🖌 یادداشت وارده
🔰حجت الاسلام و المسلمین اسدالله زاده
‼️ پدر رومینا اشرافی متهم ردیف اول یا دوم؟
پس از انتشار خبر قتل رومینا اشرافی توسط پدرش به خاطر ارتباطی نامشروع، شاهد تحلیل ها و موضع گیری های مختلفی از سوی افراد و گروه های مختلفی در این چند هفته ی أخیر بودیم. از جنبش های حمایت از حقوق زنان بگیرید تا سلبریتی ها و افرادی که پای فیلم خانه ی پدری را وسط کشیدند. البته هیچ انسان متدینی که بویی از اسلام برده باشد هیچ گاه از حرکت پدر دفاع نمی کند، و ما نیز منکر قبح فعلی و فاعلی این عمل نیستیم لکن نکته ی حائز اهمیت حمله هایی است که به بهانه ی این عمل بر فقه و شریعت و قانون و اصل غیرت صورت گرفته است. جالب آنجاست که حتی کسانی که با اصل حکم قصاص مخالف بودند، حالا پرچم دار تقاضای قصاص پدر مقتوله شده اند. اکنون مجال پرداختن به همه ی بحث ها حول این موضوع نیست. اما به نظر حقیر بایستی به چند نقطه برای روشن تر شدن فضای بحث توجه کرد:
✅ نکته ی اول:
وظیفه ی قانون و قانون گذار، حفظ مصلحت نوعی است. بدان معنی که قانون وظیفه دارد صلاح عموم انسان های جامعه را تعمیم کند، فلذا اگر موردی خاص به خاطر قانون صدمه ببیند، نمی توان آن را به پای قانون نوشت (و به اصطلاح قصد اولی قانونگذار نیست بلکه قصد او ثانیا و بالعرض بدان تعلق گدفته است). برای مثال اگر شما فیلم هیس دختر ها فریاد نمی زنند را مشاهده کرده باشید، در فیلم تعریض خیلی آشکاری به قانون قصاص می زند و جوری با احساسات مخاطب بازی می کند که در پایان فیلم در اصل قانون قصاص شک می کند با آنکه موضوع فیلم چیز دیگری بود و برای امر دیگری پی ریزی شده بود. بنده همیشه این مثال را برای این فیلم می زنم که چراغ قرمز برای مدیریت ترافیک شهری امری ضروری و لازم است و برای پی بردن به اهمیت آن تنها کافی است یک ساعت برق چهار راه های شلوغ را قطع کنیم تا مشاهده کنیم چه ولوله ای به پا می شود. حال شما برای نقد چراغ قرمز بیایید فیلم بسازید و در آن دانشمندی نخبه و فردی بسیار خدوم به جامعه را به تصویر بکشید که بایستی فورا به بیمارستان مراجعه کند اما به خاطر یک چراغ قرمز طولانی جان خود را در مسیر از دست می دهد. روشن است که این مورد خاص نمی تواند نقدی بر چراغ قرمز تلقی گردد.
✅ نکته ی دوم:
بایستی قوانین شرعی در کنار هم و به صورت یک مجموعه دیده شود. برای مثال شما وقتی به یک نقاشی بسیار زیبا می نگیرید هنگامی تک تک اجزای نقاشی زیبایی اش را به شما می نمایاند که به جزء در دل کل توجه کنید والا اگر به هر یک از اجزاء به صورت منفرد نظر بیافکنید، هیچ جزئی به تنهایی نظر شما را جلب نمی کند بلکه نازیبا می نماید. برای مثال در محل بحث ما بایستی حکم عدم قصاص والد به خاطر قتل ولدش در کنار سایر اخلاقیات و احکام پدر و مادر و فرزندان و فلسفه ی حکم قصاص و ... بررسی شود، یعنی در ناموس اسلام اولا پدر و مادر چه جایگاهی دارند، چه وظایفی نسبت به فرزندان بر گردنشان است و چه حقی برگردن آنها دارند و ثانیا اصلا اصل وضع قانون قصاص برای چیست؟ اگر تشفی خاطر است دل چه کسی قرار است تشفی پیدا کند؟ اگر جلوگیری از خونریزی بیشتری است این به چه نحوی صورت می گیرد؟ و اگر برای بازداری از ارتکاب قتل توسط سائر افراد است آیا در محل بحث این موضوعیت پیدا می کند یا خیر؟ یعنی آیا پدران برای کشتن فرزندان اناث خود مشوقی دارند که اکنون بیاییم با این قانون جلوی آن را بگیریم یا خیر؟ به نظر اگر به پاسخ این سوال ها خوب و با دقت توجه شود، درک این حکم فقهی بسیار آسان تر می گردد.
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
پیشرفت و جمهوریت | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🖌 یادداشت وارده 🔰حجت الاسلام و المسلمین اسدالله زاده ‼️ پدر رومینا اشرافی متهم ردیف اول یا دوم؟
✅ نکته ی سوم: اما مهم ترین نکته ای که در خصوص این اتفاق دلخراش بایستی به آن توجه کرد و به نظر بنده مغفول مانده است، عوض شدن متهم ردیف اول و ردیف دوم است. هیچ شکی در مجرم بودن پدر مقتوله نیست، لکن به نظر می رسد متهمان ردیف اول در این پرونده اشخاص دیگری هستند. آن زمان که روشنفکران و غرب زده ها در غالب فیلم و رمان و داستان و نشریات و ... فرهنگ دینی و اصل غیرت و جایگاه پدر و مادر و خانواده و شوهر و ازدواج و امثال ذلک را برای به دست آوردن آزادی فردی و احقاق حقوق زنان در قامت فرنگی آن مورد اتهام و سوال و نقد قرار دادند بایستی چنین روزهایی را مشاهده می کردند. نشان دادن پدر و مادر به عنوان موانع آزادی و لذت جویی نسل جوان، برچسب زدن به والدین به عنوان نفهمیدن نسل جدید و نیازهای آن و جانبداری از نسل جوان در قالب الفاظی چون حقوق و آزادی طلایه دار چنین اتفاقاتی بود. کجایند افرادی که برای این نسل فیلم گیس بریده و دختری با کفش های کتانی و پوپک و مش ماشالله و طبقه ی هساث ها ساختند و معتقدات عموم جامعه را به چالش کشیدند و بین نسل قدیم و نسل جدید گسلی ایجاد نمودند. بنده فکر نکنم عموم ایشان درک صحیحی از رابطه ی پدر و فرزندی داشته باشند. شما خود را جای پدری بگذارید که دخترش به قدری از او فاصله گرفته و دور شده است که دیگر او را از خود احساس نمی کند. فرزندی که از شیره ی جان پدر و مادر تغذیه کرده است و تمام هستیش را مدیون ایشان است پس از رسیدن به سن نوجوانی و جوانی علم مخالفت بلند می کند و با پدر و مادر دشمنی می ورزد و معتقدات آنها را به چالش می کشد. ببینید که این عمل چقدر باید به پدری فشار آورده باشد که راضی بشود دختر خود را به مسلخ ببرد. آری، اسلام این ویژگی را دارد که همیشه جانب پدر و مادر و نگه می دارد، و بایستی پدر و مادر بود و پدر و مادر شد تا فهمید که حق پدر و مادر به راستی چیست و چرا اسلام جانب والدین را نگه میدارد. بنده مدافع پدر رومینا اشرافی نیستم و نخواهم بود، چرا که بایستی خصم ظالم بود، اما نبایستی فراموش کرد که ظالمین اصلی کسانی هستند که این فرهنگ را برای ما اینگونه رقم زدند و فرزندان را از پدر و مادرها جدا ساختند و عوان ایشان نیز کسانی هستند که برای آنها کف زدند و سیمرغ ها دادند و در بیان و بنان از ایشان حمایت نمودند.
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
🔰 اختصاصی
مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم عرضه میکند:
🎙 صوت درس گفتار کتاب شریف «روح توحید نفی عبودیت غیر خدا»
▪️با رویکرد #امتداد_حکمت
💠استاد امین اسدپور
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
rouh tohid 009_Default_1587208227.mp3
13.07M
درسگفتار شرح کتاب شریف #روح_توحید_نفی_عبودیت_غیر_خدا با رویکرد #امتداد_حکمت
استادبزرگوار حجه الاسلام و المسلمین #اسدپور
جلسه 9
https://eitaa.com/Roohetohid
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
rouh tohid 010_Default_1587813108.mp3
13.08M
درسگفتار شرح کتاب شریف #روح_توحید_نفی_عبودیت_غیر_خدا با رویکرد #امتداد_حکمت
استادبزرگوار حجه الاسلام و المسلمین #اسدپور
جلسه 10
https://eitaa.com/Roohetohid
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
هدایت شده از پژوهشکده باقرالعلوم
✅ روایت یاری؛ تلاشی برای بازشناسی ابعاد و سازوکارهای یاریگری عمومی در برابر بیماری کرونا#
❇️ سلسله وبینارهای #روایت_یاری، بخشی از برنامهی پژوهشیای که تلاش میکند به بازشناسی ابعاد و سازوکارهای یاریگری عمومی در برابر بیماری کرونا بپردازد. نخستین وبینار با حضور اندیشوران ارجمند دکتر کلانتری، دکتر جعفری، دکتر مهدیار و حجتالاسلام جعفری برگزار میگردد.
✅ زمان: دوشنبه ۱۸ خرداد ساعت۱۶;
✅ مکان: از طریق لینک ذیل;
http://croom.ir/b/ypx-ew7-xmt
@Bagherololum
rouh tohid 011_Default_1587987692.mp3
15.42M
درسگفتار شرح کتاب شریف #روح_توحید_نفی_عبودیت_غیر_خدا با رویکرد #امتداد_حکمت
استادبزرگوار حجه الاسلام و المسلمین #اسدپور
جلسه 11
https://eitaa.com/Roohetohid
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
ج12.روح توحید.استاد اسدپور.mp3
18.48M
درسگفتار شرح کتاب شریف #روح_توحید_نفی_عبودیت_غیر_خدا با رویکرد #امتداد_حکمت
استادبزرگوار حجه الاسلام و المسلمین #اسدپور
جلسه 12
https://eitaa.com/Roohetohid
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
ضبط FM@۱۰۶.۵ مگاهرتز_۲۰۲۰۰۶۱۴۰۹۱۵۲۶.mp3
2.51M
🎙اهم انتقادات صریح حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور
🔹تعطیلی شورای عالی انقلاب فرهنگی
🔸تعطیلی شورای عالی مجازی
🔹انتقاد به نمایندگان مجلس
🔸انتقاد از متولیان فرهنگی
🔹زیرپا گذاشتن دستورات رهبری توسط وزارت ارتباطات
🔸فحشا، سکس مثلثی و مربعی، قمار در اینترنت ترویج می شود/صدای ایران
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
🖋یادداشتی از حجت الاسلام و المسلمین مهدیان
روضه فرهنگ
🌱حرفهایی که آقای قمی مسوول سازمان تبلیغات در مجلس بیان کرد، بیان دردهایی بود که مسوولین جوان انقلابی باید درباره آن زیاد با هم گفتگو کنند. قصه غربت فرهنگ در دامن فرهنگی ترین انقلاب تاریخ معاصر.
🌱واقعیت آن است که ماجرای فرهنگ را کسانی جدی میگیرند که معنای مردمسالاری و اراده عمومی را با همه وجود درک کرده باشند و باور کنند بنا است انقلاب به دست مردم پیش برود. اینها میفهمند اگر مساله کشور اقتصادی است پس فرهنگی است و اگر سیاسی است پس فرهنگی است. اگر در حوزه عدالت و مطالبه گری نیاز به خیزش عمومی داریم باید در ساحت فرهنگ واقعه ای را رقم بزنیم و اگر بنا است توسعه آزادی و عدالت را پی بگیریم محتاج فرهنگیم. اگر بنا است انقلاب علمی رقم بزنیم فرهنگ اعتماد به نفس را لازم داریم و اگر بنا است امنیت حتی داشته باشیم محتاج فرهنگ مسوولیت پذیری و خود مراقبتی ایم.
🌱علت بی تفاوتی نسبت به فرهنگ بی تفاوتی نسبت به مردم است. میبینیم که دشمن تحریم را با هجوم فرهنگی برای سیاه نمایی و ناامیدی پیش میبرد ولی بی تفاوتیم. میبینیم حاکمیت مردم را از آنها گرفته ایم در صحنه مجازی و کار را به دست حاکمیت ترامپ سپرده ایم، دردش را احساس میکنیم ولی خفه شده ایم. فرهنگ مظلوم است یعنی مردم مظلومند یعنی انقلاب مظلوم است.
🌱راه حل مشکل ظلم و بی عدالتی قبل از حتی دادگاه و کیفر و مجازات، فرهنگ است. فرهنگ محیط مستعد برای رویش قارچهای سمی فساد را نابود میکند و امان از مسیر عدالتخواهی و آزادی طلبی و حتی پیگیری رفاه و آبادانی مردم ، وقتی در ساحت فرهنگ ابزارهایمان شکسته است.
🌱جنایت این دولت بی تدبیر و ناامید و غربگرا ، نه برجام بود و نه دزدی و نه بی عرضگی و کندی بلکه بیش از همه آن بود که در حق فرهنگ کرد. فرهنگ اعتماد به نفس را سوق داد به سوی امید به بیگانه. نشد و نتوانست البته، اما حرکت ما را کند کرد. ضربه زد. خروجیش شد این که میبینید.
🌱جناب قمی آمد به جای حرفهای کلیشه ای به سبک فرهنگ سازی شروع کند، و با مجلس تازه نفس، مشکل فرهنگ را حل کند. فریادهای او بر سر نمایندگان یعنی باید فرهنگ سازی کنیم بین خودمان پرداختن به فرهنگ را. یعنی بیایید با هم مشکل را حل کنیم.
🌱حیف که جناب قالیباف نتوانست روش این مدیر گام دومی را درک کند. قالیباف نمیداند جناب قمی رییس هیات دولت نیست و او هم رهبر نیست که اینگونه جملات رهبر را تقلید کند و توصیه کند. او باید بداند در جمع برادرانه وقتی احساس میکنیم مشکلی اصلا مشکل برادران نیست باید اول طرح درد کرد.
🌱 بیان رهبری درباره آتش به اختیار بودن را یادمان هست، اما من وقتی یاد آن سخنرانی میافتم یک درد عمیق بر جانم مینشیند، رهبری علت فرمان آتش به اختیاری را از کار افتادن مرکز فرماندهی فرهنگی بیان میکند. این سخن بسیار دردآور است. مدیریت دور از مردم خطر اصلی دوران دولت اسلامی است. آری فرهنگ مهم نیست چون مردم مهم نیستند. مردم را رعیتهایی نبینیم که باید به آنها خیرات بدهیم. مردم را حقیقتا رهبر و سالار بدانیم تا کار پیش برود. این را بفهمیم تا درد فرهنگ را حس کنیم و با روضه اش گریه کنیم و برای یاری اش قیام کنیم.
@ali_mahdiyan
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
انتخاب ماموریت
چگونه به یک زندگی انقلابی برسیم؟
🔻مساله تحول سبک زندگی مان به یک زندگی انقلابی ، مساله ای حیاتی است. برای تغییر زندگی هامان باید نقاط اصلی و کلیدی زندگی را تغییر بدهیم تا همه زندگی بالکل عوض شود. یکی از نقاط مهم زندگی ، انتخاب آینده است.
🔻ملاک و شاخص انتخاب آینده ، اولا استعدادها و انگیزه ها و تمایلات ما نیست بلکه اگر ملاک تعهد و تکلیف ما است. باید به نظام اهداف امام عصر خود اولا بیندیشیم.
🔻انتخاب تکلیف ها لزوما با رساله انجام نمیشود، رساله ها تکالیف مشترک را میگویند. تکلیف اجتماعی یعنی آنچه امام عصر از ما مطالبه میکند.
🔻انسان واقعی عمرش را در عبودیت صرف میکند. و اگر اولویتهای جبهه حق را نشناسیم عمر و مال خود را در درست ترین راه صرف نکرده ایم و عملا مدد نداده ایم. انفاق عمر و مال نیاز به هوشمندی بالایی در تشخیص نیازها دارد.
🔻 هدف و فلسفه وجود امام نیز هدایت همه بشر به سمت خدا است. و چون بشر آزاد و مختار است، در نسبت با هدایت او در طول تاریخ دو جبهه شکل میگیرد؛ جبهه حق و جبهه باطل. این دو درگیرند و جنگشان جنگ تصمیم است و اراده. هدف امام توسعه کمی و کیفی جبهه حق است.
🔻جبهه حق این سوی پرده غیبت است باید آن را بشناسیم و کمک کنیم. نظام نیازهای امام عصر نظام نیازهای جبهه حق است. جبهه حق اهدافش ، رهبرانش، قانونش، و همه چیزش را مستدل و معقول از خدا و ولی خدا میگیرد. و در جنگ اراده ها است با جبهه باطل. جبهه باطل مهمترین شاخصش خودخواهی و دنیا خواهی است. امروز جبهه حق که چنان ویژگیهایی دارد جبهه انقلاب اسلامی است.
🔻نیازهای انقلاب را باید فهمید پس نیاز به یک نظام فکری داریم و نیاز به فهم راهبردها و مطلوبیتهای جبهه داریم. پس باید اندیشه های رهبری جبهه را هم بشناسیم.
🔻بدون نظام فکری قدرت تحلیل جبهه حق را نداریم و بدون اتصال به اندیشه های رهبری جبهه قدرت تشخیص راهبردهای جبهه را نخواهیم داشت و در کل قدرت تشخیص آینده خود را نداریم. و مانند برگهای درختان در پاییز بیهوده میچرخیم و بیهوده زندگی میکنیم.
🔻بعد از اینکه منظومه نیازهای انقلاب را کشف کردیم باید خودمان را بشناسیم یعنی هر کس ببیند چه باری را من میتوانم بردارم و به سر انجام برسانم. برای شناخت خودمان هم نیاز داریم که اهل اقدام باشیم و اهل کار تشکیلاتی. این دو البته آثار خیلی بیشتری هم دارد. اما برای معرفی توان و استعداد ما موثر است.
🔻پس شد؛ رسیدگی به نظام اندیشه مان. اتصال به طرح راهبردی رهبر و فهم آن. دست به کار بودن و تشکیلاتی بودن. اینها مقدمه است برای بالارفتن قدرت ما برای انتخاب ماموریت و انتخاب آینده مان.
در این باره بیشتر خواهم نوشت.
@ali_mahdiyan
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#بهشتی_امت
🏴سالروز هفتم تیر
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#بهشتی_امت
🏴سالروز هفتم تیر
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
🏴سالروز هفتم تیر
🌷 ۷ تیر، سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲ تن یاران انقلاب گرامی باد.
#بهشتی_امت
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
🔰مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی با همکاری پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی(باقرالعلوم) برگزار میکند.
▪️سلسله درسگفتار تفکر راهبردی انقلابی
💠ارائه دهنده: وحیدرضا طراوت
⬅️ برای ثبت نام به حساب کاربری ذیل پیام بدهید
🌐@sammmostafa
🔴 ظرفیت محدود
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
♨️ اردوی معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب ویژه طلاب جوان انقلابی
🔸️ آموزش منظومه معارف اسلام ناب
🔹️ مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب اسلامی
🕛 زمان برگزاری: نیمه دوم مرداد ماه ۹۹ - تهران
🔴 مهلت ثبت نام : از ۳۰ خرداد تا ۲۰ تیر ۹۹
🔵 ثبت نام از طریق:
🌐 eslamenaab.ir
🌐 برای کسب اطلاعات بیشتر، با شناسه زیر در تمامی پیام رسان ها در ارتباط باشید:
🌐 @islamenab_admin
🆔 @eslamenaab
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
💠پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی برگزار میکند
🌐 وبینار نقد پیش از انتشار کتاب
《منطق سیاست خارجی امامین انقلاب》
🎤 ناقدان:
حجت الاسلام دکتر کریم خانمحمدی
حجت الاسلام دکتر مهدی امیدی
⏰ زمان:
پنجشنبه ۲۶ تیرماه ۱۳۹۹
ساعت ۱۷:۳۰
⚠️ لینک اتاق وبینار:
https://www.skyroom.online/ch/pajooh/enghelab
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
پیشرفت و جمهوریت | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔰مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی با همکاری پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی(باقرالعلوم) برگزار میکند. ▪️سل
مهلت ثبت نام تا ساعت 24 شنبه مورخ 29ام تیرماه می باشد...
هدایت شده از موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی
مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی به یک نیرو «ادمین تبادل» نیازمند است. چنانچه از مخاطبین کانال کسانی مایل به همکاری هستند به حساب کاربری زیر پیام بفرستند
@admin_fvtt
🇮🇷 مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی
🔗http://eitaa.com/joinchat/1134034961Cd9295a37ac
🔰کتاب دیدگاهها و باورداشتهای اسلامی انقلابی حاصل سلسله گفتارهای حجت الاسلام و المسلمین فلاح شیروانی است که در 108 صفحه تدوین شده است.
🔰این کتاب، به همت موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی آماده چاپ گشته و توسط پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی (باقرالعلوم) به زیور طبع آراسته شد.
🔰 در توضیح پشت جلد این کتاب آمده است:
💠 در عصر امام خمینی ره ما به فصل فرهیختگی و شکوه فرهنگ اسلامی انقلابی رسیده ایم و در این میان دیدگاهها و باوداشتهای اسلامی انقلابی ای که رهبران انقلاب به ما عرضه کرده اند میتواند برای هر جمع و محفل انقلابی نقش هادی و راهبر را ایفا کند. وظیفه فرزندان خمینی کبیر آنست که اندیشه امام ره را به مرتبت و منزلت امامت اندیشه ها برسانند.
▪️علاقه مندان برای تهیه این کتاب میتوانند با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمایند:
📞 ۰۹۱۹۱۵۹۳۰۸۰
#دیدگاهها_باورداشتهای_اسلامی_انقلابی
#اندیشه_انقلاب
#مکتب_امام
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.
#دیدگاهها_باورداشتهای_اسلامی_انقلابی
#اندیشه_انقلاب
#مکتب_امام
—---—
🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره
🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
.