eitaa logo
✳️حافظان امنیت ✳️
1.4هزار دنبال‌کننده
67.6هزار عکس
10.4هزار ویدیو
172 فایل
مطالب شهدا و اخبار روز #خادم_امام_رضا #خادم_شهدا #راوی_برتر_جنگ #بختیاری جامونده از غافله #ایثار و #شهادت #جانباز_شیمیایی #فارغ_تحصیل_دانشگاه_شهدا #جزیره_مجنون #فعال #فرهنگی #اجتماعی #سیاسی https://eitaa.com/kakamartyr3
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸نقاره‌زنی سحرگاهی دومین روز ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی
43.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادامه در کانال ایتا لطفاً ببینید وقتی با پای دل سمت امام رضا میریم دیگه فرقی نداره با چه دین و باشیم امام رضا ما رو میخره ! 🔹روایت عنایت ویژه به از زبان دکتر
💢 امنیت پایتخت در نوروز چطور تامین می‌شود؟ 🔰 سازمان اطلاعات فراجا
لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ اعلام شد 🔹براساس اعلام مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ هجری شمسی به ساعت رسمی ایران ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ است.
معاون اول قوه‌قضاییه استعفا داد 🔹مرکز رسانه قوه‌قضاییه: به منظور از بین بردن شائبه هرگونه اعمال نفوذ در پرونده اخیر؛ «مصدق» استعفای خود، از سمت معاون اولی قوه قضاییه را تقدیم رییس عدلیه کرد. 🔹رییس قوه‌قضاییه ضمن پذیرش درخواست استعفا: اگر چه حضور شما در این منصب، در رسیدگی به پرونده مورد اشاره مدخلیت و تاثیری نداشته و نخواهد داشت اما با توجه به درخواست حضرتعالی و نکاتی که مطرح کردید استعفای شما مورد پذیرش قرار می گیرد.
کاروان‌های راهیان نور در یادمان شهدای شلمچه 🔹شلمچه منطقه‌ای مرزی در غرب خرمشهر و نزدیکترین نقطه مرزی به شهر بصره است. 🔹در طول ۸ سال جنگ تحمیلی منطقه شلمچه محل عملیات‌های بیت المقدس، رمضان، کربلای ۴، کربلای ۵، کربلای ۸ و بیت المقدس ۷ بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| روایتی شنیدنی از شفای یک جوان به دست امام رضا علیه السلام
نذر مادر زیباکلام برای رهایی پسرش از گمراهی صادق زیباکلام: 🔹بمناسبت حلول ماه رمضان به مادر تلفن زده بودم برای تبریک و قبولی طاعات.گفتند که نذر کرده‌ایم برای شما در این ماه یک ختم قرآن بگیرند. 🔹مادر گفتند که این نذر برای نجات و رهایی شما از ضلالت و گمراهی است که درآن فرو رفته‌ای.