eitaa logo
اخبار جنگ اقتصادی، جنگ نرم، جنگ سلامت
2.1هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
2.5هزار ویدیو
22 فایل
﷽ جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم ارتباط با ما @jahadTAhazfESRAEIL https://eitaa.com/joinchat/467206171C1c087c8c9a
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این دستگاههای مثل پیجر و موبایل خاصا آیفون و ... وکالاهایی که این روزها زیاد می شنوید ببین چه بلایی سر نیروهای رزمنده حزب‌الله و مردم عادی میاره خرید کالای اسرائیلی مساوی خطر و جاسوس و یه چیزی مثل پیجر را به خانه آوردن وهر لحظه با مدیریت دشمن هم اخبار مارا پیگیری میکنند و هم مکان مارا و هم خانواده ما در امان نیست
چه ایستگاه صلواتی قشنگی
وزارت اطلاعات فهرستی از فرماندهان رژیم تروریست صهیونیستی که واجد شرایط ترور هستند را منتشر کرد… ☫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 این فیلم را برای بار چندم تا آخر ببینید ... ❗️ خطاب قرارگرفتن حضرت آقا توسط شهید نصرالله 🎥 سیدصادق الوعد ━🍃❀💠❀🍃━═•••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 افشاگری بی سابقه شبکه تلویزیونی BBC درباره دستور مستقیم کودک کشی خاخام‌های رژیم صهیونیستی!! 🔞 دستور مستقیم کودک‌کشی و حتی نابودی هر جنبنده‌ای از حیوانات و کل محیط زیست در کشورهای مخالف اسراییل، توسط روحانیون مذهبی یهودی و مقاماتِ این رژیم خطرناک انجام می‌شود! ⛔️ پیش چشمان میلیاردها نفر در سراسر جهان، این جلادان با قصابی مردم فلسطین، سپس سراغ لبنان رفته اند، قبلا سوریه و عراق را هم با فریب دادن دنیای غرب به خاک و خون کشیده و تجزیه کرده‌اند و اینک سودای نابودی ایران را هم در سر دارند! و تاسف بار اینکه نادان هایی در کشور خودمان گمان می‌کنند این زامبی‌ها برایشان آزادی خواهند آورد!! 👆در ویدئو خاخام بلندپایه یهودی بدون هیچ ترسی از محاکمه در دادگاه جنایتکاران جنگی بطور رسمی می‌گوید: کودکان و کلا هر جنبنده ای را بکشید! یکی از دلایل استفاده این جلادان از سلاح های غیرمجاز جنگی با حجم تخریب بسیار گسترده، نابودی محیط زیست و همه جنبندگان طبق فرامین مذهبیشان است!!
🔴 سارا، مفسر ژئوپلیتیک و خبرنگار لبنانی: اسرائیل در حال پرتاب بمب‌های حاوی اورانیوم ضعیف شده بر روی ساختمان‌های مسکونی در بیروته. 🔸دوباره بخونید: بمب‌های حاوی اورانیوم ضعیف شده، بر روی مناطق غیرنظامی انداخته میشه! 🔹این سلاح‌های بسیار سمی، باعث نقص مادرزادی و افزایش نرخ سرطان در بصره و فلوجه عراق شد (بعد از استفاده آمریکا از اورانیوم ضعیف شده) که بدتر از هیروشیما و ناکازاکی بود.
🔴 میودراگ بوژوویچ سرمربی استقلال خوزستان: اگر جنگ شود، اسلحه به دست می‌گیرم و با آمریکا می‌جنگم! تعجب می‌کنم که شما چطور از این نوشیدنی‌ها(کوکاکولا و پپسی) استفاده می‌کنید وقتی می‌دانید پول آن به حساب دشمنتان یعنی آمریکا واریز می‌شود، من هرگز لب به کوکاکولا و پپسی نمی‌زنم. زمانی که یوگوسلاوی سابق وجود داشت و به اشغال نیروهای ناتو درآمده بود، من شخصا به شکل مسلح با آنها جنگیدم. آن زمان خیلی جوان‌تر بودم اما اگر همین حالا هم با آمریکا جنگ شود، بار دیگر اسلحه به دست می‌گیرم و برابر آنها می‌ایستم!»
🟥 شبهه : هزینه تراشی رژیم آخوندی برای مردم! هزینه موشک های دو حمله به اسرائیل، یک میلیون و ۶٠٠ هزار تومان به ازای هر ایرانی ! ✅ پاسخ : 1⃣ اقتدار هزینه داره و اگه این هزینه نشه باید صد برابر اون رو برای آباد کردن ویرانه های جنگ هزینه کرد اونهم اگه تازه زنده بمونیم. 2⃣ تعداد موشکهای شلیک شده در این مرحله از عملیات ۱۸۰ فروند موشک فتاح بود. موشک فتاح یکی از کم هزینه ترین موشک هایی هست که جمهوری اسلامی با توان داخلی اون رو ساخته و تولید هر موشک تنها 200 هزار دلار برای کشور هزینه داره. 180×200000=36/000/000 یعنی هزینه تولید 180 فروند موشک تولید شده میشه 36 میلیون دلار. که حتی اگه دلار رو به قیمت بازار آزاد یعنی به قیمت 60 هزارتومان حساب کنیم میشه حدودا دو همت 36000000×60000=2/160/000/000/000 و اگر این مبلغ را به کل جمعیت ایران تقسیم کنیم (85 میلیون نفر) میشه هر نفر 25412 تومان 2/160/000/000/000÷85/000/000=25412 یعنی سرانه این عملیات غرور آفرین برای هر نفر تنها 25 هزار تومن شده یعنی کمتر از قیمت یک بستنی ساده. 3⃣ البته چون در مرحله اول عملیات وعده صادق از موشک های نسل 4 و 5 استفاده شده هزینه به مراتب کمتری از مرحله دوم داشته ولی اگر هزینه مرجله اول را هم 25 هزارتومان محاسبه کنیم تنها 50 هزارتومان هزینه سرانه برای دو عملیات وعده صادق به ازای هر ایرانی شده است.
رزمنده حزب الله در خط مقدم ━🍃❀💠❀🍃━═••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| برق لجنی دستاورد جدید بچه های دانش بنیان بزرگترین پروژه تولید برق از بیوگاز فاضلاب در ایران! این نیروگاه زیست‌توده با تولید 80 میلیون کیلووات ساعت انرژی و کاهش انتشار 350 هزار تن دی‌اکسیدکربن، گام بزرگی در جهت محیط زیست و انرژی پایدار برداشته است. پروژه‌های مشابه دیگر در تهران در حال توسعه‌اند که برق مصرفی صدها هزار نفر را تامین می‌کنند. ♻️
| ایران قوی، برق روشن ما می توانیم ایران جزء 12 کشور برتر تولید کننده برق در جهان در حوزه صنایع برق ،تولید نیروگاه و انتقال نیروی برق به صورت ۱۰۰ درصد مستقل شده‌ایم و هیچ وابستگی به خارج نداریم. اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹.۷ درصد جمعیت روستایی از برق بهره‌مند هستند. 💡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 انتقال کشته‌ها و مجروحان حمله پهپادی حزب الله به پایگاه آموزشی تیپ گولانی به بیمارستان‌های اسرائیلی همچنان ادامه دارد. از بامداد امروز حزب‌الله ۱۱۰ تروریست صهیونیست را در حملات متعدد از رده خارج کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 غریو الله اکبر مساجد شهر «صیدا» در جنوب لبنان پس از عملیات موفق حزب الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اپراتور پهپاد حزب الله در راه بازگشت به خانه پس از اصابت دقیق به غذاخوری 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴‌مردم مقابل چشمان ما می‌سوختند اما نمی‌توانستیم هیچ کاری بکنیم 🔹‌‌️خبرنگار اهل غزه:ظاهرا صهیونیست‌ها از بمب‌های جدید آتش‌زا علیه چادرهای آورگان استفاده کرده‌اند زیرا از فیلم‌های منتشر شده واضح است که آتش‌ ناشی از بمب‌باران به طور غیر طبیعی شدید‌تر از بمب‌هایی است که قبلا مشاهده می کردیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 🚨15 قلاده صهیونیست در حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه ارتش رژیم در شهر عکا در شمال اراضی اشغالی به هلاکت رسیدند. 🚨رادیو ارتش رژیم صهیونیستی : این حمله خونین‌ترین حمله از زمان آغاز جنگ است !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سطح سواد و تحلیل کارشناسان اینترنشنال! 🔹‌خودش هم از این همه بی سوادیش یه لحظه هنگ کرد :)))
📸 خبرنگار شبکه 11 رژیم صهیونیستی و مشاور سابق آریل شارون خطاب به سعودی ها : ما برادریم و شیعه ما را از هم جدا نمی کند