هدایت شده از اخبار مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 تو باقر العلوم هستی
🏴 مداحی به مناسبت شهادت امام محمد باقر علیهالسلام
#امام_محمد_باقر
#امور_فرهنگی
#پایگاه_بسیج_ثارالله
@darmanisfahan
هدایت شده از ذاکرین
قاتل تو زخم غصههای کربلا شد_۲۰۲۳_۰۶_۲۶_۱۲_۱۶_۱۲_۳۴۴.mp3
8.04M
قاتل تو زخم غصههای کربلا شد
🎙حاجمحمود کریمی
امام #باقر علیه السلام
.
هدایت شده از ذاکرین
کانال عشاق الحسین_۲۰۲۳_۰۶_۲۶_۱۰_۲۰_۲۲_۲۷۸.mp3
5.25M
شده آرزوی دلم.....
🎙کربلایی محمد حسین پویانفر
🎙کربلایی محمد فصولی
.
هدایت شده از ذاکرین
مظلوم یا امامباقر_۲۰۲۳_۰۶_۲۶_۰۸_۲۳_۱۶_۹۵۳.mp3
8.47M
مظلوم یا امام باقر
🎙کربلایی سید رضا نریمانی
یا امامباقر ع"
.
هدایت شده از نهج البلاغه ایها 🌹🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#گزارش_تصویری 📸
🔹اجتماع پرشور مناجاتی های کاشان در دعای عرفه
▪️دعای عرفه▪️
💠 با نوای گرمِ ⬅️ حجهالسلام حسنزاده
🗓 زمان ⬅️ چهارشنبه ، ۷ تیرماه ، ساعت۱۶
🔰 مکان ⬅️ مصلی حضرت بقیهالله اعظم (عج)
‼حرکت اتوبوس ها ساعت ۱۶ از میادین اصلی
💠 هیئت حافظان قرآن و نهج البلاغه
🟢موسسه امیرالمومنین علیه السلام
کاشان پایتخت نهجالبلاغه
#عرفه
#مصلی_کاشان
#نماینده_ولی_فقیه
#امام_جمعه_کاشان
╭❀•••••
@pnahj_ir
•••••❀╯
#متن_ترجمه #صفحه_97 سوره مبارکه #نساء
#سوره_4
#جزء_5
نوشته استاد انصاریان - منبع: پایگاه
(https://erfan.ir)
www.quran-365.ir
@quran_365
097-nesa-fa-ansarian.mp3
4.73M
#صوت_ترجمه #صفحه_97 سوره مبارکه #نساء
#سوره_4
#جزء_5
منبع: پایگاه قرآن ایران صدا - ترجمه استاد حسین انصاریان
www.quran-365.ir
@quran_365
#متن_تفسیر #صفحه_97 سوره مبارکه #نساء
#سوره_4
#جزء_5
از کتاب تفسیر یک جلدی مبین
www.quran-365.ir
@quran_365
097-nesa-ta-1.mp3
6.76M
#صوت_تفسیر #صفحه_97 سوره مبارکه #نساء بخش اول
#سوره_4
#جزء_5
مفسر: استاد قرائتی
www.quran-365.ir
@quran_365
097-nesa-ta-2.mp3
5.26M
#صوت_تفسیر #صفحه_97 سوره مبارکه #نساء بخش دوم
#سوره_4
#جزء_5
مفسر: استاد قرائتی
www.quran-365.ir
@quran_365
هدایت شده از 🌸 دختــران چــادری 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
'اینه افتخار من که باباجون شهید شدی...🥺😍
🎥 سرود فرزندان شهدا در دیدار با رهبر انقلاب
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ کانال برتــر حجاب
✅ برگزیده ی رصدنمای فضای مجازی👇🏻
🌸eitaa.com/joinchat/3093102592Cc9d364a057
هدایت شده از صدای ایران | VOI
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدایت شده از صدای ایران | VOI
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدایت شده از 🌸 دختــران چــادری 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷⃟ ⃟⃟ ⃟🥺
ایــــران همی قلب و خون مـن اســــت
گـــرفــتـــه زجــان در وجـــود مــن اســت
،
بـــخــوانـیــم ایــن جـــمـلـه در گــوش بـــاد
˺چـــو ایــــــران مـــبــــاشــد تــن مـــن مــبــاد˹
#جانم_وطن
#ایران🫀:)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ کانال برتــر حجاب
✅ برگزیده ی رصدنمای فضای مجازی👇🏻
🌸 eitaa.com/joinchat/3093102592Cc9d364a057
هدایت شده از کانال رسمی امور برق شهرستان کاشان
🔘 نحوه مدیریت مصرف برق در منزل؛
🔴 پاداش پلکانی مصرف برق یا تعرفه پلکانی قبض؛ کدامیک با اقتصاد خانوار هماهنگ است؟
🔸مصرف صحیح از امکانات و لوازم در اختیار یک خانواده از اصول و ارکان اصلی مدیریت اقتصاد هر خانواده است، اما مدیریت مصرف برق در اقتصاد خانوار ایرانی چه جایگاهی دارد؟
🔸این روزها «مصرف برق» در اقتصاد خانواده به مثابه بازی دو سر برد و یا دو سر باخت عمل میکند، اما این که چرا این گونه است؟ در این باره باید گفت که «برق» از جمله کالاهایی است که در کشور یارانه هنگفتی به آن تعلق میگیرد و دولت سالانه هزاران میلیارد تومان به فرآیند تولید، توزیع و انتقال یارانه میپردازد تا در نهایت به بهای نازل هر کیلووات ساعت 100 تومان در قبوض مشترکان خانگی کشور محاسبه و درج شود، مبلغی که دیگر در مبادلات و معاملات روزمره اساساً موضوعیت نداشته و معنا و مفهوم خود را از دست داده است.
روابط عمومی امور برق شهرستان کاشان
http://eitaa.com/epedckashani
هدایت شده از کانال رسمی امور برق شهرستان کاشان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ثواب بی نظیر برای اطعام دادن به مومنین
#عید_غدیر
❤️به عشق مولا امیر المومنین علی علیه السلام
روابط عمومی برق شهرستان کاشان
هدایت شده از کانال رسمی امور برق شهرستان کاشان
🔴 *استاندارد جدید "برچسب انرژی" لامپهای الکتریکی از مردادماه اعمال میشود*
🔴 *تولید لامپ های رشته ای و پرمصرف متوقف می شود*
🔹دبیر کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف برق و انرژی وزارت نیرو از اعمال استاندارد جدید مصرف انرژی لامپ های الکتریکی از اول مرداد امسال خبر داد.
🔹به گزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، "سید محمدمهدی پیغمبرزاده" در حاشیه سفر به استان سمنان اظهار کرد: بر اساس تدابیر وزارت نیرو از اول مرداد ماه طبق استانداردهای جدید، تولید لامپهای الکتریکی دارای ردههای انرژی B, C, D, E که لامپ های پر مصرف تلقی میشوند *متوقف* و ردههای انرژی لامپ از A تا A+++ خواهد شد.
🔹وی *ممنوعیت* تولید لامپهای پرمصرف را نتیجه اجباری شدن استانداردهای جدید طی یک ماه آتی برشمرد و افزود: برنامه توقف تولید لامپهای رشتهای، بخار جیوه و فلورسنت از ابتدای مردادماه به کلیه سازندگان لامپ های روشنایی در کشور ابلاغ شده و اجرایی خواهد شد.
🔹مشاور بهره وری انرژی ساتبا افزود با توجه به تاکید وزیر نیرو بر اجرای اقدامات بهینه سازی مصرف برق در خود مجموعه های وابسته به وزارت نیرو، به شرکت توانیر و کلیه شرکتهای توزیع ابلاغ شده که استفاده از هرگونه چراغ و لامپ گازی پرمصرف، اعم از بخار سدیم، بخار جیوه و ... در روشنایی های جدید خیابانی، حتی برای جایگزینی لامپ های سوخته، ممنوع است و شرکت های توزیع موظفند برای این امر صرفا از لامپ ها و چراغ های فوق کم مصرف LED استفاده نمایند
هدایت شده از کانال رسمی امور برق شهرستان کاشان
🔹نماد روشن و خاموش کردن دستگاه از کجا آمده؟
🔻این علامت در همه جا دیده میشود، اما کمتر کسی از علل به کار گیری آن آگاهی دارد. مهندسان دهه ۱۹۴۰ میلادی از کلید های دو تایی برای نشان دادن وضعیت کلیدها استفاده میکردند. در آن زمان، ۱ به معنای روشن و ۰ به معنای خاموش بود. در گذر زمان، ۰ و ۱ با یکدیگر ترکیب شدند و علامت امروزی را به وجود آوردند.
که نشان دهنده کلید خاموش و روشن است که این دو کلید به یک کلید با نشان امروزی و در تصویر بالا است
#نماد_کلید_روشن_خاموش
روابط عمومی امور برق شهرستان کاشان
هدایت شده از اخبار کاشان
🐃🐂🐪ذبح دام در معابر و اماکن عمومی کاشان غیرمجاز و ممنوع است
رئیس شبکه دامپزشکی کاشان گفت: برای جلوگیری از انتشار هرگونه بیماری مشترک بین دام و انسان هرگونه ذبح دام در معابر و اماکن عمومی و غیر مجاز که خطراتی را برای شهروندان ایجاد کند، ممنوع است.
عباس شاهمیرزایی در گفت و گو با پایگاه خبری پیام کاشان با تبریک عید سعید قربان از شهروندان کاشانی خواست برای جلوگیری از شیوع بیماریهای مشترک بین دام و انسان و رهاشدن آلودگی ناشی از ذبح دام در معابر عمومی از ذبح قربانی در کف خیابان و معابر عمومی جدا خودداری کنند.
وی با اشاره به اینکه ذبح قربانی در معابر عمومی شهرستان کاشان ممنوع است، افزود: نحر شتر در معابر عمومی سطح شهرستان اکیدا ممنوع است و در صورت مشاهده با شدت برخورد و گوشت قربانی ضبط خواهد شد.
به گفته وی کشتارگاه کاشان از صبح روز عید سعید قربان تا ظهر این روز آماده خدمات دهی رایگان برای ذبح قربانی همشهریان کاشانی با حضور دامپزشکان، بازرسان بهداشت و ناظرین بهداشتی است.
شاهمیرزایی از خطر شیوع ابتلا به تب کریمه کنگو بیماری مشترک بین انسان و حیوان در روز عید قربان خبر داد و افزود: ذبح غیر بهداشتی عید قربان در معابر عمومی خطر ابتلا به تب کریمه کنگو را افزایش خواهد داد.
رئیس شبکه دامپزشکی کاشان از همشهریان کاشانی خواست برای جلوگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو، از خرید گوشت های فاقد لیبل و مهر بهداشتی جدا خودداری کنند.
هدایت شده از نشریه عبرتهای عاشورا
🌹هفتم تیر سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی ویاران با وفایش گرامیباد
🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا🇮🇷
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 splus.ir/ebratha.org سروش
🌹شهید مظلوم آیتالله بهشتی در اسفند 59، و در حالی که آماج تمام حملات و تهمتها و تخریبهای کمرشکن ضدانقلاب قرار گرفته بود، نامهای خصوصی به امام نوشته بود. فتوکپی پاکنویس این نامه، سالها بعد و بین دست نوشتههای شهید بهشتی یافت شد.(1)
♦️بخشی از نام شهید بهشتی که در تاریخ 59/12/22 نوشته شده است:
♦️سنگینی وظیفه فرزندتان را بر آن داشت که این نامه را به حضورتان بنویسد و حقایق را به عرضتان برساند.
دوگانگی موجود میان مدیران کشور بیش از آن که جنبه شخصی داشته باشد، به اختلاف دو بینش مربوط میشود. یک بینش معتقد و ملتزم به فقاهت و اجتهاد، اجتهادی که در عین زنده بودن و پویا بودن، باید سخت ملتزم به وحی و تعهد در برابر کتاب و سنت باشد، بینش دیگر در پی اندیشه ها و برداشتهای بینابین، که نه بهکلی از وحی بریده است و نه آنچنان که باید و شاید در برابر آن متعهد و پایبند، و گفته ها و نوشته ها و کرده ها بر این موضوع بینابین گواه.
♦️بینش اول در برابر بیگانگان و هجوم تبلیغاتی و سیاسی و اقتصادی به نظام سخت به توکل بر خدا و اعتماد به نفس و تکیه بر توان اسلامی و پرهیز از گرفتار شدن در دام داوری ها یا دلسوزیهای بیگانگان معتقد و ملتزم. بینش دیگر، هرچند دلش همین را میخواهد و زبانش همین را میگوید و قلمش همین را مینویسد، اما چون همه مختصات لازم برای پیمودن این راه دشوار را ندارد، در عمل لرزان و لغزان.
♦️بینش اول به نظام و شیوهای برای زندگی امت ما معتقد است که در عین گشودن راه بهسوی همه نوع پیشرفت و ترقی، مانع حل شدن مسلمانها در دستاوردهای شرق یا غرب باشد و آنان را بر فرهنگ و نظام و ارزش اصیل و مستقل اسلام استوار دارد. بینش دیگر با حفظ نام اسلام و بخشی از ارزشهای آن، جامعه را به راهی میکشاند که خود به خود درها را بهروی ارزشهای بیگانه از اسلام و بلکه ضداسلام میگشاید.
♦️بینش اول روی شرایطی در گزینش مسئولان تکیه میکند که جامعه را بهسوی امامت متقین و گسترش این امامت بر همه سطوح راه میبرد. بینش دیگر بیشتر روی شرایطی تکیه میکند که خود به خود راه را برای نفوذ بیمبالاتها یا کممبالاتها در همه سطوح مدیریت امت اسلامی و حاکم شدن آنها بر سرنوشت انقلاب هموار میسازد.
♦️شاید برای شما شنیدن این خبر تلخ و دشوار باشد که بسیاری از کسانی که در طول سالهای اخیر در راه حاکم شدن اسلام اصیل بر جامعه ما کوشیده و رنجها برده اند و در طول این سالها بهمقتضای طبیعت و ماهیت نظام اداری رژیم شاهی، در همه سازمانهای لشکری و کشوری همواره در اقلیت بوده و زیر فشار اکثریت غربگرا یا شرقگرا حاکم بر این سازمانها بهسر برده اند، هم اکنون در جمهوری اسلامی هم که امام در رأس آن است و تنی چند از فرزندان امام نیز بخشی از مسئولیتها را بهعهده دارند و مردم عزیز ما نیز در صحنه ها حضور دارند، دوباره تحت فشار همان اکثریت قرار گرفتهاند، این اقلیت مؤمن که اگر حمایتش کنند میرود که اکثریت شود، امروز ذلت و خذلان مؤمنان را در جمهوری اسلامی با پوست و گوشت و استخوان لمس میکنند که با چماق ارتجاع میکوبندشان و با کارشکنیهای رنگارنگ سد راه حرکت اسلامی و اصلاحی آنها میشوند، با استظهار به ستون پنجم دشمن که در همه این سازمانها جا خوش کردهاند و با اطمینان به حمایت گروهی از مسئولان امروز و دیروز.
♦️اگر این دو بینش در اداره امور جمهوری اسلامی ادامه یابد، نه کارهای جاری مردم سر و سامان پیدا میکند، نه مشکلات موجود دینی، فرهنگی، اخلاقیات اجتماعی و اقتصادی این مردم رنجدیده و محروم و ایثارگر با سرعت و قاطعیت کافی حل میشود و نه میتوان برای آینده طرحهای اصیل اسلامی ریخت و به مرحله عمل درآورد...
❤️امام عزیز...
به خدا سوگند تحمل این وضع برای این فرزندتان بس دشوار است که چهره افسرده اینها را ببینم و ندای یاللمسلمین آنها را بشنوم و تنها پاسخ این باشد که صبر کنید. من هم صبر میکنم و فی العین قذی و فی الحلق شجی.
♦️این روزها مکرّر با خود میاندیشم که ایکاش زیر بار این مسئولیت سنگین که با تأکید بر عهدهام نهادید نبودم، تا میتوانستم بهکمک آنها لااقل فریادی برآورم، زیرا فریاد از یک طلبه زیبنده است اما از یک مسئول انتظار اقدام میرود، نه فریاد و اگر اقدام کنم با این شائبه جگرسوز روبهرو میشوم که دفاع از مظلومان نیست، جنگ قدرت است میان سران، از روی هواها.
♦️با استفاده از حمایتهای مکرّر شما اینک همه نهادها کوبیده میشوند، مجلس، دولت، دستگاه قضایی و نهادهای انقلاب و هرچند در کوبیدن اینها موفق نشدهاند، ولی نه خطرشان را میتوان نادیده گرفت، نه ضررشان، که همه را از خدمت گستردهتر به مردم محروم و ایثارگرمان بازمیدارند.
🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا🇮🇷
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 splus.ir/ebratha.org سروش
💎آناتومی توحیدی در دعای عرفه امام حسین(ع)
🌹اِلهى اُحْصى عَدَداً وَذِکْراً اَمْ اَىُّ عَطـایاکَ اَقُومُ بِها شُکْراً وَهِىَ یا
مـعـبـود مـن کـدامـیـک از نعمتهایت را بشماره درآورده و یاد کنم یا براى کدامیک از عطاهایت به سپاسگزارى اقدام کنم در صورتى که آنها
رَبِّ اَکْثَرُ مِنْ اَنْ یُحْصِیَهَا الْعآدّوُنَ اوْ یَبْلُغَ عِلْماً بِهَا الْحافِظُونَ ثُمَّ
اى پروردگار من بیش از آن است که حسابگران بتوانند آنها را بشمارند یا دانش حافظان بدانها رسد سپس اى خدا
ما صَرَفْتَ وَدَرَاءْتَ عَنّى اَللّهُمَّ مِنَ الضُرِّ وَالضَّرّآءِ اءَکْثَرُ مِمّا ظَهَرَ لى
آنـچـه را از سختى و گرفتارى از من دور کرده و باز داشتى بیشتر بوده از آنچه برایم آشکار شده
مِنَ الْعافِیَهِ وَالسَّرّآءِ وَاَنـَا اَشْهَدُ یا اِلهى بِحَقیقَهِ ایمانى وَعَقْدِ
از تـنـدرسـتـى و خـوشى و من گواهى دهم خدایا به حقیقت ایمان خودم و بسته شدن تصمیمات یقینم
عَزَماتِ یَقینى وَخالِصِ صَریحِ تَوْحیدى وَباطِنِ مَکْنُونِ ضَمیرى
و توحید خالص و بى شائبه خود و درون سرپوشیده نهادم
وَعَلائِقِ مَجارى نُورِ بَصَرى وَاَساریرِ صَفْحَهِ جَبینى وَخُرْقِ
و رشته هاى دید نور چشمانم و خطوط صفحه پیشانیم
مَسارِبِ نَفْسى وَخَذاریفِ مارِنِ عِرْنینى وَمَسارِبِ سِماخِ سَمْعى
و رخنه هاى راههاى تنفسم و پرده هاى نرمه بینیم و راههاى پرده گوشم
وَما ضُمَّتْ وَاَطْبَقَتْ عَلَیْهِ شَفَتاىَ وَحَرَکاتِ لَفْظِ لِسانى وَمَغْرَزِ
و آنـچـه بـچـسـبـد و روى هـم قـرار گـیـرد بـر آن دو لبـم و حـرکـتـهـاى تـلفظ زبانم و
حَنَکِ فَمى وَفَکّى وَمَنابِتِ اَضْراسى وَمَساغِ مَطْعَمى وَمَشْرَبى
جای فرو رفتگی سقف دهان و آروارهام و محل روییدن دندانهایم و محل چشیدن خوراک و آشامیدنی هایم
وَحِمالَهِ اُمِّ رَاءْسى وَبُلُوعِ فارِغِ حَباَّئِلِ عُنُقى وَمَا اشْتَمَلَ عَلیْهِ تامُورُ
و رشـتـه و عصب مغز سرم و لوله (حلق ) متصل به رگهاى گردنم و آنچه در برگرفته آن را
صَدْرى وَحمائِلِ حَبْلِ وَتینى وَنِیاطِ حِجابِ قَلْبى وَاءَفْلاذِ حَواشى
قفسه سینه ام و رشته هاى رگ قلبم و شاهرگ پرده دلم و پاره هاى گوشه و کنار
کَبِدى وَما حَوَتْهُ شَراسیفُ اَضْلاعى وَحِقاقُ مَفاصِلى وَقَبضُ
جگرم و آنچه را در بردارد استخوانهاى دنده هایم و سربندهاى استخوانهایم و انقباض
عَوامِلى وَاَطرافُِ اَنامِلى وَلَحْمى وَدَمى وَشَعْرى وَبَشَرى
عضلات بدنم و اطراف سر انگشتانم و گوشتم و خونم و موى بدنم و پوستم
وَعَصَبى وَقَصَبى وَعِظامى وَمُخّى وَعُرُوقى وَجَمیعُِ جَوارِحى وَمَا
و عصبم و ساقم و استخوانم و مغزم و رگهایم و تمام اعضاء و جوارحم و آنچه بر اینها
انْتَسَجَ عَلى ذلِکَ اَیّامَ رِضاعى وَما اَقلَّتِ الاَْرْضُ مِنّى وَنَوْمى
بافته شده از دوران شیرخوارگیم و آنچه را زمین از من بر خود گرفته و خوابم
وَیَقَظَتى وَسُکُونى وَحَرَکاتِ رُکُوعى وَسُجُودى اَنْ لَوْ حاوَلْتُ
و بیداریم و آرمیدنم و حرکتهاى رکوع و سجود من (گواهى دهم ) که اگر تصمیم بگیرم
وَاجْتَهَدْتُ مَدَى الاَْعصارِ وَالاَْحْقابِ لَوْ عُمِّرْتُها اَنْ اءُؤَدِّىَ شُکْرَ
و بکوشم در طول قرون و اعصار بر فرض که چنین عمرى بکنم و بخواهم شکر
واحِدَهٍ مِنْ اءَنْعُمِکَ مَا اسْتَطَعْتُ ذلِکَ اِلاّ بِمَنِّکَ الْمُوجَبِ عَلَىَّ بِهِ
یـکى از نعمتهاى تو را بجا آورم نخواهم توانست جز به لطف خود که آن خود واجب کند بر من
شُکْرُکَ اَبَداً جَدیداً وَثَنآءً طارِفاً عَتیداً اَجَلْ وَلوْ حَرَصْتُ اَنـَا
سپاسگزاریت را دوباره از نو و موجب ستایشى تازه و ریشه دار گردد آرى و اگر حریص باشم من
وَالْعآدُّونَ مِنْ اَنامِکَ اءَنْ نُحْصِىَ مَدى اِنْعامِکَ سالِفِهِ وَ انِفِهِ ما
و حسابگران از مخلوقت که بخواهیم اندازه نعمت بخشی هاى تو را از گذشته و آینده
حَصَرْناهُ عَدَداً وَلا اَحْصَیناهُ اَمَداًهَیْهاتَ اءنّى ذلِکَ وَاَنْتَ الْمُخْبِرُ فى
بـه حساب درآوریم نتوانیم بشماره درآوریم و نه غایت آنرا احصاء کنیم ! هیهات ! کجا چنین چیزى میسر است
کِتابِکَ النّاطِقِ وَالنَّبَاءِ الصّادِقِ وَاِنْ تَعُدُّوا نِعْمَهَ الله لا تُحْصُوها
و تو خود در کتاب گویا و خبر راست و درستت خبر داده اى که ((و اگر بشمارید نعمت خدا را، آن را احصاء نتوانید کرد))
#عرفه_دعای تمرین شکر
🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا 🇮🇷
🌍 @ebratha_ir ایتا
🌍 @ebratha.org سروش