فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دخلت زینب علی ابن زیاد...
❣️ @kashkool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتشار بخشی از اعمال و اعترافات سید حسن ابطحی از منحرفین مهدویت و جریان انجمن حجتیه (پدر محمدعلی ابطحی) ... 👆🏽😳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥فیلم کامل خدانور لجهای برای اولین بار
💥یکبار برای همیشه
💥مراقب باشید از چه کسی برایتان قهرمان میسازند...
❣️ @kashkool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آه و واویلا صد آه و واویلا...
🇮🇷به یاد همه شهدای عزیز اسلام خصوصا تصاویر شهدای موجود در این کلیپ کوتاه ازجمله شهیدان احمد وحاج محمد پوراحمد خمینی وهمرزمان گرانقدرش.🌷
❣️ @kashkool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظات آخر شهید صدرزاده
❣️ @kashkool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسابقه بین آرزوها و اولویتهای ما،
❣️ @kashkool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ #شهید_باقری
📍از میلیشیای منافقین هم بدتر شدیم!
❣️ @kashkool
💠 شهیـــدی که ســــر مـــــزار خــــودش فاتحــــه میخــوانــــد ...
🔸رفت کنار یک قبر خالی نشست و فاتحه خواند همیشه برای شهدای آینده فاتحه میخواند.
من هم کنارش نشستم و برای شهیدی که قرار بود در آینده توی قبر دفن شود ، فاتحه خواندم
پرسید : «میدانی این قبر مال کیه؟»
گفتم : «نه ! این قبر که هنوز خالی است»
نگاهم کرد و گفت : «اگه خدا قسمت کنه، اینجا قبر من میشه»
تعداد زیادی از شهدای والفجر 8 را برای خاکسپاری به گلزار شهدا آوردند شهدا را که دفن کردند، یاد حرف آن روزش افتادم؛ توی همان قبری دفن شده بود که قبلا گفته بود.
#شهید_حمیدرضا_جعفرزاده
❣️ @kashkool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠🏴 محرم نون دونی آخوندا و مداحا🏴
❣️ @kashkool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 نماهنگ | کجا ایستادهایم؟
آیتاللهالعظمی خامنهای: «هیئت یک واحد اجتماعی است، که بر محور مودّت اهلبیت شکل میگیرد...هیئت را اصحاب ائمّه تشکیل دادند.
هیئت کانون جهاد فیسبیلالله، جهاد در راه احیای مکتب اهلبیت...
هیئت، محلّ جهاد تبیین است... محلّ پاسخ به سؤالها است.
امروز جوانهای ما سؤالهای گوناگونی دارند؛ دربارهی سبْک زندگی سؤال دارند، دربارهی مسائل اصولی سؤال دارند، سؤال [هم] بهجا است. ... سؤال باید مطرح بشود، اشکالی هم ندارد، باید پاسخ داده بشود و پاسخش باید در هیئتها باشد، در مراکز علم و معرفت باشد؛ این، مغز و معنای هیئت است....
قوام هیئت به جهاد است... جهاد یعنی تلاش در مقابلهی با دشمن... #حرف_بزنید، تبیین کنید برای خنثی کردن وسوسهی دشمن، میشود جهاد.
از هیئت خودتان سؤال کنید که در این جهاد کجا قرار دارد؟...
❣️ @kashkool
📌رُفاعه نباشیم
🔺 رفاعه بن شدّاد بَجَلی در جنگ جمل و صفین شرکت داشت. در زمان حکومت علی(ع) قاضی اهواز بود. به سیدالشهدا نامه نوشت و دعوت به قیام کرد، اما در کربلا حاضر نبود.
پس از واقعه عاشورا در صف توابین به خونخواهی حسین(ع) قیام کرد.
وقتی توابین شکست خوردند، در پی مختار آمد تا با او به هدف دست یابد. اما نتوانست مختار را بفهمد و پس از مدتی، او را ترک کرد. رفاعه مختار را خائن به قیام میدانست.
او به صف شمری پیوست که بزرگترین جنایت تاریخ را به نام خود رقم زد .
توجیهش برای همرکابی با شمر این بود که شمشیر برای مختاری تیز کرده بود که از او خوشش نمی آمد
حتی به صف نمازی ایستاد که شمر، امام جماعتش بود.
رفاعهای که به خونخواهی حسین(ع) قیام کرده بود، حالا از لجِ مختار، پشت سر شمر نماز میخواند و امید داشت از قاتلان پسر فاطمه(س) انتقام گیرد !!!
🔺وقتی چرخش های گفتمانی برخی سیاسیون را می بینم، هنگامی که مواضع عجیب برخی دوستان را می شنوم، ناخودآگاه یاد ماجرای رُفاعه می افتم.صحبت ها، اقدامات و کنش هایی که برای آن دلیلی جز لجاجت سیاسی نمیدانم.
دوستانی که تا دیروز کنارت بودند اما سر یه اتفاق،به کل گذشته شان پُشت می کنند و از سر لج تو حاضرند پژواک صدای کسانی باشند که روزی دوست داشتند صدای آنان را خفه کنند.
🔺هاشمی رفسنجانی با احمدی نژاد لجاجت داشت ، اما لگدش را به نظام و رهبری زد،
منتظری از امام کینه به دل گرفته بود، اما صدای منافقین و باند مهدی هاشمی شد،
احمدی نژاد نسبت به شورای نگهبان دل چرکین بود اما هم نوا با دشمنان این نظام دستور به تحریم انتخابات داد ؛
موسوی،کروبی، امجد ، آذری قمی،شیخ علی تهرانی, و ده ها اسم و فامیل دیگر وقتی سرگذشتشان را می بینی و علت یابی می کنی مسیر انحراف آنان را، اگر به چند علت برسی، قطعا یکی از آنان لجاجت سیاسی است.
🔺 لجاجت سیاسی انسان را کور می کند. انسان را سیاه و سفیدی و صفر و صدی بار می آورد.
می شناسم دوستانی را که از لج با رئیسی به رای دادن به همتی رسیدند !
می شناسم دوستانی را که از سر لج با جلیلی و برخی اطرافیانش مدافع برجام شده اند .(حتما ولایتی و قالیباف و مناظرات سال ۹۲ یادتان نرفته )
می شناسم رفقایی را که امروز نسخه انفعال می پیچند و می گویند دیگر حرف زدن و نوشتن فایده ای ندارد ، می پرسم چرا؟
می بینی ماجرا بر می گردد به تحلیلش از حمایت رهبری از برجام و تیم هسته ای، بر می گردد به حمایت و تعریف و تمجید های رهبری نسبت به آملی لاریجانی، بر می گردد به رد صلاحیت احمدی نژاد، بر می گردد به مخالفت رهبری با استیضاح روحانی و... گزاره هایی که خود برای خود ساخته و نتیجه گرفته است و امروز هم نوا با خناسان نسخه ناامیدی و انفعال می پیچد.
در اغتشاشات اخیر ، همه دیدیم طیف هایی از قلیل رزمندگان پشیمان و خسته از مجاهده ای که به جهاد با جگرخواران کوموله و جنایتکاران دموکرات افتخار می کردند ولی به خاطر برخی لجاجت های کودکانه با اطرافیان با کوموله و دموکرات همنوا شدند !!!!!!
🔺بسیاری از انتقاد ها و کنش های امروز را حاصل لجاجت سیاسی می دانم.
لجاجت دور باطل است. محورش حب و بغض است.
در حالت لجاجت سیاسی نسبت تو با اشخاص تعیین کننده کنشگری و مواضعت می باشد و نه تکلیف و ارزش های دینی و انقلابی.
چون از کسی بد دیده ای، خاطره تلخ داری و به هر دلیلی از او خوشت نمی آید، کینه ورزی می کنی، حتی حاضری با دشمنان دیروزت، دست مودت بدهی، تا او زمین بخورد. حتی حاضری با کسانی که دیروز به خونت تشنه بوده اند نزدیک شوی تا او خوار شود.
🔺البته در تاریخ کم نداشته ایم بزرگانی را که در دام لجاجت سیاسی نیفتاده اند. چه بزرگانی که حضرت امام به آنان نهیب زد و از مسیر برنگشتند.
مگر ماجرای اختلاف نظر امام با آیت الله خامنه ای در موضوع انتخاب نخست وزیر و نوع نگاه آیت الله خامنه ای به اختیارات حکومت اسلامی در خطبه های نماز جمعه تهران را فراموش کرده ایم؟ امتحانی که آیت الله خامنه ای از آن سربلند بیرون آمد.
چه بسیار افرادی که توسط شورای نگهبان در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری رد صلاحیت شدند اما رفوزه نشدند در این امتحان.
چه بسیار دوستانی که صرفا بخاطر مطالبه گری و عدالتخواهی شان کارشان به دادگاه کشید، اما پُشت به جمهوری اسلامی و آرمان هایش نکردند.
چه بسیار رفقایی که در مسائل متعدد با رهبر انقلاب دچار اختلاف در تحلیل شدند اما حرف ایشان را مُطاع دانستند و اطاعت را واجب.
بله! امتحان سختی است. می توانیم چنان رُفاعه و منتظری و احمدی نژاد باشیم که در تاریخ به تذبذب در اندیشه و رفتار از ما یاد کنند و یا می توانیم چنان ابوذر و مصباح باشیم که همگان بر ایستادگی و پایداری اصولی و مبنایی مان شهادت دهند.🌿
❣ @kashkool
34.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 افشای نفوذ 14 ساله بازیگر و کارگردان زن بهایی در عرصه فرهنگ و هنر ایران
❣ @kashkool
‼️روایتی غریب و سوزناک از وقایع بعد از شهادت شیخ فضل الله نوری، کیفیت غسل و کفن و دفن
در اثر تلاطم و طوفان یک مرتبه طناب از گردن آقا پاره شد و نعش به زمین افتاد
جنازه را آوردند توی حیاط نظمیه مقابل در حیاط روی یک نیمکت گذاشتند جمعیت کثیری ریخت توی حیاط محشری برپا شد مثل مور و ملخ از سر و کول هم بالا می رفتند همه می خواستند خود را به جنازه برسانند دور نعش را گرفتند و آنقدر با قنداق تفنگ و لگد به نعش زدند که خونابه از سر و صورت و دماغ و دهانش روی گونه ها و محاسنش سرازیر شد . هر که هر چه در دست داشت میزد آنهایی هم که دستشون به نعش نمیرسید تف می انداختند
به همه مقدسات قسم که در این ساعت گودال قتلگاه را به چشم خودم دیدم یک مرتبه دیدم یک نفر از سران مجاهدین مرد تنومند و چهارشانه بود وارد حیاط نظمیه شد غریبه بود جلو آمد بالای جنازه ایستاد جلوی همه دکمه های شلوارش را باز کرد و روبروی اینهمه چشم شُر شُر به سر و صورت آقا شاشید!
▪️تحویل جنازه
عده ای از صاحب نفوذها یپرم ارمنی را از عواقب سوزاندن نعش شیخ و تحویل ندادن می ترسانند . یپرم راضی میشود و می گوید : بسیار خوب ... به نظمیه تلفون کنید که لاشه را به صاحبانش رد کنند. سه نفر از بستگان شیخ شهید و سه نفر از نوکر هایش توی آن تاریکی توپخانه در گوشهای با یک تابوت منتظر تحویل جنازه بودند. آقا لخت و عور آن گوشه همینطور افتاده بود لا اله الا الله جنازه را در تابوت گذاشتیم و با دو مجاهد ما را راهی کردند.
▪️جنازه را وارد حیاط خلوت خانه شیخ کردند. شیخ ابراهیم نوری از شاگردان شیخ جنازه را غسل داد.
بعد کفن کردیم و بردیم در اطاق پنج دری میان دو حیاط کوچک پنهان کردیم.
سر مجاهد ها را گرم کردیم. بعد تابوت را با سنگ و کلوخ و پوشال و پوشاک پر و سنگین کردیم.
یک لحاف هم تا کرده روی آن کشیدیم تابوت قلابی را با آن دو نگهبان سر قبر آقا فرستادیم. متولی قبرستان که در جریان بود مثلاً نعش را دفن کردو آن دو نگهبان با تابوت به نظمیه برگشتند.
صبح اوستا اکبر معمار آمد و درهای اطاق پنج دری را تیغه کردیم و رویش را گچکاری کردیم.
♦️دو ماه بعد از شهادت شیخ در اتاق پنج دری را شکافتیم جنازه در آن هوای گرم همانطور تر و تازه مانده بود. جنازه را از آنجا برداشتیم و به اتاقی دیگر آن سوی حیاط منتقل کردیم و دوباره تیغه کردیم.
🏴 کم کم مردم فهمیدند که نعش شیخ نوری در خانه است می آمدند پشتدیوار فاتحه می خواندند و می رفتند. از گوشه و کنار پیغام میدادند امامزاده درست کردید؟! ۱۸ ماه از شهادت شیخ گذشته بود. بازاری ها بخیال میافتند دیوار را بشکافند و جنازه را برداشته دورشهر بیفتند و وااسلاما و واحسینا راه بیندازند. پیراهن عثمان برای مقصد خودشان.
🕌حاج میرزا عبدالله سبوحی واعظ میگوید یک روز زمستانی خانم شیخ مرا خواست. دیدم زار زار گریه میکند گفت دیشب مرحوم آقا رو خواب دیدم که خیلی خوش و خندان بود ولی من گریه میکردم آقا به من گفت گریه نکن همان بلاهایی را که سر سیدالشهدا آوردند ، سر من هم آوردند. اینها می خواهند نعش مرا در بیاورند زود آن را به قم بفرست.
همان شب تیغه را شکافتیم و نعش را در آوردیم. با اینکه دو تابستان از آن گذشته بود و جایش هم نمناک بود اما جسد پس از ۱۸ ماه همانطور تر و تازه مانده بود فقط کفن کمی زرد شده بود به دستور خانم دوباره کفن کردیم و نمد پیچ نمودیم به مسجد یونس خان بردیم و صبح به اسم یک طلبه که مرده آنرا با درشکه به امامزاده عبدالله بردیم و صبح جنازه را با دلیجان به طرف حضرت معصومه حرکت دادیم.
شیخ شهید در زمان حیات خود در صحن مطهر برای خودش مقبرهای تهیه کرده بود و به سید موسی متولی آن گفته بود این زمین نکره یک روز معرفه خواهد شد
نزدیک قم کاغذ به متولی نوشتیم که زنی از خاندان شیخ فوت کرده می خواهیم در مقبره شیخ دفنش کنیم و به هادی پسر شیخ سپردیم در هنگام دفن جلو نیاید تا فکر کنند واقعا میت زن است و قضیه لو نرود. شب جنازه در مقبره ماند صبح خیلی سریع قبری به حد نصاب شرعی کندیم و با مهر تربتی که خانم داده بود جنازه را درون قبر گذاشتیم نعش پس از ۱۸ ماه کمترین بوی عفونتی نداشت.
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.
این آیه ای است که روی قبر شهید حاج شیخ فضل الله نوری نوشته شده است .
📗کتاب سرّ دار به قلم تندرکیا نوه شیخ شهید، نشر صبح ۱۳۸۹/ چاپ سوم - ص ۵۲
❣ @kashkool
🔻 میگویند چرا این همه برای #رسانه وقت میذاری؛ چون بعد از سالها تحقیق فهمیدم، جبهه حق از اول تا امروز تنها ضعفش رسانه بود، همان چیزی که جبهه باطل از اول تا الان در آن قوی است، اگر رسانه ای مثل منبر که تک بعدی است میتواند از علی (ع) در ذهن مردم شخصیت بی دین بسازد، امروز رسانه های چندبعدی به راحتی میتوانند جای حق و باطل را عوض کنند، کاری کنند که مردم نتوانند در مواقع حساس، درست تشخیص دهند.
🔻 آن پیرمردی که در کربلا با عصا به بدن حضرت جسارت میکرد نه دنبال پست و مقام بود نه یزید از او توقعی داشت، او وجودش پر از کینه از علی و آل علی بود و قربه الی الله این کار را میکرد، کینه ای که سالها توسط رسانه های معاویه و دستگاه اموی در ذهن مردم رسوخ کرده بود.
🔻یا وقتی شیخ فضل الله را کشتند، بدن او را رها نکردند، حتی نقل کردند یک ملعونی به بدن حاج شیخ، با ادرار کردن جسارت کرد، رسانه ها چه تصویری در ذهن این شخص از حاج شیخ ساختند که حاضر میشود چنین جسارتی به بدن شیخ کند؟!
🔻 #رسانه مهمترین مسئله از اول تاریخ تا الان بوده است، شما اگر موفقترین مکتب باشی ولی رسانه قوی نداشته باشی در ذهن مردم به بدترین مکتب تبدیل میشوی، مگر مکتب امیرالمومنین(ع) مشکل داشت؟ پس چرا برخی از مردم از او کینه به دل داشتند، چون رسانه های معاویه، علی(ع) را طوری که میخواستند معرفی میکردند نه آنطور که بود و بخاطر همین در کربلا به امام حسین(ع) گفتند بخاطر کینه علی تو را میکشیم یا به زینب کبری (س) بخاطر اینکه دختر علی بود آن همه جسارت کردند...
❣ @kashkool
هدایت شده از KHAMENEI.IR
⏳حساسیت به انحراف کم شد، شیخ فضلالله به دار کشیده شد
رهبر انقلاب: چه شد که غربیها، مشخصا انگلیسیها، در این مساله [مشروطه] کامیاب شدند؛ از چه شگردی استفاده کردند که کامیاب شدند. در حالی که مردم که جمعیت اصلی هستند، میتوانستند در اختیار علما باقی بمانند و اجازه داده نشود که شیخ فضلالله جلو چشم همین مردم به دار کشیده شود؛ قاعدهی قضیه این بود. به نظر من مشکل کار از اینجا پیش آمد که اینها توانستند یک عدهای از اعضای جبههی عدالتخواهی - یعنی همان اعضای دینی و عمدتا علما - را فریب بدهند و حقیقت را برای اینها پوشیده نگه دارند و اختلاف ایجاد کنند... انسان میبیند که حساسیت آنها را در مقابل انحراف کم کردهاند؛ اما حساسیت بعضیها مثل مرحوم آشیخ فضلالله باقی ماند... یک جمع دیگری از همین جبهه، این حساسیت را از دست دادند و دچار خوشباوری و حسنظن و شاید هم نوعی تغافل شدند. البته انسان حدس میزند که بعضی از ضعف شخصیتیها و ضعفهای اخلاقی و هوای نفس بیتاثیر نبود. ۱۳۸۵/۰۲/۰۹
🗓 یازدهم مرداد مصادف با سالروز شهادت شیخ فضلالله نوری از رهبران نهضت مشروطه در سال ۱۲۸۸ هجری شمسی
⏳تاریخ ایران و جهان به روایت رهبر انقلاب
💻 Farsi.Khamenei.ir
.
🔺"در مقابل این منکرات، عامل بازدارنده، نهى است؛ نهى از منکر. بگویید: «آقا، نکن» این تکرار «نکن»، براى طرف مقابل، #شکننده است".
۱۳۷۱/۷/۲۹
🔺نهی از منکر کردن، مثل این که بگویید آقا چرا این کار را میکنی؟ یک نفر بگوید، دو نفر بگویند، ده نفر بگویند؛ #بالاخره طرف مجبور میشود ترک کند؛ یعنی اگر بارها گفته شد، روحاً مغلوب میگردد. من همین امر به معروف و نهی از منکر زبانی را - ولو به شکل خیلی راحت و آرام و بدون هیچ خشونت و دعوایی - واقعاً یکی از #معجزات اسلام میدانم. مثلاً یک نفر کار خلافی میکند، میگویند آقا شما این کار را نباید میکردی. این مطلب را بگو و برو. میگوید او برمیگردد دو تا فحش به من میدهد. خیلی خوب؛ حالا دو تا فحش هم به شما بدهد؛ برای خاطر امر خدا تحمّل کنید. اگر نفر دوم هم بگوید آقا شما باید این کار را نمیکردی؛ بدانید اگر دعوا هم بکند، دعوایش کمتر از آنی است که با نفر اوّل کرده است. نفر سوم و نفر دهم و #نفر_بیستم هم همینطور.
بنابراین، اگر نهی از منکر باب شد و تا نفر بیستم رسید، شما خیال میکنید آن آدم دیگر آن کار را تکرار خواهد کرد؟ نهی از منکر واقعاً معجزه میکند. فقط هم زبانی؛ یدیش در اختیار حکومت است؛ یعنی اگر جایی باید با گناهکار به صورت یدی و مجازاتی برخورد کنند، فقط دستگاههایی از حکومت هستند که مسؤول این کارند؛ مردم نباید بکنند. اما زبانی چرا؛ خیلی هم اثر دارد.
۱۳۷۷/۱۲/۴
❣ @kashkool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 شعاع عمل انسان تا یک حدودی است...
❣ @kashkool
هدایت شده از بافتار
«مجموعۀ آثار حاج محمود کریمی جزو گنجینۀ هنری عصر جمهوری اسلامی و بخشی از حافظۀ معنوی مردم ایران معاصر محسوب میشود. شنیدن صدا و نوای حاج محمود کریمی، حتّی بدون شعر خاصّی و با یک زمزمۀ ساده در چند ثانیه، میتواند یک ایرانی را از ساحت غیبت و غفلت به ساحت انس و حضور ببرد و عمیقترین عواطف و خاطرات معنوی را برای او زنده کند».
این جملات از دکتر محمدمهدی سیّار (شاعر،نوحه و ترانهسرا) درباره مداحیهای محمود کریمی است. محمود کریمی یکی از نوآوران مهم عرصه مداحی است. او هرساله سعی میکند نوآوری فرمی تازهای در حوزه مداحی تجربه کند.
در این فرسته (پست)، ۸ مداحی به عنوان نمونه گردآوری شده تا به بهانه آنها، از خلاقیتهای محمود کریمی صحبت شود.
هدایت شده از بافتار
🔹۸ نوآوری فرمی
از محمود کریمی
🔺رسانه بافتار
🆔https://eitaa.com/joinchat/4285857982C557b3c5b35