eitaa logo
کاشان
276 دنبال‌کننده
40.4هزار عکس
32.1هزار ویدیو
1.8هزار فایل
کانال کاشان اطلاعات سیاسی،فرهنگی،علمی و آموزشی وآموزش اقتصادی تاظهورعدالت گسترجهانی(عج) @kashan_vijeh آدرس کانال تلگرام: https://t.me/kashan_vijeh آدرس سروش: splus.ir/kashan_vijeh آدرس بله: https://ble.ir/kashan_vijeh https://iGap.net/kashan_vijeh
مشاهده در ایتا
دانلود
✳️حجت الاسلام احمدعلی یوسفی؛ رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه : 🔹پرداخت ۱۰۰۰ یورو با قیمت ۲۰ هزار تومان پایین‌تر از قیمت بازار به کسانی که در ایام عید معمولا برای تفریح و خوشگذرانی به کشورهای دیگر مسافرت میکنند، سیاست غلطی است. یعنی از ثروت ملی که سهم همه مردم است، اغنیای جامعه برای تفریح بهره‌مند میشوند! 🔸تفکر معتقد به بازار آزاد با کدام استدلال قیمت ارز را ۲۰ هزار تومان پایین‌تر از بازار به اغنیای جامعه میدهد؟! دولت با کدام مجوز شرعی ۸ هزار میلیارد تومان از منابع ملی را به افرادی هدیه میدهد تا به تفریح و خوشگذرانی مشغول شوند؟! دولتی که با کسری بودجه مواجه است با چه مجوزی این منابع را به این نحو هدر میدهد؟! وادادگی ارزی تا کجا؟!
پربازدیدترین و پرنشرترین منابع رسمی خبری ایران در سال ۱۴۰۲ کدام خبرگزاری‌ها بودند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️خبرها حاکی از آن است که نیروهای مسلح یمن در حال آزمایش یک ابر موشک هستند
🔹روز جمعه متعلق است به حضرت صاحب الامر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف. 🔸امام زمان علیه السلام می فرمایند: 📜براى تعجيل در فرج بسيار دعا كنيد ، كه فرج من فرج شما نيز هست كمال الدّين ، ص 485
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 آیت الله بهجت (ره) نگاه کردن به قرآن، معادل نگاه کردن به امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) است. 🔹 در ماه رمضان هر روز مقداری از قرآن مجید را به نیت رسیدن فرج حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف) تلاوت کنیم.
🌹ناصرالدین شاه در ماه رمضان نامه ای به مرجع عام شیعیان میرزای شیرازی (ره) نوشت که : «من وقتی روزه میگیرم از شدت گرسنگی و تشنگی عصبانی میشوم و ناخودآگاه دستور به قتل افراد بی گناه میدهم لذا جواز روزه نگرفتن مرا صادر فرمایید»! میرزای شیرازی (ره) در پاسخ نوشتند: حكم خدا قابل تغییر نیست ولی حاکم قابل تغییر است! اگر نمیتوانی بر اعصابت مسلط شوی از مسند حکومت پایین بیا تا شخص با ایمانی در جایگاه تو قرار گیرد و خون بیگناهان بیهوده ریخته نشود.
🔺ماکرون: ترامپ رئیس‌جمهور بعدی آمریکا نمی‌شود 🔹رئیس‌جمهور فرانسه در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ می‌تواند میانجی مذاکرات صلح اوکراین باشد مدعی شد که ترامپ در انتخابات رأی نخواهد آورد. 🔹تا آنجا که من اطلاع دارم فکر نمی‌کنم ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کجایند مردان بی ادعا برای شادی روح همه شهدا بخوانید یک صلوات بر محمد. آل محمد( ص) باتشکر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیروز دونالد ترامپ، در حال سخنرانیش یک پس گردنی محکم از یک جوان ایرانی کُرد تبار خورد که هیچوقت تا عمر داره فراموش نکنه. داستان اینجاست که درست قبل از سخنرانی، دونالد ترامپ یک زن ایرانی که لباس کُردی پوشیده بود را مورد تمسخر قرار میده و بهش میخنده. شوهر اون زن هم که خودش لباس کُردی تنش بوده خیلی عصبانی میشه و دنبال فرصت میگرده که تلافی کنه. اون زن و مرد کُرد اصلیتشون از سنندج در منطقه کردستان ایران است و در آمریکا زندگی میکنن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺وزیر راه و شهرسازی بار دیگر از قیمت‌گذاری سیمان و فولاد در بورس کالا انتقاد کرد 🔹بذرپاش با اشاره به تأثیر قیمت سیمان و فولاد در کاهش قیمت تمام شده مسکن ملی، تغییر شیوه قیمت‌گذاری این دو محصول را در بورس کالا خواستار شد.
Photo from ali
‍🔴 کاری که از صد سال عبادت بهتر است🌹 ...قَالَ فَمَنِ اَلضَّالُّ عَنْ فِنَائِكَ قَالَ اَلْجَاهِلُ بِإِمَامِ زَمَانِهِ تُعَرِّفُهُ 🌕 امام سجاد علیه‌ السلام فرمودند: خداوند به سوی حضرت موسی علیه‌ السلام وحی فرستاد: ای موسی! اگر به سویم بندهٔ فراری مرا برگردانی یا گمراهی را به سوی من برگردانی، بهتر است برای تو از عبادت صد سال که روزهایش را روزه بداری و شب‌هایش را نماز به پا داری! موسی گفت: پروردگارا! بندهٔ گریخته کیست؟ فرمود: معصیت کاری که از فرمان ما تجاوز کرده؛ گفت: کیست آن گم شونده از در خانهٔ تو؟ فرمود: نادانی که امام زمانش را نشناسد، در حالی که تو او را برایش معرفی می‌کنی و می‌شناسانی..! ✅ توضیح: امام زمانِ حضرت موسی علیه السلام خود موسی بوده که صاحب کتاب و شریعت بوده؛ یعنی ای موسی اگر بتوانی نبوّت خودت را به کسی اثبات کنی این کار تو از صد سال عبادت بهتر است..! روح تمام عبادات و شرط قبولی اعمال بندگان تنها در گرو شناخت حجّت زمان می‌باشد. شناختِ حجّت ﷲ یعنی: شناختِ مراتب، مقامات و دانستنِ فضائلِ ایشان. 📗بحارالأنوار، ج ۲، ص ۴
Photo from ali
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*✿࿐ྀུ༅✿﷽ 🕋 ﷽✿ ‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌࿐ྀུ༅✿* *🎬 | رمز ماندگاری نعمت* * *
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸🍃برخورد امام حسین(ع) با یک سیاه حبشی 🎙استاد مسعود عالی۰۰۰۰۰🔹❄️🔹❄️🔹❄️🔹