دلم میخواد خطاب به رولینگ بنویسم آره، ایران پر از گریفندوری بوده و هست چون بیرون مرزهای ما ولدمورتها مشغول کارن، بلاتریکسهایی رو به کشور ما فرستادن و مردمانی از ما رو به مرگخوارهایی از خودشون تبدیل کردن اما ایران پر از گریفندوریه و ولدمورت، هر چقدر به ظاهر قدرتمند، سرنوشتش مشخصه چه کچل، چه مو نارنجی!
اومدم کارگاه توی دانشگاه بعد "همه" بچههای میکروبن، قشنگ تک افتادم و همهی میکروسکوپها رو هم گرفتن 🫠
واقعیتهای پر خون رو که میخوندم حس میکردم آلنی خود نادرخانه، حالا حس میکنم مریم زندی هم یاشاست...
هدایت شده از نو+جوان
😎 دشمن را مأیوس کنید
🚫 تا دشمن مأیوس نشه، به اذیت و آزارش ادامه میده!
💫 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
🌱 @Nojavan_khamenei