eitaa logo
اخبار جنگ اقتصادی، جنگ نرم، جنگ سلامت
2.1هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
2.5هزار ویدیو
22 فایل
﷽ جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم ارتباط با ما @jahadTAhazfESRAEIL https://eitaa.com/joinchat/467206171C1c087c8c9a
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 هاشمی: رهبری خاتمی را تایید صلاحیت کرد 🔻کتاب جدید خاطرات هاشمی رفسنجانی که مربوط به سال ۸۰ است، در بخشی که او اتفاقات ریاست جمهوری را شرح می‌دهد، می‌گوید، با نظر رهبری، خاتمی تایید صلاحیت شد و می‌نویسد: "شورای نگهبان حاضر نبود صلاحیت آقای خاتمی را تایید کند و با نظر ایشان [رهبر انقلاب] رای دادند."/فرهیختگان
🔴 دو هشدار فریدمن به امریکا و اسرائیل 🔹کارشناس سرشناس آمریکایی مسایل غرب آسیا معتقد است «بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل به عنوان بدترین رهبر تاریخ یهود در تاریخ ثبت خواهد شد و جنگ غزه نمایش جنگ جهانی دوم است.» 🔹فریدمن در مصاحبه با روزنامه عبری هاآرتص گفت: «صادقانه بگویم، فکر می‌کنم این بدترین دولتی است که اسرائیل تا به حال دیده است. من معتقدم که نتانیاهو به عنوان بدترین رهبر تاریخ یهود در تاریخ ثبت خواهد شد و نه فقط در تاریخ اسراییل.» 🔹فریدمن مصاحبه را با دو هشدار جدی به پایان رساند: «اولی برای آمریکایی‌ها است: دونالد ترامپ (رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده) را دوباره انتخاب نکنید، و دوم برای اسرائیلی‌ها: به برکناری نتانیاهو و دولت ائتلافی او رأی دهید.» 🔹فریدمن گفت: «من معتقدم که اگر نتانیاهو از این جنگ جان سالم به در ببرد و ترامپ دوباره انتخاب شود، دنیایی که می‌خواهم به نوه‌های جدیدم بسپارم دیگر وجود نخواهد داشت.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 لحظه ای که دیروز یک پهپاد در شمال ایلات منفجر شد اخباری که در رسانه‌های عبری سانسور شد!
🔴️ جمله منتخب سال ۱۴۰۲ رهبر انقلاب از نظر کاربران انتخاب شد 🔹‌نزدیک قلّه‌ایم؛ خستگی و ناامیدی ممنوع! 🔹‌کاربران رسانه KHAMENEI.IR جمله‌ی رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران در مردادماه امسال، درباره حرکت انقلاب، عبور از شیب‌های تند و نزدیک شدن به قله‌ها را به عنوان مهمترین جمله‌ی رهبر انقلاب در سال ۱۴۰۲ انتخاب کردند: «ما فصل مُشبعی را حرکت کرده‌ایم؛ این سربالایی، این شیب تند را عبور کرده‌ایم، به قلّه‌ها نزدیک شده‌ایم. نباید خسته بشویم. امروز روز خسته شدن نیست، روز ناامید شدن نیست؛ امروز روز شوق است، روز امید است، روز حرکت است.»
هدایت شده از خبرگزاری کف میدون
☑️ سال ۱۴۰۳ ✅((سال پایداری و پیشرفت اقتصادی))
هدایت شده از خبرگزاری کف میدون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. تحلیل شنیدنی استاد شهریار زرشناس از سه نفر اول انتخابات تهران (نبویان، ثابتی و رسایی) 🔹️پیام رای سه نفر اول تهران این است که جامعه امریکاستیزی و استقلال طلبی اش خیلی پررنگ است؛ چون این سه نفر برجام ستیز ترین چهره ها هستند 🔹️پدیده این انتخابات یک جوان سی ساله بود که نماد صراحت لهجه، آرمانگرایی و عدالتخواهی است و این یعنی یک مرجعیت سیاسی جدید در جامعه ظهور کرده 🔹️رای مردم تهران به این سه نفر نشان داد جامعه از گفتارهای لیبرالی، رویه های محافظه کارانه و مدیریتهای فاسد عبور کرده 🔹️با این انتخابات، جامعه به جریانهایی که سالها شعار انقلابی گری دادند اما حتی یک قانون در حمایت از مستضعفان تصویب نکردند "نه" گفت 🔹️۴۵ سال بعد انقلاب، جامعه ایران همچنان رادیکال ترین روایت از انقلاب را قبول دارد و این اتفاق در هیچ انقلابی در دنیا سابقه ندارد و یک بحث مهم جامعه شناختی است.
📌 پویش همگانی ⏰ لحظه تحویل سال همه دعای فرج (الهی عظم البلاء) را به نیت تعجیل در فرج و رفع گرفتاری از مردم قرائت می‌کنیم. 🖼 لطفا این عکس زیبا و پیام را تا می‌توانید در تمام شبکه‌های مجازی منتشر کرده و به‌عنوان خود قرار دهید.
⭕️ شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم 🔸رهبر انقلاب: اگر ما بخواهیم جهش تولید داشته باشیم، بایستی اقتصاد را مردمی کنیم باید پای مردم را به عرصه‌ی تولید به نحو محسوسی باز کنیم، موانع حضور مردم را برطرف کنیم. در بخش مردمی ظرفیّتهای بزرگی وجود دارد که من ان‌شاءاللّه توضیح خواهم داد در این باره و این ظرفیّتها بایستی فعّال بشود، باید از آنها به نفع کشور و به نفع مردم استفاده بشود. لذا من به این مناسبت شعار امسال را این قرار دادم: «جهش تولید با مشارکت مردم» این شعار امسال است. ۱۴۰۳/۱/۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 رهبر انقلاب سال ۱۴۰۳ را سالِ «جهش تولید با کمک مردم» نام‌گذاری کردند
در ادامه دومین مرحله‌ی عملیات پشتیبانی از فلسطین و اهالی غزه، مقاومت اسلامی عراق دقایقی پیش اعلام کرد که طی یک حمله پهپادی موفق، فرودگاه بن‌گوریون را در تل‌اویو پایتخت رژیم صهیونیستی هدف قرار داده است.
شبکه 13 عبرى : برای اولین بار موشک متحرک پرتاب شده از یمن به سامانه های دفاعی نفوذ کرد و در ایلات فرود آمد.
🔴 تعلیق عملیات نظامی علیه آمریکا، پایان کار نیست 🔻 بیانیه ابوحسین الحمیداوی دبیر کل مقاومت اسلامی کتائب حزب الله عراق پس از دیدار با فرماندهان محور مقاومت در تهران: 🔹 تلاش‌های مقاومت اسلامی در خصوص دفاع از ملت‌های مستضعف و حمایت از دستاوردهای امت اسلامی است لذا مقاومت تصمیمات خود را با درایت و تدبیر اتخاذ می‌کند. 🔹 تعلیق عملیات‌های نظامی علیه آمریکا، پایان کار نیست، مقاومت اسلامی می‌تواند برای مدیریت یک جنگ طولانی‌مدت، بر توانمندی‌های ذاتی خود تکیه کند. 🔹 پیروزی جنبش‌های آزادیخواهانه، با منافع کشورهای مخالف امپریالیسم همخوانی دارد، به ویژه کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا.
🔴 بایدن درگیری در اوکراین را طول می دهد تا از زندان دور شود 🔻 ادامه کمک غرب به کیف تنها به یک چیز کمک می کند - مرگ بیشتر جوانان اوکراینی. این نظر را ری مک گاورن، تحلیلگر سابق سیا در مصاحبه با کانال یوتیوب دیالوگ ورکز بیان کرد. 🔻به گفته وی، مقامات ایالات متحده عمدا به طولانی شدن درگیری اوکراین کمک می کنند. آنها می ترسند که اگر شکست آنها در رویارویی با مسکو آشکار شود، جو بایدن و اطرافیانش در خطر شکست در انتخابات ریاست جمهوری و حتی به زندان افتادن هستند. 🔻شواهد نه تنها علیه هانتر بایدن، بلکه علیه پدرش، برخی از اعضای خانواده‌شان و حتی سالیوان و بلینکن نیز در حال جمع‌آوری است... آنها نه تنها قوانین بین‌المللی را نقض کردند، بلکه با جمع‌آوری افسران اطلاعاتی سابق آمریکا در روسیه گیت شرکت کردند.
🌸نامت ای نامدارِ فروردين، زينتِ هفت‌سينِ خانه ماست. 🌹به مناسبت یکم فروردین، سالروز تولد حاج قاسم سلیمانی
بایدن در پیام نوروزی مدعی حمایت از زنان ایرانی شد 🔹بایدن در پیام خود برای تبریک نوروز آورده، «جیل و من فرا رسیدن نوروز را به کسانی که این عید را جشن می‌گیرند تبریک می‌گوییم..» 🔹بایدن نوروز را «فرصتی برای تأمل، تجدید و تولد دوباره» خوانده است. 🔹جو بایدن در بخشی از پیام نوروزی خود مدعی شده، «امسال نوروز برای خیلی‌ها در شرایطی دشوار از راه می‌رسد، در زمانی که بیش از هر زمان به امید نیاز است، آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایران که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند می‌ایستد. و ما در کنار شرکای خود، مقامات ایران را به خاطر انکار حقوق اساسی بشر پاسخگو خواهیم کرد.» 🔹بایدن همچنین در پیام نوروزی خود به مردم غزه نیز اشاره کرده و آورده است، «نوروز در حالی فرا می‌رسد که جنگ در غزه نیز رنج وحشتناکی را بر مردم فلسطین تحمیل کرده است. ما همچنان به رهبری بین‌المللی برای رساندن کمک‌های بشردوستانه بیشتر به آنها از جمله غذا، آب، دارو و سرپناه مورد نیاز فوری ادامه خواهیم داد.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چه کار جالبی بچه‌هایی که بیماری پروانه‌ای داشتن رفتن رو همون کشتی‌ آمریکایی که با شکایت ایران از آمریکا بخاطر تحریم داروی بیماران پروانه‌ای توقیف شده بود😍👌💪 کشتی آمریکایی رو حسینیه کردیم
تلخ و شیرین ۱۴۰۲ از زبان رهبر انقلاب رهبر انقلاب: 🔹تبریک عرض می‌کنم به همه‌ ملّت عزیز ایران عید نوروز و سال جدید را که امسال با ماه مبارک رمضان و بهار دلها و بهار معنویّت همراه شده است. 🔹سال ۱۴۰۲ مثل همه‌ سالهای دیگر زندگی، انباشته بود از شیرینی‌ها و تلخی‌ها، از خواسته‌ها و ناخواسته‌ها، این طبیعت دنیا و طبیعت زندگی است. 🔹در مسائل داخلی کشور پیشرفت‌های چشمگیر علمی، پیشرفتهای فنّاوری، تولیدات زیربنایی که در سراسر کشور انجام گرفته است، این جزو شیرینی‌ها و خبرهای خوش بود. از سویی دیگر، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم جزو خبرهای تلخ بود. 🔹حضور حماسی مردم در اجتماعات روز قدس و روز ۲۲ بهمن، برگزاری امن این تظاهرات بزرگ، برگزاری امن و سالم انتخابات آخر سال و حضورهای مردمی دیگر، جزو خبرهای خوش و خواسته‌های شیرین سال گذشته بود. 🔹حادثه‌ تلخ کرمان در سالگرد شهید سلیمانی، سیل بلوچستان در اواخر سال، حوادثی که برای مأموران امنیّت و حافظان امنیّت در طول این ماه‌ها اتّفاق افتاد، جزو حوادث تلخ بود. 🔹و تلخ‌تر از همه حادثه‌ی غزّه بود که جزو مسائل مهمّ بین‌المللی ما است، و حادثه‌ای تلخ‌تر از آن امسال ما نداشتیم. 🔹در مسائل خارجی تحرّک بین‌المللی دولت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی و سیاسی جزو خبرهای شیرین و حوادث مطلوب بود.
💐 مروری بر نامگذاری‌ سال‌ها توسط رهبر انقلاب از سال ۱۳۸۷ تا ۱۴۰۳ 🔍 نامگذاری سال‌ها توسط رهبرانقلاب اسلامی از اوایل دوران رهبری آغاز شد و از سال ۱۳۸۷ رویکرد اقتصادی مدنظر قرار گرفت که در این اطلاع‌نگاشت مرور شده است. 🌷 📥 نسخه با کیفیت 🔍 متن کامل پیام👇 khl.ink/f/55687
💐‌ ‌مساله تولید در نامگذاری‌ سال‌ها توسط رهبر انقلاب 🔍 نامگذاری سال‌ها توسط رهبرانقلاب اسلامی از اوایل دوران رهبری آغاز شد و از سال ۱۳۸۷ رویکرد اقتصادی پیدا کرد. در این اطلاع‌نگاشت این نامگذاری‌ها با محوریت تولید داخلی مرور شده است. 🌷 📥 نسخه با کیفیت 🔍 متن کامل پیام👇 khl.ink/f/55687
🔰 | مروری بر پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال۱۴۰۳. ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ❇️عید نوروز و سال جدید را: 🌺تبریک عرض میکنم به همه‌ ملّت عزیز ایران 🌹به طور خاص تبریک عرض میکنم به خانواده‌های ایثارگران و به همه‌ ملّتهای دیگری که نوروز را گرامی میدارند ✨یاد میکنم از شهیدان عزیز و از امام شهیدان که این راه را به روی ملّت ایران گشود 🌱آرزو میکنم بهره‌مندی ملّت ایران را از هر دو بهار، هم بهار طبیعت و هم بهار معنویّت 💠درباره شیرینی‌ها و تلخی‌های سال ‍۱۴۰۲ ♦️حوادث شیرین: 🔹پیشرفتهای چشمگیر علمی 🔸پیشرفتهای فنّاوری 🔹تولیدات زیربنایی انجام گرفته در سراسر کشور 🔸حضور حماسی مردم در اجتماعات روز قدس و روز ۲۲ بهمن 🔹برگزاری امن و سالم انتخابات آخر سال و حضورهای مردمی دیگر 🔸تحرّک بین‌المللی دولت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی و سیاسی ♦️حوادث تلخ: ⭕️مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ⭕️حادثه‌ تلخ کرمان در سالگرد شهید سلیمانی ⭕️سیل بلوچستان در اواخر سال ⭕️حوادث اتفاق افتاده برای مأموران و حافظان امنیّت ⭕️حادثه‌ غزّه 🔺جزو تلخ‌ترین حوادث بلکه تلخ‌ترین حوادث مسائل خارجی ما بود 🤲از خداوند میخواهیم: ❇️تلخی‌ها را جبران کند ❇️ادامه‌ شیرینی‌ها را به ملّت ایران و ملّتهای مسلمان ارزانی بفرماید ❇️آنچه را که مایه‌ خیر و برکت امّت اسلامی و ملّت ایران است، به آنها لطف بفرماید 💠درباره شعار سال گذشته؛ مهار تورم و رشد تولید 👈در هر دو بخش شعار، کارهایی انجام گرفت، پیشرفتهایی هم اتّفاق افتاد، البتّه نه به قدر مطلوب 📌آنچه که انجام گرفته خوب بود ولی باید ادامه پیدا کند ⏪این شعار، شعاری نیست که در یک سال توقّع داشته باشیم که به نحو مطلوب انجام بگیرد 💠درباره شعار سال ۱۴۰۳؛ «جهش تولید با مشارکت مردم» ♦️در سالی که وارد آن شدیم، کارهای زیادی هست 👌همه باید خودمان را به آن کارها متعهّد بدانیم در زمینه‌های مختلف 📌لکن در این سال هم مسئله‌ی عمده‌ی کشور عبارت است از اقتصاد 🔺نقطه‌ ضعف اساسی کشور عبارت است از مسئله‌ی اقتصاد ☝️باید در این زمینه‌ها فعّال عمل کنیم. 🔑یک کلید اساسی برای حلّ مشکلات اقتصادی کشور عبارت است از مسئله‌ تولید ❇️اگر رشد تولید و حرکت رو به جلو در تولید ملّی به نحو مطلوب انجام بگیرد، 🔻بسیاری از مشکلات مهم اقتصادی مثل: 📌مسئله‌ تورّم 📌مسئله‌ اشتغال 📌مسئله‌ ارزش پول ملّی 👌به نحو خوبی به سمت حل پیش خواهد رفت ♦️به همین جهت امسال هم روی مسئله‌ تولید تکیه میکنم 👈و انتظار دارم که ان‌شاءاللّه یک جهشی در کار تولید اتّفاق بیفتد امسال 👈و بِجد اعتقاد دارم... اگر ما بخواهیم جهش تولید داشته باشیم، بایستی: ⏪اقتصاد را مردمی کنیم ⏪پای مردم را به عرصه‌ تولید به نحو محسوسی باز کنیم ⏪موانع حضور مردم را برطرف کنیم 🌟در بخش مردمی ظرفیّتهای بزرگی وجود دارد 🔻این ظرفیّتها بایستی: ✅فعّال بشود ✅از آنها به نفع کشور و به نفع مردم استفاده بشود ♦️لذا من به این مناسبت شعار امسال را این قرار دادم: 💎جهش تولید با مشارکت مردم💎 🔺امیدواریم ان‌شاءاللّه این شعار به بهترین وجهی تحقّق پیدا کند. 📌برنامه‌ریزان کشور ⏪ برنامه‌ریزی کنند، 📌صاحب‌نظران ⏪ همکاری فکری کنند و 📌فعّالان اقتصادی ⏪ به نحو عملی در این کار ان‌شاءاللّه مشارکت کنند. 🍀از خداوند متعال توفیق ملّت بزرگ و عزیز ایران را مسئلت میکنم و سلام خاضعانه عرض میکنیم به پیشگاه حضرت بقیّةاللّه (ارواحنا فداه) و از خداوند تعجیل در فرج آن بزرگوار را که فرج بشریّت است مسئلت میکنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا