eitaa logo
✳️حافظان امنیت ✳️
1.4هزار دنبال‌کننده
67.6هزار عکس
10.4هزار ویدیو
172 فایل
مطالب شهدا و اخبار روز #خادم_امام_رضا #خادم_شهدا #راوی_برتر_جنگ #بختیاری جامونده از غافله #ایثار و #شهادت #جانباز_شیمیایی #فارغ_تحصیل_دانشگاه_شهدا #جزیره_مجنون #فعال #فرهنگی #اجتماعی #سیاسی https://eitaa.com/kakamartyr3
مشاهده در ایتا
دانلود
شهادت یک پلیس در درگیری با قاچاقچیان 🔹در درگیری شب گذشته تکاوران پلیس در جیرفت با قاچاقچیان منجر که به کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر شد. 🔹در این درگیری ستوان سوم یاسین ملائی‌نژاد به درجه رفیع شهادت نائل شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین یادگاری سید محرومان بیمارستان دارالشفا امام رضا(ع) شهر تربت حیدریه که در زمان حضور شهید رییسی در آستان قدس رضوی آغاز شده بود، با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد تومانی آستان قدس رضوی به بهره برداری رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین یادگاری سید محرومان بیمارستان دارالشفا امام رضا(ع) شهر تربت حیدریه که در زمان حضور شهید رییسی در آستان قدس رضوی آغاز شده بود، با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد تومانی آستان قدس رضوی به بهره برداری رسید.
صاحبِ عکس ماندگار دفاع مقدس رزمنده واحد تبلیغات تیپ المهدی که در عملیات رمضان در سال ۱۳۶۱ درمنطقه شرق بصره پای بر بساط "عندربهم ‌یرزقون" نهاد. امیرحسین اهل هنر بود ... علاوه بر سلاح ، قلم نیز به دست می‌گرفت ترسیم عکس امام ( ره) روی تانکرهای نفت جزیره لاوان و نوشتن عبارت سقای دشت کربلا روی تانکرهای آب از ابتکارات او بود.... او وقتی خبر شهادت شخصی را می‌شنید می‌گفت: «خوش‌به‌حالش داماد شد» می‌گفت : برای شهید گریه نمی‌کنند برای جوانی گریه می‌ کنند که به مرگ طبیعی از دنیا رفته باشد.» این عکس "شهید امیرحسین صاحب هنر " در جریان عملیات بیت‌المقدس توسط عکاسِ جاویدالاثر به ثبت رسیده است. ...♡
💢درگیری تکاوران پلیس با قاچاقچیان در کهنوج / کشف صدها کیلوگرم مواد مخدر 🔸درگیری شب گذشته تکاوران پلیس در کهنوج با قاچاقچیان منجر به کشف بیش از 200 کیلوگرم موادمخدر شد 🔸شب گذشته ماموران یگان تکاوری پلیس جیرفت در حین ایست و بازرسی و کنترل تردد خودروهای عبوری به یکدستگاه خودروی سواری مشکوک که پس از دستور ایست ، خودرو متواری می شود 🔸پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودروی متواری توقیف و در بررسی از خودرو بیش از 200 کیلوگرم موادمخدر کشف می گردد که متاسفانه در این درگیری ستوانسوم یاسین ملائی نژاد به درجه رفیع شهادت نائل گردید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
گزارش‌های اولیه و تایید نشده برخی منابع نزدیک به حزب‌الله لبنان از اسارت یک یا چند سرباز اسرائیلی خبر می‌دهند. نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان بدون رد یا تایید این خبرها می‌گوید هر گونه خبر و تحولی جدید تنها از رسانه‌های رسمی منتشر خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یحیی السنوار: من این جمله از امام علی را خوب به خاطرم سپرده ام که گفت: دو روز در زندگی انسان هست، روزی که در آن مرگ سرنوشت تو نیست، و روزی که مرگ سرنوشت توست. من از روز اول نمیترسم چون مرگ سرنوشتم نیست پس کسی نمی تواند به من آسیبی برساند. از روز دوم هم نمیترسم چون اگر تقدیرم باشد نمی توانم از آن جلوگیری کنم.
ادعای رادیو ارتش اسرائیل: ترور سنوار قطعی است 🔹رادیو ارتش اسرائیل ادعا کرد که ترور یحیی سنوار رهبر سیاسی حماس قطعی است.
تکاور فراجا در کهنوج چگونه به شهادت رسید؟ فرمانده گردان تکاوری ابوذر یگان ویژه فراجا: 🔹شب گذشته ماموران حین ایست بازرسی و کنترل تردد خودروهای عبوری به خودرو سمند مشکوک و متوجه سرقتی بودن آن می شوند که به تعقیب و مراقبت از خودرو ادامه می دهند. 🔹ماموران بعد از تعقیب و گریز با بی‌توجهی متهمان به دستور ایست ماموران ضمن رعایت اصول تیراندازی به خودرو متهمان تیراندازی می‌کنند. 🔹خوردو متهمان سرقتی بوده و حامل محموله مواد مخدر که قصد انتقال و پخش آن را داشته اند. 🔹پس از طی مسافتی خوردو متهمان متوقف که متاسفانه در درگیری ماموران با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از کارکنان گردان تکاوری به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.
حماس صدور بیانیه را تکذیب کرد 🔹از ساعاتی پیش برخی رسانه‌ها به نقل از حماس بیانیه‌ای در ارتباط با وضعیت یحیی السنوار منتشر کرده‌‌اند که حماس اعلام کرد بیانیه‌ای صادر نکرده و باید به بیانیه‌های رسمی تأیید شده این جنبش توجه شود.