکت‌های کم‌برد 114 میلی متری رجوم ✔️حملات موشکی به پایگاه‌ها و شهرهای صهیونیست‌نشین در اراضی اشغالی ✅ 👇👇 🆔️ @akhbarmoghavamat
🔴افزایش شهدای غزه به ۱۶۲۴۸ نفر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین: 🔹رژیم صهیونیستی پس از پایان آتش‌بس موقت در غزه دست به ۷۷ جنایت و کشتار دیگر در حق ساکنان این باریکه زده که طی آن ۱۲۴۰ نفر شهید شدند. 🔹شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۱۶۲۴۸ نفر افزایش یافته است. 🔹تاکنون ۱۲۱ ساختمان دولتی بمباران و تخریب شده و ۶۹ مدرسه به کلی از خدمت خارج شده است. ✅ 👇👇 🆔️ @akhbarmoghavamat
لطفاً این دو تا عکس را پخش کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺مهمترین اخبار خوب و امیدوار کننده‌ی ۲۴ساعت گذشته=۱۴۰۲/۰۹/۱۳ 📣انتشار بدون لینک=جایز 🇮🇷
‏در این اتاق ساده چندمتری بجز سران ِ چند رژیم جنایتکار چون آمریکا و... تقریبا سران همه کشورها آنهم بیشترشان بارها به دیدار رهبر عزیز ما مشرف شدند و به رهنمودهایشان گوش دادند. 🔷نه تنها در تاریخ معاصر بلکه در تاریخ بشریت هیچ ابرقدرتی حتی هیچ پیامبری چنین فرصتی برای هدایت بشریت نداشته. 🇮🇷
امیرعبداللهیان: آمریکا نمی‌تواند به جای مردم فلسطین در مورد غزه پساجنگ تصمیم بگیرد وزیر امور خارجه در مسکو: 🔸 موضوع فلسطین، نسل‌کشی در غزه و شرایط کرانه باختری یکی از موضوعات اساسی اجلاس امروز بود که از سوی تمام حاضران در نشست مورد تاکید قرار گرفت. 🔸نه آمریکا و نه اسرائیل قادر به از بین بردن حماس و مقاومت نیستند و نمی‌توانند به جای مردم غزه و فلسطین تصمیم بگیرند. وی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: «فلسطین را به فلسطینی‌ها واگذارید و یک شکست منطقه‌ای دیگر را برای آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به جای نگذارید». 🔸 جریان مقاومت توان بالایی برای ماه‌ها تاب‌آوری این وضعیت دارد و می‌تواند حملات روزانه و شبانه خود را در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها ادامه بدهد. امیرعبداللهیان تاکید کرد که جنگ هیچ ثمره‌ای برای آمریکا و صهیونیستها نخواهد داشت. 🔸 اگر امروز انتخاباتی در بین فلسطینی‌ها برگزار بشود، محبوب‌ترین جریان فلسطینی حماس است و حماس رای اول را برای اداره سرزمین های فلسطینی به دست می‌آورد. 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ مغز متفکر عملیات طوفان الاقصی و کسی که توانست نهادهای اطلاعاتی اسرائیل را فریب دهد کیست؟ 📍 "او گوینده این جمله معروف است: کاری با نتانیاهو میکنم که بگوید ای کاش زاده نمی‌شدم؛ به زبان عبری مسلط و کارشناس مسائل داخلی اسرائیل است و کسی بهتر از او رژیم اسرائیل، سیاست و رسانه های آن را نمی‌شناسد!" 🇮🇷
♦️سرگرد یوناتان ملکا و سرهنگ دوم یوچای گور هرشبرگ از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در غزه به هلاکت رسیدند
🔴صهیونیست های افراطی فردا به مسجدالاقصی یورش می برند 🔹گروه های افراطی صهیونیست بعد از ظهر فردا (پنج شنبه) تحت حمایت حمایت نظامیان رژیم اشغالکر به مسجدالاقصی یورش می برند. 🔹بنابر گزارش خبرگزاری شهاب،‌ گروه های صهیونیستی معبد با موافقت و حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی، ساعت هفت و نیم بعد از ظهر فردا پنج شنبه به بهانه عید موسوم به "حانوکا" از باب العامود و باب الساهره و برخی دروازه های ورودی مسجد الاقصی تا محل دیوار براق راهپیمایی خواهند کرد.
🔴9 افسر و سرباز رژیم صهیونیستی در غزه کشته شدند 🔹 ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ظرف 24 ساعت گذشته، 9 افسر و سرباز این رژیم در درگیری های زمینی در شمال و جنوب غزه کشته شدند.
🔴جدیدترین کپسول زیستی ایران با موفقیت پرتاب شد 🔹ساعاتی پیش جدیدترین کپسول زیست فضایی کشورمان با پرتابگر بومی سلمان، با موفقیت پرتاب شد. 🔹این کپسول زیستی محموله علمي، پژوهشي و فناورانه در راستای تحقق نقشه‌راه طرح اعزام انسان به فضا است كه به منظور توسعه و اکتساب فناوری‌های مورد نياز در این راستا، به ارتفاع ۱۳۰ كيلومتری از سطح زمين پرتاب شد. 🔹با پرتاب موفق این کپسول ۵۰۰ کیلوگرمی که به سفارش سازمان فضایی ایران و توسط پژوهشگاه هوافضای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ساخته شده، توسعه فناوری‌های مختلف طرح اعزام به فضا شامل پرتاب، بازیابی، سامانه‌های کنترل سرعت و سپر ضربه‌گیر، طرح آیرودینامیک کپسول و چتر، سامانه‌های مربوط به کنترل و پایش شرایط زیستی و ... مورد آزمایش قرار گرفت.
🔻سربازان ارتش اسرائیل کارهای کشاورزی انجام خواهند داد! 🔹 ارتش اسرائیل حدود ۱۵۰۰۰ سرباز را به مدت یک ماه به کار کشاورزی اختصاص خواهد داد که روزانه حدود ۵۰۰ سرباز به کار خواهند آمد. 🔹بر اساس داده های وزارت کشاورزی، "بخش کشاورزی اسرائیل" پس از عملیات طوفان الاقصی از کمبود حدود ۳۰۰۰۰ کارگر رنج می برد. 🔹کمبود تولید محصولات کشاورزی در فروشگاه ها و بازارهای اسرائیل، علاوه بر افزایش قیمت ها، از زمان عملیات طوفان الاقصی که توسط مقاومت فلسطین آغاز شد، همچنان ادامه دارد. 🔹آسیب اصلی به بخش کشاورزی اسرائیل خروج بسیاری از کارگران خارجی است و کارگران فلسطینی اجازه ورود به زمین های کشاورزی را ندارند.
🔴حکم پرونده شهادت سردار سلیمانی صادر شد 🔹در پی دادخواهی ۳ هزار و ۳۱۸ نفر از هموطنان، دادگاه رسیدگی به پرونده مطالبه خسارت مادی، معنوی و تنبیهی ناشی از شهادت سردار سلیمانی در دادگاه عمومی تهران مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از برگزاری ۳ جلسه رسیدگی علنی، دادگاه رأی به محکومیت دولت آمریکا را صادر کرد. 🔹طبق حکم دولت آمریکا و ۴۱ شخص حقیقی و حقوقی دیگر در آمریکا به‌دلیل جنایات صورت گرفته در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی به پرداخت ۴۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون دلار محکوم شدند. 🔹دادگاه برای هر خوانده حکم به پرداخت غرامت تنبیهی به نحو تضامنی به میزان ۲ برابر خسارت مادی و معنوی وارده به میزان ۱۰ میلیون دلار برای هر یک از خواهان پرونده، مجموعا به میزان ۳۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون دلار معادل یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان داد. 🔹همچنین دادگاه، دولت آمریکا و دیگر خواندگان پرونده را محکوم به عذرخواهی رسمی از خواهان‌های و درج در یکی از جراید کثیرالانتشار محکوم کرده است.
🔺دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه «امنیت» در بیانات مقام معظم رهبری ۱- تجربه ۴۰ ساله نشان داد که سازش امنیت سوز و مقاومت امنیت سازاست. ۲- جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه سنگین‌ترین تهاجمات نظامی، تروریستی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را باصلابت در هم شکست. ۳- نظام امنیتی انقلاب اسلامی برخلاف همه انقلاب‌ها مبتنی بر رأفت و دعوت بوده است. ۴- امنیت و آرامش امروز ما مدیون ایثار و جان‌فشانی شهداست. ۵- جمهوری اسلامی ایران در عین مبارزه مستمر با دولت‌های ظالم و مستکبر از امن‌ترین کشور‌های جهان است. ۶- امنیت جمهوری اسلامی بر سه رکن آموزه‌های اسلام، اتکا به مردم و پیروی از ولایت استواراست. ۷- انقلاب اسلامی امنیت خشن شکنجه محور شاه را به امنیت مردمی مبتنی بر اعتماد، ایمان، عشق و آثار بدل کرد. ۸- باوجود پشتیبانی همه قدرت‌های جهانی از شاه مردم در خانه خود هم امنیت نداشتند و باوجود توطئه‌گری همه قدرت‌های شیطانی علیه جمهوری اسلامی ایران امروز از امن‌ترین کشور‌های جهان است. ۹- ایران در بحرانی‌ترین منطقه جهان امن‌ترین کشور است. ۱۰- همه غائله‌های قومی و مذهبی، کودتاها، ترور و بمب‌گذاری و آشوب‌های طراحی‌شده با حضور مردم شکست خورد. ۱۱- الگوی امنیتی ایران، منطقه را از خطر آمریکا و داعش نجات داد. ۱۲- امنیت کم‌نظیر امروز ایران نتیجه حضور مقتدرانه نیرو‌های انقلاب در کنار مقاومت منطقه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اولین تصاویر از پرتاب موفقیت آمیز کپسول زیستی ایران 🔹‌ساعاتی پیش جدیدترین کپسول زیست فضایی کشورمان با پرتابگر بومی سلمان، با موفقیت پرتاب شد.
🔴 روزنامه آمریکایی: اسرائیل طی ۵۰ روز رکورد ۲۰ ساله آمریکا را شکست 🔹 گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز: تعداد زنان و کودکانی که از زمان آغاز عملیات اسرائیل در ماه گذشته در غزه کشته شده اند، در حال حاضر به نزدیک به ۱۲۴۰۰ غیرنظامی رسیده‌است. 🔺 تعداد مشابهی نیز به عنوان کشته شده توسط ایالات متحده و متحدانش در افغانستان در طول نزدیک به ۲۰ سال جنگ ثبت شده‌است. 🔻 مردم در غزه حتی سریعتر از خونین‌ترین لحظات حملات تحت رهبری ایالات متحده در عراق، سوریه و افغانستان کشته می‌شوند.