eitaa logo
اخبار جنگ اقتصادی، جنگ نرم، جنگ سلامت
2.1هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
2.5هزار ویدیو
22 فایل
﷽ جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم ارتباط با ما @jahadTAhazfESRAEIL https://eitaa.com/joinchat/467206171C1c087c8c9a
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴گزارش تکان دهنده نیویورک پست از نظرسنجی هاروارد: جوانان امریکایی نظر جمهوری اسلامی را انتخاب کردند: اسرائیل باید از بین برود و به تحویل شود! 🔻۵۱درصد از جوانان ۱۸تا۲۴ سال آمریکایی معتقدند راه حل اصلی در اسرائیل این است‌ که اسرائیل از بین برود و حکومت تحویل حماس شود! چنین چیزی در تاریخ آمریکا، بی‌سابقه است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️منابع عبری ادعا میکنند یکی از بزرگترین تونل های حماس در غزه را پیدا کرده اند.
☑️گالانت: مسئولیت اشتباهات فاحش جنگ غزه را برعهده می‌گیرم ▪️وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی گفت که وی مسئولیت هزینه‌ها و اشتباهات فاحش در جنگ غزه را بر عهده می‌گیرد.
🔻 آسیب 75 درصد از فعالیتهای اقتصادی رژیم صهیونیستی ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به وخامت شدید اقتصاد این رژیم اعتراف کرد 🔸رژیم صهیونیستی به سقوط 75 درصدی فعالیتهای این رژیم اذعان کرد، رابطه آن با محاصره تحمیلی دریایی یمن بر این رژیم چیست؟ 🔸کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل به نقل از شماری از مسئولان در کابینه دشمن صهیونیستی اعلام کرد فعالیتهای اقتصادی در اسرائیل طی روزهای گذشته 75 درصد کاهش یافته است. 🔸این کانال تلویزیونی اعلام کرد حملات یمن به کشتی های اسرائیل و محاصره تحمیلی یمن بر بنادر آن از برجسته ترین علل سقوط اقتصاد اسرائیل است. 🔸شماری از رسانه های اسرائیلی تأیید کردند در سایه ناتوانی دولت اشغالگر در برخورد با عملیات یمن تنها گزینه اش برای نجات اقتصادش آن است که محاصره غزه را لغو کند. 🔸چهار شرکت بزرگ از شرکتهای حمل و نقل جهانی یعنی مرسک، هاپاگ لوید، سی.جی.ام و ام.اس.سی اعلام کرده اند حرکت کشتی هایشان را به سمت رژیم اسرائیل از طریق دریای سرخ به سبب ترس از حملات یمن متوقف کرده اند که موجب شده است زیانهای وارده به اقتصاد اسرائیل و کشورهای حامی آن چند برابر شود. 🔸ارتش یمن اعلام کرده است تا زمانی که رژیم صهیونیستی مانع ورود دارو و غذا به نوار غزه است اجازه تردد کشتی ها را به سواحل این رژیم از طریق تنگه باب المندب و دریای سرخ نخواهد داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 ویدیویی از دعای فرمانده یحیی سنوار که روزگار صهیونیست‌ها را سیاه کرده خداوندا به وسیله‌ی ما شوکت‌شان را در هم شکن. خداوندا به وسیله‌ی ما پرچمشان را به پایین بکش. خداوندا به وسیله‌ی ما فرماندهانشان را خوار بگردان. خداوندا به وسیله‌ی ما هیبتشان را خُرد کن. خداوندا به وسیله‌ی ما دولتشان را نابود گردان. خداوندا سرنوشت نابودی و فروپاشی و هلاکت را که برایشان مقدر کرده‌ای به وسیله‌ی ما اجرا کن. خداوندا به وسیله‌ی ما آرزوی بازگشت و آزادی را برای ملتمان محقق بگردان.
🔻غزه نیازمند کمک ؛ آمبولانس‌های اماراتی در خدمت اوکراینی ها
🔻 غزه نیازمند کمک؛ آمبولانس‌های اماراتی در اوکراین 🔹دومین ناوگان آمبولانس‌های اماراتی به اوکراین تحویل داده شد. 🔷 امروز سفارت امارات متحده عربی در لهستان یک کشتی حامل ۲۷ آمبولانس کاملا مجهز را برای کمک به بخش درمان اوکراین دریافت کرد. 🔷 در شهریور گذشته نیز ۲۳ دستگاه آمبولانس اماراتی به اوکراین ارسال شده بود؛ به این ترتیب امارات ۵۰ دستگاه آمبولانس را در سال ۲۰۲۳ به اوکراین تحویل داده است. 🔷 این آمبولانس‌ها در حالی به اوکراین ارسال شده که بخش بهداشت و درمان غزه به علت حملات وحشیانه صهیونیست‌ها آسیب فراوانی دیده و نیاز به کمک‌های فوری برای ادامه خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ویديویی که نحوه ساخت این تونل توسط فلسطینی‌ها را نمایش میدهد که فیلم آن به دست نیروهای رژیم صهیونیستی رسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سرباز صهیونیست خطاب به محصلین؛ به جنگ بیایید یا خانواده سربازان کشته‌شده را دلداری بدهید! 🔹سرباز اسرائیلی با حضور در کلاس‌های درسی از محصلین می‌خواهد در ارتش ثبت‌نام کنند، زیرا تلفات زیادی داده‌اند. 👤 وی گفت: 🔺«ما تاکنون ۱۳۰۰ سرباز را از دست داده‌ایم، هر پنج دقیقه یک سرباز می‌میرد. 🔺برخی از شما باید به جنگ بروید و برخی از شما باید خانواده سربازان کشته‌شده را دلداری دهید.» 🔹وضع ارتش رژیم صهیونیستی بسیار وخیم‌تر از چیزی است که رسانه‌های آن‌ها نشان می‌دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آخرین اخطار یمنی‌ها به آمریکا و اسرائیل: اگر کوچکترین حرکتی کنید تمام منطقه را به آتش می‌کشیم! حسین البخیتی، فعال رسانه‌ای حوثی‌های یمن: 🔺اگر اسرائیل حمله به غزه را تمام نکند وارد فاز سوم می‌شویم و توسط سلاح‌هایی که تاکنون استفاده نکردیم عمق اسرائیل یعنی تل‌آویو و حیفا را هدف قرار می‌دهیم. 🔺آمریکا و غرب بداند که تمام دریای سرخ و پایگا‌های آن‌ها در تیررس موشک‌ها و پهپادهای یمنی است. زمستان در راه است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻ارتش صهیونیستی گوشه‌ای دیگر از عملیات‌های قهرمانانه خود در غزه را منتشر کرد. البته نظامیان اسرائیلی این بار نیز همانند دفعات قبل در حال مبارزه با در و دیوار و هوا هستند و بدون هیچ هدف مشخصی در حال تیراندازی‌های پراکنده هستند. این در حالی است که مبارزان قسام در تمامی ویدیوهایی که منتشر می‌کنند، اهداف را به وضوح مشخص کرده و حتی لحظه ضربه زدن به آن و بعضا لحظات پس از عملیات را هم پخش می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپی که اسرائیل منتشر کرده و مدعی هست محمد سنوار، کاکای یحیی سنوار در حال عبور از یک تونل با خودروست! آنچه بازتاب پیدا کرده، سوال و تعجب حول گستردگی این تونل هاست 🇮🇷 کانال خبری تحلیلی صفرمرزی https://eitaa.com/joinchat/309329995Cb940a36589
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ بالا از اینجا بدست اومده: ارتش ‎اسرائیل از کشف تونلی به طول ۴ کیلومتر و در عمق ۵۰ متری زمین در فاصله ۲۰۰ متری گذرگاه مرزی ارز در شمال نوار ‎غزه خبر داد. اسرائیل مدعیه به کمک بازیابی تصاویر موجود در تلفن یکی از نیروهای ‎حماس موفق شده تا ویدئوهایی از زمان ساخت این تونل نیز به دست بیاره اسراییل گفته این تونل عظیم که قابلیت حرکت خودرو در داخل آن نیز وجود دارد عمدتا به منظور انتقال مخفیانه بیماران غزه به مراکز درمانی اسرائیل و همچنین نقل و انتقال مواد غذایی به ویژه میوه و سبزیجات به کار گرفته می شده است. همه اینها یعنی فعلا اسرائیل مدعی رسیدن به یک تونل مرزی بین غزه و سرزمین های اشغالی شده
🔴ارتش اشغالگر اسرائیل از کشف بزرگترین تونل حماس در غزه خبر داد 🔸ارتش اشغالگر اسرائیل اعلام کرد که "بزرگترین تونل حماس" را در غزه کشف کرده است که طول آن چهار کیلومتر (حدود 2.5 مایل) است. 🔸سی ان ان به نقل از ارتش اشغالگر اسرائیل می گوید تونل که چند هفته پیش کشف شد اما روز یکشنبه برای عموم آشکار شد، به اندازه کافی عریض است تا یک وسیله نقلیه بزرگ را از آن عبور دهد و عمق آن به 50 متر (حدود 160 فوت) می رسد. این تونل مجهز به سیستم های تامین برق، تهویه و ارتباطات است. 🔸به گفته ارتش اشغالگر اسرائیل، این تونل به سرزمین‌های اشغالی راه ندارد، اما 400 متر قبل از گذرگاه ارز (که اکنون بسته شده) در مرز شمالی بین اسرائیل و غزه، به پایان می‌رسد. 🔸ارتش اسرائیل گفت که این تونل بخشی از "زیرساخت های استراتژیک" حماس است و ویران خواهد شد. 🔸ارتش اسرائیل در ویدئویی که پخش کرد توضیح داد که این تونل با هدف خدمت به جنبش حماس و به عنوان نقطه شروع حملات ایجاد شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻نماد پیروزی صهیونیست‌ها به رسوایی بزرگ تبدیل شد 🔹با وجود آن که رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا کشف یکی از تونل‌های مقاومت در غزه را به نماد یک پیروزی برای خود تبدیل کند، اما به یک رسوایی بزرگ برای عملکرد این رژیم تبدیل شد. 🔹با وجود طول ۴ کیلومتری این تونل و حجم این پروژه سرویس اطلاعات اسرائیل سالها از وجود آن بی اطلاع بود، چون اگر از آن اطلاع داشت آن را مورد حمله قرار می‌داد. 🔹سال‌ها پیش ارتش اسرائیل در جریان عملیات نگهبان دیوار در سال ۲۰۲۱ اعلام کرده بود که تمامی تونل‌های حماس را از بین برده است، اما سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل تا زمان جنگ از انتقال هزاران متر مکعب خاک و سنگ از داخل این تونل به خارج از آن بی اطلاع مانده و حتی در زمان احداث درپوش‌های آهنین، سنگین و مستحکم آن هم مطلع نشد.
🔴 گریه سیاسی | اولین گریه سیاسی تاریخ اسلام 🔸در کتب معتبر تاریخی شیعه و سنی از جمله تاریخ طبری نقل شده است که بعد از وفات نبی مکرم اسلام (ص) علیرغم وضوح و روشن بودن مسئله جانشینی ایشان برای عموم امت اسلام، غائله سقیفه بنی ساعده برای انتخاب جانشین پیامبر اسلام (ص) توسط برخی از انصار و مهاجرین به وقوع پیوست. 🔸در روزهای حساس و مصیب باری که پیکر مطهر خاتم الانبیا (ص) هنوز بر زمین مانده بود با توطئه برخی خواص منافق که به گواه تاریخ حتی در گذشته قصد قتل و حذف فیزیکی پیامبر را داشتند اما به اذن الهی در تحقق آن ناکام مانده بودند شورای سقیفه را تشکیل دادند تا خلیفه مسلمین را انتخاب کنند.این در حالی بود که تنها ۷۰روز از واقعه غدیرخم و معرفی جانشین بلافصل آخرین پیامبر الهی گذشته بود اما منافقین سالها منتظر چنین روزی بودند تا با یک تیر دو نشان بزنند. 🔸اول اینکه آنها به دنبال کسب قدرت و سیطره بر قلمرو اسلام و قبضه کردن حکومت در خاندان قریش بودند و دوم به دنبال عقده گشایی از سالها کینه توزی نسبت به فاتح جنگ های بدر، خیبر و حنین یعنی امیرالمومنین علیه السلام بودند. 🔸لذا اینچنین شد که خلیفه اول در سقیفه کذایی انتخاب شد و طرفداران او برای گرفتن بیعت برای خلیفه به درب خانه اهل بیت پیامبر هجوم آوردند تا با تهدید و زور شمشیر از علی بن ابی طالب (ع) بیعت بگیرند. 🔸به گواه تاریخ در آن یورش ظالمانه، دَرِ خانه خاندان اهل بیت(ع) زیر آتش جهل و کینه نفاق سوخت، پهلو و دست و سینه تنها یادگار پیامبر اسلام در دفاع از ولایت مجروح شد و فرزندشان زیر شکنجه آن بی خدایان سِقط گردید تا اینکه در نهایت دستان علی بن ابی طالب (ع) برای گرفتن بیعت بسته شود و اینگونه بود که مسیر تاریخ به یکباره عوض شد. 🔹از همان روز بود که اولین گریه سیاسی و اعتراضی تاریخ اسلام توسط اولین مدافع ولایت یعنی فاطمه زهرا سلام الله علیها در مسجدالنبی و هم زمان با بیان خطبه فدکیه در مقابل اهل مدینه و منافقان غاصب خلافت اتفاق افتاد و این گریه های سیاسی اما سوزناک تا شهادت ایشان ادامه داشت تا گواهی باشد بر دفاع تا پای جان ایشان از ولایت و حجتی باشد بر همه ما و آیندگان تاریخ که نگذاریم ولی خدا در مقابل دشمنان و نامحرمان و منافقین تنها و مظلوم بماند./ابوالفضل فرح بخش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍تفریح کودکان و نوجوانان یمنی؛ شیرجه در چاه! فکر کنم اینا اول جیگر بودن بعدا دست و پا درآوردن!!
🚨 الجزیره به نقل از منابع ناوبری یمن: انصارالله با هدف هشدار مبنی بر ممانعت از عبور کشتی‌ها به مقصد اسرائیل، اقدام به شلیک موشک در نزدیکی یک کشتی در جنوب مخا کردند.
🔴 یحیی سریع : نفتکش سوان اتلانتیك و کشتی إم إس سي كلارا بعد از عدم پاسخگویی به ارتش یمن هدف حمله پهپادی قرار گرفتند. ـــــــــــــــــــــــ 🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍کشف پیکر مطهر شهیدی در جزیره مجنون و پاسخ این شهید به خبرنگار شرق تو تابوت شهدا چی می ریزند؟! پاسخ سردار باقرزاده فرمانده تفحص شهدا به توییت یکی از خبرنگاران کشور عزیزمان را در این کلیپ ببینید 😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍عصبانیت اینترنشنال از عزاداری باشکوه مردم برای حضرت زهرا و اهانت مزدوران این شبکه به ایام فاطمیه! کارشناس اینترنشنال: ایام فاطمیه فضا را مسموم کرده است!
🔴 ۴۶ کشتی در آستانه ورود به دریای سرخ تغییر مسیر دادند 🔺بلومبرگ گزارش داد که ۴۶ کشتی به جای انتخاب دریای سرخ برای رسیدن به مقصد، دماغه امید نیک (در جنوب آفریقا) را دور زدند تا به مقصد خود برسند. 🔺این اتفاق‌ها در حالی می‌افتد که ارتش یمن با هدف پایان دادن به حملات اسرائیل علیه غزه، کشتی‌های عبوری از دریای سرخ به سمت اسرائیل را توقیف می‌کند. ـــــــــــــــــــــــ 🇵🇸
📍‌ یک شرکت کشتی‌رانی بزرگ دیگر مراودات خود با بنادر رژیم صهیونیستی را متوقف کرد 🔹‌‌شرکت «اورگرین» به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های حمل و نقل کانتینری امروز دوشنبه با صدور اعلامیه‌ای در وب‌سایت خود اعلام کرد انتقال محموله‌ از بنادر صهیونیستی یا به این بنادر را به حالت تعلیق درآورده است. 🔹‌‌این شرکت مستقر در تایوان که بزرگترین کشتی‌های کانتینری جهان را در ناوگان خود دارد در این بیانیه گفته با توجه به شدت گرفتن وضعیت جنگی در روزهای اخیر به طور موقت خدمات صادرات و واردات به بنادر رژیم صهیونیستی را تا اطلاع ثانوی معلق کرده است. 🔹‌‌پیش از این شرکت نفتی «بریتیش پترولیوم» هم در پی هشدارهای شدید ارتش یمن درباره عملیات علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی عبور تمامی تانکر‌های نفت‌کش خود در دریای سرخ را موقتاً به حالت تعلیق درآورده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقاومت پیام تصویری اسرای صهیون را خطاب به رژیم صهیونستی منتشر کرد این اسرا میگویند : ما نسل سازنده ی رژیم صهیونیستی و ارتش هستیم. ما را به هر شکل ممکن آزاد کنید. نگذارید نیروی هوایی ما را بکشد...