eitaa logo
کانال خاطرات شهدایی.🌷🌷🌷
299 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
2.1هزار ویدیو
57 فایل
شهدا را به خاک نسپارید به یاد بسپارید شهادت چشمه آب حیات است که شهید ازآن می نوشد و جاودانه می ماند با معرفی کردن کانال مارو دراین راه یاری کنید.....🌷🌷 https://eitaa.com/katrat👈ایدی کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷شهدای بسیجی مدافع امنیت کشور که به تازگی به دست ،منافقان ، کومله، عوامل استکبار و اغتشاشگران ، وطن فروش به شهادت رسیده اند... 🌷💠خدا مرا با بسیجیانم محشورگرداند. امام خمینی (ره) 💠هرکس بسیجی است، به بسیجی بودن خود افتخارکند امام خامنه ای 🔹بسیج‌، ستاره سماواتیان در زمین است. و صاعقه مرگ ستمگران زمان، سلاح رهایی محرومان است و سوهان روح مستکبران، سنگرنشین سفره هفت‌سین باصفای آزادی است. مرد سنگر و سجاده و سپیده و سبزه و سرخ‌رویی و ستم سوزی. هفته بسیج خدمت همسنگران عزیز مبارک باد 🌷بسیج لشکر مخلص خداست " هفته بسیج رو به همه دوستان بسیجی که مخلصانه در حال جهاد فی سبیل الله...هستند تبریک عرض میکنم...⚘⚘⚘ ان شاءالله مزد این جهاد " شهادت " باشه🕊🕊 🌷بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است، که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند. "امام خمینی (ره) " 🌷بر مشامم می‌رسد عطر شهیدان بسیج مرغ دل پر می‌زند سوی گلستان بسیج یا حسین بن علی، ای سرور آزادگان روز محشر کن شفاعت از جوانان بسیج🌷 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماهنگ «رفیق شهید» آمده بودند تا با رفیقشان، همشهریشان، مدافع امنیتشان خداحافظی کنند... شهیدان دانیال رضازاده، حسین زینال زاده، ابراهیم غفاریان، پنجشنبه ۱۹ آبان در مشهد به ضرب چاقو به شهادت رسیدند..
خلبانی که دعوت آمریکا را رد کرد/ سرتیپ شهید جدی‌اردبیلی: دوست دارم کفنم پرچم ایران باشد. او پس از حمله صدام به ایران گفت : «اکنون زمان آن رسیده که جوابگوی خرجی باشم که برای من شده است. می‌خواهم بجنگم. برایم مهم نیست چه اتفاقی افتاده یا قرار است بیفتد، دینی به مملکتم دارم که باید آن را ادا کنم، درجه‌هایم را هم نمی‌خواهم فقط می‌خواهم بجنگم، نمی‌توانم دوستانم را تنها بگذارم.» عادل جدی اردبیلی‌، شجاعت و میهن‌پرستی برادرش را با ذکر خاطره‌ای مربوط به پیش از انقلاب اسلامی اینگونه توصیف کرده‌است: «غفور در روز نیروی هوایی آمریکا در حضور زبده‌ترین خلبانان جهان در نیویورک داوطلبانه برای حضور در خطرناک‌ترین مانور هوایی جهان با نام «چهارراه مرگ» به نمایندگی از ایران اعلام آمادگی می‌کند. پس از اجرای موفقیت‌آمیز عملیات، تماشاگران به احترام او از جای خود بلند می‌شوند و این خلبان ورزیده را تشویق می‌کنند. به او تقدیرنامه و هدیه می‌دهند و می‌گویند که تو می‌توانی در آمریکا زندگی کنی، ولی غفور می‌گوید من عاشق ایران هستم و جای دیگری زندگی نخواهم کرد.»
اما اینکه شهید محمدحسین یوسف‌الهی که بود که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت «دوست دارم تا مرا در پس از مرگ در کنار او به خاک بسپارید». همرزمانش می‌گویند حسین از عرفای جبهه بود و زیبا ترین نماز شب را می‌خواند، ولی کسی او را نمی دید، رفیق خدا بود و مشکلات را با الهام‌هایی که به او می‌شد، حل می‌کرد به مرحله یقین رسیده بود و پرده‌های حجاب را کنار زده بود.