eitaa logo
اخبار جنگ اقتصادی، جنگ نرم، جنگ سلامت
2.2هزار دنبال‌کننده
9.6هزار عکس
2.4هزار ویدیو
22 فایل
﷽ جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم ارتباط با ما @jahadTAhazfESRAEIL https://eitaa.com/joinchat/467206171C1c087c8c9a
مشاهده در ایتا
دانلود
🌎جهان، در روزی که گذشت ( ۱۸ آذر ۱۴۰۲) 🔹لحظه‌ به‌ لحظه با «طوفان الاقصی/ افزایش شهدای غزه به ۱۷۴۸۷ نفر 🔹حملات شدید و نبود موادغذایی­ در غزه 🔹محمود عباس آمریکا را مسئول خونریزی در غزه دانست 🔹آمریکا و رژیم صهیونیستی بازندگان اصلی جنگ در نوار غزه هستند 🔹انتقال نظامیان صهیونیست زخمی به بیمارستان بئر السبع 🔹آمریکا با وتوی قطعنامه آتش بس،حکم قتل فلسطینیان راصادر کرد 🔹رئیس بیمارستان اروپایی غزه: ۹۰۰ زخمی و بیمار روی زمین افتاده اند 🔹حامیان فلسطین روی صورت وزیر خارجه ایسلند پودر قرمز پاشیدند 🔹تجمع حمایت از فلسطین در شهر برمرهاون آلمان 🔹حمله موشکی مقاومت لبنان به پایگاه جاسوسی «متات» 🔹آلمان: جنگ اوکراین به این زودی‌ها تمام نمی‌شود
⚜﷽⚜ 🌤​أللَّھـُـمَ؏َــجِّـلْ لِوَلیِّڪـَ ألْـفَــرَج⛅​​ 🗓 امروز یکشنبه 💠 ۱۹ آذر ١۴۰۲ 🔶 ۲۶ جمادی الاولی ۱۴۴۵ 🔷 ۱۰ دسامبر ٢٠۲۳ ذكر روز صد مرتبه 🌹یا ذالجلال و الاکرام🌹 •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 💠سالگرد تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی ۱۹ آذر ۱۳۶۴ 🔹سالگرد وفات آیت‌الله ملامحمد کاظم آخوندخراسانی ۱۹ آذر ۱۲۹۰ 💢شصت و پنجمین روز عملیات طوفان الاقصی ⬅️بخشی از اخبار روز گذشته منطقه بویژه تحولات مربوط به فلسطین: ╰━⊰🌺🌹🌺⊱━╯ 🔸"اخبار جبهه مقاومت" ✅سرلشکر باقری: جبهۀ حق در فلسطین حتما پیروز خواهد بود. به نفع رژیم صهیونیستی است که دست از جنایت‌هایش بردارد. ✅ایران وتوی قطعنامهٔ آتش‌بس توسط آمریکا را محکوم کرد 🔹سخنگوی وزارت خارجه: دولت آمریکا بار دیگر ثابت کرد که عامل اصلیِ کشتار زنان و کودکان فلسطینی است. ✅تجمع ضدصهیونیستی اسپانیایی‌ها 🔹بیش از ۳ هزار اسپانیایی در شمال این کشور علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی تجمع کرده و طرح پرچم فلسطین را به‌همراه نقاشی ضدجنگ پابلو پیکاسو به تصویر کشیدند. ✅سخنگوی نیروهای مسلح یمن: در صورت تامین‌نشدنِ غذا و داروی مردم غزه، از عبور کشتی‌هایی که مقصدشان اسرائیل است نیز جلوگیری می‌کنیم 🔹مالکیت کشتی هم اهمیتی ندارد. ✅رئیسی در دیدار نخست‌وزیر سوریه: تردید نداریم همان‌گونه که ملت‌های عراق، سوریه، یمن و لبنان در مقابل آمریکا و هم‌پیمانانش پیروز شدند ملت فلسطین نیز مقابل صهیونیست‌ها پیروز خواهند شد. ╰━⊰🌺🌹🌺⊱━╯ 🔸"اخبار تهاجم صهیونیستها و کشورهای همراه" 💢معاون شهردار قدس اشغالی: اسرای فلسطینی گروهی مورچه هستند و باید زنده‌به‌گور شوند. 💢ادامۀ اعلام قطره‌چکانی تلفات صهیونیست‌ها در غزه 🔹ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت ۵ عضو دیگرش را اعلام کرد. یکی از کشته‌شدگان که مائر کوهن نام دارد خواهرزادۀ «آیزنکوت» وزیر کابینۀ جنگی رژیم صهیونیستی است. 🔸رژیم صهیونیستی تاکنون به هلاکت ۴۲۵ نظامی خود از آغاز طوفان‌الاقصی اذعان کرده است. 💢نمایندۀ رژیم صهیونیستی در سازمان ملل: گوترش از نظر اخلاقی فاسد است! 🔹دبیرکل سازمان مللی که تروریسم را محکوم نمی‌‌کند سزاوار منصبش نیست. 💢نتانیاهو یمن را تهدید کرد! 🔷کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشته نتانیاهو به بایدن و صدراعظم آلمان گفته اگر اقدامی علیه حوثی‌ها در یمن انجام ندهند، اسرائیل اقدام نظامی خواهد کرد! 🔸وزیر اطلاع‌رسانی دولت یمن در پاسخ به تهدید نتانیاهو گفته: این گوی و این میدان؛ اگر مرد حمله هستید ما آماده‌ایم. 🍃✨🌺🌹🌺✨🍃 ╰━═━⊰🍃🌼🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسپانیایی‌ها حمایتشان از فلسطین را طی یک حرکت خلاقانه اعلام کردند معترضان اسپانیایی در شهر گرنیکا، با قرار گرفتن در کنار یکدیگر پرچم فلسطین و تابلوی گرنیکای پیکاسو را که قدرتمندترین نقاشی ضد جنگ تاریخ است، ترسیم کردند.
🛑نشریه اسرائیلی یدیعوت آحارانوت از تلفات انسانی اسرائیل در نبرد طوفان الاقصی می‌گوید! 🔹5000 مجروح 🔹2000 معلول 🔹بیش از 1000 کشته !
📣 تا یزید زنده است، عبادتی قبول نمی‌شود! 🔹مقام معظم رهبری: بدیهی است که حسین‌بن‌علی علیه‌السلام اگر در مدینه می‌ماند و احکام الهی را در میان مردم تبلیغ و معارف اهل بیت را بیان می‌کرد، عده‌ای را پرورش می‌داد. اما وقتی برای انجام کاری [مبارزه با یزید] به سمت عراق حرکت می‌کرد، از همه این کارها باز می‌ماند: نماز مردم را نمی‌توانست به آنها تعلیم دهد؛ احادیث پیغمبر را نمی‌توانست به مردم بگوید؛ حوزه درس و بیان معارف او تعطیل می‌شد؛ و از کمک به ایتام و مستمندان و فقرایی که در مدینه بودند، می‌ماند. این‌ها هر کدام وظیفه‌ای بود که آن حضرت انجام می‌داد. اما همه این وظايف را، فدای وظیفه مهمتر کرد. (۷ مرداد ۱۳۷۱) 🔹شهید مطهری: اسرائیل، یزید زمان است. ♦️پ.ن: تا زمانی که محور شرارت و اسرائیل و صهیونیست‌ها زنده و پابرجا هستند و به جنایت و کودک‌کشی و فساد در روی زمین ادامه می‌دهند، اشتغال به کار و زندگی و منبر و محراب و پست و مقام و تدریس در حوزه و دانشگاه و انجام سفرهای زیارتی و ...، مقبول درگاه الهی نیست! 🔹پس ای مسلمان! برای نابودی اسرائیل به‌پا خیز و اشتغالات و عبادات و وظایف توهمی خویش را رها کن! و یا حداقل از قیام کنندگان برعلیه اسرائیل و آزادسازی بیت‌المقدس حمایت نما. چراکه رهبر معظم انقلاب در ۲۵ مهر ۱۴۰۲ فرمودند: "اگر این جنایات ادامه پیدا کند، مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد." بی‌شک این سخنان شامل مردم مسلمان ایران نیز می‌شود و لذا مسئولین جمهوری اسلامی باید تسهیلات لازم را برای مبارزه با اسرائیل و یا تجمع و تحصن در مرزهای فلسطین اشغالی فراهم آورند. ♦️و البته پیداست که برخی از افراد و مسئولینِ ناآگاه و یا نفوذی و یا دارای ضعف‌های روحی و معنوی و ...، از پیشنهاد بالا استقبال نکنند و به بهانه‌های واهی از طرح‌های آزادسازی قدس شریف حمایت ننمایند و یا آنها را زیر سؤال ببرند! و چه بسا برخی در مقابل قیام‌کنندگان برعلیه اسرائیل جنایتکار بایستند! که در این‌صورت با صدای بلند اعلام می‌کنیم: "کسانی‌که در مقابل دین ما بایستند در برابر تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد!"
🔴 مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: ویرانی‌های غزه حتی بیشتر از آلمان در طول جنگ جهانی دوم است 🔹جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ویرانی‌های عظیم ناشی از حملات رژیم صهیونسیتی به نوار غزه را با ویرانی شهرهای آلمان در طول جنگ جهانی دوم مقایسه کرد و گفت که می‌تواند حتی از این هم بیشتر باشد. 🔹بمباران غزه در حال حاضر "یکی از شدیدترین حملات در تاریخ" بوده است. 🔹سطح تخریب شهرهای غزه که «قابل‌مقایسه، حتی بیشتر، با سطوح تخریب شهرهای آلمان در طول جنگ جهانی دوم» محکوم می کنیم .
🔴 هر حماقت آمریکا با واکنش مضاعف روبرو می‌شود| سفارت آمریکا لانه جاسوسی است 🔻ابو على العسكرى مسؤول امنيتى كتائب حزب‌الله عراق: 🔻 عمليات قهرمانانه و دلگرم كننده را به مجاهدان مقاومت اسلامى عراق تبريك مى‌گوييم، در حالى كه برخى از ترس موقعيتشان كه به بقاى اشغالگران مرتبط است از آن هراس دارند. 🔻 عمليات جهادى تا اخراج آخرين سرباز از خاک عراق ادامه دارد و اگر دولت خواهان مذاكره براى اخراج آنهاست، با اين كه قطعا مى‌دانيم دروغى ديگر از دروغ‌هاى آمريكاست اما در عين حال مانعى با مذاكره نداريم. 🔻 تأكيد مى‌كنيم هر حماقتى از آمريكا با واكنش دوچندان ما و گسترش عمليات روبه رو خواهد شد و مواضع ترسوها ما را از انجام وظايف دينى و ملى بازنمى‌دارد. 🔻 سفارت آمريكا همچنان پايگاهى براى مديريت عمليات نظامى و امنيتى و لانه جاسوسى است و برخى عزتشان را در كوتاه آمدن مى دانند و آن را هيئت ديپلماتيك مى نامند و حمايت از آن را الزام آور تلقى مى كنند. 🔹 عمليات ديشب چيزى جز آغاز نوعى جديد از درگيرى ها نيست و روزهاى آينده سطح واكنش را تعيين خواهد كرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 همبستگی جهانی با فلسطین/ تظاهرات در نيويورک در حمايت از فلسطين و اعتراض به جنايات و حملات بي امان صهيونيست ها به غزه ▫️شرکت کنندگان در اين تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطين و بر دوش گذاشتن چفيه فلسطيني، شعار «فلسطين بايد آزاد شود» سر می دادند.
🔴 ۳۴ درصد از اسرائیلی ها به دلیل حوادث ۷اکتبر زیبا از ترومای پس از سانحه رنج می برند یک پزشک اسرائیلی: افزایش مصرف مواد اعتیادآور در بین اسقاطیلیها مشاهده میشه. آنها ناراحتی را در کوتاه مدت کاهش می دهند، بنابراین برای همه ما جادو هستند. مشکل این است که با گذشت زمان ممکن است منجر به ایجاد وابستگی و اعتیاد شوند.
پهپادهای کرار به پدافند هوایی ارتش الحاق شدند 🔹مراسم الحاق گروه‌های پروازی پهپاد «کرار» مسلح به موشک «مجید» به یگان‌های نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور فرمانده کل ارتش برگزار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعتراف کارشناس اینترنشنال: بمب ساعتی یمنی‌ها هر لحظه امکان دارد منفجر شود و باعث شود کل منطقه را در اختیار بگیرند! 🔹عصبانیت تلویزیون فارسی زبان اسرائیل از محاصره آمریکا توسط محور مقاومت: 🔹 ما در برنامه‌ها، حضور ناوهای آمریکایی را در منطقه، بازدارندگی (قدرت نمایی) ایالات متحده تفسیر کردیم اما الان این ناوها تبدیل به ابزاری شده که حوثی‌های یمن مدام به آن‌ها راکت شلیک می‌کنند و آمریکا هم می‌ترسد پاسخ دهد
«گفتم: «محسن جان! دیر میایی بچه‌ها نگرانت هستند». لبخندی زد و حرف از صمیم قلبش بیرون آمد؛ حرفی که زبانم را قفل زد. غیرتمند گفت: «هر چی من بیشتر کار کنم، نتانیاهو(نخست وزیر اسرائیل) کمتر خواب راحت به چشمش میاد؛ پس اجازه بده بیشتر کار کنم». 🌹 ‎‎‌‌‎‎🌹🍃🌹🍃 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻در کنار همه اتفاقاتی که در جنگ غزه رخ داده است یکی از بهترین پیروزی های جبهه مقاومت ، تحریم کالاهای تولید اسراییل است که صهیونیست ها را مستاصل کرده است. ذره ای از ادامه دادن این مسیر کوتاه نیائید و اجازه ندهید کالاهای صهیونیستی وارد سبد خریدتان شود .
☑️ضربه سخت قسام به اشغالگران در خان یونس/ 15 نظامی صهیونیست کشته شدند ▪️گردان‌های قسام اعلام کرد مجاهدان این گردان‌ها یک بمب قدرتمند ضدنفر بشکه ای را در منطقه المعری در شمال شرق خان یونس در میان شمار زیادی از نظامیان اسرائیلی منفجر کردند که از این نیروی 15 نفره، 13 نفر کشته شده و دو نفر زنده ماندند که آن‌ها را هم از پا درآوردند و به سلامت به پایگاه‌های خود بازگشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ شکست اسرائیل به معنی پایان پروژه صهیونیسم است 🔹 محمدحسنین هیکل، متفکر و روزنامه‌نگار مشهور مصری: اسرائیل تنها حکومت در تاریخ است که حتی یک شکست را نمی‌تواند تحمل کند.
🔴 شلیک موشک به شمال فلسطین اشغالی بدون روشن شدن آژیر قرمز 🔹رسانه‌های صهیونیستی گزارشی از شلیک موشک از لبنان بدون روشن شدن هشدار به «عرب الارماشه» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند
🇾🇪یمن؛ مصیبت بزرگ اسرائیل 🔹یک مقام مسئول در اسرائیل گفت: اگر حملات یمن سبب کشته شدن کسی شود، سخت خواهد بود که پاسخی داده نشود! 🔹روزنامه هاآرتص نوشت؛ محافل امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل بسیار نگران حملات اخیری هستند که حوثی‌ها انجام داده‌اند 🔹این مسئولان‌ در ادامه گفتند؛ سطح خطر به قدری بالاست که تصمیم گرفته‌اند یک واحد اطلاعاتی مخصوص آن تشکیل دهند تا فقط متمرکز بر تهدیداتی شود که از سوی یمن متوجه اسرائیل می‎شود 🔹این منابع گفته‌اند اسرائیل قبلا این را ارزیابی کرده بود که در جنگ احتمالی آینده، جنگ در چند جبهه از جمله از طرف یمن هم خواهد بود 🇾🇪یمن در حمایت از مردم فلسطین در غزه، گذرگاه دریای سرخ (و باب المندب) را بر روی کشتی‎های اسرائیلی یا کشتی‎هایی که به مقصد فلسطین اشغالی در حرکتند، بسته و هشدار داده که مسیر دیگری غیر از دریای سرخ را انتخاب کنند. همین امر سبب وضعیتی شبیه تعطیلی را برای بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی ایجاد کرده است.
♦️موشک جدید ایران به مناطق مختلف پدافندی کشور اعزام خواهند شد 🔹️فرمانده پدافند هوایی ارتش: پهپادهای مسلح به موشک هوا به هوای مجید به مناطق مختلف پدافندی کشور اعزام خواهند شد و در مدار عملیاتی قرار می‌گیرند. 🔹️در دنیا صرفا چند کشور انگشت‌شمار هستند که به این توانایی پهپادی دست پیدا کرده‌اند.
🔴حماس: دیروز یک تانک، ۹ خودروی زرهی و ۲ مقر نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه را منهدم کردیم 🔹حماس از هدف قراردادن ۱۰ نظامی صهیونیست و یک تک‌تیرانداز اسرائیلی در غزه هم خبر دادند