eitaa logo
کفشداری شماره ۱۳
55 دنبال‌کننده
228 عکس
48 ویدیو
2 فایل
یادداشت های یک طلبه @mirzaa118
مشاهده در ایتا
دانلود
ما رژیم صهیونیستی را یک رژیم میدانیم...
yeknet.ir_-_shoor_1_-_shabe_19_ramezan_98_-_sibsorkhi - Copy - Copy.mp3
7.22M
فِی الجُمله اعتماد مَکُن بر ثباتِ دَهر . ای عهده دار مردم بی دست و پا حسین
🔰آغاز ثبت‌نام دوره جدید «طرح صراط» 1⃣ طرحی برای آمادگی ورود به سطح عالی 2⃣پاسخ به سوالات شما راجع به: 🔸 انتخاب رشته تخصصی 🔸 تولید علوم انسانی اسلامی 🔸هویت و معیشت 🔸 تبلیغ داخلی و خارجی 3⃣ به همراه تست استعدادسنجی و معرفی مراکز و مؤسسات مطرح سطح عالی قم 💢امکان استفاده از دوره به صورت حضوری، آنلاین و آفلاین 📌توضیحات تکمیلی طرح و ثبت نام: @Admin_serat1402 📍مهلت ثبت نام : ۴ آبان تا ۱۳ آبان ┏━━━🔸💠🔸━━━┓ 🆔 @basije_haghani ┗━━━🔸💠🔸━━━┛
هدایت شده از امتداد ___
_ کی دست از مدارا بر می دارید؟ + ما هم اکنون نیز در مبارزه هستیم! _ با شمشیر در غلاف؟ + با تبعیت از امام ... ▪️ فیلم سینمایی ---------------- @emtedadir
سلام بر آن بانویی که گریز روضه های زینب سلام الله علیها ست. قم کجا شام کجا عزت و دشنام کجا ▪️فیلم سینمایی
هدایت شده از ریحانه
5.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 نماهنگ | بانوی تربیت شده اهل‌بیت علیهم‌السلام ◾️ لحظاتی از حضور رهبر انقلاب در حرم مطهر حضرت معصومه در ۱۳ آذر سال ۱۳۷۴ 🏴 سالروز وفات حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) ◾️ @Khamenei_Reyhaneh
هدایت شده از حاج مسعود پیرایش
جهان به حسرت دیدار رویت آغشته است کدام پیرهنم را به کربلا ببرم...💔
کسی میگفت خاتم را مبر با خود به قربانگاه تو میگفتی خدایا دست و بال ساربان تنگ است
فرصت تمام شد و به پایان رسید عمر ما همچنان در اول وصف تو مانده ایم . . عهده دار مردم بی دست و پا
🔷وسط باز وسط بازی یک تکنیک شطرنج است. اما در ادبیات سیاسی رایج شده در سال های اخیر وسط باز را کسی گویند که در نزاع ها به هیچ طرف گرایش نشان نمیدهد و به عبارت دیگر و شاید دقیق تر "وسط باز کسی است که در نزاع ها میل به محبوب ماندن دارد و حاضر به هزینه دادن نیست" ۱/۴ @kafshdari13
هدایت شده از رسول عزیزی
بی طرفی و وسط بازی در ادبیات دینی ما ناپسند است ما معتقدیم در دعوای حق و باطل هیچ وسطی وجود ندارد یا طرف حق هستی و هزینه میدهی و در غیر این صورت طرف باطلی شاید بی طرفی و وسط بازی با نام سکوت در لسان روایات ما باشد مثل 🔹 الإمامُ عليٌّ عليه السلام : الرّاضي بِفِعلِ قومٍ كالدّاخِلِ فيهِ مَعَهُم ، و عَلى كُلِّ داخِلٍ في باطِلٍ إثمانِ : إثمُ العَمَلِ بِهِ ، و إثمُ الرِّضا بِهِ . امام على عليه السلام : هر كه به كردار عده اى راضى باشد، مانند كسى است كه همراه آنان، آن كار را انجام داده باشد و هر كس به كردار باطلى دست زند او را دو گناه باشد: گناه به جا آوردن آن و گناه راضى بودن به آن. 🔸یا جایی دیگر در نهج البلاغه امام علیعلیه السلام درباره کسانی‌که از همراهی با آن‌حضرت در جنگ کناره گرفتند) فرمود: حق را خوار کردند و باطل را نیز یاری نکردند. وَقَالَ فِي الَّذِينَ اعْتَزَلُوا الْقِتَالَ مَعَهُ: «خَذَلُوا الْحَقَّ وَلَمْ يَنْصُرُوا الْبَاطِلِ» امام در این حکمت در مقام برشماری و درمان آسیب‌های اجتماعی است که یکی از آن آسیب‌های اجتماعی بی‌طرف بودن میان جبهه حق و باطل است؛ و این‌که انسان نتواند جایگاه خودش را مشخص کند. بی‌طرف بودن؛ یعنی نه این‌طرف و نه آن‌طرف، بلکه به‌معنای سکوت اختیار کردن است. حضرت در این حکمت درباره‌ی کسانی‌که از قتال و جنگ کناره‌گیری کردند، فرمود: این‌ها کسانی هستند که با سکوت خود حق را به خذلان کشاندند و موجب خواری حق شدند و باطل را هم ذلیل کردند و تنها گذاشتند. مولا علی این جمله را در سرزنش بی‌طرفی بیان کردند. انسان مسلمان نمی‌تواند بی‌طرف بماند؛ یا باید در حزب‌الله باشد یا در حزب الشیطان؛ یا باید در جبهه‌ی حق باشد، یا در جبهه باطل قرار بگیرد. 2