هدایت شده از 𝅄᮫۪𝓜𝗒 𝓑𝗈𝗋𝗂𝗇𝗀 𝓛𝗂𝖿𝖾 ֗𖦹
سیلام خاله شیزوکا براتون چالش گذاشته^^ احتمالا به مناسبت دویستایی شدن ..
خوب چالش اینجوریه که شما این پیام رو توی کانالتون فور میکنید عکس اوسی/پرسوناتون رو برای من به همراه لینک کانالتون (ندارید اشکال نداره) ارسال میکنید و من این شکلی تو آرت استایل نقاشی های ونگوگ براتون درستش میکنم^^ (ترجیها عکسی که ارسال میکنید فول بادی نباشه اگر هم ندارید اشکالی نداره برای گرفتن نتیجه بهتر میگم)
لینک کانال لطفا عضو باشید من گناه دارم...😭
ظرفیت: نامحدود تا جایی که خسته شم..
آیدیم @Shizoka_4792
@( ^ω^ )
لونه پرنده🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
آیییییییییی خودااااا خیلیییییی خوشگلههههههه😭😭🤏🤏🤏🤏🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐💞💞💞🌹🌹🌹💝💝🌺💖💖🫀🫀🫀🫀🫀😭😭💞🛐🛐🛐
@( ^ω^ )
آیییییییییی خودااااا خیلیییییی خوشگلههههههه😭😭🤏🤏🤏🤏🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐💞💞💞🌹🌹🌹💝💝🌺💖💖🫀🫀🫀🫀🫀😭😭💞🛐🛐🛐
مرسییییی ینیتثخثخشثخخث😭😭😭😭😭😭😭😭😭
@( ^ω^ )
لونه پرنده🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
خدااااااا چقدرررررر اناتومییی ش شاهکاااارهههههههههه خداااااا من پرپر شدمممممم انقدرررر خوشگلهعهههههههه واااییییی قلبمممممممممم شاهکارههههههههه😭😭😭😭🛐🛐🛐✨✨✨✨🌈🌈🌈🌈🌈🛐🛐🛐🛐🛐🛐✨✨💗💗🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐✨🛐🛐🛐🛐🛐
اسم:
سن : 38 ( 1988)
رنگ مورد علاقه: صورتی
تایپ شخصیتی ( mbti ): istp
از چه چیزایی بدش میاد:
•Child abuse
• آدمای ترسو و احمق
گذشتش:
در طی حادثه ای دختر چهار سالشو از دست میده.
@( ^ω^ )
اسم: سن : 38 ( 1988) رنگ مورد علاقه: صورتی تایپ شخصیتی ( mbti ): istp از چه چیزایی بدش میاد: •Child
بین اسم چِیس و لوگان موندم