eitaa logo
کتاب فاطمیون
802 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
367 ویدیو
203 فایل
☘️بسم الله الرحمن الرحیم☘️ شما نهضت کتابخوانی باید راه‌ بیندازید، واقعاً کتاب بخوانید، مطالعه کنید. امام خامنه ای عزیز کانال مطالعاتی کتاب فاطمیون #ارتباط_با_ما 09127819822 @Eshq_Agahi_Masouliyat
مشاهده در ایتا
دانلود
🟦نگاهی گذرا به زندگینامه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی سید علی حسینی خامنه‌ای 🔹شماره 12 حیات سیاسی و اجتماعی - نخستین دستگیری (ایام ۱۵ خرداد) در سال ۱۳۴۲ و در آستانه‌ی ماه محرم، امام خمینی وی را مأمور ساخت پیامهایی را به آیت‌الله میلانی و علما، روحانیون و هیأتهای مذهبی خراسان در جهت تداوم نهضت و آگاه‌سازی مردم در قبال تبلیغات رژیم پهلوی انتقال دهد. امام خمینی در این پیامها خط‌مشی مبارزه را ترسیم کرده و از علما و روحانیون خواسته بود به منظور تبیین جنایات رژیم پهلوی، ذکر واقعه‌ی مدرسه‌ی فیضیه از روز هفتم محرم در منابر خوانده شود. آیت‌الله خامنه‌ای خود نیز برای محقق ساختن هدف و اجرای خط‌مشی امام خمینی راهی بیرجند ــ که تحت نفوذ خاندان علم بود ــ شد و در منابر و مجالس آن شهر درباره‌ی حادثه‌ی مدرسه‌ی فیضیه و سلطه‌ی اسرائیل بر جوامع اسلامی سخنرانی کرد. به دنبال این سخنرانی‌ها، وی در ۱۲ خرداد ۱۳۴۲ مقارن با هفتم ماه محرم ۱۳۸۳، دستگیر و در مشهد زندانی شد. پس از آزادی وی، آیت‌الله محمدهادی میلانی از او دیدن کرد. آیت‌الله خامنه‌ای پس از آن با حضور در جلساتی که در منزل آیت‌الله میلانی به منظور تداوم نهضت اسلامی در غیاب امام خمینی ــ‌که در حصر به سر می‌برد ـ تشکیل می‌شد، فعالیتهای سیاسی‌اش را تداوم بخشید. اندکی پس از آن به حوزه‌ی علمیه‌ی قم بازگشت و با کمک و همکاری برخی روحانیون مبارز به سازمان‌دهی مجدد فعالیتهای سیاسی از طریق جلسات مشورتی و تبلیغات پرداخت. او از جمله روحانیونی بود که در ۱۱ دی ۱۳۴۲ تلگرامی به آیت‌الله سید محمود طالقانی، مهدی بازرگان و یدالله سحابی، که در حمایت از امام خمینی زندانی شده بودند، فرستاد. در همان زمان طلاب خراسانی حوزه‌ی علمیه‌ی قم با هدایت او، در اعتراض به ادامه‌ی حصر امام خمینی نامه‌ای به حسنعلی منصور، نخست‌وزیر وقت، نوشته و منتشر کردند که از جمله‌ی آنها خود ایشان و ابوالقاسم خزعلی و محمد عبایی خراسانی بودند. 🌐 https://farsi.khamenei.ir/ 🌐 https://eitaa.com/takliffa 🌐 https://eitaa.com/ketabfa
02.mp3
6.32M
📚🔊 همسفر دانا 📗 | 🔹شماره 2 🌿انتشارات شهید احمد کاظمی 🌐 @takliffa 🌐 @ketabfa
🟦نگاهی گذرا به زندگینامه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی سید علی حسینی خامنه‌ای 🔹شماره 13 حیات سیاسی و اجتماعی دومین بازداشت (سفرهای انقلابی) ایشان در بهمن ۱۳۴۲، مقارن با رمضان ۱۳۸۳ق برای تبلیغ و تبیین مسائل نهضت اسلامی راهی زاهدان شد. سخنرانیهای او در مساجد زاهدان و استقبال مردمی از آن، رژیم را بر آن داشت که ایشان را دستگیر و به زندان قزل قلعه ـ که در آن زمان محل بازداشت زندانیان سیاسی و امنیتی بود ــ منتقل نماید. در ۱۴ اسفند ۱۳۴۲ قرار بازداشت آیت‌الله خامنه‌ای به قرار التزام به عدم خروج از حوزه‌ی قضایی تهران تبدیل و ایشان از زندان آزاد شد. از این پس تا پیروزی انقلاب اسلامی فعالیتهای وی همواره تحت کنترل مأموران امنیتی قرار داشت. 🌐 https://farsi.khamenei.ir/ 🌐 https://eitaa.com/takliffa 🌐 https://eitaa.com/ketabfa
03.mp3
5.11M
📚🔊 همسفر دانا 📗 | 🔹شماره 3 🌿انتشارات شهید احمد کاظمی 🌐 @takliffa 🌐 @ketabfa
04.mp3
8.17M
📚🔊 همسفر دانا 📗 | 🔹شماره 4 🌿انتشارات شهید احمد کاظمی 🌐 @takliffa 🌐 @ketabfa
05.mp3
2.61M
📚🔊 همسفر دانا 📗 | 🔹شماره 5 🌿انتشارات شهید احمد کاظمی 🌐 @takliffa 🌐 @ketabfa
🟦نگاهی گذرا به زندگینامه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی سید علی حسینی خامنه‌ای 🔹شماره 14 - تشکیل جلسه «یازده نفره» حوزه علمیه قم آیت‌الله خامنه‌ای در پاییز ۱۳۴۳ از قم به مشهد بازگشت و در کنار مراقبت از پدر به فعالیتهای علمی و سیاسی پرداخت. او در زمره‌ی روحانیونی بود که اندکی پس از تبعید امام خمینی به ترکیه با نگارش نامه‌ای به دولت وقت ــ دولت امیرعباس هویدا ــ در ۲۹ بهمن ۱۳۴۳ به اوضاع نابسامان کشور و تبعید امام خمینی اعتراض کردند. سیدعلی خامنه‌ای به همراه عبدالرحیم ربانی شیرازی، علی فیض مشکینی، ابراهیم امینی، مهدی حائری تهرانی، حسینعلی منتظری، احمد آذری قمی، علی قدوسی، اکبر هاشمی رفسنجانی، سید محمد خامنه‌ای و محمدتقی مصباح یزدی، اعضای گروه یازده نفر بودند که با هدف تقویت و اصلاح حوزه‌ی علمیه‌ی قم برای مبارزه با رژیم پهلوی شکل گرفت. مبارزه بر مبنای فکر و عقیده بود و همین امر علت پیشرفت آن بود و روحانیون نیز به منزله‌ی بدنه و مغز متفکر مبارزه بودند. آنان در این مرحله از مبارزه به این نتیجه رسیده بودند که بدون تشکل، موفقیت کمتری خواهند داشت و وجود آن موجب می‌شود که از فروپاشی مبارزه توسط رژیم جلوگیری شود. این گروه در دوران تبعید امام خمینی، برنامه‌ریزی جریان مبارزات و تداوم آن را بر عهده گرفت. از این گروه به‌عنوان اولین تشکیلات سری حوزه‌ی علمیه‌ی قم یاد می‌شود، فعالیت این گروه در اواخر سال ۱۳۴۵ش توسط ساواک کشف و به دنبال آن برخی از اعضا دستگیر و برخی دیگر، از جمله آیت‌الله خامنه‌ای تحت تعقیب قرار گرفتند. 🌐 https://farsi.khamenei.ir/ 🌐 https://eitaa.com/takliffa 🌐 https://eitaa.com/ketabfa
06.mp3
8.26M
📚🔊 همسفر دانا 📗 | 🔹شماره 6 🌿انتشارات شهید احمد کاظمی 🌐 @takliffa 🌐 @ketabfa
07.mp3
3.73M
📚🔊 همسفر دانا 📗 | 🔹شماره 7 🌿انتشارات شهید احمد کاظمی 🌐 @takliffa 🌐 @ketabfa
7.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم 🌸کانال فاطمیون تقدیم می کند🌸 💜پویش من کتاب میخوانم💜 🌼نام کتابی که در دست مطالعه دارید رو با نام خودتون + نام استان تون، به شماره 09127819822 ارسال کنید و به قید قرعه جایزه بگیرید.🌼 🥰🥰 https://eitaa.com/takliffa https://eitaa.com/ketabfa
Instrumental-hemasi-S112.mp3
8.39M
مردم نمی‌دانند چطور ممکن است کل زندگی انسان فقط با یک کتاب تغییر کند! مالکوم ایکس https://eitaa.com/ketabfa
هدایت شده از آموزشکده پژوهش
🔸تعریف پژوهش ( 14 تعریف ) 1. به معنای عام، بررسی یا کاوشی سخت کوشانه 2. و به معنای خاص، تحقیق و تجربه‌ای جامع با هدف‌ کشف واقعیت‌های نو و تفسیر درست این واقعیت‌ها، تجدید نظر در نتیجه‌گیری‌ها، نظریه‌ها و قوانین پذیرفته شده در پرتو واقعیت‌های کشف شده و به کارگیری عملی نتیجه‌گیری‌ها، نظریه‌ها و قوانین جدید است. 3. در معنایی دیگر، پژوهش فرایند رسیدن به راه حل‌های قابل اطمینان از طریق گردآوری، تحلیل و تفسیرداده‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده و نظام‌مند است. 4. پژوهش یا تحقیق یا بازجُستن (به انگلیسی Research) : (از فعل پژوهیدن به معنای جستجو کردن) یک جستجوی منظم و هدفدار است؛ یعنی مراحلی دارد که باید به ترتیب طی شوند تا به نتیجه و هدف برسد. به این مراحل «روش علمی» می‌گویند[۱] 5. پژوهش یک روند هوشمندانه، هوشیارانه، خلاقانه و سامان مند برای یافت، بازگویی و بازنگری پدیده‌ها، رخدادها، رفتارها و انگاشته‌ها است. 6. واژه پژوهش از نظر لغوی به معنای بررسی، مطالعه و به حقیقت امری رسیدگی کردن است. در اغلب مباحث علمی مفهوم پژوهش، برای اشاره به شیوه علمی دستیابی به یک واقعیت به کار می‌رود. رو پژوهش را می‌توان مجموعه فعالیت‌های دستیابی به یک واقعیت به کار می‌رود. 8. پژوهش را می‌توان مجموعه فعالیت‌های جهت‌داری دانست که پژوهشگر با استفاده از آن‌ها به واقعیت پی‌می‌برد و روش‌های پژوهش، ابزار‌های دستیابی این واقعیت هستند. 9. بر اساس تعریفی دیگر، پژوهش عبارت است از یک عمل منظم که در نتیجه آن پاسخ‌هایی برای سوال‌های مورد نظر و مطرح شده در موضوع پژوهش به دست می‌دهد (نادری،34) 10. سکاران پژوهش را چنین تعریف می‌کند: پژوهش را می‌توان تلاش منظم و سازمان یافته‌ایی برای بررسی مسئله‌ای خاص که به یک راه حل نیاز دارد، توصیف کرد و شامل گام‌هایی است که طراحی و پیگیری می‌شوند تا پاسخ‌هایی برای مسئله مورد نظر به دست آید. 11. به بیان دیگر پژوهش عبارت است هر‌گونه فعالیت بدیع در چهارچوب جستجو، کنکاش یا بررسی دقیق علمی که به صورت نظام یافته، با هدف کشف ارزیابی و کاربرد واقعیت (از جمله اطلاعات) و روش‌ها و قوانین طبیعی نوین و دست‌یابی به دانش و شناخت علمی‌ نوین یا فرآورده‌ها یا فرآیند‌ها نظام‌ها یا موقعیت‌های جدید یا بهبود یافته صورت می‌پذیرد. 12. روی هم رفته، پژوهش به هر گونه فعالیت نظام یافته و خلاق در راستای گسترش مرز‌های دانش و حل مشکلات اقتصادی علمی، فنی، اجتماعی و فرهنگی جامعه و نو آوری در روش‌ها و فنون دستگاه‌ها و محصولات و یا اصلاح و بهبود آنها گفته می‌شود (مهدوی به نقل از منابع مختلف 74-73). 13. هر گونه کار نظام یافته و خلاق را که به منظور افزایش ذخیره دانش علمی و کاربردی عملی آن انجام گیرد می‌توان تحت عنوان پژوهش‌های علمی تعریف کرد، این یک تعریف عام است و برای اینکه به طور دقیق‌تر با مفهوم علوم طبیعی و ویژگی‌های علوم اجتماعی انسانی انطباق داشته باشد، دو تعریف تکمیلی زیر ارائه می‌شود 1. پژوهش‌های علمی در علوم طبیعی، مهندسی و فن‌آوری ، علوم پزشکی و کشاورزی را می‌توان چنین تعریف کرد: هر گونه کار خلاق و نظام یافته به منظور تعیین ماهیت پدیده‌های طبیعی در ارتباط بین آن‌ها در مورد قوانین طبیعت و کمک به کاربرد علمی 2. پژوهش‌های علمی در علوم اجتماعی را می‌توان چنین تعریف کرد: هر گونه کار نظام‌یافته و خلاق به منظور افزایش و بهبود «شناخت‌ بشر» ، «فرهنگ» و «جامعه» و استفاده از چنین دانشی برای حل مشکلات بشری و اجتماعی. (در استفاده از روش علمی برای پیش‌بینی وقوع پدیدها در جهان پیش‌فرض آن است که این پدیده ها اتفاقی، دمدمی و بی نظم نبوده و قابل پیش‌بینی است ، زیرا در غیر این صورت انجام پژوهش علمی غیر ممکن بود.) 14. پژوهش علمی همان کاربرد روش علمی است، در جستجوی شرایطی است که طی آن پدیده‌خاصی رخ می‌دهد و مشخص کردن شرایط دیگری است که در آن، این پدیده رخ نمی‌دهد به عبارت دیگر، قضیه اصلی روش علمی آن است که تحت چه شرایطی یک پدیده رخ می‌دهد؛ (سرمد، بازرگان، حجازی: 21-20). باید توجه داشت که: 1. تمام پژوهش‌ها به منظور حل مسئله انجام می‌گیرند. 2. در هر پژوهشی، پژوهشگر در پی کشف قوانین و اصول کلی حاکم بر روابط بین متغیر‌ها است، تا به این وسیله بتواند رویدادهای آینده را پیش‌بینی کند. 3. پژوهش مستلزم انجام آزمایش، مشاهده دقیق رویدادها، ثبت عینی موارد مشاهده شده و استفاده از روش‌های عینی و آماری برای تحلیل دادها و اطلاعات مشاهده شده است. 4. پژوهش بر اساس مشاهده و توصیف دقیق صورت می‌گیرد. 📚 پژوهش یاران عزیز کدام تعریف برایتان قابل استفاده است؟ یا تعریف بهتری دارید؟ ☺️منتظر بازخوردهای شما عزیزان هستیم؛ همینجا، توی همین گروه https://eitaa.com/joinchat/357630410C3ec52d9ca2🙏