eitaa logo
کانون جامعةالزهراء(س) استان تهران
677 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
1.8هزار ویدیو
65 فایل
کانال اطلاع رسانی کانونِ طلاب و دانش آموختگان جامعة الزهرا (سلام الله علیها) استان تهران
مشاهده در ایتا
دانلود
دوباره کرده بود 😰 گفت: فردا می‌کنم! خوابید و دیگر بیدار نشد! @mangenechi
🌷بسم الله الرحمن الرحیم🌷 🌸 رسم ادب هر صبح یک سلام به امام زمان ✋🌼السّلامُ علیکَ یا ایُّهَا الولیُّ النّاصِح ✋🌼السّلامُ علیک یا سفینةَ النَّجاةِ 🌸آقا جان! حيف نيست ماه شب چهارده پشت ابرهای تيره وپاره پاره پنهان بماند،حيف نيست ديده را شوق وصال باشد ولی فروغ ديده نباشد…😭😭😭 🍃🌟🍃🌟🍃🌟🍃🌟🍃🌟🍃🌟 عجّل لولیّک الفرج ☀️ 🌟سلام صبح زیبای شنبه شما بخیر ونیکی با ذکر دلنشین یا رَبَّ العَالَمین☀️
📣 انجمن فقه و اصول معاونت پژوهش جامعه الزهرا (سلام الله علیها) برگزار می کند: 🔰کارگاه فقهی پدیده های اقتصادی مدرن (رمز ارزها، بیت کوین، بورس، بازاریابی شبکه ای و...) ✅با حضور استاد حجت الاسلام دکتر مهدی خطیبی ( استادیار گروه اقتصاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و مدیر گروه اقتصاد موسسه موضوع شناسی احکام فقهی ) ⏰ جلسه دوم: 8 خردادماه ساعت 8- 10 📡لینک ورود به جلسه برای شرکت کنندگان مجازی: http://online.jz.ac.ir/rw09st746skd/ 📡جهت صدور گواهی بعد از پایان دوره، نام و نام خانوادگی ، شماره تماس و کد ملی خود را به آیدی @Saniyi1401 ارسال نمایید. (گواهی کارگاه فقط برای شرکت کنندگان در تمامی جلسات صادر می گردد.) 🌐کانال معاونت پژوهش 🆔https://eitaa.com/jz260
🔸طرح جامع عفاف و حجاب 🔸ستاد امر به معروف و نهی از منکر 🔹از همه دغدغه مندانی که احساس می کنند کشف حجاب ها و بد حجابی های موجود در جامعه، ثمره خون شهدا را پایمال کرده و موجب سقوط جامعه اسلامی خواهد شد، دعوت می شود جهت مطالعه طرح و اظهار نظر و مطالبه گری از مسئولین و اعلام آمادگی جهت مشارکت در اجرای طرح به لینک زیر مراجعه فرمایید http://B2n.ir/setad-comments
🔷🔶🔹🔸🔷🔶 ✨✨۰۰﷽۰۰✨✨ 2⃣دوم خرداد، شماره دوم 🔰شاخصه اول: اعتماد به خدا و باور به اراده مردم 💠الف-تکلیف گرایی تكليف‌گرايي يعني اينکه هر فرد يا جمعي خود را مكلف به انجام تكاليف و وظايفش بداند. مؤمنين با استفاده از نیروی فرقان مي‌توانند تکلیف خود را طبق موازين ديني و الهي تشخيص دهند. تكليف‌گرايي که روح تعالیم قرآن است، موجب مي‌شود تا براي رسيدن به نتيجه به صورت «هدف، وسيله را توجيه مي‌كند» اقدام نشود. 💠امام خمینی(رحمة الله علیه) درباره تكليف‌گرايي مي‌فرمايند: «همة ما مأمور به اداي تكليف و وظيفه‌ايم نه مأمور به نتيجه؛ چه كوته‌نظرند آنهايي كه خيال مي‌كنند چون ما در جبهه به آرمان نهايي نرسيده‌ايم، پس شهادت و رشادت و ايثار و از خود‌گذشتگي و صلابت بي‌فايده است.»(صحیفه امام، ج ۲۱، ص ۲۸۴) 💠رهبر معظم انقلاب در رابطه با تكليف‌گرايي و نتيجه‌گرايي فرمودند: «حتماً تكليف‌گرايي معنايش اين‌ است كه انسان در راه رسيدن به نتيجه مطلوب، بر طبق تكليف عمل كند، بر خلاف تكليف عمل نكند،... البته آن كسي كه براي رسيدن به نتيجه، بر طبق تكليف عمل مي‌كند، اگر يك وقتي هم به نتيجه مطلوب خود نرسيد، احساس پشيماني نمي‌كند» (ديدار با دانشجويان، 5/6/1392) 💠با رجوع به سيره امام خميني(ره) درمي‌يابيم كه تكليف‌گرايي و اصالت دادن به تكليف، يكي از مباني نظري ايشان بوده است. 💠سرمشق تكليف‌گرايي در انديشه سياسي امام خميني(ره)، الگويي از تفكري است كه راهنماي فهميدن انديشه و عمل سياسي آن رهبر بزرگ ديني و انقلابي است. 💠امام خميني(ره)، تكاليف الهي را از الطاف خداوند دانسته، مي‌فرمود: «ما تا در اين حيات دنيوي هستيم، ... مأموريت‌هایی از طرف خداي تبارك و تعالي داريم و بايد قيام كنيم به اين مأموريت‌ها. ... تمام تكاليف الهيه، الطافي است الهي و ما خيال مي‌كنيم تكاليفي است، همه‌اش الطاف است...» (صحيفه امام، ج 1، ص 256) 💠امام خميني(ره) در پيام به روحانيت مي‌فرمايد: «ما براي اداي تكليف جنگيده‌ايم و نتيجه، فرع آن بوده است.»( پيام به روحانيت در تاريخ 3/12/1367، صحيفه امام، ج 21، ص 67) اين سخن نشان مي‌دهد كه وقتي اصل (تكليف) ادا شود، فرع (نتيجه) نيز تابع آن است و حاصل مي‌شود. پس، از ديدگاه امام راحل (رحمة الله علیه)، حصول نتيجه داخل در تكليف است. 💠مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «مظهر معنویت در امام بزرگوار، در درجه‌ی اول، اخلاص خود او بود. امام کار را برای خدا انجام داد. از اول، هرچه که احساس میکرد تکلیف الهی اوست، آن را انجام میداد. ... امام با تکلیف پیش رفت. به مردم و مسئولین هم این درس را بارها گفت و تکرار کرد که آنچه مهم است، تکلیف است. ما تکلیف را انجام میدهیم، ترتّب نتیجه بر کار ما دست خداست».( بیانات در مراسم بیست‌ و دومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، ۱۳۹۰/۰۳/۱۴). •┄┄═•❁🍃๑🌺๑🍃❁•═┄┄• 🇮🇷کانال بسيج اساتيد و نخبگان جامعه الزهراء(سلام الله علیها) https://eitaa.com/joinchat/300875895Cca33e6af03 کانال سید روح الله خمینی(ره) @Khomeini_Basij •┄┄═•❁🍃๑🌺๑🍃❁•═┄┄
✨✨۰۰﷽۰۰✨✨ 3⃣سوم خرداد، شماره سوم 🔰شاخصه اول: اعتماد به خدا و باور به اراده مردم 💠ب-قیام برای خدا و اعتماد به صدق وعده‌ی الهی 💠امام خمینی(ره) در اولین پیام تاریخی خود به ملت شریف ایران در سال ۱۳۲۳ شمسی چشم‌انداز آینده‌ی انقلاب اسلامی ایران را به تصویر کشید و در تمامی سالیان عمر پربرکت خود بر آن ثابت قدم ماند. ایشان در بخشی از این پیام می نویسد: 🖊"قال‌اللّه‌ تعالی: قُلْ اِنَّما اَعِظُکُم بِواحِدَةٍ أنْ تَقُومُوا لِلّهِ مَثنی وَ فُرادی" سبأ/۴۶ خدای تعالی در این کلام شریف، از سرمنزل تاریک طبیعت تا منتهای سیر انسانیت را بیان کرده، و بهترین موعظه‌هایی است که خدای عالم از میان تمام مواعظ انتخاب فرموده و این یک کلمه را پیشنهاد بشر فرموده. 🖊این کلمه تنها راه اصلاح دو جهان است. قیام برای خداست که ابراهیم خلیل‌الرحمن را به منزل خلّت رسانده و از جلوه‌های گوناگون عالم طبیعت رهانده؛ 🖊 قیام للّه‌ است که موسی کلیم را با یک عصا به فرعونیان چیره کرد و تمام تخت و تاج آنها را به باد فنا داد و نیز او را به میقات محبوب رساند و به مقام صَعْق [فنای عبد سالک] و صَحْو [هوشیاری، بقای باللّه‌ پس از فنای فی‌اللّه] کشاند. 🖊قیام برای خداست که خاتم‌النبیین ـصلی‌اللّه‌‌علیه‌و‌آلهـ را یک‌تنه بر تمام عادات و عقاید جاهلیت غلبه داد و بتها را از خانه خدا برانداخت و به جای آن توحید و تقوا را گذاشت و نیز آن ذات مقدس را به مقام «قابَ قوسیْن أوأدنی: نجم/۹» رساند.(پیام امام خمینی؛ ۱۵/۲/۱۳۲۳)». 💠امام خمینی در کنار توصیه به قیام برای خدا به صدق وعده‌های الهی ایمان داشت و این حقیقت نورانی را گام به گام در باور مردم می‌گنجانید که سیره نظری و عملی ایشان مؤید این واقعیت است. 💠مقام معظم رهبری در این باره می‌فرمایند: یکی از اصول امام اتّکال به کمک الهی، اعتماد به صدق وعده‌ی الهی، و در نقطه‌ی مقابل، بی‌اعتمادی به قدرتهای مستکبر و زورگوی جهانی است؛ ... این حقیقت در عمل، رفتار و بیانات امام به‌طور کامل مشهود است. این اتّکال به قدرت پروردگار و اعتماد به او، موجب میشد که امام بزرگوار در مواضع انقلابی خود صریح باشد... امام (ره) این توکّل خود را مثل خونی در شریان ملّت جاری کرد؛ ملّت هم اهل توکّل به خدای متعال شد، به نصرت الهی معتقد شد، و در این راه وارد شد». (مراسم بیست‌وششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله ۱۴/۳/۱۳۹۴). 💠امام خمینی پیروزی‌ها را نتیجه‌ي صدق وعده‌های الهی می‌دانستند: «هرچه پیروزی می‌خواهید، پیش خداست. هر چه نصرت می خواهید دست اوست. گمان نکنید که ایران؛ ملت ایران خودش یک همچو قدرت بزرگی را، و یک همچو قدرتی که همه هم دنبالش بودند، خودش بدون آن تأییدات غیبی که شد شکست داد.» (صحیفه امام، ج ۱۱، ص ۳۴۹). •┄┄═•❁🍃๑🌺๑🍃❁•═┄┄• 🇮🇷کانال بسيج اساتيد و نخبگان جامعه الزهراء(سلام الله علیها) https://eitaa.com/joinchat/300875895Cca33e6af03 کانال سید روح الله خمینی(ره) @Khomeini_Basij •┄┄═•❁🍃๑🌺๑🍃❁•═┄┄
✨✨۰۰﷽۰۰✨✨ 4⃣چهارم خرداد، شماره چهارم 🔰شاخصه اول: اعتماد به خدا و مردم 💠ج- اعتماد به اراده و نیروی مردم 💠‏‏‏‏از مجموعه رهنمودهای امام خمینی(ره) چنین استنباط می‌شود که پس از اتکا و اتّکال به خدا، ‎‏محور اصلی و نقش‌آفرین در پیروزی انقلاب در ایران ‎‏حضور و پشتیبانی مردم بوده است. 💠مقام معظم رهبری در این باره می‌فرمایند: «اعتقاد به اراده و نیروی مردم و مخالفت با تمرکزهای دولتی، از جمله‌ی خطوط اصلیِ حرکت امام است. 🖊امام در ابعاد مختلف اقتصادی، نظامی، سیاسی، اجتماعی و ... به مردم اعتماد داشت و در این راستا از ارتش حمایت کرد، نیروی سپاه و بسیج را به وجود آورد، جهاد سازندگی و کمیته امداد را به راه انداخت؛ و بالاتر از همه به آراء مردم در مدیریّت کشور و تشکیلات نظام سیاسی کشور باور داشت. 🖊امام بزرگوار اصرار داشت که انتخابات در وقت مقرّر خود انجام بگیرد. در روز انتخابات جزو اوّلین کسانی بود که پای صندوق رأی حاضر میشد؛ 🖊 اعتقاد به مردم داشت و به معنای حقیقی کلمه برای آراء، افکار و تشخیص مردم احترام قائل بود؛ ممکن بود آن چیزی را که مردم انتخاب می‌کردند، مورد نظر امام نباشد، امّا درعین‌حال برای آراء مردم احترام قائل بود. 🖊امام مردم را ولی‌نعمت مسئولان و خود را خادم ملّت معرّفی می‌کرد و می‌فرمود: اگر به من خادم ملّت بگویند بهتر از این است که رهبر بگویند؛ این نشان‌دهنده‌ی جایگاه برجسته‌ی مردم از منظر امام است؛ 🖊مردم هم پاسخ مناسب دادند و در صحنه حضور پیدا کردند؛ این رابطه‌ی متقابل، یک امر طبیعی است؛ امام به مردم اعتماد داشت، مردم به امام اعتماد داشتند؛ امام مردم را دوست داشت، مردم امام را دوست داشتند». (بیانات رهبری در مراسم بیست‌وششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله، با تلخیص ۱۴/۳/۱۳۹۴). 💠امام خمینی(ره) پشتیبانی مردم را اساس حکومت می‌دانستند و در این رابطه میفرمایند: «اگر مردم پشتیان یک حکومتی باشند، این حکومت سقوط ندارد». (صحیفه امام؛ ج ۸، ص ۳۷۲). به همین دلیل ایشان مردم ایران را تصمیم‌گیران نهایی مسائل می‌دانستند. (صحیفه امام خمینی؛ ج 16، ص 266) 💠و می‌فرمودند: «کاری بکنید که دل مردم را به دست بیاورید. پایگاه پیدا کنید در بین مردم. وقتی پایگاه پیدا کردید، خدا از شما راضی است؛ ملت از شما راضی است؛ قدرت در دست شما باقی می ماند، و مردم هم پشتیبان شما می‌مانند». (صحیفه امام؛ ج ۷،ص ۵۱۲) 💠 به همین دلیل خطاب به دولت می‌فرمودند: دولت در امور خدمتگزار ملت باشد و مردم را در همه امور شرکت دهد. (صحیفه امام؛ ج۲۰، ص ۵۷)، و با توجه به اینکه این دولت برای محرومین است، باید برای محرومین کار کند (صحیفه امام؛ ج ۱۹،ص ۳۴). 💠امام خمینی (ره) این طریقه‌ی حکومت را در مقابل دموکراسی غرب دانسته‌اند: «این دمکراسی که ما داریم، این دمکراسی است، نه آن که شما دارید و طرفدار سرمایه‌دارهای بزرگ هستید». (صحیفه امام؛ ج ۶، ص ۴۶۳) 💠 در نتیجه معمار کبیر انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب و موفقیت حکومت اسلامی را مرهون پشتیبانی مردم می‌دانستند: «با پشتیبانی مردم خصوصاً طبقات محروم بود که پیروزی حاصل شد و دست ستمشاهی از کشور و ذخائر آن کوتاه گردید و اگر روزی از پشتیبانی آنان محروم شوید، شماها کنار گذاشته می‌شوید و همچون رژیم شاهنشاهی، ستمکاران به جای شما ستم‌پیشگان پستها را اشغال می‌نمایند». (صحیفه امام؛ ج ۲۱،ص ۴۲۶). •┄┄═•❁🍃๑🌺๑🍃❁•═┄┄• 🇮🇷کانال بسيج اساتيد و نخبگان جامعه الزهراء(سلام الله علیها) https://eitaa.com/joinchat/300875895Cca33e6af03 کانال سید روح الله خمینی(ره) @Khomeini_Basij •┄┄═•❁🍃๑🌺๑🍃❁•═┄┄
✨✨۰۰﷽۰۰✨✨ 5⃣پنجم خرداد، شماره پنجم 🔰شاخصه دوم: عقلانیت و مخالفت با تحجر 💠الف_عقلانیت در اندیشه امام خمینی 💠اسلام به همه‌ی ابعاد وجودی انسان توجه دارد. «اسلام براى اين انسانى كه همه چيز است؛ يعنى از طبيعت تا ماوراى طبيعت تا عالم الهيت مراتب دارد. اسلام مى‏خواهد انسان را يك انسانى بسازد جامع؛ يعنى رشد به آن طور كه هست بدهد. حظّ طبيعت دارد، رشد طبيعى به او بدهد؛ حظّ برزخيت دارد، رشد برزخيت به او بدهد؛ حظّ روحانيت دارد، رشد روحانيت به او بدهد؛ حظّ عقلانيت دارد، رشد عقلانيت به او بدهد؛ حظّ الهيت دارد، رشد الهيت به او بدهد. همه حظوظى كه انسان دارد و به طور نقص است، الآن نرسيده است؛ اديان آمده‏اند كه اين ميوه نارس را رسيده‏اش كنند؛ اين ميوه ناقص را كاملش كنند».(صحيفه امام، ج‏4، ص۹) 💠امام خمینی(ره) مسیر نیل به عقلانیت و عدالت در جامعه را تنها مترتب بر عوامل اخلاقی و اقتصادی ندانسته و نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در این فرآیند را حائز اهمیت می‌داند؛ بدین معنا که هرگاه در بستر فرهنگی جامعه عقلانیت مورد تشویق حکمرانان و استقبال مردم قرار گیرد، عموم جامعه عقلانی رفتار خواهند کرد. 💠نقطه عطف اندیشه عقل‌محور و عدالت‌مدار امام، نگاه عمیق و تیزبین آن مرحوم به حوزه مذهب از منظر دین عقلانی است. امام به ما آموخت که میان عقل و ایمان تضادی وجود ندارد و مهم‌ترین مانع در این میان جمود و تحجر است. 💠در سیر مبارزاتی امام از دهه سی و چهل تا پایان عمر پربرکت خویش، مقابله با تحجر و جزم‌اندیشی عضو جدایی‌ناپذیر مبارزه‌های ایشان بوده است. امام ریشه تمام انحرافات و بدفهمی‌ها و بیراهه رفتن‌ها را دور شدن از عقلانیت و اندیشه‌ورزی می‌دانست. 💠مبنای عقلانی انقلاب اسلامی: حرکت صحیح مبتنی بر محاسبات عقلانی و پرهیز از هیجانات از همان ابتدا در نهضت اسلامی توسط امام خمینی پیگیری میشد. ایشان حرکت اساسی را آگاه‌سازی توده‌های مردم می‌دانست و مبارزین را از درگیری مسلحانه با رژیم طاغوت برحذر میداشت. تصریح به این سیاست معقول را امام در پاسخ خبرنگاران خارجی در پاریس این‌گونه داده است: «حتی‌الامکان از جنگ مسلحانه پرهیز داریم و معتقدیم به همین ترتیب که ملت پیش می‌رود کار را حل کنیم.» (صحیفه امام خمینی، ۱۳۵۷/۰۸/۱۳ (پاریس، نوفل‌لوشاتو) 💠 استخدام نیروهای مردمی و صف‌آرایی آنان در برابر رژیم طاغوت نشان از محاسبات دقیق در راه پیروزی بود، رهبرانقلاب در این باره می فرمایند: «انقلاب عظیم اسلامى ما ناشى از یک عقلانیت بود. این طور نبود که مردم همین طور بى حساب و کتاب به خیابان بیایند و بتوانند یک رژیمِ آن چنانى را ساقط کنند؛ محاسبات عقلانى و کار عقلانى و کار فکرى شده بود.» (بیانات رهبری در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت، ۸/۶/۱۳۸۴). •┄┄═•❁🍃๑🌺๑🍃❁•═┄┄• 🇮🇷کانال بسيج اساتيد و نخبگان جامعه الزهراء(سلام الله علیها) https://eitaa.com/joinchat/300875895Cca33e6af03 کانال سید روح الله خمینی(ره) @Khomeini_Basij •┄┄═•❁🍃๑🌺๑🍃❁•═┄┄
✨✨۰۰﷽۰۰✨✨ 6⃣ششم خرداد، شماره ششم 🔰شاخصه دوم: عقلانیت و مخالفت با تحجر 💠ب- مخالفت با تحجر 💠تحجر از ریشه «حجر: سنگ» گرفته شده که ذاتا سخت و غیر قابل انعطاف است، متحجر نیز نگاه تنگ نظرانه و جمود آمیزى به امور دارد. تحجر در اصطلاح عبارت است از رویکرد تنگ‌نظرانه و قشرى به دین و تمامى مباحث مربوط به آن از جمله علوم دینى، کیفیت برداشت از دین، گستره دین، انتظار بشر از دین و رابطه دین و سیاست ... تحجر و جمود فکری همزاد با ادیان و عقاید بشری است. 💠تاریخ اسلام و جامعة اسلامی نیز از بدو تشکیل حکومت اسلامی در مدینه از این جریان انحرافی به دور نبوده و در دوره‌های مختلف، تاریخ اسلام شاهد فراز و فرود این جریان است، به ویژه در دوره معاصر ایران جریان تحجر به سوی تنومندترشدن در حرکت است. هواداران تحجر هیچ تحول و نوآوری و حتی تحول مبتنی بر اصول را بر نمی‌تابند. 💠 تحجر از جمله جریان‌های مخالف با تفکر و نهضت امام خمینی(ره) به شمار می رود؛ از این رو امام به موازات حرکت سیاسی خود، با صراحت و جدّیت بیشتر به مبارزه و مقابله با جریان تحجرگرایی برخاست. 💠مقابله‌ی امام با تحجر پس از پیروزی انقلاب افزایش یافت و به ویژه در اواخر عمرشان در پیام تاریخی منشور روحانیت درباره این جریان فرمودند: «خون دلی که پدر پیرتان از این دسته متحجر خورده است، هرگز از فشارها و سختی‌های دیگران، نخورده است». (صحیفه امام، ج۲۱، ص ۲۷۸). 💠از منظر امام خمینی ریشه‌ی تحجر و مقدس‌مآبی در سطح جامعه‌ را باید در سطح حوزه‌ها جستجو کرد: «ریشه این جماعت، که در جامعه وجود دارد، در حوزه‌‌هاى روحانیت است...این جریان روحیه و افکار سوء خود را به نام اسلام در جامعه سرایت مى‌‌دهد.» ازاین‌رو امام خمینی(ره) توصیه می‌کنند در یک حرکت اجتماعی «قبل از هر کار تکلیف این مقدس‌‌نماها را روشن کنید» (امام خمینی، ولایت‌فقیه، ص ۱۴۳). 💠این هشدارهای امام خمینی(ره) البته تا آخرین روزهای حیات‌شان تکرار می‌شود که: «هنوز حوزه‌‌ها به هر دو تفکر آمیخته‌‌اند و باید مراقب بود که تفکر جدایى دین از سیاست از لایه‌‌هاى تفکر اهل جمود به طلاب جوان سرایت‌ نکند و یکى از مسائلى که باید براى طلاب جوان ترسیم شود، همین قضیه است که چگونه در دوران وانفساى نفوذ مقدسین نافهم و ساده‌‌لوحان بی‌سواد، عده‌‌اى کمر همت بسته‌‌اند و براى نجات اسلام و حوزه و روحانیت از جان و آبرو سرمایه گذاشته‌‌اند.» (صحیفه امام، ج‌۲۱ ص ۲۷۳). 💠در این راستا امام خمینی(ره) در مورد بایدهای معرفتی طلاب می‌فرمایند:‌ «طلاب جوان باید بدانند که پرونده تفکر این گروه همچنان باز است و شیوه مقدس مآبى و دین فروشى عوض شده است.» (صحیفه امام، ج‌۲۱ ص، ۲۷۳) 💠این هشدارهای امام خمینی به طور صریح به یکسری از «شناخت‌ها» اشاره دارد که «باید» به طلاب جوان منتقل شود. •┄┄═•❁🍃๑🌺๑🍃❁•═┄┄• 🇮🇷کانال بسيج اساتيد و نخبگان جامعه الزهراء(سلام الله علیها) https://eitaa.com/joinchat/300875895Cca33e6af03 کانال سید روح الله خمینی(ره) @Khomeini_Basij •┄┄═•❁🍃๑🌺๑🍃❁•═┄┄
✨✨۰۰﷽۰۰✨✨ مسابقه شاخص های فکری امام خمینی «ره» مختص اساتید و طلاب خواهر در دو بخش برگزار می‌شود ١.آزمون محتوای شاخصه های فکری خط امام خمینی «ره» در این آزمون روزانه مطالبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و در پایان به سوالاتی از آن پاسخ می‌دهید. زمان آزمون: روز چهاردهم خرداد جوایز: ده جایزه یک میلیون ریالی ٢.تدوین کلیپ های جذاب درباره امام خمینی «ره» منبع پیشنهادی: مستند روح الله مهلت ارسال آثار: دهم تا چهاردهم خرداد جوایز: نفر اول: چهار میلیون ریال نفر دوم: سه میلیون ریال نفر سوم: دو میلیون ریال نحوه ارسال آثار: آثار خورد را به آیدی @MK3131 در پیام‌رسان ایتا ارسال کنید اطلاعات بیشتر در درگاه @Khomeini_Basij در پیام‌رسان ایتا. •┄┄═•❁🍃๑🌺๑🍃❁•═┄┄• 🇮🇷کانال بسيج اساتيد و نخبگان جامعه الزهراء(سلام الله علیها) https://eitaa.com/joinchat/300875895Cca33e6af03 کانال سید روح الله خمینی(ره) @Khomeini_Basij •┄┄═•❁🍃๑🌺๑🍃❁•═┄┄
. یه پیشنهاد دارم: برای اینکه روز خوبی رو شروع کنی، لحظه‌ای که بیدار می‌شی، به این فکر کن که امروز چه کاری انجام بدی که دل یه نفر رو شاد کنه؟ ☺️ @mangenechi